Onnellisuuden määritelmä Thaimaassa.

Aviomies3628

Luin mielenkiintoisen, jopa hauskan näkemyksen onnellisuuden määritelmästä koskien Thaimaan matkailua ja Thaimaassa asumista seuraavasti:

"Kivenkova motomies,miljonääri, thaiboxari ja trekkaaja antaa köyhille tytöille autokyytejä, rantaloma avustuksia, lyö tonneja pöytään gogo baareissa ja seurustelee joko 3 kk tai samaan aikaan on ollut 11vuotta saman naisen kanssa??? Olet ylivoimainen".

"Yhtä totta kun ChiangMain ONNELLISEN AVIOMIEHEN ONNELLISUUS? Vieraassa maassa, vieraassa kulttuurissa? Voi teitä kielen kun kielen hallitsevia RESUPERSEITÄ. En voi muuta kun todeta, että Huan mieshän kehuu teitä?? Kutsumalla pelkkiä nollia resuperseiksi? Eikö olekkin hienoa? Ettette ole aina pelkkiä nollia?"

HUOMIONI:

Valtaosa Suomalaisista tekee työtä 11 kuukautta vuodessa ollen onnellisia nuo kuukaudet odotellessaan pääsyään Thaimaahan olemaan yhdeksi kuukaudeksi ylionnellinen.
Tuota onnellisuutta ei hälvennä kielitaito, eikä vieras kulttuuri, päin vastoin.

Kun minä yhden kuukauden vuodessa sijaan olen päätynyt asumaan Thaimaassa, niin onnellisuus onkin minun elämäni ulkopuolisten henkilöiden näkemyksen mukaan mahdottomuus.

Palsta pursuaa juttuja eri taustan omaavista puolisoista lähtien 40v ammattilaisesta Korealaisten lasten äitiin ja ja kaikkea siltä väliltä, mutta kun minä olen aviossa koulutetun naisen kanssa, niin älämölöä.

Kielimuurin ei koeta haittaavan turistia, mutta paisutetaan ongelmaksi aviopareille.

Mutta tuo kulttuurijuttu aiheutti taas minulta sukelluksen paskaiseen pingiin tällä kertaa, josta hieman enemmän.

Ajatelkaapa kuinka monta ihmistä maapallolla on päätynyt asumaan vieraassa kulttuurissa ja vieraassa maassa.
Tuon näkökannan mukaanhan maailmassa on hurja joukko onnettomia ihmisiä ja miksi ihmeessä he eivät palaa kotikonnuilleen viettämään onnellista elämää?

Myös tuo omaisuusasia aiheuttaa kippuranaurua, mikä ihmeen ongelma on, että Suomessa voi hankkia kodin, mökin ja kulkuneuvot, mutta sama Thaimaassa murto-osalla tuosta varallisuudesta ei ole mahdollista.

Näin.

31

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aviomies7824

      Luin myös eilen, jonka mode taisi poistaa, että Thaimaalaiset on puhdasrotuinen kansa ja ennen fallea tekevät ensin puhdasrotuisia lapsia ja ehkä sitten fallen kanssa vielä sekarotuisia, jonka johdosta vielä hieman faktaa.

      Tällä palstalla juntit linkittää suomalaisten silikonijulkkisten iltisjuttuja.

      Täällä Thaimaassa pääsääntöisesti julkkikset on fallen lapsia, no miksi ?

      Myös en koskaan ole rakastellesani ajatellut tuota puhdasrotuisuutta, mutta taidan sen tehdä ensi kerralla kun jouluna taas saan.

      • totuuttakehehiin

        No. Eikö Thaimaa sitten olekkaan geneettisesti puhdasrotuisin kansa?


      • totuuttakehehiin

        Kukaan ei kai väittänyt, että kaunein?


      • totuuttakehehiin

        Eikä viisain?


      • varsinaista-paskaa

        Transvestiitti "aviomies" heittää taas rasistisia juttuja jotka perustuu siihen kun invatransulla ei ole rahaa, naista, terveyttä eikä kavereita.


      • siikhau

        Missään muussa maassa ei jumaloida valkoista ihoa niin paljon kuin Thaimaassa.


      • akateeminenedelläkävijä

        Olen tehnyt saman havainnon. Ei tarvitse olla kun vaaleaihoinen, niin melkeinpä nainen kun nainen lähtee mukaan? Alle kolmenkymmenen euro.


      • Invatransu
        varsinaista-paskaa kirjoitti:

        Transvestiitti "aviomies" heittää taas rasistisia juttuja jotka perustuu siihen kun invatransulla ei ole rahaa, naista, terveyttä eikä kavereita.

        Rahaa on riittämiin täksi elämäksi.
        On vaimo = Nainen.
        Terveys tosin tässä iässä jo enemmän seurannan alla kuin esimerkiksi avohoidossa ilman seurantaa olevilla paniikkihäiriöisillä.
        Kavereita ei kovin paljon, mutta ystäviä riittämiinja tuttuja paljon.


    • vain-anonyymisti-kkö

      Niin totta tämä: " Myös tuo omaisuusasia aiheuttaa kippuranaurua, mikä ihmeen ongelma on, että Suomessa voi hankkia kodin, mökin ja kulkuneuvot, mutta sama Thaimaassa murto-osalla tuosta varallisuudesta ei ole mahdollista."

      En ainakaan minä ole tuota varallisuuttasi ihmetellyt. Koti, huvila, pari kolme prätkää, vene auto ja jengitausta. Aivan tavallisen suomalaisen hyvätuloisen hankinnat Suomessa, jos vaimokin on hammaslääkäri.

      Hiukan olen kieltämättä miettinyt, että lyöttäydyitkö ja Suomessa asuessasi tuntemattomien seuraan ja aloit luettelemaan omaisuuttasi hintoineen, sekä iloitsemaan vaimosi ammatista? Jos näin on ymmärrän sinua.

      On toki minullekkin joskus Suomessa joku tuntematon tullut tuollaisia höpöttelemään, kieltämättä täytyy sanoa, että en ole pitänyt tälläistä henkilöä
      kaikkein viisaimpana yksilönä.

      • Perskärpäselle

        Varallisuus hankittu yritystoiminnalla Suomessa, mutta ei niin paljon kuin Prmn joka voisi ostaa kenet tahtoo, eikä tuttavapiiriin kuulu iso päällikköä joka puhelinsoitolla pistää tuleen 6-7 kertaa vuodessa 50.000.
        Kylläihan hyvin eletään kutakuinkin sen mattomiehen joka nääs taas on vakiintunut tuloilla, joka on tälle palstalle kertonut tuntemattomille tienaavansa 90.000 lomarahat.
        Näin.


      • 34NumBall

        Suomessa v70 volvo ja vaimolla kauppakassina audi a3, myytiin ne kun tänne muutettiin... ostin camryn, navaran sekä kaksi moottoripyörää, jäin vielä muutama satatuhatta changiin... ja muuhun perustarpeistoon... mm... keittiökalusteihin... taas joku resuista varasi 33NumBall... ei haittaa numeroita riittää pidemmälle kun resun mielenterveyttä.


      • 33NumBalI
        34NumBall kirjoitti:

        Suomessa v70 volvo ja vaimolla kauppakassina audi a3, myytiin ne kun tänne muutettiin... ostin camryn, navaran sekä kaksi moottoripyörää, jäin vielä muutama satatuhatta changiin... ja muuhun perustarpeistoon... mm... keittiökalusteihin... taas joku resuista varasi 33NumBall... ei haittaa numeroita riittää pidemmälle kun resun mielenterveyttä.

        Jos et IT-velho reilun sadantuhannen kirjoitelman jälkeen ole huomannut, niin nimimerkki ilmoitetaan Suomi 24:llä olevan varattu, mutta kun klikkaat "lähetä", niin se lähtee silti, ellei sitä ole oikeasti rekisteröity. Jos samaa nimimerkkiä käytetään eri IP-osoitteista, niin se myös siksi ilmoitetaan olevan varattu, joten sä itse olet varannut sen nimimerkin.


    • thaivertailija

      Thaimaassa minä tykkään siitä yhteilöllisyydestä. Perhe ja ystävät tekevät onnelliseksi. Ei krääsän määrä.
      Tottakai Thaikutkin haluavat näyttää menevän paremmin kuin menee. Lähtökohdat ovat kuitenkin hyvin erilaiset kuin suomessa.

      Toisaalta jos jollakulla on ruokaa, sitä on kaikilla. Silloinhan siitä on kaikille hyötyä.
      Suomessa taas mielummin annetaan perunan vaikka mädäntyä maahan mielummin kuin annettaisiin siitä tarvitsevalle.

      Viimeksi ollessani Thaimaassa, naapurilla oli uusi avolava. Siitä omistamisen riemusta, se sai meitä kuskata ympäriinsä päivittäin.

      Suomessa jos naapurilla on uusi auto, se kyttää ettei naapurit jätä siihen sormenjälkiä.

      Sateen sattuessa, Thaimaassa voidaan poiketa lähimpään taloon, kenenkään sitä ihmettelemättä.
      Suomessa taas pidetään ovet tiukasti lukossa. Thaimaassa joissakin suomialueilla on jopa vartiat. Ei ihme jos katsotaan vähän kieroon.

      Thaimaassa mennään yleensä tutun tai naapurin kauppaan tai ravintolaan.
      suomessa mennään prismaan, ja ei ainakaan kenenkään naapurin ravintolaan.

      Tosin... Onhan siinä *haittansakin* . Lupasin viedä muksun uimaan. Huomasin vievänikin liudan lapsia. Pääsymaksu oli 15 thb. Mut sen verran rahamies olen minäkin että maksoin kaikki :) (Sarkasmia, jos joku ei ymmärtänyt).

      Jos suomessa on pullo jaloa juomaa, on kyseessä kalsarikänni. Jos thaimaassa on pullo hong thongia, on kyseessä bileet.

      Pointti on se että, jos yhdellä on, kaikilla on. Silloin sillä omistamisella on suurempi merkitys.

