Näyttää siltä, että.................

Anne ei tänäänkään tee minulle makaronilaatikkoa............
<3

10

253

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotainruokiakin

Siinäpä eräs ruokaidea viikonlopuksi, lihamakaronilaatikko, pitkästä aikaa.
      Pakko miettiä aina viikonlopun alla että mitähän sitä söisi viikonloppuna.

Viikonlopun ruokalistat on aina laadittavana.

Tupakan polttamisen lopettaminen on vaikea laji, olen vähentänyt tahallisesti niin että olen vain yksinkertaisesti jättänyt ostamatta tupakkaa kaupasta, mutta väsyttää aika paljon sitten, kun tupakka toimii piristeenä kuten kahvi. Ja tietysti varmastikin riippuu myös siitä että miten kauan on tupakkaa polttanut.

Tämä Nicholas Cagen uusi elokuva: The Humanity Bureau, vauvoja tehdään jotta niitä voi syödä sitten ruoaksi itse ja epätyypillinen loppu kyllä, jännityselokuvana kohtuullinen.

• jotainruokiakin

Jospa siltikin kävisi kaupassa, ensin kylvyssä sitten iltakävelyllä kaupassa... (ostamassa tupakkaa tietysti ja ruokia).

Pikkuhiljaa lopettelen joops tupakan polttamista. Kaljan ostamisen olen jo lopettanut lähes kokonaan, juomattomia purkkeja vain on. Mutta tupakka on vaikeampi lopettaa, pikkuhiljaa vähennän, noin 1 askillinen viikossa on nyt.

• jotainruokiakin kirjoitti:

Jospa siltikin kävisi kaupassa, ensin kylvyssä sitten iltakävelyllä kaupassa... (ostamassa tupakkaa tietysti ja ruokia).

Pikkuhiljaa lopettelen joops tupakan polttamista. Kaljan ostamisen olen jo lopettanut lähes kokonaan, juomattomia purkkeja vain on. Mutta tupakka on vaikeampi lopettaa, pikkuhiljaa vähennän, noin 1 askillinen viikossa on nyt.

Aski viikossa ei ole mitään...........
        <3

• KyImis_
        Risto_ kirjoitti:

Aski viikossa ei ole mitään...........
        <3

Jokainen savuke on liikaa.

• Mutkuneianne

No jos nikkaroinnin tarvetta tulee voin tehdä sitä sulle. Mistä muusta tykkäät?

• nouhätälös

Älä huoli Ripsto! Kokkikartano on tehnyt sen Ännen puolesta :)

• Kylmät__kädet__

Anne tekee varmasti parempaa ja terveellisempää.

• Puklu
        Kylmät__kädet__ kirjoitti:

Anne tekee varmasti parempaa ja terveellisempää.

Laatikko tehdään Porkkalasta ja härkäpavuista sekä kickherneistä. Nam.

• Poikanionkosulla

Paha olo. Olen miettinyt, ehkä olin liian ankara sinulle silloin ku olit pikkupoika. On vain ollut tosi pitkä ja työläs elämä, ja purin turhautumiseni sinuun.

• Vuosisadankakkaustarina

Hei, me täällä wisconsinin piirikunnassa huomasimme hätähuutosi ja päätimme tehdä koko kylän voimin sinulle ja Annelle maailman isoimman makaronilaatikon jonka mitat ovat huikeat 38 metriä. Pääsimme tapahtuma paikalle haastattelemaan ennätyskokkeja, muuan Mamma miia kommentoi näin -" Noh tiiähjä lähjti kjäyntii ni et palsta-adressi keräsh njii paljo huomiooo et uateltii joskos risto ja anne sais murkina sjyödäksee nii ja tossa ja nii omn.. On ! Khyl she raakkaus shielt kuullos syntyypi, sehä on tuota noinnikkaa njiiku puaska hätä, hirviästi painetta mut lopus lämmittööpi "

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      68
      1216
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      138
      1014
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      111
      680
    4. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      16
      591
    5. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      22
      545
    6. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      61
      521
    7. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      31
      513
    8. Mies miksi moinen vetäytyminen?

1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku
      Ikävä
      52
      499
    9. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      22
      466
    10. Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta

Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk
      Haapavesi
      62
      465
    Aihe