Näin hauskan "perhe veneily" videon ja oli pakko jakaa kanssa moottoriveneilijöille. Näinkin voi veneillä, papan veneellä...
https://youtu.be/QqGFjP3uJmc
Perhe veneilyä parhaimmillaan?
22
1051
Vastaukset
- Venettaetsimassa
Mainos mikä mainos mutta aivan loistavasti laadittu. Täydet pisteet veistämön markkinointiporukalle. Kohderyhmähän on sellainen, jonka ei tarvitse miettiä mitä ruuhi maksaa vaan ainoastaan ostaa ajatus siitä, että tämmösellä ruuhella oleskelu on kuin kotona mutta vaivatonta ja kaikin puolin miellyttävää.
- Kuso_illinen
Peijakas, hetken jo ajattelin, et oliko siellä meijän paatilla joku kuvausryhmä viime kesänä naantalin reisulla.
- Tyrnäväntorpedo
Erityisesti tykästyin siihen leikki-ohjaamoon ylhäällä, jossa omistaja voi käännellä rattia ja päristellä huuliaan samalla, kun karrosta alempana ammattilaiset ohjaavat :D
- Topijatipu
Rikkailla pitkät kävelymatkan, ilimanko ovat hoikkia. Olikohan Saimaalla kuvattu?
- Ex-Santtu31
Vähän pienempää tuollaista katselin Visbyssä kesällä ja pohdin kuinka kivaa asteikolla 1-10 peräkannella tai muilla melko avoimilla alueilla on 2-4m aallokossa ajettaessa. Taidan vielä tykätä omasta purresta jossa on aina joku kohta mistä pitää kiinni ja nojata.
- kuolemaksi
Olis ihanaa saada vahata tuo möhkäle...
- Tyrnäväntorpedo
Kysy, jos saisit tehdä sen. En usko, että omistajat pistää pahakseen :D
- hupiveneilijä
Ihan mukavahan tollai ois veneillä, tosin ei taitais minun liksat riittää edes ton tankkaamiseen.
- ten-der
mulla toi on apuveneenä.
- Old_school
Veneily ja vene on tosta vähän kaukana. Oon mäkin ollut viking gracella :)
- mullaonisompi
Viikkari on pikkuruinen lilliputti, mää olenkin ollut RCCL:n useissa paljon suurimmissa veneissä, kuten oasis- ja allure of seas ja lukemattomissa muissa kelluvissa kaupungeissa, ihan olen myös ollut puikoissa kiinni brykalla, tosin laiturissa vaan :)
Liki maagista katsoa tuo video. Normaali kuolevaisille ja Suomalaisillekkin aika utopiaa. Täällä oikeasti rahamiehilläkin on pienemmät kiulut alla. Euroopan messuilla noita kaupitellaan kumminkin, kuin näkkileipää. Kyllä sitä fyrkkaa sitten jollain kumminkin on. Tuohon tarvitaan useampi ihminen jo pyörittämään ihan perus rutiineita.
- 12-1
Juu, suomalaiset rahamiehet eivät pidä tuollaisia veneitä täällä kylmässä. Sen sijaan Välimereltä löytyy useita suomalaisten omistamia ja tuota paljon suurempiakin veneitä vai pitäisikö puhua laivoista. Enkä nyt tarkoita Räikköstä. Veneiden perässä olevat liput tosin eivät ole Suomen lippuja. Rikkaimmat eivät rahoillaan elvistele.
- Mukavuusliputtqjat
12-1 kirjoitti:
Juu, suomalaiset rahamiehet eivät pidä tuollaisia veneitä täällä kylmässä. Sen sijaan Välimereltä löytyy useita suomalaisten omistamia ja tuota paljon suurempiakin veneitä vai pitäisikö puhua laivoista. Enkä nyt tarkoita Räikköstä. Veneiden perässä olevat liput tosin eivät ole Suomen lippuja. Rikkaimmat eivät rahoillaan elvistele.
eikä varsinkaan maksa veroja.
Onneksi työssäkäyvät suomijuntit hotaa ne verot.
- Syy_ostamattomuuteen
Ei vaan oo saunaa tossakaa
- interbastu
Olisiko niin, että sivistyneet ihmiset eivät halua ahtautua lautakoppiin haistelemaan toisten ukkojen persehikeä.?
- ööööps
Aloittaja, miten osaat pilkkoa sanan perheveneilyvideo kolmeen osaan?
- Eiminullekiitos
Jäätävä määrä kuttaperkkaa yhden ihmisen itsetuntoa pönkittämässä.
- Enhuolis
Jäätävä määrä kuttaperkkaa. Vanhan kansan miehet pönkittää vielä itsetuntoaan näyttävillä veneillä, mutta voisin hyvin kuvitella että moderni rikas haluaisi elellä ja veneillä vähän vaatimattomamman näköisesti ja ehkä ympäristöystävällisemmin. Mutta oligarkeille tuo näyttäytyy vielä tavoittelemisen arvoisena
- Ihantyhmää
Poikkeuksellisen naiivi ja typerä mainos, mautonta taustamusiikkia myöten epäonnistunut. Esim. missä tässä oli se varsinainen veneily, yhtä tarjoilijoiden edestakaista tyhmää pyörimistä koko homma. Tuo olisi samoin tein voitu kuvata maissa, ja niin kai ne sisätilakohtaukset olivatkin. Lapsellinen esitys kaiken kaikkiaan.
- Ehkäpä.on.ehkäpä.ei
Kaiken kaikkiaan, et taida muutenkaan olla tuon veneen potentiaalinen asiakas.
Yleisestikin mainonnan taso on mennyt niin heikoksi, että oikein hävettää. - Ihantyhmää
Ehkäpä.on.ehkäpä.ei kirjoitti:
Kaiken kaikkiaan, et taida muutenkaan olla tuon veneen potentiaalinen asiakas.
Yleisestikin mainonnan taso on mennyt niin heikoksi, että oikein hävettää....potentiaalinen asiakas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683