Unil Sari kokemuksia

Säpäleinä

Onko kukaan soittanut hänelle?Onko tiennyt mitään ja onko toteutunut hänen näkemyksensä?

82

6914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiköhänpiannähdä

      Soitin hälle kun oli just unilille tullut, oisko siitä 3kk noin, hyvin näki tämän hetken ja mennyttä, pari asiaa on tapahtunut. Ei kai kukaan vielä oikein voi sanoa,että tapahtuuko kaikki mitä näkee koska ei aikaakaan oo kulunu sen tulosta kauaa. Hyvä on energiaparantamaan hän itse sitä ehdotti,että saako ja se toimii,hämästyin todella, eikä jaarittele turhia vaan menee suoraan asiaan. hällä on jotenkin rauhallinen ja lempeä ääni. Mukavan oloinen.

    • kannattaakokeillaeikadu

      Olen mie myös tyytyväinen siihen mitä nyky hetkeen, myös asioita menneestä. Soitin siksi koska mie oon ahdistunut. Ehdotti energia putasusta ja mie vaan mietein,että kuinka kova lasku tulee, mutta hän kertoi että tekee sen työajan ulkopuolella. Ja kertoi myös ajan jona aikana tekee, mutta tulikin energiaparantaminen aijemmin kun tunsin sen ja seuraavana päivänä soitin ja kerroin, että mie mietin, että eihän se nyt voi olla kun ei kello ole vielä niin paljon. Ja kyllä hän sanoi että tekikin aiemmin. Minulle tuli olo ,että joku otti kädestäni kiinni ja suuri rauha tuli kroppani, sain pitkästä aikaa sain nukutuksi, Kun soitin hälle ja tuli rauhallinen olo ja kerroin siitä, hän sanoi että on koko ajan tässä lähettänyt miulle voimia.

      Taitaa olla niitä oikeitakin näkijöitä. Hänen äänensä on niin levolliinen, että jo puhelun aikana tulee paljon rauhallinen.

      Hän kertoi ,että on teini ikäisestä asti nähnyt asioita ja on ennustanutkin, mutta nyt vasta ne on todella voimistunut.

      Soitin myös Siirille ja huh...ei tämä hetki edes lähelle sitä edes sinnepäin

    • jouluvaloja

      Pitkästä aikaa näkijä joka osaa asiansa, ei tarvitse itse kertoa omista asioista, mutta hän välillä kysyy, että onko näin? ja tulkinnan alussa kysyy, että onko jotain tiettyä mistä haluaisi kuulla vai ihan yleisesti. Soitin reilu kuukausi sitten ja jotain on jo tapahtunut. Vaikea tässä vaiheessa sanoa, että tapahtuuko loputkin kun aikaa on mennyt näin vähän.

      • Iraira

        Kiinnostaisi soittaa. Onko jollakin kokemusta, että olisi myös toteutuneet nähdyt asiat??


      • rakkaudellaHeli

        Minä soitin ja asioita on jo tapahtunut, kertoo kyllä, että mikä "näky" tulee lähemmäksi niin että toteutuu, myöhempää ajankohtaa on vielä vaikea arvioida, on ollut niin vähän aikaa vasta unililla töissä. Soita ihmeessä, minä en kadu pätkääkään se että hänelle soitin. Kuten muutkin ovat hänestä kirjoittaneet niin on, Monet asiat ovat tulleet vasta myöhemmin,

        Hän on huolehdittava ja lempeä, en oikein osaa hänen tulkintaansa vielä kommentoida koska on niin lyhyt aika, siitä kun soitin. Hän myös kuuntelee asiakasta mistä tulee lämmin ja hyvä olo.

        Olisi mukava tietää, että mistä unil on hänet löytänyt, mutta pääasia että hän on alalle tullut,
        itse olen saanut monet lohdutukset ja näkyvät. Ja toivottavasti hän alalla pysyy


    • Mietiesie

      Soitin joku aika sitten. Mielestäni näki hyvin ilman, että kyseli mitään. Puhui siten, että voi hyvinkin tapahtua juuri mitä sanoi. Minun korvaan Viron aksentti, mutta mitäpäs se haittaa. Hyvä kokemus, monelle olen soittanut, joten huonoista on kokemusta!!

      • kiitoskaikesta

        Olen samaa mieltä, kun hän puhui niin minulle tuli rauhallinen olo ja olen stressannut todella paljon ja itkukin taisi tulla väsymyksestä ja huolesta. Seuraavana aamuna kun heräsin niin ihmettelin miten olo on kevyt. Soitin hälle ja kiitin ja hän sanoi ,että ei tarvitse kiittää, suurin palkinto on kuin ihminen saa avun ja energiaparannus tulee perille.

        Minusta hänellä oli länsirannikon murre, mutta oli mikä oli niin taivaalle kiitos hänestä ja energiaparantamisesta.

        Olen myös soittanut monelle mutta en ole ennen kohdannut tälläistä että puhelun aikana tulee niin lämmin olo ja rauha. Onhan niitä muitakin ketä on nähnyt, mutta hänessä on jotain todella mystistä.


    • Irisv

      Olen ollut todella skeptinen näkijöihin, mutta soitin tälle Sarille. Kerroin, että haluan noin yleisesti näkemystä. Sitä myöden hän alkoi kertomaan, niin minuun liittyviä asioita sekä puolisooni. Hän kysyi, että haluanko kysyä vielä jotakin? niin kysyin, että miten ihmeellä tuon teet. Hän sanoi, että se on tullut taivaan lahjana. Eli hän kertoi tästä hetkestä, hieman menneestä joka on tähän johtanut ja olen ajatellut asian jotenkin muuten, mutta kun hän kertoi, niin ymmärsin, että niin se olikin. Hän oli tuossa niin taitava, hyvin lämmin ääninen ja rauhoittava. Uskon syvästi, että tuleva toteutuu.

      • Kysyin Sarilta miesystävänsä, joka pakitti ja alkoi pelätä tunteitaan. Sari sanoi, että hän tulee takaisin ja meistä tulee pari. Muutama viikko sen jälkeen soitin uudelleen. Nyt näki ihan toisin. Ei tule tämän kanssa mitään ja. uusi tulee kesällä. Eli ei tiennyt minulle mitään.


      • hyvinnäkiasiat
        gomeisa kirjoitti:

        Kysyin Sarilta miesystävänsä, joka pakitti ja alkoi pelätä tunteitaan. Sari sanoi, että hän tulee takaisin ja meistä tulee pari. Muutama viikko sen jälkeen soitin uudelleen. Nyt näki ihan toisin. Ei tule tämän kanssa mitään ja. uusi tulee kesällä. Eli ei tiennyt minulle mitään.

        Missäs kohdassa sinä olet "astunut harhaan" tuskimpa Sari voi sinulle sitä miestä tuoda? ethän sinä voi vielä sanoa, ettei tiennyt mitään koska ei ole vielä kesä, oletko reilu että tulet tänne lynkkaamaan jo asian minkä ajankohta ei ole vielä oikea? Minulle näki työpaikan asiat jotka menikin niin ja pari muutakin asiaa on toteutunut


      • samaaminulle
        gomeisa kirjoitti:

        Kysyin Sarilta miesystävänsä, joka pakitti ja alkoi pelätä tunteitaan. Sari sanoi, että hän tulee takaisin ja meistä tulee pari. Muutama viikko sen jälkeen soitin uudelleen. Nyt näki ihan toisin. Ei tule tämän kanssa mitään ja. uusi tulee kesällä. Eli ei tiennyt minulle mitään.

        Hei! Juuri samalla tavalla kävi minulle... ensin oli, että takaisin tulee katuen ja seuraava soitto muutaman viikon päästä: uusi mies minulle ja tämä kenestä kysyin, ei enää minua tapaa!
        Näkeeköhän hän samoin useille? Ihanan empaattinen hän on ja varmasti sanoo, minkä näkee. Mutta erikoista on ett sinulle ja minulle juuri sama tarina!


      • Eimitenkäänyllätys
        samaaminulle kirjoitti:

        Hei! Juuri samalla tavalla kävi minulle... ensin oli, että takaisin tulee katuen ja seuraava soitto muutaman viikon päästä: uusi mies minulle ja tämä kenestä kysyin, ei enää minua tapaa!
        Näkeeköhän hän samoin useille? Ihanan empaattinen hän on ja varmasti sanoo, minkä näkee. Mutta erikoista on ett sinulle ja minulle juuri sama tarina!

        No eikös tämä ole ihan sen tyyppillinen tapaus miten nämä ihmissuhteet nähdään. Ensin luvataan ja sitten perutaan. Eipä osunut kyllä minullekkaan nuo hänen kertomansa. Laitoin oikein muistiin mitä kertoi ja ei ainakaan tähän mennessä ole mikään pitänyt paikkaansa.


      • minullehyväeikaikille

        Non ni, lynkkauskerho on taas kokoontunut, tätä oli odotettavissa. Kenet otatte seuraavaksi hampaisiinne?


      • Eimitenkäänyllätys
        minullehyväeikaikille kirjoitti:

        Non ni, lynkkauskerho on taas kokoontunut, tätä oli odotettavissa. Kenet otatte seuraavaksi hampaisiinne?

        No jos totuudet on lynkkaysta niin siitä vaan. Tuntuu todella oudolta että jos kokemuksen kertoo ja se sattuu olemaan huono, niin aina se on lynkkausta. Jos ei ole mitään kehumista niin kehua ei kai voi. Vai onko totuus niin arka paikka? Itse en vaivautuisi valehtelemaan tälläisten asioiden vuoksi.


      • Höpöhöpön

        Ei ole lynkkausta jos asiallisesti kertoo myös huonosta kokemuksesta.Minulle ei ole toteutunut Sarin näkemykset ja muutenkin pieleen meni.Paremmin Unilin Iris näki nykyhetken ja työtilanteeni ja rakkausasian.Soitoistani on jo muutama kuukausi aikaa.


