Perhe veneilyä parhaimmillaan?

tyrnävänrinsessa

Näin hauskan "perhe veneily" videon ja oli pakko jakaa kanssa moottoriveneilijöille. Näinkin voi veneillä, papan veneellä...

https://youtu.be/QqGFjP3uJmc

22

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venettaetsimassa

      Mainos mikä mainos mutta aivan loistavasti laadittu. Täydet pisteet veistämön markkinointiporukalle. Kohderyhmähän on sellainen, jonka ei tarvitse miettiä mitä ruuhi maksaa vaan ainoastaan ostaa ajatus siitä, että tämmösellä ruuhella oleskelu on kuin kotona mutta vaivatonta ja kaikin puolin miellyttävää.

    • Kuso_illinen

      Peijakas, hetken jo ajattelin, et oliko siellä meijän paatilla joku kuvausryhmä viime kesänä naantalin reisulla.

    • Tyrnäväntorpedo

      Erityisesti tykästyin siihen leikki-ohjaamoon ylhäällä, jossa omistaja voi käännellä rattia ja päristellä huuliaan samalla, kun karrosta alempana ammattilaiset ohjaavat :D

    • Topijatipu

      Rikkailla pitkät kävelymatkan, ilimanko ovat hoikkia. Olikohan Saimaalla kuvattu?

    • Ex-Santtu31

      Vähän pienempää tuollaista katselin Visbyssä kesällä ja pohdin kuinka kivaa asteikolla 1-10 peräkannella tai muilla melko avoimilla alueilla on 2-4m aallokossa ajettaessa. Taidan vielä tykätä omasta purresta jossa on aina joku kohta mistä pitää kiinni ja nojata.

    • kuolemaksi

      Olis ihanaa saada vahata tuo möhkäle...

      • Tyrnäväntorpedo

        Kysy, jos saisit tehdä sen. En usko, että omistajat pistää pahakseen :D


    • hupiveneilijä

      Ihan mukavahan tollai ois veneillä, tosin ei taitais minun liksat riittää edes ton tankkaamiseen.

    • ten-der

      mulla toi on apuveneenä.

    • Old_school

      Veneily ja vene on tosta vähän kaukana. Oon mäkin ollut viking gracella :)

      • mullaonisompi

        Viikkari on pikkuruinen lilliputti, mää olenkin ollut RCCL:n useissa paljon suurimmissa veneissä, kuten oasis- ja allure of seas ja lukemattomissa muissa kelluvissa kaupungeissa, ihan olen myös ollut puikoissa kiinni brykalla, tosin laiturissa vaan :)


    • Liki maagista katsoa tuo video. Normaali kuolevaisille ja Suomalaisillekkin aika utopiaa. Täällä oikeasti rahamiehilläkin on pienemmät kiulut alla. Euroopan messuilla noita kaupitellaan kumminkin, kuin näkkileipää. Kyllä sitä fyrkkaa sitten jollain kumminkin on. Tuohon tarvitaan useampi ihminen jo pyörittämään ihan perus rutiineita.

      • 12-1

        Juu, suomalaiset rahamiehet eivät pidä tuollaisia veneitä täällä kylmässä. Sen sijaan Välimereltä löytyy useita suomalaisten omistamia ja tuota paljon suurempiakin veneitä vai pitäisikö puhua laivoista. Enkä nyt tarkoita Räikköstä. Veneiden perässä olevat liput tosin eivät ole Suomen lippuja. Rikkaimmat eivät rahoillaan elvistele.


      • Mukavuusliputtqjat
        12-1 kirjoitti:

        Juu, suomalaiset rahamiehet eivät pidä tuollaisia veneitä täällä kylmässä. Sen sijaan Välimereltä löytyy useita suomalaisten omistamia ja tuota paljon suurempiakin veneitä vai pitäisikö puhua laivoista. Enkä nyt tarkoita Räikköstä. Veneiden perässä olevat liput tosin eivät ole Suomen lippuja. Rikkaimmat eivät rahoillaan elvistele.

        eikä varsinkaan maksa veroja.

        Onneksi työssäkäyvät suomijuntit hotaa ne verot.


    • Syy_ostamattomuuteen

      Ei vaan oo saunaa tossakaa

      • interbastu

        Olisiko niin, että sivistyneet ihmiset eivät halua ahtautua lautakoppiin haistelemaan toisten ukkojen persehikeä.?


    • ööööps

      Aloittaja, miten osaat pilkkoa sanan perheveneilyvideo kolmeen osaan?

    • Eiminullekiitos

      Jäätävä määrä kuttaperkkaa yhden ihmisen itsetuntoa pönkittämässä.

    • Enhuolis

      Jäätävä määrä kuttaperkkaa. Vanhan kansan miehet pönkittää vielä itsetuntoaan näyttävillä veneillä, mutta voisin hyvin kuvitella että moderni rikas haluaisi elellä ja veneillä vähän vaatimattomamman näköisesti ja ehkä ympäristöystävällisemmin. Mutta oligarkeille tuo näyttäytyy vielä tavoittelemisen arvoisena

    • Ihantyhmää

      Poikkeuksellisen naiivi ja typerä mainos, mautonta taustamusiikkia myöten epäonnistunut. Esim. missä tässä oli se varsinainen veneily, yhtä tarjoilijoiden edestakaista tyhmää pyörimistä koko homma. Tuo olisi samoin tein voitu kuvata maissa, ja niin kai ne sisätilakohtaukset olivatkin. Lapsellinen esitys kaiken kaikkiaan.

      • Ehkäpä.on.ehkäpä.ei

        Kaiken kaikkiaan, et taida muutenkaan olla tuon veneen potentiaalinen asiakas.
        Yleisestikin mainonnan taso on mennyt niin heikoksi, että oikein hävettää.


      • Ihantyhmää
        Ehkäpä.on.ehkäpä.ei kirjoitti:

        Kaiken kaikkiaan, et taida muutenkaan olla tuon veneen potentiaalinen asiakas.
        Yleisestikin mainonnan taso on mennyt niin heikoksi, että oikein hävettää.

        ...potentiaalinen asiakas?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe