Ekaa kertaa menossa nyt Phukettiin ja Kata Beachille, missäs siinä ympäristössä on parhaat snorklauspaikat?
Mikä on yleisesti hintataso Katalla? Ruoka, olut jne?
Oletteko olleet kalastusretkillä, jos olette niin mikä oli reissun hinta, mitä saalista tuli, mistä otitte kalastusmatkan jne..
Kata Beach ja ympäristö
8
979
Vastaukset
- viisavinkumaan
Yläkylällä iso kalja 60 patia, rannalla 120
- molkaski
No onneks on 1.3 kilsaa rantsulle ni kalja on ainakin halvempaa :-)
- eeeeejk
Kiinnostais tietää, onko millainen paikka ylipäätään? Tai oletteko liikkuneet Katalta/Karonista Phuketin keskustaan? Paljonkohan se maksaa
- HinnatVaihtelee
Kaljatuoppi siinä vasemmalla, jossa katu päättyy rannan alkuun, @Beach niminen paikka, niin taisi olla liki Suomen hinnoissa.
No, näkymätkin on kyllä parhaat. - kohtauudelleentaas
Pökötin Towniin taisi taksi maksaa 400 paateroa per suunta, niin päivällä kuin yölläkin. Patongille vähän vähemmän. Patongilla kannattaa käydä yöelämässä, siellä on vaihtia puolen yön maissa.
- jouluksimenossa
Patongin yökerhot ovat kansainvälistä tasoa ja jo niiden takia kannattaa Thaimaan matka.
Muutoin tekemistä löytyy laidasta laitaan, kalareissut lähtee halvimmillaan 2000 bahtista, ylärajaa ei olekaan, jos oman paatin vuokraa alle. Jotkut suomalaiset vuokraa skootterit ja käyvät kalareissuille jossain Rawailla laiturilla ja syövätkin saaliit siellä. Tuo kyllä vaatii jo vähän paikallistuntemusta tai seuraneidin palkkaamisen. Onkos joku täällä kirjoittelijoista tuolla suunnalla samaan aikaan, meillä siis lennot 17.12-1.1
Ja jos olette siellä niin millaisella porukalla?- Netissäonkaikki
Netti on täynnä tietoa... aloita vaikka phuket.comista. Riippuu ihan mielihaluista, mitä haluaa tehdä. Kaikkea löytyy ja moneen hintaan. Juurikin siksi menossa tammikuussa jälleen kerran, että vielä ei ole koluttu läheskään kaikkea. Ja jos ei halua tänään tehdä yhtään mitään, voi jatkaa retkiä huomenna. Rentoutumaanhan sinne mennään. Kata sinällään on ihan kiva, mutta nykyään ruuhkien riivaama sekin. Jos hakee vähemmän tungosta ja enemmän rauhaa, niin joku muu paikka. Mutta jokaisella on oma maku. Me keskiäkäiset vaihdettiin jo itärannikolle Cape Panwaan.
Kivoja matkajuttuja löytyy suomeksi laittamalla googleen hauksi phuket blogit, englanniksi phuket blog.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592