valintakokeiden jälkeinen kuumottelu ketju.

jänskäpänskä

Tähän kaikki kokeissa olleet saavat tulla puimaan fiiliksiä kokeista ja niiden kulusta ja jännittämään pisteiden tulemista.
Mua ainakin kuumotta ihan hirveesti, kun tuntuu että yhtään ei itse pysty arvioimaan omaa suoritusta :D Hain sote-puolelle ja se ryhmätilanne oli kyllä tosi jännä, ainoo että mua jäi mietityttämään että puhuinko liikaa tai jos toin liian paljon omia näkemyksiä esiin. SOS
Muita paikalla samoilla mietteillä?

49

4998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MalttamatonHakija

      Itse hain tradenomiksi ensisijaisesti Haaga-Heliassa, toissijaisesti Laureassa. Liiketalouteen, tietojenkäsittelyyn ja myyntityöhön. Koe meni mielestäni hyvin, toivon todella pääseväni Haaga-Heliaan tradenomiksi liiketalouden puolelle.

      • Hakija2017

        Itse hain myös Haaga-Heliaan tradenomiksi. Toivottavasti tulokset tulis pian :)


      • MalttamatonHakija

        Sanohan kun saat tulokset. Itsekin ilmoittelen kun saan tulokset :)


    • sosselisos

      Mitenhän muuten koulut lähettelee noita tuloksia, tai ilmoittaako kaikki silloin 24 pvä. Keväältä luin keskusteluja ja niissä aika moni kertoi saaneensa tiedon jo ennen sitä viimeistä päivämäärää.

      • Kkkjjjhhhggg

        Tulee aikavälillä 20-24pv.
        Kouluilla on opetushallituksen määräämä aikataulu, jonka mukaan valintakoepisteet ajetaan vasta 20pv opintopolkuun, ihan viimeistään 21pv klo 15:00 oltava tehtynä tämä.
        Ton jälkeen saa tulokset julkasta, mutta viimeistään 24pv on koulujen pakko tulokset julkaista.


      • Whaaaaat

        Okei, eli nyt voi sitten olla viikonlopun rauhassa, jos aikaisintaan maanantaina on edes mahdollista tulla tulokset. Oon käyny päivittäin opintopolussa tarkistamassa, vaikka takaraivossa onkin tieto, että tuskinpa niitä tuloksia vielä siellä on. :D


    • sosselisos

      Joo samaa harrastanut itsekkin vaikka olenkin tiennyt, että tuskin niitä vielä näkyy. Mutta 20 päivä varmaan alkaa sitten ramppaus opintopolussa :D Tuleeko muuten sähköposti valinnasta ensin, vai tieto opintopolkuun?

      • dkkdjdjd

        Sähköpostiin tulee ilmeisesti tieto kun valinta on varma, mutta opintopolkuun tulee jo aiemmin jos on esim varasijalla tai korkeampien hakutoiveiden valintoja odotetaan jne.


    • sosselisos

      Ahaa, no hyvä tietää :)

    • Nininii

      En kestä tätä, hain tradenomiks ja jännittää sikana! Mun mielestä pääsykoe meni hyvin mutta aina pelkää jos muut on parempia. Oon yrittänyt ottaa ihan rennon asenteen että pitää jaksaa odottaa sinne 24. päivä asti mutta nyt kun luin näitä keskusteluita niin alkaa kuumottaa kauheesti :D

    • Jänskäpänskä

      Joo, ja menin kattomaan sillä ctrl shift i combolla mistä puhuttiin toisessa ketjussa, virhe! Koska siellä luki jo hyväksytty mutta ilmeisesti se ei tarkota mitään, mutta ehdin innostua hetkeks silti. Ja oon yrittäny psyykata itteäni kestämään myös sen hylky kirjeen, ni kahta pahemmin nyt sit harmittaa jos ei pääse :D

      • tulevanortti

        En ota tosta toista ketjusta mitään selvää!
        Kävin tyhmänä itsekkin kyyläilemäsä tolla combolla, ja kyllä! Myös mulla lukee hyvaksytty-kesken : sinulle tarjotaan opiskelupaikkaa ehdoin.. VIRHE VIRHE VIRHE!!


    • jänskäpänskä

      Jep, ihan peestä. Kävinpä nyt vielä uudestaan kattomassa ja jep edelleen samat tekstit. Puuh, vähänkö tässä nyt joku turha toivo pääsee vaan valloilleen ja itku tulee viikon päästä :( Tosin joku oli kommentoinut että oli näkynyt että et ole hyväksytty, ja mulla ei ollut mitään semmosta missään. Ja sitten taas toisaalta netti on trolleja pullollaan jne jne Raah miten stressaavaa ;D

      • tulevanortti

        Mulla oli ilmestynyt jotain vihreetä tekstiä. Muistaakseni sitä ei aikaisemmin ollut, mutta en nyt mene kiveen väitettäni hakkaamaan.


    • Ihmettelee1

      Mistä ihmeestä te pääsette noita kattomaan? Itsellä kun tekee sen niin ei siellä missään lue "search html", oikealle alareunaan aukeaa se ikkuna mutten sieltä tommosta löytänyt mistään..

    • Apuaaaaaa

      Hei miten tämän jännityksen kestää oikeasti? :D Ei millään enää jaksais muutamaa päivää odottaa...

