Parantajan ja näkijän lahjat olen saanut.Näiden avulla autan sinua tekenmään valintoja elämäsi haastavissa tilanteissa.
Hoidan ,parannan ja välitän parantavaa energiaa myös eläimille.
Teen kodin ja muiden tilojen energiakenttien puhdistusta.
Yhteyttä voit ottaa puh. 040 7611534
tai sähköpostin kautta [email protected]
Autan sinua Rakkaudella
Enkeli auttaja Tarja
INTUITIIVINEN NÄKIJÄ,PARANTAJA JA AUTTAJA
7
310
Vastaukset
- apuakaipaisin
Hei TarYr. Voitko katsoa ja nähdä tämän palstan kautta minulle? Olen jo monia vuosia miettinyt milloin kohtaan tulevan mieheni. Sielunkumppanin olen kohdannut, mutta ei päästy tutustumiseenkaan asti. Mitä näkyy rakkauselämään loppuvuotena tai ensi vuonna? Olen kiitollinen, jos saan apua tähän tilanteeseeni.
Tervehdys!
Yhteyttä voit ottaa spostin ja puhelimen kautta niin sovimme ajan ja maksun
Terv.Tarja
- RahaRatkaiseevaimitä
Pyydät maksun katsannosta vai kuinka sen teet?
Hei ja kiitos yhteydenotostasi.
Ota yhteyttä sähköpostin kautta puhelimen niin sovitaan aika ja maksu
Ystävällisin terveisin Tarja
- josolisit
Jos tosiaan olet näkijä, kai voisit ihan näytteeksi katsoa jollekin ilmaiseksi. Asiakkaita varmaan riittäisi sen jälkeen.
- tiedäntään
älkää ottako tältä ihmiseltä mitään tulkintaa, varoitus!
- Tiedänmyöshänet
En myöskään suosittele häneltä tulkintaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990