      • Aviomies5347

        Tuossa oli asiaa ja olen samaa mieltä.

        Meillä on kerran viikkoon "avointen ovien päivä" lapsen ystäville ja koulukavereille altaalla, sekä tuolloin myös ruokailevat meillä.

        Meilläkin perhe ja ystävät tekevät onnelliseksi.

        SEURAAVA ON FIKSUINTA, MITÄ KUKAAN KOSKAAN ON TÄLLE PALSTALLE KIRJOITTANUT.
        Pointti on se että, jos yhdellä on, kaikilla on. Silloin sillä omistamisella on suurempi merkitys.

        Kiitos.


      • Aviomies5347
        Aviomies5347 kirjoitti:

        Tuossa oli asiaa ja olen samaa mieltä.

        Meillä on kerran viikkoon "avointen ovien päivä" lapsen ystäville ja koulukavereille altaalla, sekä tuolloin myös ruokailevat meillä.

        Meilläkin perhe ja ystävät tekevät onnelliseksi.

        SEURAAVA ON FIKSUINTA, MITÄ KUKAAN KOSKAAN ON TÄLLE PALSTALLE KIRJOITTANUT.
        Pointti on se että, jos yhdellä on, kaikilla on. Silloin sillä omistamisella on suurempi merkitys.

        Kiitos.

        Jatkan vielä sen verran, että meillä Hoivakoti Tukipirtissä jaetaan joka kuukauden eka maanantai hiivaleipää kaikille paksu siivu perunavatkulin kanssa ja siihen laitetaan voita päälle. Possuvatkulin ja mannapuuron kanssa ei niin hyvää. Palastelen sen usein vatkulin sekaan ja imen sitten niistä palasista sen vatkulin, ennenkuin puren sitä leipää ollenkaan.

        IHAN TOSIHYVÄÄ!

        Ovi oli jäänyt taas auki ja vanha koiranleuka Pillu-Elmeri oli karannut. Hoitajat sai sen kiinni Vantaanjoen rannasta kun se oli paskalla ja lausui Eino-Leinoa aidanseipäälle.


      • 34NumBall

        Hölö höpö, tosiasiassa thaimaalaiset vievät vieraansa ulos syömään, tai tilaavat ruuat jostain ravintolasta... kun eivät osaa itse valmistaa.. erittäin harvoin kutsuvat kotiinsa... vieraita ei koskaan, ruuatkin syödään ulkona vaikkapa maton päällä... paljon on myös kateutta, jopa enemmän kuin suomessa...


      • 34NumBall kirjoitti:

        Hölö höpö, tosiasiassa thaimaalaiset vievät vieraansa ulos syömään, tai tilaavat ruuat jostain ravintolasta... kun eivät osaa itse valmistaa.. erittäin harvoin kutsuvat kotiinsa... vieraita ei koskaan, ruuatkin syödään ulkona vaikkapa maton päällä... paljon on myös kateutta, jopa enemmän kuin suomessa...

        Muilla ihmisillä voi asiat olla eritavalla kuin sinulla ja Thaimaa on suuri maa. Kaikkia ei ehkä haluta jostakin syystä kutsua... Oletko ajatellut sitä ja miksi...?

        Pihilistit, nihilistit, pilkunnussijat, bahtinlaskijat, ylimieliset, kateelliset, arvostelijat, epäkohteliaat, levottomat, aggressiiviset, synkät, negatiiviset, varkaat, pummit, keinottelijat, isottelijat ja muut matalaotsaiset eivät ole kutsuvieraslistan kärkipäässä.

        Nykyinen tyttöystäväni (entinen baarityttö) kotona kun vierailen, niin sinne tulee paikalle siskot, veljet, isät, äidit, enot, sedät, heidän lapset, lasten kaverit, tädit ja kaverit ja jopa kaverin kaverit.

        Valitaan suurin kämppä joka heiltä löytyy, jotta kaikki mahtuu, sitten naispuoleiset esittelevät jokainen bravuuriaan ruoanlaiton saralla ja tekevät jokainen pari safkaa jonka osaavat suurin piirtein ja joka matchää kokonaisuuteen. Mikään kokkisota se ei ole ja juttuun suhtaudutaan myös huumorilla ja itseironialla.

        Landella pitävät itsestään selvänä että "rikas" farangi maksaa raaka-aineet tai ainakin ne jotka tukusta haetaan ja olen iloinen ja ylpeä että saan ne maksaa, ettei sitten hävetä istua siellä tuvassa parhaalla paikalla kun eteen kannetaan jatkuvasti sapuskaa. Itse ei tarvi käydä kuin kusella.

        Kyllä AIDOT thaimaalaiset tietää ja tuntee ja sisäistää yhtenäisyyden. Samasta syystä ne ruokkii kulkukoiria ja eivät mielellään tapa moskiittoja.


      • 34NumBall

        jaa niinkö minulla saattaa olla hieman enemmän kokemusta asiasta, olen mennyt thaikun kanssa naimisiin vuonna 1999 joka ei ole sinun niin suuresti rakastama vuokra sellainen, eikä tuo väittämäsi pidä paikkaansa, tunnen muutamia minua huomattavasti rikkaampia thaikkuja, jotka ovat vaimon sukulaisia, se joka on varakkain maksaa, on suuri luokkaus tarjota maksua, sinua varakkaammalle, tai ainakin sitä pidetään moukkamaisena... kotiinsa kutsuvat vasta kun tuntevat paremmin, yleensä eivät edes kutsu jos on kovin suuri sosiaaliluokka ero, ettei vieras tunne itseään köyhäksi...

        Tottakai kun tyttöystäväsi siis se vuokra... kutsuu sinut kotiinsa paikalle tulee "siskot, veljet, isät, äidit, enot, sedät, heidän lapset, lasten kaverit, tädit ja kaverit ja jopa kaverin kaverit" , katsomaan kuka hölmö on tällä kertaa tällä kertaa kupattava... sinähän ne kulut maksat joka tapauksessa, totuus on vain se että et ole ensimmäinen... etkä todennäköisesti viimeinen...

        Naiset siis ne jotka osaavat, tekevä mitä osaavat... yleensä taidot on vain hyvin rajalliset...

        Mitä sinä poju voit tietää aidosta Thaimaalaisista kun et puhu kieltä, olut tuntenut morsiamesi muutaman kuukauden, lieneekö kuinka mones jo sinulle reppana....

        Muuten edellisen kerran kun hieman juopottelin vesi juhlan aikaan, tapasin tuollaisen hieman yli 30 v. thaikkumiehen ihan vahingossa, yhdessä baarissa... iltakului ja chivasta meni... kaveri rupesi olemaan hieman enemmänkin tuiskussa, rupesi esittelemään minulle omia tatuointejaan, ja kertomaan niistä tarinoita, vaimoni kertoi että tuo on suurin kunnian osoitus minkä voin saada... ja erittäin harvinaista...

        Toinen mukava esimerkki, eräs ystävämme veli kuoli, minut ja vaimoni kutsuttiin tietysti hautajaisiin, minut sijoitettiin istumaan keskelle, pojan isä oikealle puolelle äiti vasemmalle sitten vaimoni, äidin viereen ja sitten sisarukset siihen ympärille... falleja oli hautajaisissa kolme, vain minut luokiteltiin omaiseksi... vaikka kyseessä oli kaverin veli... joka olin muutaman kerran tavannut...


      • Aviomies7298
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Muilla ihmisillä voi asiat olla eritavalla kuin sinulla ja Thaimaa on suuri maa. Kaikkia ei ehkä haluta jostakin syystä kutsua... Oletko ajatellut sitä ja miksi...?

        Pihilistit, nihilistit, pilkunnussijat, bahtinlaskijat, ylimieliset, kateelliset, arvostelijat, epäkohteliaat, levottomat, aggressiiviset, synkät, negatiiviset, varkaat, pummit, keinottelijat, isottelijat ja muut matalaotsaiset eivät ole kutsuvieraslistan kärkipäässä.

        Nykyinen tyttöystäväni (entinen baarityttö) kotona kun vierailen, niin sinne tulee paikalle siskot, veljet, isät, äidit, enot, sedät, heidän lapset, lasten kaverit, tädit ja kaverit ja jopa kaverin kaverit.

        Valitaan suurin kämppä joka heiltä löytyy, jotta kaikki mahtuu, sitten naispuoleiset esittelevät jokainen bravuuriaan ruoanlaiton saralla ja tekevät jokainen pari safkaa jonka osaavat suurin piirtein ja joka matchää kokonaisuuteen. Mikään kokkisota se ei ole ja juttuun suhtaudutaan myös huumorilla ja itseironialla.

        Landella pitävät itsestään selvänä että "rikas" farangi maksaa raaka-aineet tai ainakin ne jotka tukusta haetaan ja olen iloinen ja ylpeä että saan ne maksaa, ettei sitten hävetä istua siellä tuvassa parhaalla paikalla kun eteen kannetaan jatkuvasti sapuskaa. Itse ei tarvi käydä kuin kusella.

        Kyllä AIDOT thaimaalaiset tietää ja tuntee ja sisäistää yhtenäisyyden. Samasta syystä ne ruokkii kulkukoiria ja eivät mielellään tapa moskiittoja.

        En ota kantaa kädenvääntöönne kun kummallakin minun mielestäni oikeita kantoja, mutta......

        "Pihilistit, nihilistit, pilkunnussijat, bahtinlaskijat, ylimieliset, kateelliset, arvostelijat, epäkohteliaat, levottomat, aggressiiviset, synkät, negatiiviset, varkaat, pummit, keinottelijat, isottelijat ja muut matalaotsaiset eivät ole kutsuvieraslistan kärkipäässä".

        Minusta Vuodesta 2010 on noista itse lausumistaan Nihilisti, Pilkunnussija, Rahanlaskija, Kateellinen, ARVOSTELIJA, EPÄKOHTELIAS, AGRESSIIVINEN, synkkä, NEGATIIVINEN, ISOTTELIJA.


      • nonyttulituubaa

        " Sateen sattuessa, Thaimaassa voidaan poiketa lähimpään taloon, kenenkään sitä ihmettelemättä.
        Suomessa taas pidetään ovet tiukasti lukossa. Thaimaassa joissakin suomialueilla on jopa vartiat. Ei ihme jos katsotaan vähän kieroon."

        No nyt tietää PalliAntti mitä puhuu ??

        Jaa että thaikuissa voidaan poikkee sateen sattuessa esimmäiseen vastaan tulevaan taloon?? Tervetuloa, äläkä välitä reviiriään tiukasti valvovista 3-6 koirasta, käy peremmälle??

        Jaa miksi pikku kaupungin keskustassa olevien omakotitalojen 180cm korkeiden betonimuurien päällä on valuun istutettu hajotettuja pulloja tai ulospäin taivutettujen kulmarautojen päällä kiertää piikkilanka? No etteivät pulut viettäisi aikaansa muurin päällä ja kakkisi siellä?..... Vai olisiko joku jo yrittänyt mennä sadetta pitämään??

        Et Antti voi ymmärtää, koska asut betonilähiössä Suomessa, että ovet lukitaan Thaimaan maaseudulla samanlailla kun Suomenkin maaseudulla? Kukin tapansa mukaan?

        Vai on jossain suomi alueilla jopa vartiat?? Olen käynyt niin sanotuilla Thaitten hienostoalueilla Pattayan lähistöllä.. ja kyllä vartia sielläkin seisoo ja pitää puomia kiinni, kunnes tunnistaa sinut tai kerrot miksi olet tulossa kyseiselle alueelle

        Kuinka moni vuokratyttöystäväsi on jättänyt huoneensa lukitsematta kun olette poistuneet hänen "työsuhde" asunnostaan?

        Maaseudulla asuvia, jopa 15 vuotiaita lapsia lähtee joku aikuinen saattamaan 100 metrin päässä sijaitsevaan kotiinsa 6 jälkeen illalla.. Syy siihen on, että Thaimaalaiset ovat niin yhteisöllisiä, että pikkulapsia ollaan siepattu, raiskattu ja tapettu kovin usein, mutta sen varmasti tiesitkin, koska tottakai luet thain kielisiä uutisia, koska asut Thaimaassa? Tämä vellihousu taitaa luottaa Thaimaalaisiin enemmän kun thaimaalaiset itse, mikä koituu jossain vaiheessa omaksi vahingokseen.

        " Thaimaassa mennään yleensä tutun tai naapurin kauppaan tai ravintolaan.
        suomessa mennään prismaan, ja ei ainakaan kenenkään naapurin ravintolaan.

        Tä? Kylän kaupasta haemme oluet ja tupakat ja jotain pientä, kyllähän sitä torilta ja Makrosta tulee isommat ostokset tehtyä. Sinusta en tiedä?

        Tottakai sua viedään serkkujen ja sukulaisten kauppoihin ja ravintoloihin, rahasi pumpataan omalle suvulle typerältä isonenältä?? Pääkaupunkiseudullakin asuvilla Suomessa, taitaa loppujen lopuksi olla aika vähän naapureita jotka omistavat kaupan tai ravintolan? Miten itse asian näkisit?


      • Aviomies6371
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Muilla ihmisillä voi asiat olla eritavalla kuin sinulla ja Thaimaa on suuri maa. Kaikkia ei ehkä haluta jostakin syystä kutsua... Oletko ajatellut sitä ja miksi...?

        Pihilistit, nihilistit, pilkunnussijat, bahtinlaskijat, ylimieliset, kateelliset, arvostelijat, epäkohteliaat, levottomat, aggressiiviset, synkät, negatiiviset, varkaat, pummit, keinottelijat, isottelijat ja muut matalaotsaiset eivät ole kutsuvieraslistan kärkipäässä.

        Nykyinen tyttöystäväni (entinen baarityttö) kotona kun vierailen, niin sinne tulee paikalle siskot, veljet, isät, äidit, enot, sedät, heidän lapset, lasten kaverit, tädit ja kaverit ja jopa kaverin kaverit.

        Valitaan suurin kämppä joka heiltä löytyy, jotta kaikki mahtuu, sitten naispuoleiset esittelevät jokainen bravuuriaan ruoanlaiton saralla ja tekevät jokainen pari safkaa jonka osaavat suurin piirtein ja joka matchää kokonaisuuteen. Mikään kokkisota se ei ole ja juttuun suhtaudutaan myös huumorilla ja itseironialla.

        Landella pitävät itsestään selvänä että "rikas" farangi maksaa raaka-aineet tai ainakin ne jotka tukusta haetaan ja olen iloinen ja ylpeä että saan ne maksaa, ettei sitten hävetä istua siellä tuvassa parhaalla paikalla kun eteen kannetaan jatkuvasti sapuskaa. Itse ei tarvi käydä kuin kusella.

        Kyllä AIDOT thaimaalaiset tietää ja tuntee ja sisäistää yhtenäisyyden. Samasta syystä ne ruokkii kulkukoiria ja eivät mielellään tapa moskiittoja.

        Vaikka juttu rönsyileekin Teillä Rakkaat kiistakumppanit, niin osallistun aloittajana aloituksen aiheeseen vastaten kaksnollakympille.

        Kerrot nykyisen tyttöystäväsi entisen ammatin.
        Minä en pidä tyttöystävääsi millään tavalla ala-arvoisempana, vaan minua ottaa pattiin sinun kaltaiset 300 maksullisen tyypit, jotka nääs taas on vakiintunut.

        Kunnioittaisin jopa sinua kuten jos olisit muuta kuin taas ja taas vakiintuva, joka jättää entisen kuin kertakäyttökahvikupin aikanaan jälkeensä.
        Kunnioittaisin siis jos vakiintuessasi pitäisin huolen myös rakkaastasi, eikä hän joutuis takaisin entiseen paskaan saatuaan sinun kanssa jonkin aikaa maistaa parempaa elämää.

        Mikäli baaritytöt löytäisivät enenemässä määrin HerrasmiesFalleja jotka heistä pitäisivät huolta oikeasti, eikä vain vuokrasuhteen ajan, moni tyttö voisi lopettaa ammattinsa ja alkaa elämään ihmisarvoista elämää.


      • onnekunnioitettuja
        34NumBall kirjoitti:

        jaa niinkö minulla saattaa olla hieman enemmän kokemusta asiasta, olen mennyt thaikun kanssa naimisiin vuonna 1999 joka ei ole sinun niin suuresti rakastama vuokra sellainen, eikä tuo väittämäsi pidä paikkaansa, tunnen muutamia minua huomattavasti rikkaampia thaikkuja, jotka ovat vaimon sukulaisia, se joka on varakkain maksaa, on suuri luokkaus tarjota maksua, sinua varakkaammalle, tai ainakin sitä pidetään moukkamaisena... kotiinsa kutsuvat vasta kun tuntevat paremmin, yleensä eivät edes kutsu jos on kovin suuri sosiaaliluokka ero, ettei vieras tunne itseään köyhäksi...

        Tottakai kun tyttöystäväsi siis se vuokra... kutsuu sinut kotiinsa paikalle tulee "siskot, veljet, isät, äidit, enot, sedät, heidän lapset, lasten kaverit, tädit ja kaverit ja jopa kaverin kaverit" , katsomaan kuka hölmö on tällä kertaa tällä kertaa kupattava... sinähän ne kulut maksat joka tapauksessa, totuus on vain se että et ole ensimmäinen... etkä todennäköisesti viimeinen...

        Naiset siis ne jotka osaavat, tekevä mitä osaavat... yleensä taidot on vain hyvin rajalliset...

        Mitä sinä poju voit tietää aidosta Thaimaalaisista kun et puhu kieltä, olut tuntenut morsiamesi muutaman kuukauden, lieneekö kuinka mones jo sinulle reppana....

        Muuten edellisen kerran kun hieman juopottelin vesi juhlan aikaan, tapasin tuollaisen hieman yli 30 v. thaikkumiehen ihan vahingossa, yhdessä baarissa... iltakului ja chivasta meni... kaveri rupesi olemaan hieman enemmänkin tuiskussa, rupesi esittelemään minulle omia tatuointejaan, ja kertomaan niistä tarinoita, vaimoni kertoi että tuo on suurin kunnian osoitus minkä voin saada... ja erittäin harvinaista...

        Toinen mukava esimerkki, eräs ystävämme veli kuoli, minut ja vaimoni kutsuttiin tietysti hautajaisiin, minut sijoitettiin istumaan keskelle, pojan isä oikealle puolelle äiti vasemmalle sitten vaimoni, äidin viereen ja sitten sisarukset siihen ympärille... falleja oli hautajaisissa kolme, vain minut luokiteltiin omaiseksi... vaikka kyseessä oli kaverin veli... joka olin muutaman kerran tavannut...

        Eikö olekkin kurjaa, kun ei hanskaa Thaita? Täytyy bamblaa finski sgagaa netissä kaiket päivät?

        Onhan se täällä Suomessakin hyvin harvinaista, että joku Ranta Arska alkaa kertomaan, miksi on hakannut haarukalla veturin kuvan oikeaan olkapäähänsä?
        Sitä en tiedä onko minkälainen kunnian osoitus? Minun puolestani voisi hyvinkin olla kertomatta. Yksinäisenä miehenä ostaisin siitä huolimatta kaverille oluen, jos ei ala kertomaan, niin ehkä kaksikin?? Uskomattoman moni alkoholisti muuten puhelee mitä tahansa... Jos tietää, että alkoholia tarjotaan? Fallelle kun voi tarinoida mitä tahansa. Vähän niinkun täällä palstallakin, täälläkin voi puhella mitä tahansa.

        Tulimme vaimoni kotoa bussilla Pattayalle noin 8h, bussi oli täynnä, ei ollut kun niitä käytävälle vedettäviä lisätuoli paikkoja. Sain istua koko matkan kuskin viereisellä istuimella ja minulle tarjottiin keksiä ja pullaa? 3 farangia istui matkustamossa omilla paikoillaan. Oliko mielestäsi kunnianosoitus minulle? Vaimoni ei ainakaan maininnut mitään, että olisi ollut. Lihava falle vain siirrettiin istuimelle joka kestäisi koko matkan? Ei sen kummempaa.


      • Perskärpäselle
        onnekunnioitettuja kirjoitti:

        Eikö olekkin kurjaa, kun ei hanskaa Thaita? Täytyy bamblaa finski sgagaa netissä kaiket päivät?

        Onhan se täällä Suomessakin hyvin harvinaista, että joku Ranta Arska alkaa kertomaan, miksi on hakannut haarukalla veturin kuvan oikeaan olkapäähänsä?
        Sitä en tiedä onko minkälainen kunnian osoitus? Minun puolestani voisi hyvinkin olla kertomatta. Yksinäisenä miehenä ostaisin siitä huolimatta kaverille oluen, jos ei ala kertomaan, niin ehkä kaksikin?? Uskomattoman moni alkoholisti muuten puhelee mitä tahansa... Jos tietää, että alkoholia tarjotaan? Fallelle kun voi tarinoida mitä tahansa. Vähän niinkun täällä palstallakin, täälläkin voi puhella mitä tahansa.

        Tulimme vaimoni kotoa bussilla Pattayalle noin 8h, bussi oli täynnä, ei ollut kun niitä käytävälle vedettäviä lisätuoli paikkoja. Sain istua koko matkan kuskin viereisellä istuimella ja minulle tarjottiin keksiä ja pullaa? 3 farangia istui matkustamossa omilla paikoillaan. Oliko mielestäsi kunnianosoitus minulle? Vaimoni ei ainakaan maininnut mitään, että olisi ollut. Lihava falle vain siirrettiin istuimelle joka kestäisi koko matkan? Ei sen kummempaa.

        Kuinka moni mahtaa Pattayan rakkaista bamblaa sgagaa Thain kielellä ?

        Minun vaimoni koti on meillä, mutta sinun vaimosi koti 8 tunnin bussimatkan päässä, ok.

        Sait istua koko matkan kuskin vieressä 8 tuntia, et siis vaimosi vieressä, hieno matkailutarina vihdoin sinulta perskärpänen.

        Ei sen kummempaa.


      • Aviomies4682
        Aviomies6371 kirjoitti:

        Vaikka juttu rönsyileekin Teillä Rakkaat kiistakumppanit, niin osallistun aloittajana aloituksen aiheeseen vastaten kaksnollakympille.

        Kerrot nykyisen tyttöystäväsi entisen ammatin.
        Minä en pidä tyttöystävääsi millään tavalla ala-arvoisempana, vaan minua ottaa pattiin sinun kaltaiset 300 maksullisen tyypit, jotka nääs taas on vakiintunut.

        Kunnioittaisin jopa sinua kuten jos olisit muuta kuin taas ja taas vakiintuva, joka jättää entisen kuin kertakäyttökahvikupin aikanaan jälkeensä.
        Kunnioittaisin siis jos vakiintuessasi pitäisin huolen myös rakkaastasi, eikä hän joutuis takaisin entiseen paskaan saatuaan sinun kanssa jonkin aikaa maistaa parempaa elämää.

        Mikäli baaritytöt löytäisivät enenemässä määrin HerrasmiesFalleja jotka heistä pitäisivät huolta oikeasti, eikä vain vuokrasuhteen ajan, moni tyttö voisi lopettaa ammattinsa ja alkaa elämään ihmisarvoista elämää.

        Joo taas totta. Minäkin olisin valmis jättämään mattomiehen duunit, jos joku miljoona lyyli kaappaisi mut kainaloonsa..... Ja ihan sama kun Thainaisillakin.. Ulkonäöllä ei olisi mitään merkitystä. ...Tai ei sittenkään, ehkä en sittenkään pystyisi olemaan niin moraaliton toista ihmistä kohtaan.


      • Aviomies4682
        Perskärpäselle kirjoitti:

        Kuinka moni mahtaa Pattayan rakkaista bamblaa sgagaa Thain kielellä ?

        Minun vaimoni koti on meillä, mutta sinun vaimosi koti 8 tunnin bussimatkan päässä, ok.

        Sait istua koko matkan kuskin vieressä 8 tuntia, et siis vaimosi vieressä, hieno matkailutarina vihdoin sinulta perskärpänen.

        Ei sen kummempaa.

        Thaimaalainen bussikuski arvosti minua ja pyyti viereensä istumaan? Emme bamblanneet sgagaa, puhuimme ajankohtaisista asioista? Kumpikaan ei puhunut omistuksistaan tai vaimonsa ammatista, vaimonsa suvun omistuksista? Olimmeko mielestäsi erikoisia? ... Vai oliko keskustelumme mielestäsi....?? (Keskustelu tapahtui ihan face to face) rehentelyä VAI oman yksinäisen egon korottamista? Vastaa pian, minulla kun ei ole muuta tekemistä kun odotella vastaustasi.


