Kuuluisia viehättäviä vaakoja ja vähemmän viehättäviä myös:
Catharine Zeta Jones
Linda McCartney
Will Smith
Heather Locklear
Christopher Reeve
Michael Douglas
Serena Williams
Olivia Newton-John
Avril Lavigne
Hilary Duff
Gwyneth Paltrow
Brigitte Bardot
Anita Ekberg
Jenna Elfman
Donna Karan
Mahatma Gandhi
Gwen Stefani
Alicia Silverstone
Susan Sarandon
Kate Winslet
Britt Ekland
Toni Braxton
Valdimir Putin
Matt Damon
Sigorney Weaver
Juan Peron
Sharon Osbourne
Joan Cusack
Luke Perry
Luciano Pavarotti
Marion Jones
Usher
Kelly Preston
Ralph Lauren
Roger Moore
Sarah Ferguson
Tim Robbins
Eminem
Rita Hayworth
Jean Claude Van Damme
Lee Harvey Osvald
Snoop Doggy
Bela Lugosi
Shaggy
Satu Ruotsalainen
Kuuluisia vaakoja
........
8
3913
Vastaukset
- fgh
roger moore ainakin on kaksonen
Ainakin suomalaisita julkiksista vaakoja ovat:
Aikakoneen Vera
Ilkka Lipsanen (Danny)(24.9.1942)
Venla Saartamo(muistaakseni)
ja jne..- hoitsu
jatkoa:
Friedrich Nietzsche, John Lennon..- ''''
jimmy carter
- vaaka
minä olen aina kuvitellut että Eminem on kauris.. en tiedä olenko sitten saannut väärää tietoa joltain :)
- Rock oo
Andy Mc Coy on vaaka
- Anonyymi
Myöskin Helmi Kantola! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986428KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605974Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602893Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072348Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072018- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331158