S40 1999 turbo puhaltaa vain kylmää ilmaa

Pojankloppi64

1999 S40 2,0 turbo. Auto on loitava, mutta ollut aina talvella kylmä. Nyt päätin vaihtaa termostaatin ja vanha termari olikin rikki, koska oli koko ajan auki, tosin puhalsi edes vähän lämmintä. Huuhtelin vanhat nesteet pihalle ja laitoin uudet nesteet. Vaihtamisen jälkeen lämmityslaite puhalsi kuumaa, mutta ajettuani vähän matkaa puhallus muuttui kylmäksi. Välillä vilkkuu sisäilman vaihtonappulassa sekä ilmastointi namiskuukkelissa valo mikä kaiketi ilmoittaa ilmastointilaitteen ongelmasta? Ilmakuplat olen saanut pois ja nestettä on riittävästi. Konehuoneesta tuleva menoputki on kuuma, mutta tuloputki on kylmä. Lämmönsäädin sekä ilmastointi toimii, mut hanuri jäätyy😂 Auta miestä mäessä? 050 374 00 85 Markku

6

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrastaKuntoon

Autokorjaamon ammattimies hoitaa autosi kuntoon pientä korvausta vastaan.

• helpointa

luetuta vikakoodi ni selviää mikä rikki säädinpaneeli vai säätömoottori

• simblyä

Tulee volga hintoihin kun laitettu turhaa eluktroniikkaa joukkoon tummaan?

• meneTöihinKiitos

Automatiikka on hienoa ja mukavaa kun se toimii, mutta paluuta kivikauteen ei ole, sillä eihän sellaisia 80-lukulaisia uutena kukaan ostaisi jos niitä saisi. Joten turhaan nillität kun itse joudut ajamaan vahoilla autoilla.

• simblyä

minun honda monkey senkun kulkee viimassakin

• kokeilepa.tata

Mun volvossa siinä termostaatin vieressä on lämpötila-anturi. Katso että johdin on kunnolla kiinni ja jos on, vaihda anturi. On mahdollista, että termaria vaihtaessasi olet vahingossa irrottanut johdon.

Anturi ei maksa paljon ja vaihto on helppoa ainakin omassa 2.0T:ssä vm 2002.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4432
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2343
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      168
      1527
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      243
      1466
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      121
      1311
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      115
      1237
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1159
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      8
      1136
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      64
      1062
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35