XDDD kivaa

Olin päivän syömättä ja nyt vanhemmat yrittää lahjoo hampurilaisilla syömään :)))

18

199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmi vaan että joutuu menee burker kingiin kun hese on kiinni ja macdonalds remontis

• Et saanut yhtään nimeä kirjoitettua oikein.

• Kyl melkei. Burger king oli silkka vahinko (oli huono netti), hesburger lyhennetty ja eiks Mac Donald's oo vaa noi?

• Sekotyttö kirjoitti:

Kyl melkei. Burger king oli silkka vahinko (oli huono netti), hesburger lyhennetty ja eiks Mac Donald's oo vaa noi?

Se on McDonald's.

• yuggis_ kirjoitti:

Se on McDonald's.

No se kuitenki

• andrukela

Taidan voittaa. 2 päivää meni syömättä vähintään, kun suu ja korva oli ns. paskana.

• andrukela

Ei ole mikään ylpeilyn aihe, ei näin laiha pärjäisi varmaan kuukauden vedellä. Teho-osastolla varmaan meni pidempää, mutta ei yhtään muista. Tuu nyt ap keskustelemaan, kovat pärinät yksin kotona.

• Okei :)

• andrukela
        Sekotyttö kirjoitti:

Okei :)

Miksi olit syömättä? Itsetunto-ongelmia? Ei ainakaan kannatta itsemurhaa noi tehdä. Ite suosisin tapoja ranteet auki valtimon suuntaisesti tai yliannostus. Millä luokalla oot ja mihin aiot mennä?

• andrukela kirjoitti:

Miksi olit syömättä? Itsetunto-ongelmia? Ei ainakaan kannatta itsemurhaa noi tehdä. Ite suosisin tapoja ranteet auki valtimon suuntaisesti tai yliannostus. Millä luokalla oot ja mihin aiot mennä?

Olin syömättä protestiks jotai vastaa mikä luki jossai lähettees että mulle saatais apuu.
        En aikonu tapattaa itteeni nii mut kyl se oli kivaa. Näläntunne lähti paris tunnis.
        Ei oo mitää lääkkeit ja en osaa viiltää tarpeeks syvält nii ei oikein onnistu :)

• andrukela kirjoitti:

Nii ja ysiluokal

• andrukela kirjoitti:

Ja viel lisäks (kolmasviesti xd) nii on itsetunto ongelmii nii ei haittais vaik olisin ollu pidempään. Mutta on myös rahankäyttö ongelmii ja ostan aina ruokaa...

• andrukela
        Sekotyttö kirjoitti:

Ja viel lisäks (kolmasviesti xd) nii on itsetunto ongelmii nii ei haittais vaik olisin ollu pidempään. Mutta on myös rahankäyttö ongelmii ja ostan aina ruokaa...

Eipä ruoka niin paha oo. Mulla aikoinaan meni joka päivä se energiajuoma herkku -combo kaupasta. Pääsin nyt tuosta eroon.

Ei tartte ku viiltää valtimo auki ja rauhassa kuolla verenhukkaan. Tai oma kaula, jos haluat vähän elämänjälkeistä kunnioitusta. No, mihin jatko-opintoihin menossa?

• andrukela kirjoitti:

Eipä ruoka niin paha oo. Mulla aikoinaan meni joka päivä se energiajuoma herkku -combo kaupasta. Pääsin nyt tuosta eroon.

Ei tartte ku viiltää valtimo auki ja rauhassa kuolla verenhukkaan. Tai oma kaula, jos haluat vähän elämänjälkeistä kunnioitusta. No, mihin jatko-opintoihin menossa?

Kun siis en vaan saa viillettyy syvälle.
        Lukioon siis jos pääsen jollai mielenterveysperusteel tai vastaaval kun keskiarvo alkaa hipoo kutosta :)

• andrukela
        Sekotyttö kirjoitti:

Kun siis en vaan saa viillettyy syvälle.
        Lukioon siis jos pääsen jollai mielenterveysperusteel tai vastaaval kun keskiarvo alkaa hipoo kutosta :)

Kannattaa miettiä pärjääkö sillä kutosella lukiossa. Datanomilinjalle vaan, jos mikään ei kiinnosta :D

En oisi susta arvannut autismi-diagnoosia. Miten vaikuttaa elämään?

• andrukela kirjoitti:

Kannattaa miettiä pärjääkö sillä kutosella lukiossa. Datanomilinjalle vaan, jos mikään ei kiinnosta :D

En oisi susta arvannut autismi-diagnoosia. Miten vaikuttaa elämään?

Sain sen just joten en nyt tiiä siit diagnoosin vaikutuksest mut oon aina tienny olevani erilainen. Sillo viime vuonna halusin vaa tietää miks mut ei sillä oikeest oo välii. Tunnen muitakin joilla on se diagnoosi nii tiedän miltä se näyttää ulkopuolelt. Olen vaa erilainen.
        Saatoin ehkä vähän liiotella kutosella mutta saadaan tietää vasta joulukuussa. No mulla oli kuitenkin suunnitelmana kuolla ennen lukioo nii...

• andrukela
        Sekotyttö kirjoitti:

Sain sen just joten en nyt tiiä siit diagnoosin vaikutuksest mut oon aina tienny olevani erilainen. Sillo viime vuonna halusin vaa tietää miks mut ei sillä oikeest oo välii. Tunnen muitakin joilla on se diagnoosi nii tiedän miltä se näyttää ulkopuolelt. Olen vaa erilainen.
        Saatoin ehkä vähän liiotella kutosella mutta saadaan tietää vasta joulukuussa. No mulla oli kuitenkin suunnitelmana kuolla ennen lukioo nii...

Siitä vaan loputtomat välivuodet. Yhteiskunta pitää hengissä, ainakin toistaiseksi. Siirryn tohon toiseen keskusteluun, kun keksin jotain kysyttävää

• andrukela kirjoitti:

Siitä vaan loputtomat välivuodet. Yhteiskunta pitää hengissä, ainakin toistaiseksi. Siirryn tohon toiseen keskusteluun, kun keksin jotain kysyttävää

Mut siis suomella on jo velkaa ja se kasvaa koko ajan nii en haluis kasvattaa sitä...
        Okei :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      200
      6188
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2317
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2031
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1427
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1402
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1397
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1326
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1266
    Aihe