Digiboksi tietokoneeseen...

make

Kertokaas joku mitä vaaditaan / tarvitaan jotta saa digiboksin liitettyä tietokoneeseen ja katseltua tietokoneen kautta tv-lähetystä...???
Boksista löytyy 9-pinninen sarjaportti ja koneesta perusportit...

7

1382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      digi-tv kortti Pci -väylään . Lisäksi ohjelmat.

      • make

        tiedän et onnistuu noinkin... mut nyt oli nimenomaan kyse digiboksin kytkemisestä tietokoneeseen...


      • RTFM
        make kirjoitti:

        tiedän et onnistuu noinkin... mut nyt oli nimenomaan kyse digiboksin kytkemisestä tietokoneeseen...

        Niin missä tarkoituksessa meinaat kytkeä digiboxin sarjaportin kautta PC:hen? Jos TV:n katsomista varten, niin annettu vastaus oli validi.

        Toisaalta ainakin minulla on digiboxissa sarjaportti jonka kautta on tarkoitus syöttää ohjelmapäivitykset boxille. Tämä selviää boxin käsikirjasta, jonka mukaan sarjaporttia ei pysty käyttämään muuhun. Kytkentä on tietenkin kaapeli digiboxin sarjaportista PC:n sarjaporttiin. :o

        Minua taas kiinnostaisi boxin kiintolevylle talletetun aineiston hakeminen / takaisin katsottavaksi lataaminen tuon vekkulin portin kautta...


      • karvamarko
        RTFM kirjoitti:

        Niin missä tarkoituksessa meinaat kytkeä digiboxin sarjaportin kautta PC:hen? Jos TV:n katsomista varten, niin annettu vastaus oli validi.

        Toisaalta ainakin minulla on digiboxissa sarjaportti jonka kautta on tarkoitus syöttää ohjelmapäivitykset boxille. Tämä selviää boxin käsikirjasta, jonka mukaan sarjaporttia ei pysty käyttämään muuhun. Kytkentä on tietenkin kaapeli digiboxin sarjaportista PC:n sarjaporttiin. :o

        Minua taas kiinnostaisi boxin kiintolevylle talletetun aineiston hakeminen / takaisin katsottavaksi lataaminen tuon vekkulin portin kautta...

        osta topfieldin kiintolevyllinen vehe, siinä on usb jota kautta leffat kopioituu pc:lle.


    • Kortti sisään

      Digiboksiahan et saa liitetyksi tietsikkaan lähetysten katselua varten. Ei ole tarvittavaa Firewire tai USB-liitäntää. Poikkeuksena eräät tupakkiaskin kokoiset digiboksit, joista löytyy USB 2.0 -liitäntä (High-Speed) ja jotka toimii ainoastaan PC:n ohjaamana. Sellaisen voi tilata Saksasta ja varautua myös siihen, että YLE-kanavilla tekstitys ei toimi.
      Sarjaportti ja vanhemman USB1.1:n mukainen liitäntä ei muuten riitä alkuunkaan digitaalisen liikkuvan kuvan siirtoon.

      Digitv:n saa PC:hen myös lisäkortin avulla. YLE:n tekstitys jää taas haaveeksi muilla kuin hyvän digiboksin hintaisilla Nebulan korteilla.

      • Piru

        jos näytönohjaimesta vaan löytyy video-in liitin.

        Kanavat tosin joutuu vaihtaan digiboksista edelleen ja soveltuu oikeastaan vaan ohjelmien nauhoitukseen.

        PCI-kortit ei kauheita maksa ja mukana tulee jo kaukosäätimetkin.


    • The Man

      Minulla on tuossa pääkoneella halvin Maximum digiboksi ja halvin Pixelviewin tv-kortti... välijohto piti tehdä itse, koska tuosta boksista sai vain urosscartin... boksilla jossa on normaali scart-naarasliitin olisi käynyt valmiit kaapelit.

      Hyvin pelaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe