Se on vaikeaa. Mieli tekisi saada nuorta pimpsaa vaan kun ei tiedä mistä löytäisi. Voisko joku auttaa. Missä Turussa kannattaa liikkua ja näyttäytyä että saisi tavata nuoria antavaisia naisia?
Nuorta pimpsaa etsimässä
9
1445
Vastaukset
- hornygay666
tänä viikonloppuna on maassa näkyvissä festarit nii siellä ois tupa täynnä 13vuotiasta pillua
- kkaari37
Niihän sitä munkin tekisi mieli vaan ei tiedä mistä saisi. Jos tätä lukee joku turkulainen nuori niin vois kikata mulle
- Sieväsilmäinenmies
Kyllä vanhakin saa vaikka ja varsinkin nuoren vakituisen tyttöystävän jos on terve ja viitsii treenata itsensä timmiin kuntoon. Mutta ei saa tulla leuhkaksi, aitous vetoaa. Itse jo yli 50 ja esimerkiksi uimarannoilla teinit tekevät tuttavuutta sievästi hymyillen jne... En silti ole paatunut partnerinvaihtaja.
- helms12
Miltäs kuullostais 18 v ? ;)
- Hyisaatana
Otapa suunta vanhainkotiin kurppa
- jeetäysii
kyllä ne nuoret antaa aika hyvin ..eikä puhu mitään ..15- 17v ...panin yhtä 15 v 4 vuotta sitten ..ei ole kuulunu mitään kissalanpoikien suunnalta..
- rahaarakkautta
Saisi edesjoskus kokeilla mutta vaan unissaan joskus testata parikymppistä ihanaa, kaunista, kiinteää, tyttöä tai vaikka poikaa....
Kiinnostaa kiinnostaa että osoitetta vaan @ Uusin tämän ilmon, jos vaikka löytyisi kiinnostunut neito :)
Sähköposti toimii: [email protected]
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333054Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441530Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32949Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22918- 56914
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37840Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36793Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48699