1999 S40 2,0 turbo. Auto on loitava, mutta ollut aina talvella kylmä. Nyt päätin vaihtaa termostaatin ja vanha termari olikin rikki, koska oli koko ajan auki, tosin puhalsi edes vähän lämmintä. Huuhtelin vanhat nesteet pihalle ja laitoin uudet nesteet. Vaihtamisen jälkeen lämmityslaite puhalsi kuumaa, mutta ajettuani vähän matkaa puhallus muuttui kylmäksi. Välillä vilkkuu sisäilman vaihtonappulassa sekä ilmastointi namiskuukkelissa valo mikä kaiketi ilmoittaa ilmastointilaitteen ongelmasta? Ilmakuplat olen saanut pois ja nestettä on riittävästi. Konehuoneesta tuleva menoputki on kuuma, mutta tuloputki on kylmä. Lämmönsäädin sekä ilmastointi toimii, mut hanuri jäätyy😂 Auta miestä mäessä? 050 374 00 85 Markku
S40 1999 turbo puhaltaa vain kylmää ilmaa
6
306
Vastaukset
- kerrastaKuntoon
Autokorjaamon ammattimies hoitaa autosi kuntoon pientä korvausta vastaan.
- helpointa
luetuta vikakoodi ni selviää mikä rikki säädinpaneeli vai säätömoottori
- simblyä
Tulee volga hintoihin kun laitettu turhaa eluktroniikkaa joukkoon tummaan?
- meneTöihinKiitos
Automatiikka on hienoa ja mukavaa kun se toimii, mutta paluuta kivikauteen ei ole, sillä eihän sellaisia 80-lukulaisia uutena kukaan ostaisi jos niitä saisi. Joten turhaan nillität kun itse joudut ajamaan vahoilla autoilla.
- simblyä
minun honda monkey senkun kulkee viimassakin
- kokeilepa.tata
Mun volvossa siinä termostaatin vieressä on lämpötila-anturi. Katso että johdin on kunnolla kiinni ja jos on, vaihda anturi. On mahdollista, että termaria vaihtaessasi olet vahingossa irrottanut johdon.
Anturi ei maksa paljon ja vaihto on helppoa ainakin omassa 2.0T:ssä vm 2002.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303888
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631324Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951256Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671135Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5981- 47901
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356868Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26851En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39841