ottaa matkakorvaukset, hyi että!
Meni maku P.Räsäsestä, parin km:n matkasta
13
191
Vastaukset
Muista kuitenkin että äänestämäsi edus-kunta on tehnyt asiasta laillisesti hyväksytyn.
Aloituksesi on kauhean kateellinen.
-
Osta oma auto ja käy juttelemassa työn-antajasi kanssa.
H.- Mitäluulit
Omien etujen ja rahan takia sinne pyritään, muusta viis.
- Normaaliatoimintaa
Räsä-akka käyttäytyy kuten suomalainen on tottunut "oi kuinka pieninä murusina onkaan mun leipäni maailmalla".
Kansanedustajatkin käyttävät muru-etua. - Virallinen.nainen
Töissäni joudun noudattamaan erilaisia lakeja tai paremminkin niiden pohjalta tehtyjä ohjeistuksia, esim. Matkustusohjetta. Siinä selvästi sanotaan, että omalla autolla tehty ajokilometri on tänä vuonna 0,41 €/km. Ei siitä sen enempää.
- Viraton-vihtori
Entä vapaa-ajalla? Oletko epävirallinen. Nainen.
On tässä elämässä joutunut käyttämään milloin mitäkin byrokratiaa ja ohjetta, toimia tilanteiden mukaan, ja etsiä myös "porsaanreikiä" sukanvarteen.
- Päivifani
Jos tarkoitat Päivi Räsästä niin hän on kaikin puolin ihastuttavin kansanedustaja ja hoitaa velvollisuutensa tunnollisesti kaikkien säädösten mukaan. Ota huomioon kaikki paperipinot ym. jotka kansanedustajat joutuvat kuskaamaan mukanaan rientäessään kokouksesta toiseen jne.
(Ps. kateus on kamala tauti.) - lacucaracha
Eiköhän ne avustajat nämä matkalaskut hoida, joten ei välttämättä ole kysymys P. Räsäsen ahneudesta suoraan. On ehkä allekirjoittanut matkalaskun katsomatta sitä sen tarkemmin. En ole saanut Räsäsestä sellaista kuvaa, että hän olisi kynsin hampain rahastamassa kaikkea ja kaikkia, pikemminkin päinvastoin. Fiksu nainen ja hoitanut monet vaikeat tilanteet kunnialla ja taidolla myös sanonut suoraan mielipiteensä. Parempi niin kuin kulman takana kuikistelut.
- Nuolkaa-sitä-prkelettä
Kesy akka, tosi kesy akka. Kunhan lärpyttää.
Ei uskaltanut erottaa Paateroa, poliisiylijohtajaa, vaikka paljastui ukon tehneen virheitä solkenaan. Nythän Paatero on syytteen alaisena menneisyydestään.
Hyväksyi homo ja lesbo liitot vaikka länkytti paskaa raamatusta ja kristillisyydestä ja miehen ja naisen välisestä rakkaudesta.
Koko ajan paljastuu millainen moraaliton syntisäkki tuo akka on.
Aika nuoresta alkaen päätin päätyä elämään joka antaa rahaa, valtaa sekä hyvän eläkkeen.
Melkein koko työ-elämäni sain matka/km -korvauksia ilman turhia kyselyjä.
Minulla on myös kaverina Jesse.
Se ei ole kuitenkaan Räsäsiä lähelläkään.
Nyt olen hyvin ansaitulla, laillisella eläkkeellä.
-
Elämästään pitää pitää huolta.
Silloin ei kateus ala vaivaamaan.
Jos ei sitten...itseäsi kohtaan.
H.Tuo ´´elämästään pitää pitää huolta´´ olisi sopinut hyvin tuonne motto-osastollekin, se on hyvä ja sopii kaikille.
- rahaaOnEiValtaa
Rahaa...valtaa...hyvä eläke !
Täällä vain pyörit ??? - kansaneläke-lie-hyvä
KolavanKotka kirjoitti:
Just, lapsilisät kun "huskilta" loppui niin eläke alkoi :)
Minäkin olen kuullut, että H pääsi eläkkeelle 17 v kuin mustalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171065124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?103319Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2282230Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232043Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin21442Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491154- 721140
- 1761034
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59999Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77959