S40 1999 turbo puhaltaa vain kylmää ilmaa

Pojankloppi64

1999 S40 2,0 turbo. Auto on loitava, mutta ollut aina talvella kylmä. Nyt päätin vaihtaa termostaatin ja vanha termari olikin rikki, koska oli koko ajan auki, tosin puhalsi edes vähän lämmintä. Huuhtelin vanhat nesteet pihalle ja laitoin uudet nesteet. Vaihtamisen jälkeen lämmityslaite puhalsi kuumaa, mutta ajettuani vähän matkaa puhallus muuttui kylmäksi. Välillä vilkkuu sisäilman vaihtonappulassa sekä ilmastointi namiskuukkelissa valo mikä kaiketi ilmoittaa ilmastointilaitteen ongelmasta? Ilmakuplat olen saanut pois ja nestettä on riittävästi. Konehuoneesta tuleva menoputki on kuuma, mutta tuloputki on kylmä. Lämmönsäädin sekä ilmastointi toimii, mut hanuri jäätyy😂 Auta miestä mäessä? 050 374 00 85 Markku

6

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrastaKuntoon

      Autokorjaamon ammattimies hoitaa autosi kuntoon pientä korvausta vastaan.

    • helpointa

      luetuta vikakoodi ni selviää mikä rikki säädinpaneeli vai säätömoottori

      • simblyä

        Tulee volga hintoihin kun laitettu turhaa eluktroniikkaa joukkoon tummaan?


      • meneTöihinKiitos

        Automatiikka on hienoa ja mukavaa kun se toimii, mutta paluuta kivikauteen ei ole, sillä eihän sellaisia 80-lukulaisia uutena kukaan ostaisi jos niitä saisi. Joten turhaan nillität kun itse joudut ajamaan vahoilla autoilla.


    • simblyä

      minun honda monkey senkun kulkee viimassakin

    • kokeilepa.tata

      Mun volvossa siinä termostaatin vieressä on lämpötila-anturi. Katso että johdin on kunnolla kiinni ja jos on, vaihda anturi. On mahdollista, että termaria vaihtaessasi olet vahingossa irrottanut johdon.

      Anturi ei maksa paljon ja vaihto on helppoa ainakin omassa 2.0T:ssä vm 2002.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe