Huumeet jne minkä ikäsenä?

567890987

Oon 12 v jätkä ja oon polttanu hatsii viime kesäst saakka. Mul ois mahollisuus hommaa pirii luotettavalt henkilöltä mut en oo oikeen varma kuitenkaa... Tekis mieli kokeilla. Minkä ikäsenä ootte ite kokeillu?

35

3236

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • andrukela

      Alaikäsenä, muttei sentään 12-vuotiaana :D Aioit varmasti kommenteista huolimatta testata. Muista juoda vitusti vettä, varoa yliannostusta ja syödä edes vähän. Suosittelen liikunnan välttämistä.

      Varo riippuvaisuutta. Kymmenen kertaa jonnebista parempi tuote.

      • andrukela

        Venäjällä katulapset imppasi 12-vuotiaana, on piri sitä parempi. Jätä kertaan, ei taida tehdä hyvää kehitykselle.


    • Ssas

      Joskus 14 vuotiaana noissa piireissä touhut alottanu ja nyt parikymppisenä ja ehkä hiuka fiksumpana voin sanoo et ei kannata toho svimba touhuun lähtee :D ekat pari kertaa on parasta mitä koet (jos tavara oikeesti hyvää) ja sen koukun jälkee siitä tulee yhtä helvettiä mut oo ainaki varovainen.

      • kkksss

        noh ei kande vaa jäädä siihe koukkuu... heitäks hihaa ite ja jos nii minkä ikäsen alotit sen?


    • En oo kokeilli kun en oo saanu mut muuten oisin :)

      • Kirjoittele jos viitsit.


      • virtasenposti kirjoitti:

        Kirjoittele jos viitsit.

        Hei :)


      • Sekotyttö kirjoitti:

        Hei :)

        Kiva kun vastasit.
        Mitä sulle muuta kuuluu?
        Täällä on tosi kylmä.


      • virtasenposti kirjoitti:

        Kiva kun vastasit.
        Mitä sulle muuta kuuluu?
        Täällä on tosi kylmä.

        Ihan hyvää kai. nii on kylmä


      • Sekotyttö kirjoitti:

        Ihan hyvää kai. nii on kylmä

        Niin täälläkin. Mitä meinaat viikonloppuna tehdä?


      • virtasenposti kirjoitti:

        Niin täälläkin. Mitä meinaat viikonloppuna tehdä?

        en tiiä


      • Sekotyttö kirjoitti:

        en tiiä

        Miten meni viikonloppu?


    • kkksss

      ite ekat linkut 13v mut alis ei oikee oo mu juttu, ite polttelen hittii enimmäksee... jos oikeest luotettavalt saat ja tiät ettei o mitn katupaskaa nii miksei. kylhä se toimii mut kaikille ei vaa sovi

    • noidankehässä

      Koukkuun jääminen moniin eri aineisiin tapahtuu todella salakavalasti aikuisena ja vanhempanakin. Noidankehästä irrottautuminen voi olla pitkä ja tuskainen tie ja monelle kierre surullisesti koituu kohtalokkaaksi. En tahdo aliarvioida tai loukata Sinua, mutta mitä nuorempana aineiden kanssa leikittelee, sitä helpommin huumekierteestä tulee vaikeampi. Ajatus ei lapsena ole vielä kypsää, kun se vielä aikuisenakin voi saada tekemään tyhmyyksiä. Varo, varo..

    • burgerkinginvessa

      kyl kannattaa pirii ruveta käyttää suosittelen 5/5

    • cuggigäng

      Oon nähny näitä tapauksia jotka on alottanu nää "kokeilut" about sun ikäsinä, ja ne on nykyää aika surullista kateltavaa. Trust me, et haluu sellast tulevaisuutta

    • älä-tee-sitä

      Sun ikäsenä et osaa vielä tehä oikeasti järkeviä päätöksiä. Vaikka tekis mieli niin älä kokeile, se ei ole sen arvoista. Ja sä saatat menettää siinä koko elämäs. Koska jos jäät koukkuun niin on vaan ajan kysymys millo siirryt kovempiin ja vaikket sitä ite tajuais ni sä tuhoat äkkiä koko elämäs. Se oot nuori vielä. Jos pakko on kokeilla huumeita joskus niin käy opiskelut ekana loppuun. Mun veli on lähteny tolle tielle (nyt 27v) ja se on jo 3 kertaa joutunut yliannostuksesta sairaalaan ja meinannut kuolla. Mä en haluu kellekkää tai kenenkään läheisille sitä samaa tuskaa.

      Kannabiksen vielä hyväksyn tosin ei ole sekään sun ikäselle hyvä. Parempi mun mielestä kuitenkin kun tupakka. Mutta mieti vielä mitä teet. Äläkä tee mitään harkitsematonta koska usein tolta tieltä ei palata enään.