      • Kuumotuss

        Liian kuumottavaa


    • Jenna.ko

      Kirjauduin opintopolkuun tänään ja sain tiedon pääsystä tamkiin rakennusmestarin opintoihin!! vihdoin tämä piina on ohi ja saa suunnitella tulevaisuutta

      • EiMalttaisOdottaa

        Oikeesti? Oli tulis jo tullut? :O Onnea! :)


      • malttamaton1

        Wow! Nyt jo! Onnea! :)


      • Kenkäteline

        Oi onnea! Toivottavasti Tamk julkaisee pian muidenkin alojen opiskelijavalinnat..


      • Onneasinulle

        Onnea :) täällä vielä odotellaan soteli alan tuloksia kuumeisesti!


    • jänskäpänskä

      HUH eli osasta on alettu ilmoittamaan, ihan kauheeta kun joutuu ite vielä jännäilemään tuon kesken tuloksen kanssa mahd. monta päivää :D Tuleekohan tässä nukuttua ollenkaan, vai meneeköhän ihan panikoimiseksi.

    • Ellut

      Samk Huittisten Tradenomiksi tulokset tullu Opintopolkuun näköjään.... pääsin sisään! :)

      • EiMalttaisOdottaa

        Onnea :)


      • varasijanakkinapsahti

        Onnea! Itsellä varasija nakki Huittisiin (kaukana), joten toivoa sisäänpääsystä tuskin on. No, odotellaan vielä kuitenkin ja sitten keväällä haku uusiksi.


    • jänskäpänskä

      Oi! Paljon onnea, kaikille jotka on jo valittu :3

    • Nönnöönnöö

      Miksi ei toimi Opintopolku :(

      Joko diakin tuloksia on tullut?

    • sosioodottajat

      Ainakaan valintaryhmän 4 sijoittelu ei ole valmis kaikkien koulujen osalta, joten tuskin ainakaan tänään tulee sosionomiksi hakeneille mitään:(

      • jalajala

        Mistäs ton sijoittelun näkee?


      • Kdkdkdkkd

    • Tiina153

      Mistä näette sijoittelun? Miten Oamk laita? :)

    • sosioodottajat

      Oamk on lähtenyt sijoitteluun! oletko missä valintaryhmässä? sosionomi vai sh?

    • tiina153

      Sh monimuoto hain. Apua, millonkahan voi odottaa tuloksia.

      • sosioodottajat

        Yllä joku olikin jo lähettänyt linkin. Kuulut siis valintaryhmään 1. Itse olen jo luopunut toivosta, että tulokset olisi tulleet alkuviiikolla. Veikkaanpa juurikin loppuviikkoa, torstai, tai perjantai.


      • tiina153

        Ja Oulaisiin hain mutta samaahan se on :D


      • Nzkxbzkzkzn
        tiina153 kirjoitti:

        Ja Oulaisiin hain mutta samaahan se on :D

        Mä hain kans oulaisiin olin siellä kokeessakin🤩sh monimuoto


      • tiina153

        Ahaa, nyt saamme jännätä sitten :)


      • tiina153
        sosioodottajat kirjoitti:

        Yllä joku olikin jo lähettänyt linkin. Kuulut siis valintaryhmään 1. Itse olen jo luopunut toivosta, että tulokset olisi tulleet alkuviiikolla. Veikkaanpa juurikin loppuviikkoa, torstai, tai perjantai.

        Eli tuolla valintaryhmä ykkösellä sama homma?


      • Nzkxbzkzkzn
        tiina153 kirjoitti:

        Eli tuolla valintaryhmä ykkösellä sama homma?

        Siellä puuttuu enää metropolia, laurea ja samk. Näyttäis päivittyvän vähän väliä. Saa nähdä tuleeko tänään mitään. Periaatteessa tarkastuksen jälkeen ne ois julkaistavissa.


      • tiina153
        Nzkxbzkzkzn kirjoitti:

        Siellä puuttuu enää metropolia, laurea ja samk. Näyttäis päivittyvän vähän väliä. Saa nähdä tuleeko tänään mitään. Periaatteessa tarkastuksen jälkeen ne ois julkaistavissa.

        Ok. Mulle ei aukassut tuota linkkiä. Jospa ei ihan loppuviikkoon menis ja loppus tämä ressaaminen, kävi miten kävi :D


    • opiskoi

      Miksi Metropolia hidasteleee..? D: Argh, ei malta odottaa.

    • Odottelua

      Lähettääkö ne tiedot sit vasta kun kaikki koulut valmiit?

      • sosioodottajat

        Juuri näin, muuten sijoittelua ei ole tehty. Metroplolia ja Saimaan amk laaahaavat perässä, kaikki muut koulut on jo ajettu sijoitteluun.


    • jänskäpänskä

      Onko kukaan kuullu Jamkista vielä mitää :x

    • Apuapuapuapua

      Miten Turku?

    • sosselisos

      Ilmeisesti kohta on melkein kaikissa kouluissa tuo sijoittelu valmis, saapa nähdä millä aikataululla sitten alkavat julkistaa tuloksia :D

    • Tarlabasi88

      Onko kukaan hakenut Laureaan restonomiksi? Mitä mieltä olet pääsykokeista?

      • Tarlabasi88

        Näköjään meni sittenkin hyvin ne pääsykokeet, tulin hyväksytyks Laureaan restonomiksi. 😂🙏👍


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe