Anne ei tänäänkään tee minulle makaronilaatikkoa............
<3
Näyttää siltä, että.................
10
245
Vastaukset
- jotainruokiakin
Siinäpä eräs ruokaidea viikonlopuksi, lihamakaronilaatikko, pitkästä aikaa.
Pakko miettiä aina viikonlopun alla että mitähän sitä söisi viikonloppuna.
Viikonlopun ruokalistat on aina laadittavana.
Tupakan polttamisen lopettaminen on vaikea laji, olen vähentänyt tahallisesti niin että olen vain yksinkertaisesti jättänyt ostamatta tupakkaa kaupasta, mutta väsyttää aika paljon sitten, kun tupakka toimii piristeenä kuten kahvi. Ja tietysti varmastikin riippuu myös siitä että miten kauan on tupakkaa polttanut.
Tämä Nicholas Cagen uusi elokuva: The Humanity Bureau, vauvoja tehdään jotta niitä voi syödä sitten ruoaksi itse ja epätyypillinen loppu kyllä, jännityselokuvana kohtuullinen.- jotainruokiakin
Jospa siltikin kävisi kaupassa, ensin kylvyssä sitten iltakävelyllä kaupassa... (ostamassa tupakkaa tietysti ja ruokia).
Pikkuhiljaa lopettelen joops tupakan polttamista. Kaljan ostamisen olen jo lopettanut lähes kokonaan, juomattomia purkkeja vain on. Mutta tupakka on vaikeampi lopettaa, pikkuhiljaa vähennän, noin 1 askillinen viikossa on nyt. jotainruokiakin kirjoitti:
Jospa siltikin kävisi kaupassa, ensin kylvyssä sitten iltakävelyllä kaupassa... (ostamassa tupakkaa tietysti ja ruokia).
Pikkuhiljaa lopettelen joops tupakan polttamista. Kaljan ostamisen olen jo lopettanut lähes kokonaan, juomattomia purkkeja vain on. Mutta tupakka on vaikeampi lopettaa, pikkuhiljaa vähennän, noin 1 askillinen viikossa on nyt.Aski viikossa ei ole mitään...........
<3- KyImis_
Risto_ kirjoitti:
Aski viikossa ei ole mitään...........
<3Jokainen savuke on liikaa.
- Mutkuneianne
No jos nikkaroinnin tarvetta tulee voin tehdä sitä sulle. Mistä muusta tykkäät?
- nouhätälös
Älä huoli Ripsto! Kokkikartano on tehnyt sen Ännen puolesta :)
- Kylmät__kädet__
Anne tekee varmasti parempaa ja terveellisempää.
- Puklu
Kylmät__kädet__ kirjoitti:
Anne tekee varmasti parempaa ja terveellisempää.
Laatikko tehdään Porkkalasta ja härkäpavuista sekä kickherneistä. Nam.
- Poikanionkosulla
Paha olo. Olen miettinyt, ehkä olin liian ankara sinulle silloin ku olit pikkupoika. On vain ollut tosi pitkä ja työläs elämä, ja purin turhautumiseni sinuun.
- Vuosisadankakkaustarina
Hei, me täällä wisconsinin piirikunnassa huomasimme hätähuutosi ja päätimme tehdä koko kylän voimin sinulle ja Annelle maailman isoimman makaronilaatikon jonka mitat ovat huikeat 38 metriä. Pääsimme tapahtuma paikalle haastattelemaan ennätyskokkeja, muuan Mamma miia kommentoi näin -" Noh tiiähjä lähjti kjäyntii ni et palsta-adressi keräsh njii paljo huomiooo et uateltii joskos risto ja anne sais murkina sjyödäksee nii ja tossa ja nii omn.. On ! Khyl she raakkaus shielt kuullos syntyypi, sehä on tuota noinnikkaa njiiku puaska hätä, hirviästi painetta mut lopus lämmittööpi "
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,332192Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921985Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881951MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131663Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241607Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4911527Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11504Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491330Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.761218Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351189