    • EiHelvett1

      Mahtavaa. Nyt siis jo 12v rupee käyttämään huumeita. Suomi nousuun

    • liianvanhaa

      Mikä vittu teitä lapsia oikeen vaivaa...

    • Ja.noin

      Piri ei oo varallist, kannattaa kokeilla.

      • Sos112

        Aarnio on saanut näköjään nettiyhteyden.


    • iheminen

      Hyvä ihminen, älä nyt rupee käyttämään. En tiiä miten sitä voi pelihelvettiin verrata, mutta melkeen yhtä paskaa sekin on :/

      Lyhyesti: Älä käytä!

    • Vitturiitti

      Miksi vitussa pitää huumeita käyttää mielummin vaikka sitää röökiä ja kaljaa ku jotai huumeita niihin jää ajan myötä koukkuun ja on kyllä niin vaikea lopettaa

    • justpäässyeroo

      Älä. Aluks se on hauskaa, mut sit et pystykkää enää olla ilman, rahaa palaa ja kaikki alkaa pyörii sen ympärillä. Piri tekee ihmisistä itsekkäitä ja yhtäkkiä huomaat et sust on tullu kusipää ja kaikki sun kaveritki on vaihtunu sellasiin, valehteleviin kaksnaamasiin, jotka ajattelee vaan omaa etuaan, been there. Laskut ja jälkiolot on myös jotain aivan kamalaa,. Vaikuttaa myös kehitykseen, et jos ei muuta ni mieti vaikka sitä et kyrpäs saattaa jäädä pienemmäks jos alotat noin nuorena: D

    • Huume.on.parasta

      12v. On hyvä ikä aloittaa huumeet.

    • TarpeeksiKatsellut

      Kyllä on ihan naurettavan mukavaa, että suvussa yksi käyttää aineita ja se tulee hautajaisiin ja häihin mömmöistä sekaisin ja häpäisee itsensä ja kaikki muutkin ovat hirvittävän vaivautuneina, mutta jätkä ei ymmärrä mitää, silmät toljottaa milloin mihinkin ja vässyttää jotakin pas...

      Kyllä mä niin haluaisin, että joka suvussa olisi yksi narkkari, mutta kun ne pirulaiset ei tahdo pysyä hengissä.

    • tyhymäpaska

      Aloittajan ikäisien, vielä kehittymättömät aivot omaavien, kannattaa välttää viimeiseen asti. Huumeet ja etenkin kemialliset sataprosenttisella varmuudella vaikuttavat aivojesi kehittymiseen!

      Huumeet voivat olla ihan kivojakin, mutta jos aivot vielä kehittyvät (yli 25 v) niin ei kannata.

      nm.: ei olisi munkaan kannattanu.

    • pilviriippuvainen

      tän viikon maanantaina poltin ekaa kertaa pilvee // 13-v. tänä vuonna 14 poika

    • Kyllä on ihan helvetin kannattavaa touhua!
      Jatka samaan malliin, ja odota kuinka vaivut mielenterveydellisiin ongelmiin... (jos siis siitä tulee riippuvuus, kerran kun olet 12-vuotias)

    • Perämettänasukki

      Ite en oo koklannu mut halluisin. Ongelma vaan on siinä että mä en tunne ketään luotto tyyppii. Tupakka ja alkoholi kyllä on elämässäni. Se joka on mulle kyseisiä tuotteita hankinu ei enään haluu hankii niit mulle. Joten etsin luotto tyyppii joka vois hankii mulle vähän kaikkee.

      Mut siis se on sun asia haluutko vai et. Mut jos vaan koklaa niin ei kukaan sua tapa.😊

      Muuten unohin kertoo et oon 14v tyttö.

    • Tarpee

      Ite oon 8v ja polttanut kesästä asti tatsia!

    • Eihuhuhuh

      Siis ei helkkari, oli minkä ikänen tahansa, mutta kun muutaman viikonlopun swimbailee vaikka puolen vuoden aikana, niin ei perkele, että mieli on hajalla sen jälkeen, vaikkei mitään riippuvuutta ikinä pääsiskään syntymään. Ja ne laskut........

      Piri on niin paskinta paskaa mitä voi olla !

    • Kannabislsd

      Jos jotain pitää kokeill niin olisin itse kannabiksen ja lsd:n kannalla. Lsd luokitellaan hyvin vahvaksi, mutta itseasiassa se ei ole niin vahva kuin annetaan ymmärtää, lsd ei myöskään aiheuta riippuvuutta, joten pitäisin sitä isona plussana.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe