Sisareni on lähiaikoina muuttunut minua kohtaan aika tylyksi, mikä häntä oikein vaivaa? Olemme aika erilaisia ihmisiä ja etäisiäkin. En ole tehnyt mitään pahaa, joten ihmetyttää aika kovasti. Mietin menetämmekö välit kokonaan vielä. En tahdo raskaita ihmisiä ympärille.
Valokissalle
6
182
Vastaukset
- Valkokissa
onko taloudellisia ongelmia, minä en ole selvänäkijä , mutta tarot kortit neuvovat jotain asioita
- Turhautunut2
Taloudellisia ongelmia hänellä ei varmasti ole. Mutta on mahdollista, että tässä saattaa olla osasyynä eräs rahaan liittyvä tekijä. Ongelmia on hänen kanssaan ollut kommunikoinnissa tosin jo ennen tätäkin raha-asiaa johon viittaan.
- Vit.N.Nuijat
No kannattaisikohan kysyä siltä siskolta eikä sekoilla ennustuspalstalla.
- Valkokissa
jos on asia epäselvää ja pelkää että tulee väärinymmäretyksi ja tulee riitaa silloin on luonnollista että kysellään ulkopuoliselta ihmiseltä neuvoja , vaikkapa ennustajalta, siinä saa hieman aikalisää ja erilaisia näkemyksiä , ei ennustuspalstoja ole pakko lukea , eihän , mutta ne jotka tykkää palstasta , saavat lukea
- omituinensisko
Kyse todennäköisesti siskon vaikeassa luonteessa.
Anna olla omasssa rauhassa, mitä tuollaisella päätäsi vaivaat, ei hän siiitä muuksi muutu vaikka mutkalle menisit. - mietinyelämääs
"mietin menetämmekö välit vielä kokonaan.."
Mitkä välit jos toinen on kerran tyly ja näyttää ettei kiinnosta pitää yhteyksiä?
Ihmissuhde on kaksisuuntainen tie. Pitää sen toisenkin olla asialla tai anna pXXkan olla.
Mitä sinä tuolaista ihmissuhdetta tekohengität , tulee vaan paha mieli kun turhautuu yrittämisestä jos toisen käytös on tuota luokkaa.
Maailma on täynnä ihmisiä jotka kaipaavat ystävää, miksi tuhlata energiaa johonkin vastahakoiseen ihmiseen vain siksi että se on sukua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705808KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2364572Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202568Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei272483Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT821507Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 961305
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa971194Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191161