Rakas.............
<3
Asioilla käyty ja oluet haettu..........
Vastaukset 8
- Vammanne
Ugh... Önkö Änne ihQY? Millön häät?
Ei häitä.....
Näyttää siltä, että Anne ei rakasta minua syvästi, niin kuin minä häntä....
<3
Labrois ois tänään pitänyt käydä, mutta oli varmaan 60 ennen mua, joten en mennyt...
Ehkä sit huomen...- Vammanne
Ota Ännesta salaa labranäytteet ja kloonaa Änne <3
- Tohtoripili
Täällä washingtonin cell research - solututkimusten päämajassa olisimme kiinnostuneita tutkimaan Annea. Hänen veriryhmä XO on pusutaudista johtuvaa geneettistä perintöä ja hyvin harvinaislaatuista. Tiimin johtava tutkija Dr. Dick Trickle kommentoi asiaa näin: - Tämä voi mullistaa lääketieteen täysin uudelle tasolle sillä tutkimukset ovat vahvasti osoittaneet että Annen Y- kromosomi on mutatoitunut ja DNA testeissä näkyy viitteitä liskojen geeniperrimästä, voi siis olla mahdollista että Anne voi vaihtaa nahkansa tai muuttaa väriään johtuen XO veriryhmästä joka mahdollistaa puna sekä valkosolujen niin sanotun vortex efektin elimistössä "
- hepohirnahtaa_
Tohtoripili kirjoitti:
Täällä washingtonin cell research - solututkimusten päämajassa olisimme kiinnostuneita tutkimaan Annea. Hänen veriryhmä XO on pusutaudista johtuvaa geneettistä perintöä ja hyvin harvinaislaatuista. Tiimin johtava tutkija Dr. Dick Trickle kommentoi asiaa näin: - Tämä voi mullistaa lääketieteen täysin uudelle tasolle sillä tutkimukset ovat vahvasti osoittaneet että Annen Y- kromosomi on mutatoitunut ja DNA testeissä näkyy viitteitä liskojen geeniperrimästä, voi siis olla mahdollista että Anne voi vaihtaa nahkansa tai muuttaa väriään johtuen XO veriryhmästä joka mahdollistaa puna sekä valkosolujen niin sanotun vortex efektin elimistössä "
:D Kaikkea täällä sitten saa lukakin :)
- Ripstoooooo
Ihana "Asioilla käyty" :) Suloinen päiväkirjamerkintä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty481558Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3541325Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto351110Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3471063- 621051
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine137949Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33831Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte202771- 61635
- 42629