Minustako poliisi?

Poliisikokelaaksi

Olen nuori, lihaksikas, urheilullinen ja tarpeeksi voimakaskin mies. Armeijassa kypsyi ajatus poliisiksi ryhtymisestä - tarkoitan siis sellaista johtavaa asemaa, jossa yleensä ollaan vähintään oikeustieteen maistereita...

Mutta... kun olen homo. Elän toki kaapissa, mutta onko jollakulla kokemusta poliisissa työskentelemisestä? Itse en niinkään pelkää syrjintää, vaan sitä, etten osasi pitää näppejäni irti toisista poliiseista. Voisinko olla avoimesti homo?

Nyt vain aikuisten vastauksia - mieöuiten poliiseina toimivilta homoilta.

53

984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22vee

      No kyllä aikuisen ihmisen pitää osata halunsa hillitä.

    • Wikiekimi

      Et koske kollegoihin luvatta ja asia ratkaistu.

    • bear.is.the.cop

      Käsiraudat. Pamppu. Uniformu. Vilkkuvat valot. Miesten perässä juokseminen. "Levitä jalkasi."

      Nääh, ei kyllä kuulosta yhtään homolta.

      Varsinkin se, kun istut kuitenkin suurimman osan ajastasi Maijassa viittaa ennemminkin bi-taipumukseen..

    • OtanOsaa

      Johtavassa asemassa olevat poliisit eivät ole oikeustieteen maistereita eivätkä maistereita ollenkaan. Korkeintaan poliisiammattikorkean käyneitä ja sen kyllä valitettavasti huomaa, sori siitä! Äo taso siis ei ole kovin päätä huimaavaa, mutta toisaalta toiset tykkäävät keskittyä niihin lihaksiinsa...

      Ja ei, ei kannata olla avoimesti homo, ei ainakaan jos haluaa poliisiin tai puolustusvoimiin. Suurin osa on poliittisesti persuja, sinisiä, äärioikeistolaisia hommohopoja ja homovihamielisiä sovinistikarhuja varsinkin ne vähänkin vanhemmat ja loput homoja vihaavia kokkareita.

      Ja ei, ei siellä kukaan kuitenkaan sinua homoksi uskoisi. Aina löytyy tyyppejä, jonka mielestä olet hetero tai korkeintaan bi, koska et kuitenkaan näytä homolta tai et vaikuta tarpeeksi homolta. Varmasti poltat tupakkaakin ja mielelläsi otat vastaan juttuja, joissa saa näytellä homoa tai vähintään bisseä. tai pokata kimuleita, sori siis, maksullisia tai oletettuja maksullisia (ai niin, kaikki naisethan on oletetusti huoria, aina tarjolla ja lesboja ja homoja ei olemassa kun ne kaikki on kuitenkin korkeintaan bissejä). Ja etkös kuitenkin ole pohjimmiltasi bi tai enemmänkin hetero etkä homo? Tuskin aitona homona tänne mitään kirjoittelisit. Ehkä kannattaisi ensin käydä jokin teatterialan peruskurssi ja selailla vaikka homo-Suomen historiaa niin sinulla olisi jotain peruspohjatietoa asioista?

      Ja ei, minulla ei ole mitään tekemistä poliisin ammatin kanssa enkä ole poliisi enkä koskaan haluaisi olla poliisi eikä siten ole kokemusta poliisina toimimisesta eikä koskaan tule (onneksi) olemaankaan. Pelkkä normaali yleissivistys riittää kommentoimaan tähän sinun provoosi ja jos aikuisten oikeasti haluaisit olla poliisi, niin sori siitä, ei varmaan tule olemaan henkisesti helppoa plus suht koht paska palkka.

      Jos lihaksilla pullistelu ja muiden miesten (?) lihaksien ihastelu kiinnostaa niin ryhdy vaikka personal traineriksi. Ai niin, mutku ne kaikki on niitä douppaavia tietenkii. Tai mene vaikka sinne Alepan kassalle tai risusavottaan.

      • Ei_leppäkeihäs

        Mitä vikaa nyt persuissa on? Itse äänestän persuja, koska en halua tätä maata täyteen muuan homoja aktiivisesti vainoavan ja omissa maissaan hirttävän väestöryhmän edustajia.

