XDDD kivaa

Sekotyttö

Olin päivän syömättä ja nyt vanhemmat yrittää lahjoo hampurilaisilla syömään :)))

18

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmi vaan että joutuu menee burker kingiin kun hese on kiinni ja macdonalds remontis

    • Et saanut yhtään nimeä kirjoitettua oikein.

      • Kyl melkei. Burger king oli silkka vahinko (oli huono netti), hesburger lyhennetty ja eiks Mac Donald's oo vaa noi?


      • Sekotyttö kirjoitti:

        Kyl melkei. Burger king oli silkka vahinko (oli huono netti), hesburger lyhennetty ja eiks Mac Donald's oo vaa noi?

        Se on McDonald's.


      • yuggis_ kirjoitti:

        Se on McDonald's.

        No se kuitenki


    • andrukela

      Taidan voittaa. 2 päivää meni syömättä vähintään, kun suu ja korva oli ns. paskana.

      • andrukela

        Ei ole mikään ylpeilyn aihe, ei näin laiha pärjäisi varmaan kuukauden vedellä. Teho-osastolla varmaan meni pidempää, mutta ei yhtään muista. Tuu nyt ap keskustelemaan, kovat pärinät yksin kotona.


      • Okei :)


      • andrukela
        Sekotyttö kirjoitti:

        Okei :)

        Miksi olit syömättä? Itsetunto-ongelmia? Ei ainakaan kannatta itsemurhaa noi tehdä. Ite suosisin tapoja ranteet auki valtimon suuntaisesti tai yliannostus. Millä luokalla oot ja mihin aiot mennä?


      • andrukela kirjoitti:

        Miksi olit syömättä? Itsetunto-ongelmia? Ei ainakaan kannatta itsemurhaa noi tehdä. Ite suosisin tapoja ranteet auki valtimon suuntaisesti tai yliannostus. Millä luokalla oot ja mihin aiot mennä?

        Olin syömättä protestiks jotai vastaa mikä luki jossai lähettees että mulle saatais apuu.
        En aikonu tapattaa itteeni nii mut kyl se oli kivaa. Näläntunne lähti paris tunnis.
        Ei oo mitää lääkkeit ja en osaa viiltää tarpeeks syvält nii ei oikein onnistu :)


      • andrukela kirjoitti:

        Miksi olit syömättä? Itsetunto-ongelmia? Ei ainakaan kannatta itsemurhaa noi tehdä. Ite suosisin tapoja ranteet auki valtimon suuntaisesti tai yliannostus. Millä luokalla oot ja mihin aiot mennä?

        Nii ja ysiluokal


      • andrukela kirjoitti:

        Miksi olit syömättä? Itsetunto-ongelmia? Ei ainakaan kannatta itsemurhaa noi tehdä. Ite suosisin tapoja ranteet auki valtimon suuntaisesti tai yliannostus. Millä luokalla oot ja mihin aiot mennä?

        Ja viel lisäks (kolmasviesti xd) nii on itsetunto ongelmii nii ei haittais vaik olisin ollu pidempään. Mutta on myös rahankäyttö ongelmii ja ostan aina ruokaa...


      • andrukela
        Sekotyttö kirjoitti:

        Ja viel lisäks (kolmasviesti xd) nii on itsetunto ongelmii nii ei haittais vaik olisin ollu pidempään. Mutta on myös rahankäyttö ongelmii ja ostan aina ruokaa...

        Eipä ruoka niin paha oo. Mulla aikoinaan meni joka päivä se energiajuoma herkku -combo kaupasta. Pääsin nyt tuosta eroon.

        Ei tartte ku viiltää valtimo auki ja rauhassa kuolla verenhukkaan. Tai oma kaula, jos haluat vähän elämänjälkeistä kunnioitusta. No, mihin jatko-opintoihin menossa?


      • andrukela kirjoitti:

        Eipä ruoka niin paha oo. Mulla aikoinaan meni joka päivä se energiajuoma herkku -combo kaupasta. Pääsin nyt tuosta eroon.

        Ei tartte ku viiltää valtimo auki ja rauhassa kuolla verenhukkaan. Tai oma kaula, jos haluat vähän elämänjälkeistä kunnioitusta. No, mihin jatko-opintoihin menossa?

        Kun siis en vaan saa viillettyy syvälle.
        Lukioon siis jos pääsen jollai mielenterveysperusteel tai vastaaval kun keskiarvo alkaa hipoo kutosta :)


      • andrukela
        Sekotyttö kirjoitti:

        Kun siis en vaan saa viillettyy syvälle.
        Lukioon siis jos pääsen jollai mielenterveysperusteel tai vastaaval kun keskiarvo alkaa hipoo kutosta :)

        Kannattaa miettiä pärjääkö sillä kutosella lukiossa. Datanomilinjalle vaan, jos mikään ei kiinnosta :D

        En oisi susta arvannut autismi-diagnoosia. Miten vaikuttaa elämään?


      • andrukela kirjoitti:

        Kannattaa miettiä pärjääkö sillä kutosella lukiossa. Datanomilinjalle vaan, jos mikään ei kiinnosta :D

        En oisi susta arvannut autismi-diagnoosia. Miten vaikuttaa elämään?

        Sain sen just joten en nyt tiiä siit diagnoosin vaikutuksest mut oon aina tienny olevani erilainen. Sillo viime vuonna halusin vaa tietää miks mut ei sillä oikeest oo välii. Tunnen muitakin joilla on se diagnoosi nii tiedän miltä se näyttää ulkopuolelt. Olen vaa erilainen.
        Saatoin ehkä vähän liiotella kutosella mutta saadaan tietää vasta joulukuussa. No mulla oli kuitenkin suunnitelmana kuolla ennen lukioo nii...


      • andrukela
        Sekotyttö kirjoitti:

        Sain sen just joten en nyt tiiä siit diagnoosin vaikutuksest mut oon aina tienny olevani erilainen. Sillo viime vuonna halusin vaa tietää miks mut ei sillä oikeest oo välii. Tunnen muitakin joilla on se diagnoosi nii tiedän miltä se näyttää ulkopuolelt. Olen vaa erilainen.
        Saatoin ehkä vähän liiotella kutosella mutta saadaan tietää vasta joulukuussa. No mulla oli kuitenkin suunnitelmana kuolla ennen lukioo nii...

        Siitä vaan loputtomat välivuodet. Yhteiskunta pitää hengissä, ainakin toistaiseksi. Siirryn tohon toiseen keskusteluun, kun keksin jotain kysyttävää


      • andrukela kirjoitti:

        Siitä vaan loputtomat välivuodet. Yhteiskunta pitää hengissä, ainakin toistaiseksi. Siirryn tohon toiseen keskusteluun, kun keksin jotain kysyttävää

        Mut siis suomella on jo velkaa ja se kasvaa koko ajan nii en haluis kasvattaa sitä...
        Okei :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe