Luin Iltalehdestä, että pari pahansuopaista ja kovasydämistä paimiolaista vuokralla asuvaa haluaa häätää naapuristaan vammaisen nuoren. Syy on, että hän on joskus sattunut aiheuttamaan kolinaa äidin hoitaessa lastaan.
Kerrostalossa kuuluu aina ääniä. Eristäkää luukkunne. Vaihtoehto on muuttaa omakotitaloon tai metsämökkiin. Niitä riittää teikäläisille.
Vammaisille häätö pakkaseen
4
203
Vastaukset
- RandomWalker
Vähän kyllä epäilyttää toiminta laillisuusnäkökulmasta, siis sairaudesta johtuva syy purkuperusteena.
Kaupungeissa asuu paljon herkkiä ihmisiä, jotka eivät siedä muiden ääniä ollenkaan. Pitää muistaa, että on paljon myös aistiyliherkkyyksiä, mutta ei ratkaisu voi olla se, että toista osapuolta rangaistaan. Ihmiset monesti kuvittelee oireensa johtuvan muista vaikka todellinen syy on omassa ylivirittyneessä tavassa reagoida, oli sitten kyse äänistä, hajuista, homeesta tms (ns. nosebo-ilmiö). Hyvin tunnettu esimerkki on myös naisten kuukausittaisesta hormonivaihteluista seuraavat aistiherkkyydet.
Mitä enemmän jostain asiasta puhutaan sitä sairaammaksi ihmiset, Homehysteria hyvä esimerkki täysin järjettömät mittasuhteet saaneesta ongelmasta. Tottakai on silti oikeita homesairaitakin.
Itse en ole ollenkaan herkkä reagoimaan eikä kyse ole siitä, että aistit ei pelaisi. Olen muutenkin luonteeltani rauhallinen, mutta osaan kyllä suuttuakin jos vakava asia. - Rehellisyyttä
Tolkuton huuto on häiriötekijä siitä ei pääse mihinkään . Edes sairaus metelöinnin syynä ei poista sen tuottamaa terveyshaittaa muille asukkaille.
- RandomWalker
Kyllä, mutta mikä on tolkutonta onkin sitten toinen juttu. Lehtijutun perusteella häiriö on sitäpaitsi satunnaista, ei jatkuvaa.
Eikö em. logiikalla sitten pitäisi ryyppäävät häätää parin viikonlopun jälkeen? On niin nähty nämä valittajat myös., eivät huomaa/välitä mitä itse tekee. Hulluimmillaan jotkut valittaa jo vessan vetämisestä yöllä! Jotkut eivät siedä erilaisia ihmisiä naapureinaan, jolloin keksitään milloin mitäkin päästäkseen eroon.
- niitu
Surullista,mutta ymmärrän myös naapureita.Talot ovat monesti huonosti äänieristettyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418