Juokseminen

Jouduin just juoksemaan bussiin kun kaverikin juoksi. Jäin vähän jälkeen ja minusta tuntuu että hän hidasti. Lopussa olin ihan loppu ja juuri ja juuri jaksoin kävellä bussin sisälle. Sitten vielä hän meni bussilla joka tuli heti sen jälkeen nii ei tarvinnut huolehtia miltä näytti bussissa. Olen silti huolissani että näytin tyhmältä juostessani ja nyt hän tietää minulla olevan huono kunto...

Kuitenkin siis kysyn miten parantaa kuntoa?

11

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaksan nyt siis hädin tuskin seistä...

    • andrukela

      Älä ylianalysoi, tuskin ketään kiinnostaa.

    • Kunto paranee, kun liikkuu päivittäin. Kävelykin auttaa, vaikka sitä jotkut vähättelevät.

      • Pari kertaa oon yöllä menny juoksee. Yleensä oon kyllä liian väsyny nii ei voi :/


      • Kerranki jaksan puhua asiaa eli miksi sä yöllä juokset ei sillo kuulukkaa jaksaa se on vaa päivittäistä liikuntaa ja hyväruokavalio ni hyvä tulee


      • Akusedä kirjoitti:

        Kerranki jaksan puhua asiaa eli miksi sä yöllä juokset ei sillo kuulukkaa jaksaa se on vaa päivittäistä liikuntaa ja hyväruokavalio ni hyvä tulee

        Päivällä on valosaa ja muita ihmisii.
        Kuitenkin tuhlaan rahaa herkkuihin nii ei onnistu hyvä ruokavalio


    • Se on sitten voi voi

    • äly.älä.jätä

      Voi äly hoi... Vaihdappa vähän sitä syömistä. Vähennä herkkuja, enemmän salaattia ja muuta ruokaa... Ja päivittäin lenkkiä tai jotaan. Kunhan siinä hieman rasittuu. Ja päivällä: Mee johkuu missä ei ole ihmisiä, metsä yms... Ei ole vaikeaa kun järkeä käyttää!

    • Maailmanloppu, joku näki minun juoksevan..

    • buhaha

      Sä kysyt joltain kuka tietää, efedfiiniä ja jos se ei auta, niin vahvaa amfetamiinia. Kyllä menee lujaa. Sit voit kysyy kaverilta kun hölkkäätte, että monelt kävit nukkuu eilen. Se vastaa et jotain 01 aikaan. Sä vastaat et luuseri, mä kävin kans 01 aikaa mun 4vrk takaperin enkä nukkun yhtään välissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe