Onko kokemuksia kyseisistä markkinoista?
Tarton joulumarkkinat
9
452
Vastaukset
- OtanOsaa
Tarton joulumarkkinat on peruttu
- VähänFaktaaVäliin
Tuolta löytyy tietoa https://www.visitestonia.com/fi/tarton-joulumarkkinat-2017
- poroa.viedään
Melkoinen luuseri pitää olla, jos tuohon rapistuvaan sovhoosiin lähtee jouluostoksille.
- PerähikiänLuuserit
Joidenkin sitä pitää aina tulla purkamaan pahaa oloaan tänne. Valitettavasti se sillä tavoin vain pahenee...
- ekkö.kestä
PerähikiänLuuserit kirjoitti:
Joidenkin sitä pitää aina tulla purkamaan pahaa oloaan tänne. Valitettavasti se sillä tavoin vain pahenee...
Vituttaako pikku eestiroistoa. Hjuva!
- PerähikiänLuuserit
ekkö.kestä kirjoitti:
Vituttaako pikku eestiroistoa. Hjuva!
Täällä avautuvien tyhmyys se on se mikä vituttaa, oli sitten minkämaalaisesta kyse hyvänsä! Tämä on matkailufoorumi eikä mikään mielenterveysongelmaisten terapiaistunto!
- unohtuiko
PerähikiänLuuserit kirjoitti:
Täällä avautuvien tyhmyys se on se mikä vituttaa, oli sitten minkämaalaisesta kyse hyvänsä! Tämä on matkailufoorumi eikä mikään mielenterveysongelmaisten terapiaistunto!
Onko lääkkeet jääneet ottamatta.
- PerähikiänLuuserit
unohtuiko kirjoitti:
Onko lääkkeet jääneet ottamatta.
Mitä sinä täällä kyselet sitä. Katso sieltä dosetistasi onko tämän päivän kohdalla pillereitä jäljellä...
- säälittävää
Porot menee johonkin entiseen neuvostoslummiin ja luulee olevansa 'kultturelleja'. Rehelliset suomalaiset veronmaksajathan ne roskaväen 'Eestin-reissut' maksavat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238