Paskaa ropisee niskaan. Mistä kaikista pitää hlö blokata ettei saa otettua yhteyttä? Kertokaa miten olette toimineet.
Kyllästynyt vittuiluun, ivailuihin ja ilkeyksiin. Mitta on täysi nyt, menee jo niin törkeesti hlökohtaisuuksiin.
Haluan olla rauhassa kun ei kiinnosta enää.
Blokkaaminen täysin somesta jne
Mitenblokkaan
1
179
Vastaukset
- Kukaonsetyperys
Poistat kyseisen numeron puhelimesta. Ja vaihdat uuden numeron itselle. On totaalisesti silloin blokattu. Mutta Itsehän sinä mielenkiinnolla seuraat mitä kommentoidaan. Sulle tulee paskaa niskaan. Taitaa olla omaa kuvitelmaa. Mielestäni en ole suoraan mitenkään ilmoittanut paskasta vaan tässähän on esitetty niin kaveria kuin voidaan olla. Sinä se olet syyllinen tähän minä en ollut se pyytää vaan sinä itse. Mutta samalta minustakin tuntuu että paskaa laitat niskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup322976Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232695Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua372276Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652127Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4211668- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45948