      • Aviomies4352
        Aviomies4682 kirjoitti:

        Thaimaalainen bussikuski arvosti minua ja pyyti viereensä istumaan? Emme bamblanneet sgagaa, puhuimme ajankohtaisista asioista? Kumpikaan ei puhunut omistuksistaan tai vaimonsa ammatista, vaimonsa suvun omistuksista? Olimmeko mielestäsi erikoisia? ... Vai oliko keskustelumme mielestäsi....?? (Keskustelu tapahtui ihan face to face) rehentelyä VAI oman yksinäisen egon korottamista? Vastaa pian, minulla kun ei ole muuta tekemistä kun odotella vastaustasi.

        Kun nyt tässä päädyit perskärpänen olemaan minä, niin miksi et jatkanut minuna minuutin päästä oksentaessasi homojuttuun ?

        URPO.


      • julkkiksetjafalle
        Perskärpäselle kirjoitti:

        Kuinka moni mahtaa Pattayan rakkaista bamblaa sgagaa Thain kielellä ?

        Minun vaimoni koti on meillä, mutta sinun vaimosi koti 8 tunnin bussimatkan päässä, ok.

        Sait istua koko matkan kuskin vieressä 8 tuntia, et siis vaimosi vieressä, hieno matkailutarina vihdoin sinulta perskärpänen.

        Ei sen kummempaa.

        Hah hah. Poju, Minulla on tietämäni mukaan 4 lasta Thaimaassa, voi olla enemmänkin, en tiedä. Itse en joskus ymmärtänyt, miksi 2 viikkoa tuntemani nainen halusi lapsen minun kanssani? Olen renttu, varsin komea sellainen, isyystesteihin ei ole kukaan äideistä vaatinut? Lieko kyse juuri siitä, että kertomasi mukaanThaimaalaiset julkkikset ovat niin sanottuja haasip haasip lapsia? Omien lapsieni äitit asuvat sulassa sovussa ja samassa kylässä Isaanissa. Lapset ovat vielä niin nuoria, etteivät äidit vielä tiedä minkä lajin julkkis meikäläisen näköisillä geeneillä leivotaan?? Ehkä täydellisiä uutisten lukijoita tai sitten ihan vaan isänsä näköisiä huijareita? Kuka tietää.. Julkkiksia kuitenkin... Pelkästään komean ulkonäkönsä ansiosta..? Mikäli isäänsä tulee? Äitit nyt ovat kaikki olleet ihan normi thaikun näköisiä.


      • Aviomies3527

        No mutta hienoa, sinullahan kaikki oikein hyvin elämässäsi, mutta miksi sitten olet Perskärpänen, pohdippa sitä POJU.


      • miehinenmiesS
        Aviomies4682 kirjoitti:

        Joo taas totta. Minäkin olisin valmis jättämään mattomiehen duunit, jos joku miljoona lyyli kaappaisi mut kainaloonsa..... Ja ihan sama kun Thainaisillakin.. Ulkonäöllä ei olisi mitään merkitystä. ...Tai ei sittenkään, ehkä en sittenkään pystyisi olemaan niin moraaliton toista ihmistä kohtaan.

        Maailmassa on sellainen toimiva jutska kuin ravintoketju. Miestä kutsutaan useissa kulttuureissa perheen pääksi. Näissä kultuureissa miehen moraalinen tehtävä ja valvollisuus on hankkia perheelle elanto. Siihen perheeseen kuuluu myös vaimo, jonka onnellisuudesta ja toimeentulosta mies on myöskin vastuussa.
        Tilanne on siis tismalleen sama, oli naisesi entiseltä tai nykyiseltä ammatiltaan hammaslääkäri vai kevätkääryleen rullaaja. Mies tuo leivän pöytään ja nainen viipaloi sen.

        Jos siis suomalainen nainen kiihkeästi haluaa tasa-arvoa ja naisen aseman samanlaiseksi kuin miehen asema, niin siitä vaan sitten, mutta sitten naisen pitää myös ottaa vastuu miehen elättämisestä.

        Se on vähän menossa siihen Suomessa että naiset haalii itselleen vain oikeuksia ja miehille jää vain velvollisuuksia. Feminismi ja sosiaaliporsaat ajavat tähän.

        No ei se minua haittaa.


    • jotaintällaistä

      Lähes kaikki joilla on thai vaimo ovat äärettömän säälittäviä.
      Kaikkein säälittävämpiä ovat ne jotka kehuvat itseään ja vaimoaan j netissä mitään ei voi eikä tarvitse todistaa.
      minulla on pankissa 3 miljardia niin voisin ostaa teidän kaikiien talot ja vaimot.

    • aamusta-iltaanlerppaa

      Päivä on jälleen kulunut persläpilerppojen tahdissa, BalliNumba ja PerseiCM, tarjonneet parasta antiaan, aamusta iltaan...
      Huomaa kyllä, että lerpalla ei aikaa ole muuhun, kuin palstalla roikkumiseen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2599
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      207
      2353
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2272
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      179
      1771
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1288
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe