Kiinnostaisi tietää, mitä kaikkea tekemistä Phuketissa on? Yövytään Karon Beachin lähellä, löytyykö esim minigolffia? Onko kokemusta viidakossa käynnistä?
Tekemistä Phuketissa
12
995
Vastaukset
- käytyonjauudelleen
Arskaa, Kaljanjuontia ja nuss ..
diskoteekissä voi käydä Patonkilla, siellä on useita maalimanluokan yökkerhoja
Viidakossa voi tulla elukoita vastaan, sinne kannata mennä ainaskaan ominpäin - pelurit
minigolfia karonin ja katan välissä
- dokumenttia
Snorklaamisesta ei ainakaan nyt tule mitään. Vesi on niin sameaa, ettei mitään näe. Altaassa voi sukellella.
- Siellänytonmitävaan
Phuketista nyt pääsee ihan mille tahansa retkelle niin kuin vaikka Khao Sokin luonnonpuistoon, myyjiä on joka nurkalla. Pitkähäntäveneillä muille rannoille tai saarille. Kalastusretkiä, surfauskursseja. Phuket Towniin markkinoille. Vain dorka ramppaa Banglaa edestakaisin.
- eiryssä
Ryssien välttely on hyvin suosittua Phuketissa.
- etaharasoo
No enpä ole ennen kuullut tuollaisesta tekemisestä. No, huvinsa kullakin, itse olen muutaman illan ottanut kristallia heidän kanssa ja hyvin on kaikki viihtyneet.
- Gospodinx
Itse kävin 20 vuotta sitten erikoisella retkellä James Bond saarella. Se ei ollut matkatoimiston vaan yksityiseltä hankittu!. Asiakkaana saksalainen mies,minä ja 2 Thaimaasta. Veneessä oli pieniä vuotoja pohjassa. Nykyajassa 12 €.
Erilaisia veneretkiä on tarjolla.- kohtamennääntaas
Bond saaren retki on nykypäivänä 1800 baht eli yli triplahinta verrattuna markka-aikaan. Mutta uusissa veneissä ei vuotoja ja liivit jokaiselle.
- jäämenemäti
kohtamennääntaas kirjoitti:
Bond saaren retki on nykypäivänä 1800 baht eli yli triplahinta verrattuna markka-aikaan. Mutta uusissa veneissä ei vuotoja ja liivit jokaiselle.
Ainakin Tjäreborgilla tuo Pirate Beach reissu maksaa nykyisin 2500 bath eli tuohon vanhaan aikaan verrattuna yli kuusinkertaisesti. Tuon kun ostat nelihenkiselle perheelle niin on taas perse auki.
- Puketti
Lue huolellisesti matkanjärjestäjäsi opas niin asiat selviävät.
- korkeaalaatua
Karonilta löytyy myös palmunalusia, kun käppäilee hämärässä liikenneympyrästä merimiesten buddhalle. Hinta neukkarikysymys.
- LaajaPuistoalue
Palmunalusia ??¿¿
Kannattaa käydä tutustumassa luonnontieteen puistoon Chalongissa. Sieltä löytyy Suomikin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672451Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis451465Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999