Tina Turner
Britney Spears
Christina Aquilera
Billy the Kid
Christina Applegate
Jimi Hendrix
Ed Harris
Kim Basinger
Scarlett Johansson
Bette Midler
Woody Allen
Alyssa Milano
Gianni Versace
Holly Marie Combs
Daryl Hannah
Julianne Moore
Ozzy Osbourne
Tyra Banks
Francisko Franco
Josef Stalin
Walt Disney
Sinead O´Connor
Jim Morrison
Kirk Douglas
Jamie Foxx
Nostradamus
Beethoven
Milla Jovovich
Bill Pullman
Katie Holmes
Brad Pitt
Steven Spielberg
Uri Geller
Jane Fonda
Fidel Castro
Kuuluisia jousimiehiä
21
7569
Vastaukset
- tähtisiina
on syntynyt samana päivänä kuin minä, eli 5.12.!
- pinkidink
Mieki oon syntyny 5.12 :)
- Marjut
...pitkä lista,tosiaan..:) Mutta haluan vielä lisätä Sibeliuksen:)Kuka tietää oliko Mozart Jouskari,jos ei niin mikä se mahto olla merkiltään?
- Nimetön
Hugo Häkkinen
- rosaliinaxxx
Syntyny 25.1, vuotta en ny muista, 1700-luvulla.
- Marie
Jimi Hendrixillä sama syntymäpäivä kun mulla.
- naru
Sitten sinulla on sama syntymäpäivä kuin minulla:D
- cosmickate
Mulla kanssa
- rosaliinaxxx
Fidel on Castro on ehdottomasti Leijona, se on ihan saletti ja vanha vitsi, Cristina Applegate oli muistaakseni Vaaka, tosin siit en oo ihan varma.
- chubby
..näitä Hyviä näyttelijöitä:
John Malkovich,Vanessa Paradis,Dominic Monaghan,Kiefer Sutherland:)
Sitten vielä tää yks hullu jouskari elikkä Anna Nicole Smith:D
Niin ja onhan se Ville Valokin jo aika kuuluisa..:)- arrival
Eiks toi Valon Ville oo Skorpioni?
- chubby
arrival kirjoitti:
Eiks toi Valon Ville oo Skorpioni?
ville Valo on tietääkseni syntynyt 22.11.1976,merkki on selvästi vaihtunut jouskarin puolelle,mut jossain joskus luki et Ville pitää itseään silti skorpparina,mut Markku Manninen sano toista..:D
- vaikee sanoo
chubby kirjoitti:
ville Valo on tietääkseni syntynyt 22.11.1976,merkki on selvästi vaihtunut jouskarin puolelle,mut jossain joskus luki et Ville pitää itseään silti skorpparina,mut Markku Manninen sano toista..:D
astro.fi:n kartan mukaan Ville Valon horoskoopissa Aurinko on Jousimiehessä 9. (eli Jousimiehen!) huoneessa, Merkurius Jousimiehessä 9:ssä (!) huoneessa ja Mars Jousimiehessä 9:ssä huoneessa, Kuu Jousimiehessä 10. huoneessa ja lisäks vielä Neptunus Jousimiehessä 10. huoneessa, eli pahalta vaikuttaa...
Nouseva merkki saattaa tietysti olla Skorpioni ja toki Valo on syntyny siin rajalla. - Poison
vaikee sanoo kirjoitti:
astro.fi:n kartan mukaan Ville Valon horoskoopissa Aurinko on Jousimiehessä 9. (eli Jousimiehen!) huoneessa, Merkurius Jousimiehessä 9:ssä (!) huoneessa ja Mars Jousimiehessä 9:ssä huoneessa, Kuu Jousimiehessä 10. huoneessa ja lisäks vielä Neptunus Jousimiehessä 10. huoneessa, eli pahalta vaikuttaa...
Nouseva merkki saattaa tietysti olla Skorpioni ja toki Valo on syntyny siin rajalla.... Villen tarkan syntymäajan? Muistelisin kerran tarkistaneeni, että jos on syntynyt 22.11.1976 aamuyöllä on skorppari, muutoin jouskari.
No, HIMin basisti Mige nyt ainakin on jousimies. :) - Anonyymi
Vanessa Paradis on kauris 22.12. Jousimies päättyy 21.12 samoin Ville Valokaan ei ole jousimies vaan vielä skorpioni.
Jousimies alkaa vasta 23.12 - Anonyymi
vaikee sanoo kirjoitti:
Nouseva merkki saattaa tietysti olla Skorpioni ja toki Valo on syntyny siin rajalla.Miten sä voit tietää noin tarkkaan jonkun toisen horoskooppi kartan , eiks tuo nyt mee jo vähän liiallisuuksiin
- näkee
mitä nyt suurimman osan noista jouskareista tiedän, ja ulkonäön.. katseissa on samaa, kuten minunkin jouskari tutuilla... pelottavaa
- Anonyymi
No jaa empä nyt tiedä , aika erinäköiset on kyllä esim. Britney Spears ja Christina Aguilera
- Anonyymi
Britney spears 💗 ehkä se kaikista kaunein
- Anonyymi
Amanda Seyfried (mamma Mia) , Billie Eilish
- Anonyymi
Jenna Dewan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982