Valokissalle

Turhautunut2

Sisareni on lähiaikoina muuttunut minua kohtaan aika tylyksi, mikä häntä oikein vaivaa? Olemme aika erilaisia ihmisiä ja etäisiäkin. En ole tehnyt mitään pahaa, joten ihmetyttää aika kovasti. Mietin menetämmekö välit kokonaan vielä. En tahdo raskaita ihmisiä ympärille.

6

272

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valkokissa

onko taloudellisia ongelmia, minä en ole selvänäkijä , mutta tarot kortit neuvovat jotain asioita

• Turhautunut2

Taloudellisia ongelmia hänellä ei varmasti ole. Mutta on mahdollista, että tässä saattaa olla osasyynä eräs rahaan liittyvä tekijä. Ongelmia on hänen kanssaan ollut kommunikoinnissa tosin jo ennen tätäkin raha-asiaa johon viittaan.

• Vit.N.Nuijat

No kannattaisikohan kysyä siltä siskolta eikä sekoilla ennustuspalstalla.

• Valkokissa

jos on asia epäselvää ja pelkää että tulee väärinymmäretyksi ja tulee riitaa silloin on luonnollista että kysellään ulkopuoliselta ihmiseltä neuvoja , vaikkapa ennustajalta, siinä saa hieman aikalisää ja erilaisia näkemyksiä , ei ennustuspalstoja ole pakko lukea , eihän , mutta ne jotka tykkää palstasta , saavat lukea

• omituinensisko

Kyse todennäköisesti siskon vaikeassa luonteessa.
      Anna olla omasssa rauhassa, mitä tuollaisella päätäsi vaivaat, ei hän siiitä muuksi muutu vaikka mutkalle menisit.

• mietinyelämääs

"mietin menetämmekö välit vielä kokonaan.."
      Mitkä välit jos toinen on kerran tyly ja näyttää ettei kiinnosta pitää yhteyksiä?
      Ihmissuhde on kaksisuuntainen tie. Pitää sen toisenkin olla asialla tai anna pXXkan olla.
      Mitä sinä tuolaista ihmissuhdetta tekohengität , tulee vaan paha mieli kun turhautuu yrittämisestä jos toisen käytös on tuota luokkaa.
      Maailma on täynnä ihmisiä jotka kaipaavat ystävää, miksi tuhlata energiaa johonkin vastahakoiseen ihmiseen vain siksi että se on sukua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 159
      1675
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      73
      1190
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      113
      888
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      93
      780
    5. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      37
      567
    6. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      51
      546
    7. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      39
      539
    8. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      74
      500
    9. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      37
      449
    10. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      28