Siis olisiko jollain jotain tietoa jostain liedossa tapahtuneeista jännistä tapauksista ihan uteliaisuutani kysyn vaan ku kiinostais ku ite asun liedossa.
Lieto jännät tapahtumat...
17
2019
Vastaukset
- eiuuttajuttua
Hiljainen on palsta.
- Anonyymi
Me kaikki tiedämme mikä on Castron malli. Se näkyy jo kaikkialla. Mallin mukaisesti useat maat ovat tyhjentäneet vankilat ja mielisairaalat lähettämällä niissä olleen haitta-aineksen pois omasta maastaan.
Malli on saanut nimensä, kun Kuuba tyhjensi vankilat ja hullujenhuoneet yhteiskunnalle haitallisesta heikosta aineksesta Yhdysvaltoihin. Näin saatiin roskaväki pois omasta maasta tuhoamaan sen maan turvallisuuden ja talouden, johon rikolliset ja hullut suostutaan ottamaan vastaan. Jopa Suomessa pudottiin tähän vanhanaikaiseen ansaan. Se on tehokasta hybridivaikuttamista, jonka avulla tuhotaan länsimaalaista taloutta ja kulttuuria. Venäjä harjoitti sitä mittavasti, kunnes itäraja suljettiin.
Tuho on pysyvää, kun haitta-aines lisääntyy uudessa oleskelumaassa keskenään. Näin heikennetään maan hallintoa ja hyvinvointia pysyvästi.
- kaksiuuttajuttua
Tänään oli koululla poliisivartiointi ampumauhkauksen takia ja joku puukkomies otettiin kiinni.
- puhumatta
Oli se murha vuonna 1995, missä tapettiin lapsuuden koulutoverini.
- Kiinnostunutt1
Voisitko vähän tarkentaa tuota 1995 vuonna tapahtunutta murhaa
- Anonyymi
Baskeri
- selvä_tapaus
Tässä olisi vähän uudempaa jännää
https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/poliisivideo-kyparasta-kiinni-ja-pippurisumutetta-sekopaisena-kaahannut-mopopoika-laittoi-poliisit-kovaan-paikkaan/6820562#gs.cc9gQOQ - rauhallista
parempi on kun ei ole kovin jännää tai ainakaan pelottavaa .
- Anonyymi
Liedon Tokmannilta oli taas tarjoustuotteet jo ensimmäisenä päivänä loppu. Tämä on tosin niin yleistä, ettei ole enää edes jännää.
- Anonyymi
Vaan tässäpä sitä jännää olisi: https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000010717051.html Putlerin etäpäätteet asialla vaihteeksi Liedossa eikä kukaan saa kiinni eikä itse Tsuhna huomaa mitään!
- Anonyymi
Elinan lompakko varastettu
- Anonyymi
Mistä muka
- Anonyymi
Mäntykodilla
- Anonyymi
Turkulaiset käy rähinöimässä
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000010677242.html - Anonyymi
Missä matu, siellä ongelma.
- Anonyymi
Höh
- Anonyymi
YouTube on ainakin videoita yhdestä auto kauppiaasta...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372290
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi22588Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565