Jouduin just juoksemaan bussiin kun kaverikin juoksi. Jäin vähän jälkeen ja minusta tuntuu että hän hidasti. Lopussa olin ihan loppu ja juuri ja juuri jaksoin kävellä bussin sisälle. Sitten vielä hän meni bussilla joka tuli heti sen jälkeen nii ei tarvinnut huolehtia miltä näytti bussissa. Olen silti huolissani että näytin tyhmältä juostessani ja nyt hän tietää minulla olevan huono kunto...
Kuitenkin siis kysyn miten parantaa kuntoa?
Juokseminen
11
577
Vastaukset
Jaksan nyt siis hädin tuskin seistä...
- andrukela
Älä ylianalysoi, tuskin ketään kiinnostaa.
Kunto paranee, kun liikkuu päivittäin. Kävelykin auttaa, vaikka sitä jotkut vähättelevät.
Kerranki jaksan puhua asiaa eli miksi sä yöllä juokset ei sillo kuulukkaa jaksaa se on vaa päivittäistä liikuntaa ja hyväruokavalio ni hyvä tulee
Akusedä kirjoitti:
Kerranki jaksan puhua asiaa eli miksi sä yöllä juokset ei sillo kuulukkaa jaksaa se on vaa päivittäistä liikuntaa ja hyväruokavalio ni hyvä tulee
Päivällä on valosaa ja muita ihmisii.
Kuitenkin tuhlaan rahaa herkkuihin nii ei onnistu hyvä ruokavalio
Se on sitten voi voi
- äly.älä.jätä
Voi äly hoi... Vaihdappa vähän sitä syömistä. Vähennä herkkuja, enemmän salaattia ja muuta ruokaa... Ja päivittäin lenkkiä tai jotaan. Kunhan siinä hieman rasittuu. Ja päivällä: Mee johkuu missä ei ole ihmisiä, metsä yms... Ei ole vaikeaa kun järkeä käyttää!
Maailmanloppu, joku näki minun juoksevan..
- buhaha
Sä kysyt joltain kuka tietää, efedfiiniä ja jos se ei auta, niin vahvaa amfetamiinia. Kyllä menee lujaa. Sit voit kysyy kaverilta kun hölkkäätte, että monelt kävit nukkuu eilen. Se vastaa et jotain 01 aikaan. Sä vastaat et luuseri, mä kävin kans 01 aikaa mun 4vrk takaperin enkä nukkun yhtään välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173846
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1782346Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731567Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231037- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42872Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800- 100799