Kiinnostaisi tietää, mitä kaikkea tekemistä Phuketissa on? Yövytään Karon Beachin lähellä, löytyykö esim minigolffia? Onko kokemusta viidakossa käynnistä?
Tekemistä Phuketissa
12
855
Vastaukset
- käytyonjauudelleen
Arskaa, Kaljanjuontia ja nuss ..
diskoteekissä voi käydä Patonkilla, siellä on useita maalimanluokan yökkerhoja
Viidakossa voi tulla elukoita vastaan, sinne kannata mennä ainaskaan ominpäin - pelurit
minigolfia karonin ja katan välissä
- dokumenttia
Snorklaamisesta ei ainakaan nyt tule mitään. Vesi on niin sameaa, ettei mitään näe. Altaassa voi sukellella.
- Siellänytonmitävaan
Phuketista nyt pääsee ihan mille tahansa retkelle niin kuin vaikka Khao Sokin luonnonpuistoon, myyjiä on joka nurkalla. Pitkähäntäveneillä muille rannoille tai saarille. Kalastusretkiä, surfauskursseja. Phuket Towniin markkinoille. Vain dorka ramppaa Banglaa edestakaisin.
- eiryssä
Ryssien välttely on hyvin suosittua Phuketissa.
- etaharasoo
No enpä ole ennen kuullut tuollaisesta tekemisestä. No, huvinsa kullakin, itse olen muutaman illan ottanut kristallia heidän kanssa ja hyvin on kaikki viihtyneet.
- Gospodinx
Itse kävin 20 vuotta sitten erikoisella retkellä James Bond saarella. Se ei ollut matkatoimiston vaan yksityiseltä hankittu!. Asiakkaana saksalainen mies,minä ja 2 Thaimaasta. Veneessä oli pieniä vuotoja pohjassa. Nykyajassa 12 €.
Erilaisia veneretkiä on tarjolla.- kohtamennääntaas
Bond saaren retki on nykypäivänä 1800 baht eli yli triplahinta verrattuna markka-aikaan. Mutta uusissa veneissä ei vuotoja ja liivit jokaiselle.
- jäämenemäti
kohtamennääntaas kirjoitti:
Bond saaren retki on nykypäivänä 1800 baht eli yli triplahinta verrattuna markka-aikaan. Mutta uusissa veneissä ei vuotoja ja liivit jokaiselle.
Ainakin Tjäreborgilla tuo Pirate Beach reissu maksaa nykyisin 2500 bath eli tuohon vanhaan aikaan verrattuna yli kuusinkertaisesti. Tuon kun ostat nelihenkiselle perheelle niin on taas perse auki.
- Puketti
Lue huolellisesti matkanjärjestäjäsi opas niin asiat selviävät.
- korkeaalaatua
Karonilta löytyy myös palmunalusia, kun käppäilee hämärässä liikenneympyrästä merimiesten buddhalle. Hinta neukkarikysymys.
- LaajaPuistoalue
Palmunalusia ??¿¿
Kannattaa käydä tutustumassa luonnontieteen puistoon Chalongissa. Sieltä löytyy Suomikin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869