siskon siivous oy epäammattinen ja huono palkan ma

PCH

Huomio te jotka etsitte kerroshoitajan työtä välttäkää siskon siivous oy firmaa. Kyseissä firmassa töissä epä ammattisia kerrosemäntiä,yritys ei maksa luvattua palkkaa mm. sunnuntaisin ja pyhäpäivinä ei makseta tuplapalkkaa koko päivästä vaan neljästä tunnista (jos siitäkään) ja sitten painostetaan työntekijä tekemään "oman parhaansa vuoksi" tekemään normaali palkalla loppu sunnuntai päivä. Hullunlailla saat tehdä huoneita noin 30 huonetta päivässä ...Ei mitään järkeä.

18

9903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hhigh

Jos ei osaa suomee nii tekee viikonloppuna puoli ilmasiksi töitä

• Hhghj

Jo työsopimusta tehtäessä kyseltävä mahdollisesti tulevista iltatöiden tai ylitöiden lisistä ja viikonlopputöiden lisistä ja palkasta

• Dndnfk

Sama mieltä....teet töitä puoli ilmaiseksi.....siskon siivous ei maksa luvattu palkka.....en suosittele siskon siivous

• Anonyymi

Paskin paikka jossa olen tehnyt työtä.Pieni palkka,värinkäyttö jne.Minulle on maksettu 4 tuntia per päivä vaikka tehnyt 6 joskus 8.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Luottamus mennyt työnantajaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Luottamus mennyt työnantajaan.

samoin minulla. minun mielestä huono työnantaja. ei pidä yhtään huolta työntekijöistä. riistäjä.

• Anonyymi

Surkea työpaikka

• Anonyymi

Huonoin paikka jossa olen koskaan ollut töissä. En suosittele. Työpäivä oli 6 tuntia, mutta normaalisti olin töissä 8 tuntia, koska hotellihuoneita oli niin paljon. En saanut koulutusta ensimmäisessä päivässä, ja siivosin kaikkea huoneita väärin. Viikon kuluttua pomo vaati, että siivoan huoneen ilman virheitä 15 minuutissa. Tottakai yritin, mutta en ollut tehnyt tällaista työtä. En syönyt lounasta, jotta voisin lopettaa ajoissa. Olen tottunut fyysiseen työhön ja oikeasti pidän siivoamisesta, eli pomo oli isoin ongelma. Hän huusi minulle usein, ja sanoi, että he menettivät rahaa kun tein virheitä. Ja sitten vielä sanoi "olemme täällä sinua varten"... no en usko siitä.

• Anonyymi

Eikai kukaan nyt ilmatteeks töitä tee,sisko tarttis dildon ilman liukkarii hanuriinsa. Meillä 16e/tunti.

• Anonyymi

Missä on 16 euroa tunti

• Anonyymi

Työpaikalla rikotaan jatkuvasti kiinteistöalan työehtosopimusta...

• Anonyymi

Samaa mieltä. Juuri irtisanoin itseni, koska mitkään asiat eivät hoituneet ihan palkanmaksusta lähtien. Taukoja sai pitää, mutta vähän siihen malliin ilmoittivat, että kukaan muu ei kuitenkaan yleensä pidä ja katsottiin hieman vinoon, kun nähtiin tauolla.

• Anonyymi

Siskon Siivousta en voi suositella kenellekään. Käyttävät ulkomaista halpatyövoimaa, joista suurin osa näyttää olevan mitään alkeellisintakaan siivoustutkintoa suorittaneita nuorehkoja miehiä. Siivoustyyli on se, että samalla likaisella rätillä moppaavat lattiat yläkerroksista alas, ilman että missään vaiheessa poistavat kertyneitä roskia rikkalapioon. Eli siirtävät lian yläkerroksista alas ja ideana lähinnä kostuttaa lattia, - lian siirtämisellä kun ei ole oikein mitään tekemistä siivoamisen kanssa. Vaikka siivouksen taso käyty Siskon Siivouksen työnjohdon kanssa läpi useita eri kertoja, niin eivät korjaa epäkohtia käytännössä. Siivoojat huiskasevat kierroksensa nopeasti läpi, jolloin lopputuloksena on erittäin heikosti imuroidut matot, roskat lattioilla ja ikkunalaidoilla, tahrat ja pöly seinissä, valokatkaisijoissa, ikkunoissa ja peileissä pyyhkimättä.

Tätä firmaa ei missään nimessä kannata ottaa siivousfirmakseen. Älkää antako Siskon Siivouksen kotisivujen kauniiden korupuheiden hämätä, ne kun ovat todellisuudessa hyvin kaukana todellisuudesta. Ei jatkoon!

• Anonyymi

Sama pätee johtoa korrutoituneita kaikki

• Anonyymi

Paska lafka myös toimihenkilöille ollaan haistapaskoja :-D never again

• Anonyymi

Ei tuo palkka viä mitään. Ite tein Nokian Edenillä kerroshoitajan työtä että joutuu yksin kerroksen hoitaa niin vielä teettävät töitä muilla ja näin viilaavat linssiin/kusetttaa SEN MINKÄ KERKEE. Ja itse olen syntynyt Nokialla ja vaadittiin näin englannin kielen lähes täysin kotikunnassa ja vielä kunnan hotelli että kotimaani ja siihen kaikkien kukkuraksi seuraavat puhelimen paikantimen kautta työntekijöitä joka on laitonta olen ottanut selvää että passin pakkotietojen luovutus joka on kanssa suomalaiselta laitonta yms yms. EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN SISKON SIIVOUSTA. Se rikkoo kaikkia työ ehto lakeja sen minkä kerkiää ja rikkoo niitä ja rääkkää ihmisiä ja pettää.

• Anonyymi

Siskon Siivous hoitaa taloyhtiössä porrassiivoukset. Olen seurannut kesän ajalta miten ei imuroida, hissin lattiaa ei ole pesty moneen kuukauteen. Ala-arvoista touhua.

• Anonyymi

Tämä outo pulju on voittanut Joensuussa haasteellisia kohteita 2klp.

Arvostelujen perusteella ei tuonne kehtaa edes hakea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      60
      14948
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      25
      2784
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      265
      2371
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      125
      1700
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      127
      1453
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      346
      1358
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1193
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      12
      1085
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      73
      926
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      100
      853
    Aihe