Ihmiset ei osaa vieläkään ajaa veturin ympyröissä

EnskaKouvola

Mikä noissa on niin vaikeaa? Osalle porukkaa pitäisi järjestää joku kiertotie etteivät joutuisi noista ajelemaan. Pahimmat hölmöilijät noissa yleensä naisia tai vanhempia miehiä. Osalle noista tuntuu olevan tavallisetkin liikenneympyrät aivan ylivoimaisia, miten ihmiset älyäisivät ettei sen ympyrän tyhjä tarvitse olla ennen kuin sinne ajaa? Kouvolan Sanomien pitäisi tehdä lehtijuttu missä opetettaisi liikenneympyröiden ja varsinkin noiden veturin ympyröiden perusasiat.

17

1059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Farouge

      Poliisit voisivat laatia animaation Veturin ympyröissä oikein ajamisesta... jotkut kun eivät ymmärrä, vaikka KoSa on julkaissut jutun ja ajo-ohjeet, mitä kaistaa ajetaan ja miten menetellään kohteesta riippuen. On muuten ollut järjettömiä tilanteita, joissa on saanut itse painaa jarrua ja väistellä ääliöitä, joille nuo ympyrät ovat extreme -autoilua ja venäläistä rulettia. Mutta sehän maksaa, joka virheellisellä toiminnalla aiheuttaa peltien kolinaa. Sitä odotellessa.

    • Tiekyylä

      Kesällä tuo ajelu vielä jotenkin onnistui kun tiessä näkyy kaistamerkinnät, nyt kun pinnassa pieni lumikerros niin porukka ajelee kahta kaistaa yhtä aikaa. Miten voi olla liikenneympyrät noin vaikeita?

      • Toinenkyylä

        Ei tunnut onnistuvan kesäisinkään vaikka tiessä on selvät merkinnät miten ajellaan, jatkuvasti saa olla tarkkana ettei joku tule kylkeen kun ympyrässä ajaa. Suurin osa noista tumpeloista on naisia, eli paljon korjaantuisi kun naisilta otettaisi ajokortit pois.


      • Keski-ikäinenmies
        Toinenkyylä kirjoitti:

        Ei tunnut onnistuvan kesäisinkään vaikka tiessä on selvät merkinnät miten ajellaan, jatkuvasti saa olla tarkkana ettei joku tule kylkeen kun ympyrässä ajaa. Suurin osa noista tumpeloista on naisia, eli paljon korjaantuisi kun naisilta otettaisi ajokortit pois.

        Kortti pois naisilta ja vanhoilta ukoilta, tällä poistuisi valtaosa liikenteen ongelmista. Nuorille miehille taas nopeudenrajoittimet autoon, nuo osaa ajaa mutta se kaasujalka vähän turhan painavan ensimmäiset vuodet.


    • jiuhiuhy76

      Tietenkin siellä ajetaan kahta kaistaa yhtä aikaa. Kaistat vievät eri paikkoihin. Ei sitä tarvitse odottaa että toinen on ensin mennyt esim Kouvolan suuntaan ja vasta tämän jälkeen saat itse mennä Veturiin. Kyllä sitä saa lähteä ympyrään samaan aikaa siten että molemmat kaistat ovat käytössä ne kun tosiaan vievät eri osoitteeseen.

      • Toinenkyylä

        Taisi Tiekyylä tarkoittaa että ajavat noiden kahden kaistan välissä olevan viivan päällä, eli eivät ole kummallakaan kaistalla vaan valloittavat molemmat kun eivät näe niitä kaistamerkintöjä.


    • idioottejatäynnäkvl

      Kouvolalaiset eivät osaa liikennesääntöjä joten eivät osaa ajaa liikenneympyrässäkään.

      Harvoin näkee että vasemmalta tulevia väistetään vaan vilkuillaan oikialle hahhahahaaa

    • Enska_Karpo

      Minä ainakin odotan että liikenneympyrä on tyhjä. Minulla ei ole kiire mihinkään. Ja vilkkuhan pitää laittaa vasemmalle, koska liikenneympyrässä käännytään vasemmalle. Ja oikealta tulevilla on etuajo-oikeus, joten heidät pitää päästä ensin.

      • vitunkouvolalaiset

        Liikenneympyrässä vasemmalta tulevia väistetään! Vai oliko tää joku kouvolalaisittain "hauska" vitsi.


    • SuUnitteliatar

      Kymenlaaksosa on tasan kaksi liikenneympyrää.
      Muut ovat kiertoliittymiä.
      Miksi pitää osailla, kun ei edes tiedä mistä puhuu.

      • EnskaKouvola

        Hitto, et viitsisi kertoa meille tyhmemmille mitä oleellista eroa noilla on?


      • mitensemeni

        alk.tiehallinto.fi/kiertol/kiertol.htm
        ...täällä mainitaan molemaat ja välissä yksi sana "eli" :)


    • SUUUnnittelijatar

      Korjaan, Yksi. Seuraavaksi lähin Porvoossa idiootit.

      • ympäriympyrää

        Mitähän sinäkin suunnittelet? Et ainakaan liikenneympyröitä kun et noista tiedä mitään.


    • Pusutin

      Suunnittelijatar,
      oisko nuo kaikki kuitenkin kiertoliittymiä..

      Voisin kiertää sun liittymää kuin kissa kuumaa puuroa kun oon kielitaitoinen..
      Svenka eller bättre engelska..

      klipsu at gmail :)
      Kivaa Joulunaikaa !

    • Anonyymi

      Olen tulossa Veturilta päin Tervasmutkan liikenneympyrään ja menossa Kuusaalle päin. Minkä kaistan valitsen ympyrässä?

    • Anonyymi

      Sisäkaistaa myötäpäivään ja ulkokaistaa vastapäivään. Mikä siinä on niin vaikeaa????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe