Yksi sana, joka

mikä_se_on

ensimmäisenä tulee mieleen, kun ajattelet häntä?

79

2381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omavalta

      Yrittää olla ovela.

    • Ihanekana

      kulta.

    • Tamavastausmiehelle

      Kiinnostava

    • Setulimieleen

      RAKAS

    • kasvotensimmäinen

      Pää, siis kasvot minulle tulisi mieleen seuraavana tulisi mieleen ehkä tissi sen jälkeen peppu.

    • tarkoittaajotainentied

      Niin mitä se tarkoittaa jos minulla tärkein oli kasvot tytöllä?

    • eiyksiriittänyt

      Suudelma,hurmuri, söpö, symppis, ristiriitaisuus........

    • lämminjahyväolla

      Koti.

    • yksisana

      miksi

    • kkgkl

      Epätoivo.

    • noniihjooh

      Aivan hauskoja vastailla näihin kysymyksiin, hauskoja mietintöjä kyllä, kasvot kun sanoin, eli siis pää, pääkallo? :D:D

    • eipääkalloja

      No ei minua kiinnosta ihmisten pääkallot, kysymys oli niin hassu... on kyllä tuollainen natsisaksan nahkatakki mihin voisi laittaa näitä SS-upseerien pääkallomerkkejä.... mutta ei liity asiaan.

      Kasvot todellakin tytössä, se on mihin ensiksi kiinnitän huomion.

      • Lhgkgghkh

        LOL natsitakki😃!


    • ekasana

      koketti

    • pääkallojahienosti

      Joo hah, jos ensimmäisenä kiinnittäisi huomion pääkallon koostumukseen naisessa...

    • joitainsiinä

      Kaunis, haavoittuva, selviytyjä, vahva, upea, rakas.

    • TämmöinenVielä

      Tähän vastaan vielä ennen unille menoa että en ajattele että täällä kukaan kirjoittaa minulle enkä edes kuvittele. Tiedän ettei minusta ole kiinnostunut kukaan tuolla palstan ulkopuolellakaan joten vaikea on vastata kenestäkään "hänestä". Olen sen verran realisti ja käytännön ihmisiä. Mutta sinulla on aloittaja ihan mukava ja aiheellinen kysymys kuitenkin heille, joilla on aihetta ikävöidä jotakin ihmistä ja jotka aavistaisivatkin että joku heistä pitää. Surullista että heillä jolla on kauniita ajatuksia kaivatustaan niin eivät saa sitä ihmistä syystä tai toisesta.

      • kiitoskirjeestäsi

        Kiitos tiedoksiannostasi ja hyviä hiekkamiehen, pakkasherran sekä jäärouvan kuvia uniin.


      • TämmöinenVielä

        Sitä samaa toivottajalle ja toivon myös että joillekin tulee se auringon herra tai rouvakin sinne elämään.


    • Tulen_aina

      Rakastamaan

    • miehestä

      rakas

      • samassajamassa

        Sama täällä, mutta naisesta.

        Rakas.


    • hänelle-tärkeälle

      Intohimo.

      • kuvitteleevaa

        Suloinen💕


    • Lämpöisin

      Halaus. Oli lämpimin, jonka olin saanut pitkään aikaan, vaikka silloin ensi kertaa nähtiin.

    • hohhoijaapijoo

      pääkallo eli kasvot.

    • Kaipaus.

      • pakkasvimmatus

        Aivan hauskat nämä arvausjutut tällä tyttelillä... mutta ei olisi pitänyt villiinnyttää noita eteläpohjalaisia... nooh rauhoittuvat kun tajuavat olevansa pellejä.


      • pakkasvimmatus kirjoitti:

        Aivan hauskat nämä arvausjutut tällä tyttelillä... mutta ei olisi pitänyt villiinnyttää noita eteläpohjalaisia... nooh rauhoittuvat kun tajuavat olevansa pellejä.

        Nyt en ymmärtänyt ollenkaan. Kenellä tyttelillä? Ketä ihmeen eteläpohjalaisia? Minä en ole villiinnittänyt ketään. Oikeastaan en tunne juuri ketään sieltä päin päin maailmaa, tai Suomea.

        En saanut unta, kun innostui Ruotsin jalkapallovoitosta Italiasta. Sen takia vielä tänne eksyin, mutta en tänä yönä enää pitkään kirjoittele. Tyylistäsi tulee mieleen yksi Alve, joka kyllä kirjoitteli vielä sekomaisella tyylillä kummallisuuksia.


      • mitäteitsitten

        En minäkään tiedä mitä sinä sanoit, miksi villitsit niitä, sinä?


      • sairausselittää
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Nyt en ymmärtänyt ollenkaan. Kenellä tyttelillä? Ketä ihmeen eteläpohjalaisia? Minä en ole villiinnittänyt ketään. Oikeastaan en tunne juuri ketään sieltä päin päin maailmaa, tai Suomea.

        En saanut unta, kun innostui Ruotsin jalkapallovoitosta Italiasta. Sen takia vielä tänne eksyin, mutta en tänä yönä enää pitkään kirjoittele. Tyylistäsi tulee mieleen yksi Alve, joka kyllä kirjoitteli vielä sekomaisella tyylillä kummallisuuksia.

        Joo no tuo selittää sinun mielenvikaisen ADHD-tyyppisen käyttäytymisesi, oikeuteen mennään jos niin haluat, mutta muista syödä pillerisi, jotta olet esiintymiskunnossa.


      • mitäteitsitten kirjoitti:

        En minäkään tiedä mitä sinä sanoit, miksi villitsit niitä, sinä?

        pakkasvimmatus (14.11.2017 0:46): "Aivan hauskat nämä arvausjutut tällä tyttelillä... mutta ei olisi pitänyt villiinnyttää noita eteläpohjalaisia... nooh rauhoittuvat kun tajuavat olevansa pellejä."

        Tuota en oikein ymmärrä? Miksi minulle joku lähettäisi tuollaisen. Joku on viljellyt "pakkas" ja sen suuntaisilla nimimerkeillä jo aikaisemmin kummallisia vastauksia minulle. Kuka tytteli? Ketkä eteläpohjalaiset? -- Mistä tuo oikein tuli? Menikö viesti väärään osoitteeseen?


      • joopillerisnaisia

        Onko jäänyt lääkkeet ottamatta, minkälainen on pillerihistoriasi?


    • hvyääyötähänelle

      Karkuri ;P

    • Nukujo

      Vadafak? 😂

    • Sisäinenolo

      Lämmin

    • Pahatsanat

      Ilkeys.

    • hänonsydämessä

      Herkkä sisimmältään.
      Säilyy sydämessä.

    • Eikannataei

      Vastaan: turska, ja ei ole kirootusvihre! Selitystä ei kannata kysellä.

    • seksityöajalla

      Taksi

    • Elluhalloyb

      Umpikuja....🤗

    • kohanhärnään

      Emäntä ; ).

    • omakultani69

      Homo <3

    • sitähänon

      Mahdottomuus

    • Miehelle-

      Ihana❤️

    • mununelmaa

      Unelmani.

    • aikahyväkysymys

      Kauneus tulee mieleen.

      Arvuuttaja-tytön eilinen kysymys joka on aika hyvä kyllä.

    • nenäkinsiinä

      No, vaikea sanoa mikä sana tulisi mieleen. Kuvahan se ja ääni ensin tulevat....
      Siinä kuvassa taitaa olla keskellä sellaiset engelsmannin viikset heti suoraan nenän alapuolella. ;)

    • Sinä-Näet-Minun-Sydäntä

      Hänen puoliksi sivuprofiili!

      ⭐ Elämää palauttamassa ⭐

      • Sinä-Näet-Minun-Sydäntä

        Tarkistin ja muokkaan:
        Hänen etäinen - utuinen - surullinen - ripaus uteliasuutta - paljasttava katse!
        Se on se


      • sehuomattu
        Sinä-Näet-Minun-Sydäntä kirjoitti:

        Tarkistin ja muokkaan:
        Hänen etäinen - utuinen - surullinen - ripaus uteliasuutta - paljasttava katse!
        Se on se

        Surua ja aika paljon.


      • Onsurullinen

        Miksihän?


      • Sinä-Näet-Minun-Sydäntä
        sehuomattu kirjoitti:

        Surua ja aika paljon.

        Toivottavasti suru on jäänyt taakse.
        Olet minun ajatuksissa (hän, hänestä minä kirjoittelen).
        Olet rakas, mutta en ole esteenä tiellä, en ikinä! 💕


    • sydämeen

      sattuu.
      tuntuu niin kipeältä olla näin

    • Seonsetunnejokatulee

      Rakkaus❤
      Niin paljon sanoja..
      Niin paljon tunnetta..
      Niin paljon hellyyttä..
      ...Niin paljon tahtoisin hänelle antaa
      Rakkautta
      n>m

    • valitsenimierkki

      kasvot-pää-pääkallo, ei vaan iho olisi ollut oikea vastaus.

      en jaksanut vain miettiä Arvuuttaja-neidin kysymystä niin tarkasti väsyneenä.

      "Arvuuttaja" on siis tälle neidille kuin hellittelynimenä tarkoitin keksiä tuollaisen koska kysymykset ovat aika hyviä aina ja monia kysymyksiäkin.

      Mutta joo, kunhan arvuuttelija neiti ilmoittelee paikkoja, kyllä mielelläni lähtisin tapaamiseen, tulee joku takapenkillä istuva "always packed" = aina on revolveri taskussa... ihminen tapaamaan ja keskustelemaan hauskoja asioita.

    • Mietteliäs123

      Hänen hymy.

    • eaddji
    • KirjoitanNyt

      Sekasorto

    • voiauttaaneitejä

      Kerran vastasin tuohon kysymykseen, Kauneus oli silloin mikä ensimmäisenä tuli mieleen, nyt myös Pelko, että mitä tämä nainen pelkää, mysteerillisiä juttuja joita on aivan turha miehenä ajatellakaan.

      Mutta palstalla naisten jutut, on kyllä kaikenlaisia. Mutta sinänsä hyvä kun joku vastailee niihin nuorten naisten välillä melko ihmeellisiinkin ajatelmiin.

    • Liianlaiha

      Anemia

    • TykkääväJmies

      Tunne❤️

    • kasvotpääjakallo

      Pää. Pääkallo.

    • ATMAtTheMoment

      Mutta kun aamuyölläkin postimies-paten (täällä on kyllä nyt tyttö kopistelevine kenkineen postin tuoja)... heräät ja sitten tulee mieleen: olisipa mukava jos olisi pehmoinen tyttö vieressä johon voisi nojata... vaan tyydyttyvä vain raikkaaseen ilmaan ja pehmeään peittoon, ATM, At The Moment, siis.

    • SERUSKEE

      PerseReikä, pilluiita , kentäoloihin suunniteltu vitunkanto teline.

      • kysynvain

        Joko näkkärit maistuu leivälle?


      • kysynvain

        Hyviä militaristisia sanontoja, eikö totta, joltain "vitun luutnantilta" :D


      • Seharmaa

        Rakas vitun luutanti vastaten tietulestuunne olinhan minäkin siellä viimosen päälle, ei ollut kaunista se touhu juurikin ko oppii tietokonetta käytään niin tulloo lähtö suurempiin sotajoukkoihin. Se kersantti


      • 4324234234234

        Olen komentajan adjutantti luutnantti että siitä...


      • Seharmaa

        Ei löydy papereista, ja kun löytyy niin tiedät että santkiot tullee, sisästä tietoa.


      • varmastikaaneilöydy

        Hulluhan sinä olet jos luulet että pääesikuntakaan mitään tietojaan antaa ulkopuolisille :D


      • Seharmaa
        varmastikaaneilöydy kirjoitti:

        Hulluhan sinä olet jos luulet että pääesikuntakaan mitään tietojaan antaa ulkopuolisille :D

        Olenko ulkopuolinen, taatusti vastaukset löytyy, paikannettu jyväskyläån.


      • vääräarvaus

        Olen kyllä Vaasassa ;D


      • Seharmaa

        Et ole.


    • voisiollahauskaakin

      "Arvuuttaja"-tytön kanssa meillä voisi olla aika hauskaa aikaa joskus, ei hän varmasti ole mikään kaliformian bikinibody-tyttö, mutta muutenkin sillei viettää vain hauskaa aikaakin arvausten lomassa :)

    • pete3201

      Mitä maksaa että...

    • sorryrakasmutsiltätunt

      Hyvä olo tai yhdellä sanalla kylläinen.
      Sellainen kuin olis syönyt hyvän aterian just ja tuntuis vaan tosi hyvältä ja tyydyttyneeltä ;)

    • Miitäällä

      Sisällä läikähtää lämmin hyvä, kaunis mieli. Autuus jopa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe