S40 1999 turbo puhaltaa vain kylmää ilmaa

Pojankloppi64

1999 S40 2,0 turbo. Auto on loitava, mutta ollut aina talvella kylmä. Nyt päätin vaihtaa termostaatin ja vanha termari olikin rikki, koska oli koko ajan auki, tosin puhalsi edes vähän lämmintä. Huuhtelin vanhat nesteet pihalle ja laitoin uudet nesteet. Vaihtamisen jälkeen lämmityslaite puhalsi kuumaa, mutta ajettuani vähän matkaa puhallus muuttui kylmäksi. Välillä vilkkuu sisäilman vaihtonappulassa sekä ilmastointi namiskuukkelissa valo mikä kaiketi ilmoittaa ilmastointilaitteen ongelmasta? Ilmakuplat olen saanut pois ja nestettä on riittävästi. Konehuoneesta tuleva menoputki on kuuma, mutta tuloputki on kylmä. Lämmönsäädin sekä ilmastointi toimii, mut hanuri jäätyy😂 Auta miestä mäessä? 050 374 00 85 Markku

6

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrastaKuntoon

Autokorjaamon ammattimies hoitaa autosi kuntoon pientä korvausta vastaan.

• helpointa

luetuta vikakoodi ni selviää mikä rikki säädinpaneeli vai säätömoottori

• simblyä

Tulee volga hintoihin kun laitettu turhaa eluktroniikkaa joukkoon tummaan?

• meneTöihinKiitos

Automatiikka on hienoa ja mukavaa kun se toimii, mutta paluuta kivikauteen ei ole, sillä eihän sellaisia 80-lukulaisia uutena kukaan ostaisi jos niitä saisi. Joten turhaan nillität kun itse joudut ajamaan vahoilla autoilla.

• simblyä

minun honda monkey senkun kulkee viimassakin

• kokeilepa.tata

Mun volvossa siinä termostaatin vieressä on lämpötila-anturi. Katso että johdin on kunnolla kiinni ja jos on, vaihda anturi. On mahdollista, että termaria vaihtaessasi olet vahingossa irrottanut johdon.

Anturi ei maksa paljon ja vaihto on helppoa ainakin omassa 2.0T:ssä vm 2002.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      87
      3503
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3083
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      53
      2990
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2833
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2677
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2638
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      55
      2401
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2261
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    Aihe