Naiset metallialalla!

Syrjintääkokenut

Haluaisin kuulla muiden naisten kokemuksia metallialalla työskentelystä. Otetaanko teidät vakavasti ja toteutuuko palkkatasa-arvo? Miesten mielipiteet ovat myös tervetulleita!

3

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PatiencePraxis

Mitä tarkkuuteen ja huolellisuuteen tulee, niin oletan että metallialalla työskentelevä nainen on luultavasti luotettavampi. Mutta jaksamista vaatii käydä metallialalla töissä, ja olettaisin myös, että naiset lähtisi helpommin vaihtamaan alaa sieltä, mutta oletan myös että metallialalla työskentelevä nainen on usein myös halukas olemaan siellä ja ehkä näyttämään kaikille (tai lähinnä itselleen) että selviää semmoisessa työssä ja työpaikassa. Tosin onko sellaisessa "näyttämisessä" järkeä, en tiedä, mutta en suosittelisi naisille armeijaakaan. Kannattaa olla rehellinen. Voimme kuitenkin aina luoda uudenlaisia hyviä olosuhteita elämässä, riippumatta siitä missä olemme. Sitä kykyä ei kukaan voi meiltä viedä.

• Syrjintääkokenut

Kiitoksia asiallisesta vastauksesta! Hih, minä en valitettavasti ole kovin tarkka tai huolellinen, täältä n. Puolet miehistä ovat varmasti tarkempia kuin minä. Sorvaajan työ on paljon helpompaa ja kevyempää kuin "naisten" työt samalla alalla. Koen että sukupuoleni takia minut on tuomittu pelkäksi kappaleenvaihtajaksi. Ei ole oikeaa tapaa toimia että pystyisin etenemään ja kehittämään ammattitaitoani. Heh, ainut tapa olisi varmaankin reittä pitkin. Sillä mitä osaat tai miten nopeasti opit ei ole mitään merkitystä. Olet nainen, siis ole tunnollinen ja ahkera äläkä kuvittele ymmärtäväsi muusta kuin sen kapulan vaihtamisesta mitään!

• Syrjintääkokenut

Tai helppous tietenkin riippuu siitä mitä teet. Yleisesti ottaen pääsee helpommalla, eli vähemmällä työllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2191
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1430
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1396
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      958
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      163
      854
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      736
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe