Seksuaalinen suuntautuminen

14vpoik

Elikkäs olen 14 vuotias poika ja minua kiinnostaisi saada tietää seksuaalinen suuntautumiseni. Eli haen tietoja siihen että mikä on paras tapa selvittää oma seksuaalinen suuntautuminen?
Asiallisia vastauksia kiitos

9

457

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0404

      Itse olen homo enkä koskaan oo kiinnostunu tytöistä ja muutenkin kiinnitän enemmän huomioo poikiin kun tyttöihin.

    • Jokuvaaaaaaaaaaa

      Itse tajusin olevani homo yläkoulun alussa 7-luokalla. Uudessa yläkoulussamme oli poika johon ihastuin se oli vaan niin söpö. Sitä aiemmin olin aina luullut olevani hetero. Mietippä vaikka tilannetta jossa on 2 huonetta. Toisessa huoneessa on kuuma nainen jota saat panna pilluun tai toisessa kuuma mies jota saat panna perseeseen tai se panis sua, kumman valitset. Voit myös olla a-seksuaali (ei ole ihastunut kumpaakaan sukupuoleen) tai bi-seksuaali (tykkää molemmista).

      • No siis kyl toi aluks kuulostaa siltä et menisin naisen kaa mut se just on ku kaikkihan sanoo olevansa hetero. Tarkotin tol mun kysymyksellä sitä et onks mitään semmosta kunnollista testiä


      • 14vpoik kirjoitti:

        No siis kyl toi aluks kuulostaa siltä et menisin naisen kaa mut se just on ku kaikkihan sanoo olevansa hetero. Tarkotin tol mun kysymyksellä sitä et onks mitään semmosta kunnollista testiä

        No karkea jakohan menee luonnollisesti niin, että jos viisari värähtää tytöille, olet hetero, jos pojille, olet homo ja jos molemmille, niin olet biseksuaali.

        Ihmisen seksuaalisuus on kuitenkin välillä aika monimutkainen juttu ja esimerkiksi sinun iässäsi ne kiinnostuksen kohteet saattavat vielä keikahtaa puolelta toiselle hyvinkin lyhyessä ajassa.

        Myös eri ihmisten käsitys eri määritelmien sisällöstä vaihtelee. Jotkut sanovat olevansa täysin heteroita, vaikka haaveilevat esim. yhteisistä itsetyydytyshetkistä ja koskettelusta samaa sukupuolta olevan kanssa ilman varsinaista seksiä, mutta esim. minun mielestäni tuo kyllä kallistuu jo vahvasti biseksuaalisuuden puolelle.

        En tiedä mitään virallisia testejä, mutta epävirallisista tulee ensimmäiseksi mieleen omat seksuaaliset ajatusleikkisi ja fantasiasi. Se, kumpaan sukupuoleen ne kohdistuvat, kertoo sinulle jotain.

        Olipa suuntautumisesi mikä tahansa, niin itse et voi sitä valita. Siksi suuntautumisesi ei myöskään voi olla "väärä".


    • ei_oo_niin_vaikeet

      Sukupuolia on 2. Kato housuihin niin tiedät kumpi oot

      • 14vpoik

        Kuka on puhunut sukupuolista?


    • Pilujeesus

      Etsi joku jonka munaa imeä. Jos pidit siitä niin olet homo.

    • Älävälitä

      Sitä seksuaalisuutta on vaikee löytää jos väkisin yrittää ettiä sen. Kyl sä joku päivä vielä ymmärrät mitä olet, itelläni meni 6kk ennenku olin 100% varma itestäni. Mut voit kokeilla vaikka et katot naisten ja miesten kuvia ja sit kyl sä alat siitä jo ehkä vähän tajuamaan ittees paremmin, et jos sua enemmän ne naisten kuvat vetää puoleensa ku miesten niin oot vrm hetero tai bi.

    • perakoivikko

      hankkiudu hommiin pojan kaa. Jos tykkäät, oot homo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5584
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2383
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2322
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1044
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      950
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      773
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    Aihe