        En käsitä muutenkaan miksi niin monet homot menevät äänestämään punavihreitä! Kaikki nämä ajavat politiikkaa, josta ainakaan itse en hyödy millään tavalla - eikä koko Suomikaan.

        Kyllä homokin voi ja saa olla isänmaallinen (se on kaikkien suomalaisten velvollisuus) ja ryhtyä minun puolestani vallan hyvin poliisiksi!


      • KerroToki__

        Sanopas miksi kukaan homo äänestäisi persuja tai sinisiä? Persujen, sinisten, vanhoilliskristittyjen, vanhoilliskepujen ja äärioikeistolaiskokkareiden mielestä homous on luonnotonta, homoille ei kuulu ihmisoikeudet, homojen pitäisi eheytyä heteroiksi tai vähintään bisseiksi, homojen kuuluisi mennä kaappiin, homoseksuaaleja ei ole olemassa, on vain biseksuaaleja, avioliitto on vain miehen ja naisen välinen liitto ja osa on sitä mieltä, että homot pitää eliminoida tai vähintään ajaa autolla päälle. Siis aivan samalla tavoin ajattelevat ja jotkut jopa toimivat kuin eräät ulkomaiset ääriryhmittymät, jotka haluavat hirttää homoja. Miksi siis kukaan homo tällaisiä äänestäisi? Täytyy olla aika läpeensä idiootti homo jos persuja lähtee äänestämään.

        Persujen ja sinisten isänmaallisuus tai pikemminkin ”isänmaallisuus” tarkoittanee 100% äärihomovastaisuutta. Miksi siis kukaan normijärkinen tai normijärkinen homo äänestäisi tuollaisia? Kerro toki.


      • Homopersuvaan

        Sinä näytät vihaavan persuja syistä, jotka ovat omassa päässäsi. Mikään puolueista ei tosiaankaan aja mitään homojen tai lesbojen ”eliminoimista”, tuo on pelkkää soopaa.

        En itse homona kannattanut sukupuolivapaata avioliittoa, sellainen voi ollavain miehen ja naisen välillä. Niin ikään minusta jokaisella lapsella on lähtökohtaisesti oikeus isään ja äitiin. En ole koskaan käsittänyt miksi meidän pitäisi apinoida heteroita ja heidän rakenteitaan.

        Äänestän persuja.


      • whitegay

        No miten sitten viherpunikkien islamistien herkeämätön haalinta Suomeen, sitten kun jihadistinen jälkijasvunsa alkaa kaduilla homoja hakkaamaan ja puukottamaan ja pommeja homopaikkoihin väsäämään, hyödyttää homoja?

        100% varmasti tulen äänestämään oikeistoa ensi ek-vaaleissa! Raivoaville ja rääkyville punavihr idiooteille nauran paskaisen naurun!


      • KauakaaNäkyy__

        Ei kukaan aito homoseksuaali ole aidosti sitä mieltä, että avioliitto on vain miehen ja naisen välinen kuten ei myöskään kukaan aidosti aito kristitty pidä Raamattuna vain ja ainoastaan Vanhaa Testamenttia ja kiellä Jeesuksen olemassaoloa Jumalan Poikana ja unohda tai jopa kiellä rakkauden kasoiskäskyä.

        Toki, varmasti on olemassa niitä mt-ongelmaisia piilokaappiäärioikeistolaishomoja, jotka äänestävät ja toimivat itseään vastaan ikään kuin lyövät omaa päätänsä vapaaehtoisesti seinään kerta toisensa jälkeen. Heillä taitaakin flipata aika ajoin pääkopassa itsellään paljonkin ja näin. Aika surullista ja säälittävääkim toisaalta. Ehkä kyseessä onkin phjimmiltasn, että kun ei itseään hyväksy eikä rakasta eikä itsellään ole hyvä olla niin ei myöskään kenelläkään muullakaan saa olla. Toisen hyvä on automaattisesti itseltä pois.

        Äärioleistolaisillehan myös hyvin monesti tärkeintä on raha, raha, raha ja raha. Toisena tulee useasti valta tai vastaavasti huomionkipeys. Ihan se ja sama muiden asioiden kanssa.

        Paljastit itsesi, olet äärioikeistolainen susi lampaan vaatteissa kyttäämässä ja vainoamassa, kirjoittelemassa eri palstoille tai lobbaamassa vanhoillista ajatusmaailmaasi. Teikäläistyylisiin teksteihin olen törmännyt viime aikoina hyvin paljon ja eihän nykyään enää kukaan muu kirjoittelekaan mitään. Kauas näkyy ja kuuluu siis.


      • KerroToki_

        Ai niin, eikös se ihmisten päälle homobaarien välittömässä läheisyydessä ajanut kuulunut näihin ”isänmaallisiin” Suomi Ensin rääkkyjiin. Näihin samoihin nk. ”Isänmaallisiin”, joiden mielestä persuja ja sinisiä pitää äänestää, koska muuten tulee eräitä ulkomaisia ryhmittymiä homoja hirttämään, vaikka itse sitten kuitenkin on ensimmäisenä ajamassa homojen päälle autolla ja ottamassa kaikki ihmisoikeudet homoilta ensimmäisinä pois...


      • Homopersuvaan
        whitegay kirjoitti:

        No miten sitten viherpunikkien islamistien herkeämätön haalinta Suomeen, sitten kun jihadistinen jälkijasvunsa alkaa kaduilla homoja hakkaamaan ja puukottamaan ja pommeja homopaikkoihin väsäämään, hyödyttää homoja?

        100% varmasti tulen äänestämään oikeistoa ensi ek-vaaleissa! Raivoaville ja rääkyville punavihr idiooteille nauran paskaisen naurun!

        Nimenomaan!


      • Homopersuvaan
        KauakaaNäkyy__ kirjoitti:

        Ei kukaan aito homoseksuaali ole aidosti sitä mieltä, että avioliitto on vain miehen ja naisen välinen kuten ei myöskään kukaan aidosti aito kristitty pidä Raamattuna vain ja ainoastaan Vanhaa Testamenttia ja kiellä Jeesuksen olemassaoloa Jumalan Poikana ja unohda tai jopa kiellä rakkauden kasoiskäskyä.

        Toki, varmasti on olemassa niitä mt-ongelmaisia piilokaappiäärioikeistolaishomoja, jotka äänestävät ja toimivat itseään vastaan ikään kuin lyövät omaa päätänsä vapaaehtoisesti seinään kerta toisensa jälkeen. Heillä taitaakin flipata aika ajoin pääkopassa itsellään paljonkin ja näin. Aika surullista ja säälittävääkim toisaalta. Ehkä kyseessä onkin phjimmiltasn, että kun ei itseään hyväksy eikä rakasta eikä itsellään ole hyvä olla niin ei myöskään kenelläkään muullakaan saa olla. Toisen hyvä on automaattisesti itseltä pois.

        Äärioleistolaisillehan myös hyvin monesti tärkeintä on raha, raha, raha ja raha. Toisena tulee useasti valta tai vastaavasti huomionkipeys. Ihan se ja sama muiden asioiden kanssa.

        Paljastit itsesi, olet äärioikeistolainen susi lampaan vaatteissa kyttäämässä ja vainoamassa, kirjoittelemassa eri palstoille tai lobbaamassa vanhoillista ajatusmaailmaasi. Teikäläistyylisiin teksteihin olen törmännyt viime aikoina hyvin paljon ja eihän nykyään enää kukaan muu kirjoittelekaan mitään. Kauas näkyy ja kuuluu siis.

        Minun ihmisarvoni ei homona riipu siitä, että apinana alentuisin matkimaan heterojen elämäntyyliä! Avioliitot, lapset yms. kuuluvat hetsujen elämään eivätkä niiden apinointi tee kenestäkään ei-hetskusta sen onnellisempaa.

        Olen kyllä avoimesti oikeistolainen ja äärioikeistolainenkin, jos niin haluat. Mutta samalla huomautan, että kaikki sodanjälkeinen väkivalta Euroopassa (RAF, ETA, Brigade Rosse, Sinn Féin...) on ollut nimenomaan punavihreiden työtä. Ja olivathan nuo natsitkin kansallisSOSIALISTEJA..

        Suomen ärsyttävin ja luultavasti kaikisea oppimattomin poliitikko on vihreiden ylioppilas Pekka Haavisto, jota ihan homona inhoan sydämeni pohjasta.


      • SuoKuivattavana__
        Homopersuvaan kirjoitti:

        Minun ihmisarvoni ei homona riipu siitä, että apinana alentuisin matkimaan heterojen elämäntyyliä! Avioliitot, lapset yms. kuuluvat hetsujen elämään eivätkä niiden apinointi tee kenestäkään ei-hetskusta sen onnellisempaa.

        Olen kyllä avoimesti oikeistolainen ja äärioikeistolainenkin, jos niin haluat. Mutta samalla huomautan, että kaikki sodanjälkeinen väkivalta Euroopassa (RAF, ETA, Brigade Rosse, Sinn Féin...) on ollut nimenomaan punavihreiden työtä. Ja olivathan nuo natsitkin kansallisSOSIALISTEJA..

        Suomen ärsyttävin ja luultavasti kaikisea oppimattomin poliitikko on vihreiden ylioppilas Pekka Haavisto, jota ihan homona inhoan sydämeni pohjasta.

        Natsit olivat yhtä äärioikeistolaisia kuin sinäkin.

        Muuten, persuissa ja kokkareissa on eniten rikoksiin syyllistyneitä tai pikemminkin rikoksista kiinni jääneitä. Rikollisia ja rikoksiin ryhtymistä siis ilmeisesti kannatat? Aika huolestuttavaa, että haluat olla poliisi ja samaan aikaan kannatat rikoksiin ryhtymistä... Taitaa olla vielä suo melkoisesti kuivattavana teidänkin työpaikallanne.


      • Nainnaiku

        Homoja ihan aktiivisesti vainonneet ja murhanneet olivat kyllä sosialisteja, eräänlaisia entisajan punavihreitä.

        Vihreät on saatanallinen sakki, joka onnistuu huiputtamaan vain tyhmimmät puolelleen ja kannattajikseen. Siksi vihreistä ei voi koskaan tulla maamme suurin puolue.


      • SuoKuivattavana_
        Nainnaiku kirjoitti:

        Homoja ihan aktiivisesti vainonneet ja murhanneet olivat kyllä sosialisteja, eräänlaisia entisajan punavihreitä.

        Vihreät on saatanallinen sakki, joka onnistuu huiputtamaan vain tyhmimmät puolelleen ja kannattajikseen. Siksi vihreistä ei voi koskaan tulla maamme suurin puolue.

        Silti roikut HOMOpalstalla päivystämässä. Ei tainnut eheyttäminen tomia kohdallasi.

        Salaa mielessäsi unelmoit 24/7 Hitlerin persposkia, runkkaat käteesi ja epätoivoisesti esität heteroa. Ei ainakaan kenelläkään käy kateeksi tuollaista itseänsä ei-hyväksynyttä mt-ongelmaista kaappihomoa vai onko huumet pilanneet aivosi?

        Sanotaanhan, että mitä enemmän itsensä kieltää, sitä enemmän tekee mieli. Senpä takia ne uskovaiset yms.itsensä kieltäjämasokistit yleensä ovat niitä perverssimpiä kuin muut. Hitlerkin veti vaikka mitä huumetta, ei seissyt selvinpäin naisen sori naisten (useimmathan niistä lesboja olivat) kanssa.


    • Florida_man

      Eiköhän missä tahansa ammatissa saa pitää ”näppinsä kurissa”!

      Nuorena hormonit jylläävät, mutta kyllä nekin asettuvat paikalleen, kun löytää elämänsä rakkaan. Kannattaakin etsiä ihmis- eikä seksisuhteita sekä sisäistää toisten ihmisten kunnioittamisen tärkeys.

      Itse vietin homoelämää yli kymmenen vuotta, mutta nykyään olen onnellisesti naimisissa naisen kanssa ja meillä on yhteisiä lapsia. Joskus elämä yllättää toden totta.

      • rehellinenhomo

        Ensinnäkin haluan varoittaa tuosta Florida_mannista, älkää uskoko sen satuja. Se yrittää vain uskotella että homo voi muuttua muka heteroksi ja sitä kautta aivopestä muitakin homoja. Se on todellisuudessa täysin homofobinen hetero. Mutta itse asiaan kyllä sinä pystyt pitämään näppis erosta muista poliiseista jos vain haluat. Ja se haluatko olla julkihomo vaan pitää asian omana tietonasi niin se sinun täytyy päättää ihan itse. Mutta tuskinpa siitä mitään ongelmia syntyisi vaikka tulisit ulos kaapista.


      • 100prosenttinenhomo

        No itse en ole ainakaan väittänyt enkä edes usko että heterokaan voisi muuttua homoksi, vaan seksuaalinen suuntautuminen on synnynnäinen ominaisuus ja se miksi ihminen syntyy niin sinä hän myös kuolee. Ja jos et vielä tiedä mitä mikäkin suuntautuminen tarkoittaa niin väännetään rautalangasata.

        1. Jos tunnet vetoa ja olet aina tuntenut vain vastakkaiseen sukupuoleen olet HETERO.

        2. Jos tunnet vetoa ja olet aina tuntenut vain samaan sukupuoleen olet HOMO.

        3. Jos tunnet tai olet ainakin joskus tuntenut vetoa sekä samaan että vastakkaiseen sukupuoleen olet BI.

        Joten vaikka tuo tarinasi olisi tottakin niin mikään homo et ole koskaan ollut vaan biseksuaali ja sitä olet edelleenkin, jos tuo tarinasi olisi totta. Mutta kun täällä näyttää pyörivän noita kaikenmaailman "eheydyin homoudesta" feikkejä jotka eivät todellisuudessa ole koskaan mitään homoelämää eläneetkään vaan tarkoitus on vain trollata. Sen sanoo järkikin että kukaan suoraselkäinen homo ei alennu missään vaiheessa mihinkään saastaiseen naiseen.


      • Ja taaas mennään. Sama levy soi kerta toisensa jälkeen. Ja taas tuttuun tapaan armotonta naisvihaa, kun100prosenttinenwannabehomo rakastui heteroon, eikä millään pääse tästä yli. Voi voi.

        Florida_man
        Noin voi aivan hyvin käydä, ei seksuaalisuus kiveen ole hakattu. Useimmiten tosin käy päinvastaisesti, joten oli ihan virkistävää kuulla vastakkainen kokemus.


      • 100prosenttinenhomo
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Ja taaas mennään. Sama levy soi kerta toisensa jälkeen. Ja taas tuttuun tapaan armotonta naisvihaa, kun100prosenttinenwannabehomo rakastui heteroon, eikä millään pääse tästä yli. Voi voi.

        Florida_man
        Noin voi aivan hyvin käydä, ei seksuaalisuus kiveen ole hakattu. Useimmiten tosin käy päinvastaisesti, joten oli ihan virkistävää kuulla vastakkainen kokemus.

        Ja taas eräs sinisilmäinen hölmö puolustelemassa homojen eheytys pappeja.


      • 100prosenttinenhomo kirjoitti:

        Ja taas eräs sinisilmäinen hölmö puolustelemassa homojen eheytys pappeja.

        Väärin. Olen puolustamassa ihmisen oikeutta määritellä oma seksuaalisuutensa. Itsehän tässä koko ajan sanot toiselle mikä hän on, piste. Hän on juuri se, miksi hän itsensä mieltää ja oma arvokas yksilönsä. Toivottavasti joskus tajuat ettet voi määrätä kenenkään edustavan tiettyä seksuaalisuuden lukuisista haaroista.


      • 100prosenttinenhomo
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Väärin. Olen puolustamassa ihmisen oikeutta määritellä oma seksuaalisuutensa. Itsehän tässä koko ajan sanot toiselle mikä hän on, piste. Hän on juuri se, miksi hän itsensä mieltää ja oma arvokas yksilönsä. Toivottavasti joskus tajuat ettet voi määrätä kenenkään edustavan tiettyä seksuaalisuuden lukuisista haaroista.

        Pistähän jo pikkuhiljaa niitä ajovaloja päälle. Tämänhän näkee jo sokea reetakin että floridaman ei ole koskaan oikeasti ainakaan mikään homo ollut. Sen todistaa jo viimeistään se että hänellä on biologisia lapsia. Jos hän on ensin 10 vuotta elänyt homoelämää ja sen jälkeen kääntänyt takkinsa niin hän on biseksuaali joka on vähintään 90% miehiin päin. Ja nyt hän yrittää sillä kymmenellä prosentilla tukahduttaa sitä yhdeksääkymmentä prosenttia itsestään. Miksi hän sitten tekee noin koska kertomuksesta päätellen aikasemmin on ollut kuitenkin täysin sinut itsensä kanssa? Hän on lyönyt joko päänsä tai muuten sairastunut, nimittäin normaali ihminen ei käyttäydy noin. Joten herää jo!


    • Roope25

      Mun kaveri on järjestyspoliisissa vanhempana konstaapelina ja homo. Just sellainen pitkä, hoikka lihaksikas, tumma komea kundi. Sen työkaverit ja esimiehet tietää että se on homo, mutta ei se kuulemma ole mikään ongelma töissä. Kaverinkäyttäytyy asiallisesti, eikä tee seksuaalisuudestaan mitään numeroa, hoitaa vaan työnsä niin hyvin kuin pystyy. Ei se sen kummempaa ole.

      • KivojaUnia

        Juu, juu ja toinen kaveri on eversti ja rakastaa läskipersettäsi.


    • ÄläDorkaKuvittele

      Sekopääsi ei opi mitään. Ethän ymmärrä edes miksi anusaukko on.

    • Tsemii__

      Älkää välittäkö noista trolleista. Parempi, että ei anna mitään arvoa eikä huomiota.

      Yksi homo on rakastunut heteroon, yksi bisseen, joka teeskentelee heteroa, mutta nauttii silmittömästi saman sukupuolen huomiosta ja lähentelystä, yksi ja sun toinen ajaa omaa poliittista agendaansa, yksi sun toinen on feikkitrolli, yksi ja sun toinen on soluttautunut työkseen homoyhteisöön mukahomona, yksi on visusti kaapissa, mutta jo todella pitkän aikaa rakastunut ja ihaillut samaa sukupuolta, yksi ei hyväksy itseään vaan kieltää itsensä ja samalla kaikki muutkin, yksi ei suostu uskomaan homoa homoksi kun se ei näytä eikä käyttäydy stereotyyppisesti, yhdellä on sairas pakkomielle johonkin henkilöön, yksi lankesi aikonaan perinteiseen maksettuun hunaja-ansaan, yksi on vain utelias, yksi rikollisella tiellä.. syitä riittää laidasta laitaan.

      Älkää välittäkö noista pahansuovista tyypeistä, olkaa itsejänne ja omia persoonianne. Kenenkään ei tarvitse olla stereotypio suuntaan tai toiseen jos ei itse halua.

    • OhiMeniElämäsi

      Olet hullu.

    • Anonyymi

      Kyllä mä hakisin jos kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Onko tuo jokin yleinenkin ongelma? Kyllähän heteromiehetkin osaavat olla koskettelamatta naisia. Kunnioittakaa toisia enemmän. Ei heteromiehet pidä siitä että heitä ahdistellaan.

    • Anonyymi

      Onko se ahdistelua kun kertoo esimiehelle asuvansa poikakaverin kanssa yhdessä?

      • Anonyymi

        Ei minun mielestä mutta en ole tavallinen vaan aika avarakatseinen ja vapautta arvostava. Kannattaa varmaan poliisivoimissa miettiä tullako kaapista ulos vai ei, voit saada vaikka potkut jos olet avoimesti homo siellä, niin vanhanaikaisia asenteita.


    • Anonyymi

      "olen edelleen HIV-negatiivinen. Seksuaalisesti aktiivisesta elämästä nauttivat ihmiset älyävät myöskin hoitaa terveyttään. Tunnen suurimman osan bileisiin osallistuneesta jengistä, ja kaikki testaavat itsensä säännöllisesti. Nuo muut seksitaudit ovat myöskin hoidettavissa olevia hidasteita seksistä nauttimisessa. Teitä, joita ei meidän elämäntyylimme miellytä ei kukaan pakota mihinkään. Mikä saa teidät uskomaan, että haluaisimme joitain foobisia ja rasistisia tiukkapipoja pilaamaan mahtavaa yhdessäoloamme. Sitten sinulle takaovi-kundi: Me menemme kyllä paraatiovista paikkaan kuin paikkaan. Me emme todellakaan häpeä itseämme tai rikasta seksielämäämme. Te voitte rauhassa elää tavallanne - me takuulla emme ole pyrkimässä teidän tontillenne."

      Joku nuori kirjoitti jo 7 vuotta sitten totuuden. Esimerkiksi DTM:n tanssilattialla tanssitaan tiukat farkut tai puuvillahousut päällä ja urheilulenkkarit jalassa. Jos taso jää vartijoihin, varastopakkaajiin, jätekuskeihin ja stuertteihin, onko se Suomen lainsäädännön tavoite?

      • Anonyymi

        Häiritsee tuo että jotkut homot alitajuisesti ohjataan ei arvostettuihin ammatteihin. Jotkut heistä varmaan uskovat ettei pystyisi arvostettuihin. Että olisivat tyhmiä. Bimboja. Surullista. Harmittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häiritsee tuo että jotkut homot alitajuisesti ohjataan ei arvostettuihin ammatteihin. Jotkut heistä varmaan uskovat ettei pystyisi arvostettuihin. Että olisivat tyhmiä. Bimboja. Surullista. Harmittavaa.

        Opinto-ohjaaja, luokanvalvoja ja reksi näkevät lukuaineiden keskiarvon. Kun oppilas ei kirjojen kanssa pärjää, sitten mietitään käytännön ammattia tai fyysistä ammattia. Vartija, stuertti, kaupan kassa, varastopakkaaja, rakennusala tai lähihoitaja. Työpaikkoja on tulevina vuosina paljon avoinna. Huonoimman ylioppilaan paperilla ei tee mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opinto-ohjaaja, luokanvalvoja ja reksi näkevät lukuaineiden keskiarvon. Kun oppilas ei kirjojen kanssa pärjää, sitten mietitään käytännön ammattia tai fyysistä ammattia. Vartija, stuertti, kaupan kassa, varastopakkaaja, rakennusala tai lähihoitaja. Työpaikkoja on tulevina vuosina paljon avoinna. Huonoimman ylioppilaan paperilla ei tee mitään.

        Marco Bjurström taisi kirjoittaa hyvin. Haavisto ja Sebastian Tynkkynen ovat päässeet yliopistoon. Yliopistosta valmistuneita ovat Oras Tynkkynen ja Joakim Vigelius.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häiritsee tuo että jotkut homot alitajuisesti ohjataan ei arvostettuihin ammatteihin. Jotkut heistä varmaan uskovat ettei pystyisi arvostettuihin. Että olisivat tyhmiä. Bimboja. Surullista. Harmittavaa.

        Töitä saa paremmin, kun osaa muutaman käytännön taidon hyvin. Ylioppilas ei ole ammatti. Peruskoulun lopussakin on ylopistotason lukemista lukemisen vuoksi. Ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töitä saa paremmin, kun osaa muutaman käytännön taidon hyvin. Ylioppilas ei ole ammatti. Peruskoulun lopussakin on ylopistotason lukemista lukemisen vuoksi. Ei kiitos.

        Miten edes liittyy aiheeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten edes liittyy aiheeseen

        Yhtä paljon kuin sinunkin kommenttisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä paljon kuin sinunkin kommenttisi.

        Minun kommentti liittyy aiheeseen. Jokin on vienyt järkesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kommentti liittyy aiheeseen. Jokin on vienyt järkesi?

        Miten se on liittyy aiheeseen "Minustako poliisi" ? Mitä kommentoit on keskustelua opiskelusta ja ammatista, sinun on riidanhakuinen kommentti keskusteluun.
        Miten minun järkeni liittyy keskusteluun, sekin on osoitus sinun riidanhaluisesta mielestäsi.
        Ei sinusta olisi poliisiksi kun et erota oikeaa väärästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se on liittyy aiheeseen "Minustako poliisi" ? Mitä kommentoit on keskustelua opiskelusta ja ammatista, sinun on riidanhakuinen kommentti keskusteluun.
        Miten minun järkeni liittyy keskusteluun, sekin on osoitus sinun riidanhaluisesta mielestäsi.
        Ei sinusta olisi poliisiksi kun et erota oikeaa väärästä.

        Tällä alueella duunia saa teollisuusyrityksistä, kun osaa muutaman työvaiheen hyvin. Takana on kaikilla niin pitkä opiskeluputki peruskoulussa, että harva jätkä jaksaa haaveilla vielä amiksesta. Kuulin, että alueen koulutustaso on käsittämättömän alhainen. Viihdyn asua, tavata kavereita ja pitää hauskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä alueella duunia saa teollisuusyrityksistä, kun osaa muutaman työvaiheen hyvin. Takana on kaikilla niin pitkä opiskeluputki peruskoulussa, että harva jätkä jaksaa haaveilla vielä amiksesta. Kuulin, että alueen koulutustaso on käsittämättömän alhainen. Viihdyn asua, tavata kavereita ja pitää hauskaa.

        Mistä alueesta on kysymys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se on liittyy aiheeseen "Minustako poliisi" ? Mitä kommentoit on keskustelua opiskelusta ja ammatista, sinun on riidanhakuinen kommentti keskusteluun.
        Miten minun järkeni liittyy keskusteluun, sekin on osoitus sinun riidanhaluisesta mielestäsi.
        Ei sinusta olisi poliisiksi kun et erota oikeaa väärästä.

        Olet itse riidanhaluinen. Kommenttini oli kommentti toiseen kommenttiin "Jos taso jää vartijoihin, varastopakkaajiin, jätekuskeihin ja stuertteihin, onko se Suomen lainsäädännön tavoite?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet itse riidanhaluinen. Kommenttini oli kommentti toiseen kommenttiin "Jos taso jää vartijoihin, varastopakkaajiin, jätekuskeihin ja stuertteihin, onko se Suomen lainsäädännön tavoite?"

        Kylläkin sinun kommentisi oli osoitettu tälle "Töitä saa paremmin, kun osaa muutaman käytännön taidon hyvin. Ylioppilas ei ole ammatti. Peruskoulun lopussakin on ylopistotason lukemista lukemisen vuoksi. Ei kiitos."
        Kelaa vähän ylös niin huomaat.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläkin sinun kommentisi oli osoitettu tälle "Töitä saa paremmin, kun osaa muutaman käytännön taidon hyvin. Ylioppilas ei ole ammatti. Peruskoulun lopussakin on ylopistotason lukemista lukemisen vuoksi. Ei kiitos."
        Kelaa vähän ylös niin huomaat.......

        Tekemällä oppii. Osaaminen tulee käytännöstä ja yritteliäisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläkin sinun kommentisi oli osoitettu tälle "Töitä saa paremmin, kun osaa muutaman käytännön taidon hyvin. Ylioppilas ei ole ammatti. Peruskoulun lopussakin on ylopistotason lukemista lukemisen vuoksi. Ei kiitos."
        Kelaa vähän ylös niin huomaat.......

        Mielisairas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielisairas

        Olet aika pihalla jos et huomaa kenen kommenttia siinä kritisoidaan.


    • Anonyymi

      Jonkun DTM:m puppelipojan isä tai äiti voi olla poliisi. Peruskoulun tulee ohjata hayt homoammatteihin. Ei ne poliisit sinne virkapuvusss tule, ellei vahtimestarin pahoinpidellä. Tanssikas vaan gaypojat siellä.

    • Anonyymi

      Kytät ovat kovia pamputtamaan vaikka ovatkin bottomeja. USA:ssa kyttä ampui äsken exänsä ja sen uuden kaverin. Ei kannata alkaa seurustella psykopaattien kanssa.

      • Anonyymi

        Jos kytät eivät neuvo gay-poikaansa peruskoulun yläasteen henkilökunnasta jonkun tulisi valistaa.


    • Anonyymi

      Olen tavannut kaverin joka on gay ja poliisi.
      En sitten tiedä onko se sen kummempaa kuin muissakaan ammateissa..

      • Anonyymi

        Kannattaa pysyä kaukana kytistä.


    • Anonyymi

      Heillä on AMK tason koulu. Peruskoulusta valmistuneet ja amiksen gayt on mun juttu.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe