Skootterin palotilaan ei tule bensaa. Kaasuttimen, männän ja tiivisteet olen vaihtanut. Meinaa käynnistyä käynnistyssumulla, muttei silti.
Pitäiskö esim. venttiiilit vielä hioa?
Mikä auttais?
Olis siis semmonen 50cc kiinankoje.
Bensaa ei tule palotilaan
HelkamaNoWörk
3
226
Vastaukset
- tsekkkaus
Imuvena tietysti kantaa joten ei tule imutusta jos jako on oikiassa? Bensaa tietysti kaasariin tuttipullosta ja ym................?
- autanSinua
jokin näistä:
-Sulla on jäänyt alipaineletku irti.
-kaasarin koho on jäänyt ylä asentoon.
-bensahana on jumissa
-roska letkussa
testaus:
-avaa "vesi putki" kaasutimen alareunasta. jos tulee poltoainetta on se kunnossa. mutta jos ei tule mitään. on vika kohossa tai takin ja kaasarin välissä.
ei sielä montaa vian syytä ole :) - HelkamaNoWörk
Vastaus olikin simppeli.
Imuvuoto kaasarin päässä. En ollut nimittäin kiinnittänyt kaasaria tarpeeksi tiukalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285440
- 1661915
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591551Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike271225- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701114viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101043Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan451017- 38895