      • kivaolikokeilla
        samaaminulle kirjoitti:

        Hei! Juuri samalla tavalla kävi minulle... ensin oli, että takaisin tulee katuen ja seuraava soitto muutaman viikon päästä: uusi mies minulle ja tämä kenestä kysyin, ei enää minua tapaa!
        Näkeeköhän hän samoin useille? Ihanan empaattinen hän on ja varmasti sanoo, minkä näkee. Mutta erikoista on ett sinulle ja minulle juuri sama tarina!

        minulle ei nähnyt miestä ollenkaan ja varmaan pitääkin paikkansa kun en käy missään vaikka kivahan se ois jos olis ukko vierellä, joten en usko että näkee kaikille samoja. Energiaparantajana hän on todella hyvä. Minulle ja parille ystävälle on tullut ihan erillaiset ennustukset, ei mitään samaa. Joten en usko että samaa jauhaa kaikille.


    • Amppelixxxx

      Minä soitin kans muutama viikko sitten. Näki juuri sellaista mitä toivoisinkin tapahtuvan. Toivon niin sydämestäni, että asiat toteutuisivat. Näki myös luonteeseeni liittyen asioita oikein. Hyvä olo jäi soitosta.

    • Sardin786

      Olen soitellut vuosien ajan Unilin Veeralle, mutta jotenkin ei enää näe minulle. Soitin tälle Sarille. Näki realistisesti tämän hetkisen tilanteeni, joten luotan siihen, että oikeasti näkee asioita. Sanoi myös yhden aika ison asian, joka jo tapahtunut vuosia sitten, mutta minkä vieläkin vaikuttaa elämääni ajatusten tasolla. Senkin näki. Hän sanoi näkevänsä vuodelle, joten toivottavasti ei aikataulu petä pahasti, mutta koskaan ei voi olla varma, sen verran on näkijöistä kokemusta.

      • uskallanuskoa

        Näki minulle myös, että saan työpaikan ja sain myös, se tapahtui hieman aiemmin kun hän näki sen tapahtuvan. Soitin ja kerroin, että hän näki oikein, tapahtui vaan aiemmin ja kertoi, että asioissa voi olla heittoa, hän kertoo sen milloin viimeistään tapahtuu, voi tapahtua aiemminkin.. Yhdessä asiassa sanoi että menee yli vuoden mutta näkee himmeästi ne tapahtumat eikä uskalla sieltä sanoa tarkkaa aikaa. Uskon kyllä, että asiat tapahtuu, tuo työ asia tapahtui nyt jo.


      • Uskotar

        Haluan jakaa myös positiivisen kokemukseni. Olen sairastellut pitkään. Olen hoidossa ja halusin tietää miten tämä vuosi menee, suoraan kertoi, että ainakin vuosi vielä menee, kysyi saako antaa energiahoitoa, puhelun aikana olin todella uupunut, jaksaminen vähissä. Seuraavana aamuna olin pirteä ja energinen aloittamaan uuden työpäivän, tämäkin pv sujunut hyvin. Oikein miellyttävä lämmin kokemus.


      • eiolisiuskonut
        Uskotar kirjoitti:

        Haluan jakaa myös positiivisen kokemukseni. Olen sairastellut pitkään. Olen hoidossa ja halusin tietää miten tämä vuosi menee, suoraan kertoi, että ainakin vuosi vielä menee, kysyi saako antaa energiahoitoa, puhelun aikana olin todella uupunut, jaksaminen vähissä. Seuraavana aamuna olin pirteä ja energinen aloittamaan uuden työpäivän, tämäkin pv sujunut hyvin. Oikein miellyttävä lämmin kokemus.

        Hän ilahtuisi varmasti jos sais tuosta palautetta ja siellä niiden kotisivuillakin on palaute kohta niin näkyy varmasti ne työnantajatkin tai kuka niitä sivuja nyt seuraakin. Minä olen myös saanut energia hoitoa, kyllä niin mielestä menee murheet pois ja on todella hyvä fiilis ja jasksaminen tosi energistä


      • Uskotar
        eiolisiuskonut kirjoitti:

        Hän ilahtuisi varmasti jos sais tuosta palautetta ja siellä niiden kotisivuillakin on palaute kohta niin näkyy varmasti ne työnantajatkin tai kuka niitä sivuja nyt seuraakin. Minä olen myös saanut energia hoitoa, kyllä niin mielestä menee murheet pois ja on todella hyvä fiilis ja jasksaminen tosi energistä

        Kiitollisena soitin hänelle heti seuraavsna päivänä👼


      • eiolisiuskonut

        Niin minäkin tein vaikka laitoin heidän sivultaan vielä palautetta, näkee nämä jotka firmaa pyörittää että heillä on hyviä työntekijöitä. Sarin ääni on niin aidosti kiitollinen palautteesta ja minullekkin sanoi että kiitos kauniista sanoistasi. Hän on hyvin empaattinen ihmisenä ja myös nöyryyttäkin kuuluu äänessä. On ollut ihanaa saada keskustella hänen kanssaan ja saada myös energiaa.


      • Anonyymi
        Uskotar kirjoitti:

        Haluan jakaa myös positiivisen kokemukseni. Olen sairastellut pitkään. Olen hoidossa ja halusin tietää miten tämä vuosi menee, suoraan kertoi, että ainakin vuosi vielä menee, kysyi saako antaa energiahoitoa, puhelun aikana olin todella uupunut, jaksaminen vähissä. Seuraavana aamuna olin pirteä ja energinen aloittamaan uuden työpäivän, tämäkin pv sujunut hyvin. Oikein miellyttävä lämmin kokemus.

        missäpäin Suomea tämä Sari asuu?


    • Utelen

      Onko tämä Sari tuo ennustaja infon entinen Susanna?

      • muumutenvaankysäsin

        Ei ole. Sari on omalla nimellään, niin kertoi että hänen mielstään kun ei ole salattavaa niin ei pidä toimia toisella nimellä, ihan vaan leikillä kysyin että onko tämä hänen ennustaja nimi. Minulle näki , että pitäisi keskittyä palavereihin, eli työhaastatteluun, hän kertoi että sen työn saa ja muistutti tuosta keskittymisestä. Ja sain työpaikan noin kuukautta aiemmin kun hän ennusti


    • vakiasiakasaina

      Siinä todellinen näkijä, ei ole moista vastaan tullut, tai on yksi mutta menehtyi jo :( tuo energiaparantaminen on kyllä mieletön taito, tuntuu niin kevyeltä ja hyvältä sen jälkeen. Lämmin ja miellyttävä puhe ja sellainen että hän ei teeskentele mitään, puhuu todella selvästi eikä pitkitä sitä puhelua mitenkään. Kun soitin ja sanoin että tämä on niin kallista niin Sari sanoi että aletaas sitten hommiin niin ei tule pitkä puhelu, eikä tullut, todella kattava tulkinta noin 10 minuutissa

      • Tiedäsitten

        Hei, en ole varma Sarista(kaan). Sain aivan päinvastaisen ennustuksen mitä pari kuukautta sitten. Voiko tilanteet muuttua niin että ennustus muuttuu aivan toiseksi?


      • kannattaakuunnella
        Tiedäsitten kirjoitti:

        Hei, en ole varma Sarista(kaan). Sain aivan päinvastaisen ennustuksen mitä pari kuukautta sitten. Voiko tilanteet muuttua niin että ennustus muuttuu aivan toiseksi?

        Kyllä ne voi ja parikuukautta sitten oli parikuukautta sitten, nyt ehkä sinä olet tehnyt jonkun "liikkeen" joka on muuttanut polkusi suuntaa. Elämä on valintoja. Minulle on kyllä nähnyt hyvin esim. työpaikka asian ja muutakin, kaikkea ei ole vielä toteutunut mutta pari asiaa on. Ja juuri niinkuin sanoi. Miksi pyydät ennustuksen noin usein? niissä menee aina aikaa. Tai varmaan sinun tapauksessa on hyväkin että soitit.


    • Eiainaonnistu

      Tässä toinen, joka pitää Sarin empaattisuudesta ja en halua sanoa pahaa. Onhan niin ettei kaikki näe kaikille...olen naimisissa ja sitä ei nähty. Uutta miestä nähtiin, mutta toivon ettei nyt sentään :)

      • TyYtYvÄiNeNnAiNeN

        Minä pidän myös Sarin empaattisuudesta, minusta hän ei ole vaan huolissaan toisen puolesta siksi että pitää olla vaan on sitä aidosti. Minä olen myös suhteessa ja Sari sanoi että sitä suhdetta ei näy että siinä olisi tunteita ja se pitää paikkansa ja hän perusteli sen minulle aika selvästi että ymmärsin, että kun suhteessa ei ole enää rakkautta niin se ei näy sellaisena suhteena kun kuuluisi nähdä. Sinulle eiainaonnistu, elämässä tapahtuu asioita jotka voi muuttaa suuntaa. Olen kyllä hänelle soittanut useammin kuin kerran ja kysynyt ihan muita asioita ja on kertonut että tuo mikä aiemmin näkyy niin pysyy sellaisena,siis tuleva. Kun soitin niin hän sanoi iloisesti, että on tuttu ääni, hänelle varmasti soitetaan, silti tuntui hyvältä että hän muisti, tuli tunne etten ole vain yksi niistä soittajista. Ja voi hän oli niin kovassa flunssassa kun soitin että ihan ajattelin että eikö näkijä tarvitse lepoa myös niin kuin muutkin. Hänelle on helppo puhua kipeistäkin asioista, itkin kun soitin ja hän sanoi että itku puhdistaa niinkuin naurukin, puhelun lopussa minulle tuli lämmin ja turvallinen olo ja kerroin siitä, hän sanoi että on tässä lähettänyt voimia ja sen kyllä tunsi. Minä soittelen muillekkin ja kerron että viimeksi näit näin ja hän sanoi että saa nopeammin kiinni niin asioista ei mene turhaa aikaa siihen että katsoo alusta ja näin se puhelinkulukaan ei ole niin suuri. Hän ei pitkitä puhelua vaan minulle sanoo että aloitetaan nyt heti. Minulla ei ole hänestä pahaa sanottavaa.


    • halpaanmenitte

      maibisketju tässä, ei oo hyvä kokemus mulla

      • Vikaanmäni

        Minullekin pettymys.


      • Kukanäkee

        Kuin myös... vaihtui tulkinta kahdessa kuukaudessa aivan päälaelleen. Soitin 2 kk sitten ja vähän aikaa sitten ja aivan totaalisesti erilaiset kevättalvet oli näissä ennusteissa.

        Kukahan näkee oikeasti? Vai näkeekö kukaan? Sonja ja Veera Unililta sanoivat yhteneväiset ennusteet ja Agatha Seine Rajatiedolta( soitin hänelle 2 kk sitten ja nyt, eikä näky ollut muuttunut...syventynyt ja tarkentunut kyllä).
        No... toukokuussa tiedän kuka oli oikeassa. Mutta elämä on elämistä varten vaikka on joskus jännä soittaa ja pyytää näkemystä:)


      • Kokeileiluja

        Unililta vain Iiris on itselleni nähnyt jotain, noista mainitsemistasi ei kukaan muu ole oikein nähnyt mitään ainakaan itselleni.


      • Kukanäkee

        Okei, kiva tietää! Miten on, oletko kokeillut ennustaja ann- näkijää?
        Olen joskus soittanut ja hän sanoo tarkkoja aikoja. Minulle on nähnyt.
        Ja tosiaan voihan olla että minulle nuo kolme näkee samalla tavalla mutta ei silti toteudu. Veeran on kyllä toteutuneet...näkee lähelle. Sonjan on myös toteutuneet mutta about vuoden viiveellä. Mutta on kiva jakaa rehellisiä kokemuksia hyvässä hengessä! :)


      • Kiitollinenolenkyl
        Kukanäkee kirjoitti:

        Kuin myös... vaihtui tulkinta kahdessa kuukaudessa aivan päälaelleen. Soitin 2 kk sitten ja vähän aikaa sitten ja aivan totaalisesti erilaiset kevättalvet oli näissä ennusteissa.

        Kukahan näkee oikeasti? Vai näkeekö kukaan? Sonja ja Veera Unililta sanoivat yhteneväiset ennusteet ja Agatha Seine Rajatiedolta( soitin hänelle 2 kk sitten ja nyt, eikä näky ollut muuttunut...syventynyt ja tarkentunut kyllä).
        No... toukokuussa tiedän kuka oli oikeassa. Mutta elämä on elämistä varten vaikka on joskus jännä soittaa ja pyytää näkemystä:)

        Minulle näki työasiat sekä rakkaus asiat oikein hyvin, olen häneen tosi tyytyväinen. Ja energian parantajana hän on vallan loistava.


    • irmelipohjanmaalta

      Hyvin on minulle myös nähnyt niin menneen, nykyhetken kuin myös luonteenpiirteet puolisossani joka on vaivannut, noudatin ohjeita mitä hän sanoi ja vaikka aikaa on kulunut niin vähän. Monet näkijät sanovat että sana pian voi tarkoittaa myös 1-2 vuotta. Pidän hänestä kovin ja versinkin hänen empaattisuudestaan, kykyä kuunnella ja rauhoittaa. Olen myös saanut energia parannusta ja se on vallan loistavaa, ihana herätä uuteen aamuun mieli kirkkaana ja hyvänä. Hänelle iso kiitos.
      Näille jotka epäilevät tai ei ole tyytyväisiä, niin varmaan hänenkin kohdalleen sopii se,että kaikille ei näe niin hyvin, niinkuin kaikilla näkijöillä on.

      rakkautta ja rauhaa kaikille

    • sirpaleenako

      niin läpinäkyvää, sama kirjoittaja useassa kohdassa.. omg mainos

    • anna-katariina

      Sekava ja toistaa samaa asiaa. Mielestäni ei näe asioita vaan keksii niitä. Myös aika vihamielisesti vastaa joihinkin asioihin. Ei jäänyt hänestä hyvä maku.

      • sopivaminulle

        Minulle hän on ollut todella ystävällinen,eikä mitenkään sekava. Olen 2 kertaa hänelle soittanut ja asiat ovat toteutuneet aika lyhyellä ajalla. Jos toistaa samaa asiaa niin...hm... miten itse käyttäydyt? kyseletkö samaa asiaa? Olen yli 20v soittanut näkijöille ja kyllä se vaan niin on,että kaikki eivät ole minulle nähneet, mutta en ala niitä tässä kirjoittelemaan, sillä joku niistä voi olla jollekkin muulle hyvä näkijä.

        Oletko antanut palautetta suoraan hänelle? vai ajattelitko tulla tänne heti paasaamaan. Milloin soitit hänelle?


    • enolepettynyt

      Hyvät kokemukset on minullakin sekä myös hänen antama energiaputsaus,se tosiaan auttaa

    • Kokeillut

      Nämä energia välitykset ovat varsin mielenkiintoinen asia. Reilu kymmenen vuotta sitten tuli soiteltua monelle tälläiselle energiaa ja parannusta lähettävälle ja etsittyä vielä ilmaisiakin energian välittäjiä. Ainoa asia, joka tapahtui, oli maksullisten kanssa lompakko vajeni, mutta muuten ei mitään vaikutusta. Eli itse erittäin monen kokemuksen kautta en usko näihin energian välitys juttuihin lainkaan. Samoin pidän noita selityksiä siitä, ettei nähdä koska energiat on huonot tai soittajan käytöksessä on jotain pielessä. Nämä energiatarinat on kasvojen pelastusta sille, ettei nähdä. Jos on selvänäkijä näkee kyllä, eikä tarvitse mitään "pelastuksia" uskottavuuden lisäämiseksi. Itse pysyn kaukana näist näkijöistä, jotka selittelevät näkemättömyyttään huonoilla enegioilla tai soittajan käytöksellä. Tosin en ihmettele jos soittajan käytös muuttuu kun tarinat vaihtuu ja mikään ei pidä paikkaansa.

      • uskoihmeisiin

        Sari ei kyllä veloita siitä yhtään mitään koska ei tee sitä puhelun aikana vaan vasta illalla/kun ei ole työvuorossa, itse olen saanut hyvän putsauksen. Voin silloin todella huonosti,en halua kertoa syytä että miksi. Mutta sain energiaa ja hyvää oloa. Tunsin sen kun hän minua putsasi.

        Ei kannattais tulla huutelemaan jos et ole häntä kokeillut.


      • Harmittaa

        Halusin kommentoida tätä edellistä kirjoitusta, mutta tämä tuli tilalle. Yritin monta kertaa. Uskon, että samasta osoitteesta molemmat kirjoitukset. Ikävää, että joku keksii juttuja, joissa ei ole todenperää.


    • Kokeillut

      Itse yleensä tykkään kommentoida näitä asioita yleisellä tasolla omien kokemusten kautta, en vain yhden tai kahden kokemuksen kautta. Kokemuksen näistä näkijöistä ja yleensä näistä asioista ulottuu neljän vuosikymmenen taakse ja siihen on mahtunut todella monta soittoa ja näkijää. Tuohon aikaan mahtuu paljon myös monia käyntejä näkijöiden luona. Parille soitan edelleen, olen soittanut toiselle jo todella kauan. Kyllä, olen myös soittanut myös Sarille, mutta ei jää minulle näkijäksi jolle soittaisin uudestaan.

      • eläkuinnäkijä

        Niin, Jokaisella on varmasti se oma näkijä/ennustaja jolle haluaa soittaa ja jolta on saanut apua. Itselleni kyllä Sari on asioita nähnyt ja pidän kovasti hänen empaattisuudestaan ja siitä,että hän on aidosti läsnä. Mutta jokaiselle jotakin.


    • Soittelija

      Tänään soitin Sarille.Vielä siis aikaista sanoa meneekö asiat niikuin näki ?? Kuulosti vakuuttavalta,mutta aika näyttää.Minulle hyvin on nähnyt rajatiedon Saara Rautio ja aikoinaan Erika Wallin ,mutta hän ei taida enään ainakaan puhelimen välityksellä toimia ??

    • Testaaja

      Itse en enään Sarille soita .Soitin noin kuukausi sitten kysyäkseni miehestäni ja yhdestä naisesta .Silloi n kertoi,että heillä sutinaa ja että mies valehtelee minulle.Tänään soitin uudelleen ja kertoi ettei noilla ole koskaan ollut mitään ja minun pitää luottaa mieheeni ? Joten suositelkaa jos tiedätte jonkun joka oikeasti näkee ??

      • samaasiakasmeilläjeee

        olitkos taas niin kännissä ettet muista mitä sulle on sanottu? kännissä kun aina soitat ja raakut kuin vanha nikotinisti harakka,ei puoliakaan selvää saa sun mussutuksesta...olet minua syttänyt samasta joten uskon että olt sama asiakas. Soittakaa hyvät ihmiset selvinpäin ja se kamala tupakkayskä on kamalaa kuultavaa...vai mitä sinikka?


      • Soittelija
        samaasiakasmeilläjeee kirjoitti:

        olitkos taas niin kännissä ettet muista mitä sulle on sanottu? kännissä kun aina soitat ja raakut kuin vanha nikotinisti harakka,ei puoliakaan selvää saa sun mussutuksesta...olet minua syttänyt samasta joten uskon että olt sama asiakas. Soittakaa hyvät ihmiset selvinpäin ja se kamala tupakkayskä on kamalaa kuultavaa...vai mitä sinikka?

        En ole soittanut humalassa .Sinikalle en ole koskaan soittanut.Et varmaan ole edes Sari itse ? Kerroin vain oman kokemukseni rehellisesti...ei siitä tarvitse noin hermostua :)


      • täyttäkuraanääsivut
        Soittelija kirjoitti:

        En ole soittanut humalassa .Sinikalle en ole koskaan soittanut.Et varmaan ole edes Sari itse ? Kerroin vain oman kokemukseni rehellisesti...ei siitä tarvitse noin hermostua :)

        Tuskin on Sari itse. Soitin hälle ja kerroin,että soitan siksi kun hänestä on hyvää kirjoitettu. Sanoi kiitos ja että ei käy näillä palstoilla lukemassa.

        Ylipäätään kukaan fiksu ennustaja/näkijä ei käy kirjoittelemassa täällä


    • Joppetti

      Tosi monet näkijät ilmoittavat vahvuudekseen juuri nämä rakkausasiat ja tosiasiallisesti itselleni ainakaan kukaan ei ole niihin nähnyt oikein. Ei nykyhetkeen eikä myöskään tulevaisuuteen. Monellaista on luvattu , mutta aina on huomannut, ettei pidä paikkaansa. Tuleva mieskin on vaihtunut tosi monta kertaa. En luota näissä asioissa yhteenkään näkijään enää.

    • entestaile

      Minulle on nähnyt juuri oikein,vielä ei ole mennyt mikään väärin

      • Enuskoollenkaan

        Ei oikein kyllä tunnu uskottavalta, että kaikki näkijän kertoma toteutuisi. Parhaatkaan näkijät eivät näe kaikkea. Jos pääsee sinne 60-70 prosenttia oikeaan on jo huippu. Usein miten ehkä yksi asia toteutuu tai pitää paikkansa, hyvin usein ei sekään. Omalla kohdallani ei ainakaan Sarin kertomasta ole mikään toteutunut eli se että näkisin kaiken oiken ei todellakaan tunnu ainakaan minusta uskottavalta.


      • Lähiajanennustukset

        Mutta minkä verran on aikaa saamastasi ennustuksesta? Minullekaan ei ole vielä Sarin näky toteutunut. Hän sanoi, että tässä kesän aikana. Mutta useinhan ennusteet ottavat aikansa ja Sarin näkemät lähiajan ennusteet voivat toteutua vaikkapa vuoden päästä? En sitten tiedä... mutta näillä keskustelupalstoilla on tullut usein ilmi, että näkijät erehtyvät usein (melkeinpä aina) ajasta ja näkemykset toteutuvat sitten kuitenkin mutta jopa vuosien päästä. Esim Sonjan näky toteutui puolentoista vuoden päästä... olin jo itse unohtanut, mutta muistin kun olin Sonjan näkemässä tilanteessa. Viime kevääksi hän myös ennusti, mutta joko pieleen tai sitten olen siinä hänen näkemässä tilanteessa jonkun vuoden keväällä.


      • Lähiaikaa

        Entestaile! Miten kauan meni sinulla kun Sarin ennustukset toteutuivat?


      • Enuskoollenkaan

        Soitin heti melkein kun aloitti eli melkein vuosi taitaa olla tuosta soitosta.


      • Lähiaikaa

        Eli toteutuiko ennustukset viiveellä?


      • entestaile
        Lähiaikaa kirjoitti:

        Entestaile! Miten kauan meni sinulla kun Sarin ennustukset toteutuivat?

        Talvella soitin, myös Sonjan ennustukset on toteutuneet


    • Hansuliini

      Ketä ennustaja nyt parhaiten nähnyt? Uusia nimiä tullut listalle :)

      • tyytyväine

        En ole soittanut kaikille. Sarille ja Sonjalle olen soittanut, molemmat on todella hyviä ja ennustukset meni niin kuin Sari sanoi


      • tuulikellot

        Olen kanssasi samaa mieltä "tyytyväinen". Minulle tehdyt ennustukset ovat myös toteutuneet. Puhelun aikana tunnen sen kun tulee rauhallinen ja hyvä olo, Sari puhelun aikana lähettää energiaa ja olen saanut kyllä energiaputsusta muutenkin. Toivottavasti Sonja ja Sari pysyvät linjoilla vielä pitkään.


    • enkeleitäpäivääsiSari

      Minä soitin hänelle eilen, voi mikä lämpö jarauhallisuuss tulivat kroppaani,Uskon että toteutuu kyllä
      ihana ihminen ja niin sydän täynnä kultaa

      • toteutukoottoivejokaisen

        Minä soitin myös ja ihan mielenkiinnosta. ihan pakko kyllä sanoa,että hän on todella hvä työssään, Selkeästi paneutuu asiaan. Minustakaan ei venytä puhelua liikaa. Hänen äänensä on todella rohkaiseva ja tuntuu että ihan vilpittömästi hän haluaa auttaa ja rohkaista. Sekä paljon muuta.
        Unlilla on muitakin hyviä Sonja ja Iiris ovat myös <3


      • Tervemenoavaan

        Joudutte helvettiin kun yritätte nähdä tulevaa, tulevaisutta ei ole tarkoitettu nähtäväksi.


    • tytsytäältäpohjoisesta
    • Vuonna19

      Ei ole nähnyt minulle, enkä kokenut mitenkään empaattiseksi. Neutraali ennemminkin. Kaksi kertaa on parin vuoden aikana tullut kysyttyä. Viimeisin oli huvittava: ei selvästi nähnyt mitään, eikä jostain syystä sanonut sitä suoraan. Jutut olivat tyyliin: kokeile niin sitten näet, elämällä tämä asia selviää. Yhtä tyhjän kanssa oli soitto.

      • Ensoitaikinäenää

        Sama kokemus,ei nähnyt mulle ja jäi tyly vaikutelma.Ei ottanut kantaa mihinkään kysymääni ja vastaukset ympäripyöreitä.Mä soitin myös kahden vuoden aikana muutaman kerran.Joka kerta pettymys.


      • hohhoijakkaa
        Ensoitaikinäenää kirjoitti:

        Sama kokemus,ei nähnyt mulle ja jäi tyly vaikutelma.Ei ottanut kantaa mihinkään kysymääni ja vastaukset ympäripyöreitä.Mä soitin myös kahden vuoden aikana muutaman kerran.Joka kerta pettymys.

        ensoitaikinäenää, unilin Sari on ollut unililla reilun vuoden eikä todellakaan kaksi vuotta. Minuilla on tallella milloin olen soittanut

        puhuisit edes rehellisesti ettet tue tänne paskaa kirjoitteleman


    • soitanedelleen

      Olen kyllä täysin eri mieltä kanssasi. On häneltä reilua kertoa jos johonkin asiaan ei näe,eikä niin että kertoo sen minkä asiakas haluaa nähdä.

      Pidän kovasti hänen empaattisuudesta. Lisäksi myös kuuntelee ainakin omalla kohdallani ja olen saanut voimia jatkaa

      sinä vuonna 19,kerroitko hänelle tuon? vai tulitko vartavasten tänne avautumaan

      Suosittelen saria kovin, olen kolmasti hänelle soittanut ja joka ikinen kerta on minulle nähnyt oikein

    • Sari on näkijöistä ehdottomasti paras, hän sai heti elämästäni kiini kyselemättä mitään puhui kuin olisin itte kertonu ittestäni jollekki :)

      • totuuttakohti

        Olen samaa mieltä ja olen muutamasti soittanut, alussa ajattelin että mahtaako mikään toteutua mutta kyllä niin vaan kävi. Muille en edes enää soita Sari on kyllä tähän astisita ehdottomasti paras


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Just eilen soitin ja kysyin menneisyydesta ja tästä uudesta vuodesta


    • Lillliilill

      Syksyllä -17 kai aloitti Unililla, eli yli 1,5 vuotta toiminut, ihan hyvin voi sanoa, että parin vuoden aikana on soittanut. Millä nimellä lie toiminut aiemmin vai aloittiko vasta tuolla.

      • oukkidoukkinen

        Mitä väliä kuka toimii milläkin nimellä ja jos on vaikka ihan oikea nimi,ei kaikki piiloudu nimimerkin taakse vaikka kannattaisi koska suomalaiset ei rauhaan jätä,siinä räävitään sukulaiset ja ystävät mukaan, minulle on nähnyt hyvin ja muutaman kerran olen soittanut


    • Huvittunut

      Mielenkiintoista, ettei tätä näkijää saa kritisoida. Kukaan ei näe kaikille, aivan turha yrittää mitään sellaista kuvaa luoda. Näitä on aina välillä, joita nostetaan esiin ns. parhaiten näkevinä. Voivat sellaisia ollakin, mutta hekään eivät näe kaikille.

      • Viisastunut

        Näitä tosiaan aina aika ajoin tulee, joita nostetaan ylös ja kehutaan maasta taivaaseen. Itsekin on muutaman kerran tullut soiteltua näiden kehujen takia. Mutta valitettavasti aika nopeasti sitä palaa maanpinnalle takaisin ja ymmärtää, että, rahat ovatkin menneet hukkaan. Eli on tullut joku konkreettinen asia, josta on huomannut että näkijä ei olekkaan nähnyt loppujen lopuksi mitään. Nyt olenkin jo sen verran viisastunut, etten enää edes kokeile näitä joita kovin aletaan kehumaan.


      • eitaastajuu

        Tottakai kaikilla on oma mielipide sekä kokemus näkijästä. Näkijän ja asiakkaan energiat ei aina kohtaa mutta on turhaa sanoa että ei näe yhtään mitään kenellekkään.

        Jokaisella aidosti näkijällä on monen vuoden kokemus ei tarkoita sitä että esim. on unililla että kyky nähdä on tullut ihan yht äkkiä


      • kohtuuskaikessa

        Hei Huvittunut.

        Minä soitin tälle Sarille kovin kauaa ei aikaa ehtinyt puhumaan ja kertoi että ei näy nyt hyvin,että meidän välillä on energialukkoja, kertoi että hänen tapoihin ei kuulu,että puhuu silti vaan kertoo suoraan asian heti. Arvostan todellakin hänen rehellisyyttään.

        Ystäväni soitti niin hänelle näki menneestäkin asioita.

        Huvittunut: kyllähän saa palautteen antaa jos on sitä mieltä,mutta ikävä kyllä tällä palstalla
        repeää nämä kommentoinnit aina vähän överiksi. Mitä näitä keskustelupalstoja on tullut luettua.


    • Viisastunut

      Valitettavasti aitoja näkijöitä on vain harvassa. Ennustaminen/ näkeminen on suurimmaksi osaksi vain bisnes, joka tuottaa rahaa. Koska kysyntä on kovaa, rahaa taotaan niin kauan kun se vain on mahdollista. Eli läheskään kaikki eivät todellisuudessa näe mitään, riittää kun omaa hyvän puhelahjan ja kohtuullisen muistin. Surullista, mutta totta. Moni uskoo soittavansa näkijälle, mutta soittaa todellisuudessa vain tätä työtä varten koulutetulle tarinan kertojalle.

      • eihäntapellaenää

        Mutta onneksi niitäkin näkijöitä ketä näkee, ei kukaan voi tehdä töitä ennustajana jossei mitään tiedä kun kohta ei kukaan sitten soita.

        Valitettavasti nämä keskustelu palstat on aina hyvinkin jyrkästi puolesta ja vastaan. Jokaisella on oma mielipide ja sen voi kertoa mutta kyllä täällä näkyy niitä lynkkauskirjoituksia

        Jos joku tykkää niin antaa tykätä ja jos joku ei tykkää niin ei voi pakottaa tykkäämään.

        Onneksi jokaiselle on joku sopiva


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8248
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4668
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe