Valokissalle

Turhautunut2

Sisareni on lähiaikoina muuttunut minua kohtaan aika tylyksi, mikä häntä oikein vaivaa? Olemme aika erilaisia ihmisiä ja etäisiäkin. En ole tehnyt mitään pahaa, joten ihmetyttää aika kovasti. Mietin menetämmekö välit kokonaan vielä. En tahdo raskaita ihmisiä ympärille.

6

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valkokissa

      onko taloudellisia ongelmia, minä en ole selvänäkijä , mutta tarot kortit neuvovat jotain asioita

      • Turhautunut2

        Taloudellisia ongelmia hänellä ei varmasti ole. Mutta on mahdollista, että tässä saattaa olla osasyynä eräs rahaan liittyvä tekijä. Ongelmia on hänen kanssaan ollut kommunikoinnissa tosin jo ennen tätäkin raha-asiaa johon viittaan.


    • Vit.N.Nuijat

      No kannattaisikohan kysyä siltä siskolta eikä sekoilla ennustuspalstalla.

    • Valkokissa

      jos on asia epäselvää ja pelkää että tulee väärinymmäretyksi ja tulee riitaa silloin on luonnollista että kysellään ulkopuoliselta ihmiseltä neuvoja , vaikkapa ennustajalta, siinä saa hieman aikalisää ja erilaisia näkemyksiä , ei ennustuspalstoja ole pakko lukea , eihän , mutta ne jotka tykkää palstasta , saavat lukea

    • omituinensisko

      Kyse todennäköisesti siskon vaikeassa luonteessa.
      Anna olla omasssa rauhassa, mitä tuollaisella päätäsi vaivaat, ei hän siiitä muuksi muutu vaikka mutkalle menisit.

    • mietinyelämääs

      "mietin menetämmekö välit vielä kokonaan.."
      Mitkä välit jos toinen on kerran tyly ja näyttää ettei kiinnosta pitää yhteyksiä?
      Ihmissuhde on kaksisuuntainen tie. Pitää sen toisenkin olla asialla tai anna pXXkan olla.
      Mitä sinä tuolaista ihmissuhdetta tekohengität , tulee vaan paha mieli kun turhautuu yrittämisestä jos toisen käytös on tuota luokkaa.
      Maailma on täynnä ihmisiä jotka kaipaavat ystävää, miksi tuhlata energiaa johonkin vastahakoiseen ihmiseen vain siksi että se on sukua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      861
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe