Kuka hävittää Jämijärven seurakunnan?

Seurakunnatonko

Mistä tulee pakkoliitos? Eikö nykyiset viranhaltijat ja luottamusmiehet kykene johtamaan seurakuntaa? Kuka uskoo että liitoksen jälkeen homma jatkuu entisellään, Jumalan palvelukset harvenee kanslia sulkeutuu rakennukset rapistuu. Kiitos nykyiset seurakunnan vallanpitäjät!!!

8

2202

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jämppäläinen

Aivan sama, en kuulu kirkkoon...

• erosin.1963

eroakirkosta.fi

• Teppanax

Ev lut kirkossa ei ole vielä liitospakkoa - tosin sitä yritettiin jo viimekirkolliskokouksessa. Mikäli srk:n talous on kuralla on jotain tehtävä, joko korjattava kurssi itse tai annettava isomman naapurin tehdä se liitoksen jälkeen.

• Seurakunnatonko

Piispaehdokkaatkin vastustavat seurakuntien yhdistämistä. Puuttuuko jämijärveläisiltä seurakunnan luottamushenkilöiltä kyky hoitaa talousasioita?

• seurannut2

Niin äänestys päätös, onko tosiaan niin että kappeliseurakunnassa on ev. lut kirkon onni? Velaton sopuisa seurakunta pitää pikaisesti liittää riitaiseen naapuriseurakuntaan, onko ajatusta? Ei sitten niin järjen häivää!

• järkipää

Mistä sä ton sopuisan keksit kirjoittaa...

• Seurannut2
        järkipää kirjoitti:

Mistä sä ton sopuisan keksit kirjoittaa...

Jämijärvellä sentään on voinut naispappikin saarnata. Mutta sen estäminen lieneekin liitoksen tavoite.

• Kirkostaeroon

Lakkolaiset vie ja seurakuntalaiset vikisee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      822
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      535
      756
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      677
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe