Valokissalle

Turhautunut2

Sisareni on lähiaikoina muuttunut minua kohtaan aika tylyksi, mikä häntä oikein vaivaa? Olemme aika erilaisia ihmisiä ja etäisiäkin. En ole tehnyt mitään pahaa, joten ihmetyttää aika kovasti. Mietin menetämmekö välit kokonaan vielä. En tahdo raskaita ihmisiä ympärille.

6

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valkokissa

onko taloudellisia ongelmia, minä en ole selvänäkijä , mutta tarot kortit neuvovat jotain asioita

• Turhautunut2

Taloudellisia ongelmia hänellä ei varmasti ole. Mutta on mahdollista, että tässä saattaa olla osasyynä eräs rahaan liittyvä tekijä. Ongelmia on hänen kanssaan ollut kommunikoinnissa tosin jo ennen tätäkin raha-asiaa johon viittaan.

• Vit.N.Nuijat

No kannattaisikohan kysyä siltä siskolta eikä sekoilla ennustuspalstalla.

• Valkokissa

jos on asia epäselvää ja pelkää että tulee väärinymmäretyksi ja tulee riitaa silloin on luonnollista että kysellään ulkopuoliselta ihmiseltä neuvoja , vaikkapa ennustajalta, siinä saa hieman aikalisää ja erilaisia näkemyksiä , ei ennustuspalstoja ole pakko lukea , eihän , mutta ne jotka tykkää palstasta , saavat lukea

• omituinensisko

Kyse todennäköisesti siskon vaikeassa luonteessa.
      Anna olla omasssa rauhassa, mitä tuollaisella päätäsi vaivaat, ei hän siiitä muuksi muutu vaikka mutkalle menisit.

• mietinyelämääs

"mietin menetämmekö välit vielä kokonaan.."
      Mitkä välit jos toinen on kerran tyly ja näyttää ettei kiinnosta pitää yhteyksiä?
      Ihmissuhde on kaksisuuntainen tie. Pitää sen toisenkin olla asialla tai anna pXXkan olla.
      Mitä sinä tuolaista ihmissuhdetta tekohengität , tulee vaan paha mieli kun turhautuu yrittämisestä jos toisen käytös on tuota luokkaa.
      Maailma on täynnä ihmisiä jotka kaipaavat ystävää, miksi tuhlata energiaa johonkin vastahakoiseen ihmiseen vain siksi että se on sukua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1603
    2. 44
      963
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      931
    4. Ajatus aamuun

Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      909
    5. Nainen mitä tekisit

Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      859
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      56
      825
    7. Siis ei ole edes mahdollista

että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      775
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      54
      720
    Aihe