Sain kolme kuukautta sitten äkillisen kuulonmenetyksen oikeaan korvaan. Huimausta oli parina päivänä, mutta sitten yhtäkkiä aloin oksentaa rajusti, menetin tasapainon (en pysynyt enää pystyssä), amparilla sairaalaan. Seuraavana aamuna neurologi tajusi, että en kuullut toisella korvalla mitään. Kuulo oli mennyt totaalisesti. Oksensin kolme päivää sairaalassa. Sitten opettelin kävelemään. Suuntakuulon menetys vaikeuttaa arjessa pärjäämistä. Korvan kuulo ei ole palautunut.
Samoissa tutkimuksissa todettiin vasemmassa korvassa harvinainen hyvänlaatuinen kasvain, jonka seurauksena on usein kuulon menetys. Nyt pelottaa, että kuulo menee myös siitä korvasta ja kuuroudun kokonaan. Onko ketään kohtalotovereita, jotka ovat menettäneet kuulon molemmista korvista.
Puolikuuro ja pelkona kokonaan kuuroutuminen
Suddendeafnessaku
1
125
Vastaukset
- Nainensateessa
Kyllä niitä kohtalotovereita on.Tosin minun kuuroutumisesta on jo jokunen vuosi ja vuodesta 2014 on ollut sisäkorvaistute.Aika auttaa toipumisessa.kaiken kun pitä hyväksyä mitä eteen tulee.Joten tsemppiää vaan ,ihminen kuitenkin tottuu kaikkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391