On merkillistä, ettei kunnon keskusteluja saada aikaan. Uutisia rikoksista kerrotaan kuin päivälehdessä tai television uutisissa. Eivätkö nuo "varsinaiset" riitä?
Jos joku yrittää jotain asiallista ja hyvää, hänet tyrmätään ja moititaani. Yrittääkö joku yli muiden, ihmetellään pelätäänkin?
Ei riitä, että arvostetaan helposti vaan helposti telotaan kirjoittajakin.
Etsisimmekö yhteistä säveltä?
11
245
Vastaukset
- hämeen.hiras
Aloituksessa yksi juuri "yrittää yli muiden".
- palstallanähty
Pitää olla munaa ja persettä että kiinnostaa ja jaksaa lukea , niin sanoi eilen ”se entinen”.Mahtoiko olla kukkahame, sehän käytti tuollaista nikkiä. Parhaiten vetää seksi, sen tarjoilu ja sillä leuhkiminen. Levähdyspaikkoja miehille, niitä pitää olla.
- kuvioklaseilla
"Oli seilannut tyyneet ja myrskyisät veet, vaan kuin mies konsanaan"
Joh hei, ja märssyssä viipaleet peuranpyllystä, ja paistetut kananmunat rukiisella leipäsellä..kiitos meen syömään (jotakin)
- sisältöön
Tavallaan normaalia lauman henkeä ikiaikojen alusta. Etkö muista Lokki Joonathan'in symboliikkaa?
Lokkilauma parvessa kyräili vihaisena ja suputtivat samaa jengihöpinäänsä, Joonathan kun oli virkeä kokeillen kaikkea uudella tavalla. Happamia nokkia vaan kolistelivat tyssäten kaiken buu-uu. ei noin saa tehdä, nämä on säännöt lokeilla.
Mutta siitäkö Joonathan piittasi, se jatkoi lentoharjoituksiaan, oppien yhä nopeampiin syösykierteisiin, ja sen urhea lokinsydän paisui innosta kertoessaan muille,..yrittäessään saada innostusta uuteenoppimaansa, mutta,..
Yksinäistä kokeilua oli sen elämä,..enkä loppua nyt kertaa,..huiman onnellinen se kuitenkin oli saavuttaessaan huippunsa!
Hymyilyttää tässä kun tajusin sen olleen amerikkalaise unelman tiivistymä niihin aikoihin kun Ronald Reagan oli jo astumassa Lännen filmirooleistaan , lassoamaan venäläisten ohjuksia sivuraiteille.
Täyttyiväthän ne unelmat ihanasti Neil Armstrongin sanoihin avaruudessa! Tämä oli hetken starinani.Kas lokki tuol` ylhäällä uljaana liitää,
mis koittavi aurinko, koittavi koi,
voi vapaana siellä se ilmassa liitää,
mis aurinko siipensä noin hopeoi......
Vaan kumahdus kuuluu, ei lokki enää...?
se valittain vaipui kaislikkohon..
Mies julma sen haulilla ampui rinnan
ja jätti saaliinsa haavoitetun...
On joskus päättyvä ihmisen lento,
kuten Lokinkin haavoitetun...
minkä ihminen onnestaan uskonut on..
Harmi, että nyt ei kaikki sanat muistu mieleeni, mutta joku voi muistaa nämä.- pookitooki
https://www.youtube.com/watch?v=EULDxmmogew
Silvo plee. a'la Annikki Tähti
tää taas pokkas ja lähti. - voi-sanonko-mitä
pookitooki kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=EULDxmmogew
Silvo plee. a'la Annikki Tähti
tää taas pokkas ja lähti."tää taas pokkas ja lähti."
Toivottavasti ehdit ennen lähtöäsi pyörähdellä ( mielikuvituksella) Lokin askelissa kanssani. Miljoonat kiitokset kuitenkin tuosta hakemastasi äänitteestä, sillä sitten kuuntelin noita muitakin sovituksia Lokista, jotka ovat eri sanoituksella, joita Arja Havakka ja Mauno Kuusisto lauloivat.
ps.-seuraava kirjoitus on aloitukseen, joten kiitän ja kumarran vielä kerran tuosta linkistä.
Yleensä välttelen minkään musiikin kuuntelua, koska ne tuo liikaa mieleen mennyttä aikaa ja tietenkin niitä muistojen kyyneleitä, sillä mennyt aika ei palaa koskaan, vaikka ihanat muistot olisikin.
Lisäksi tuolla (ei minulle) mainittiin; "Etkö muista Lokki Joonathan'in symboliikkaa?"
No, en todellakaan ole koskaan kuullutkaan, mutta paljonkos on noita asioita, joita en ole kuullut, joten ei ihme sinällään, mutta silti mielenkiintoinen, koska varmasti sisältää erittäin hyvän elämän filosofisen näkemyksen?
Aloitushan koski yhteisen sävelen löytymisestä, joten me löysimme sen!D, mutta vakavasti ottaen palstalle kaivattiin sitä?
Minä en ymmärrä tuota "hakemista" edelleen, joka harmonia on Kahvipirtissä ollut jo vuosikymmeniä ja sitten siitä viitsitään heittää ilkeyksiä toisaalla. Silläkö se luottamus saadaan ja mikä huvittavinta oli myös tuo pyytely meidän tulevan tänne toisten moitittavaksi, kuten minä ja sini-sirkku olemme tulleet.
No, nyt sekosin kuin "summanen housuissaan", kun aloin muuttamaan kirjoitukseni järjestystä, joten ilmeisesti pian saan ne "tupen rapinat"? Onko se, kun puukko otetaan t
- Laamanvillaaliiveihin
Ihan turhaa on tänne haaveilla jotain järkeenkäyvää ja asiallista keskustelua.
Aloittaja kai sen jo tietääkin, kun on sellainen epätoivoinen sävel mukana.
Täällä on yksi hörönauraja joka kyllä on joka ketjussa sekoittamassa jos vähänkin alkaisi jokin järkeväkin juttu luistamaan. Kuinka muut, ei näin nopealla lukemisella voi analysoida.
Hän saakoon puolestani vaikka kuninkaan kruunun, kruunu se on minullakin ja se on ansaittu ihan muilla tantereilla kuin täällä riitelevien ikäihmisten joukossa.
Sänkypotilaana on ollut eilen ja tänään aikaa etusivun vilkuiluun, mutta ei suurta onnen kipinää ajatuksiin löytynyt. Uskoin jo ystävääni joka sanoi, että täällä voi keskustella saman ikäisten kanssa. Kovin oli heikot tiedot suosittelijalla.
Yrittäkää, mutta ei lupaavalta tämänkään ketjun alku näytä.
Lokit ja muut riemut, niistäkö juteltaisiin järkeviä juttuja? No, onhan sekin parempi kuin politikointi ja toisten masentaminen.
Mikäli joku on henkisesti heikko, täällä menee loppukin usko ihmiseen." Uskoin jo ystävääni joka sanoi, että täällä voi keskustella saman ikäisten kanssa. Kovin oli heikot tiedot suosittelijalla."
Siis tulit ensimäistä kertaa palstalle "Lokkien aikaan" ja noin on jo vahvat mielipiteesi palstan laadusta? Aika nopeasti ilmaisitkin oman mielipiteesi, joten se siitä. Minä en ainakaan ala muokkaamaan sinun mielipidettä toisaale.
Kun taas tuo mainitsemasi Lokki sana toi mieleeni siitä hajanaisia sanoja, joita kirjoitin ja ajattelin ihmisiä, jotka ovat jääneet siihen tilanteeseen, kuin Lokki, joka ammutaan ja unohdetaan? Onneksi oli, joku, joka löysi sen minun tarkoittaman Lokin.
Mielestäni nuo molemmat Lokki-laulut sisältävät kuvainnollisesti ihmisen elämää, kuinka "lyhyt lento" se voi olla ja kuinka sen voi unohtaa haavoittuneena kaislikkoon.
- yhtyy
>Laamanvillaa liiveihin.
paljolti samat ajatukset tästä saitista.
ei parane jos ei ihmiset muutu.- mitenkähän
Pitääkö kirjoittajien muuttua ? Se on vaikeaa tällä iällä, ollaan piintyneitä tapoihimme. Vai pitäiskö koko populan vaihtua, ainakin 80kymppisten häipyä ja jättää palsta 70kymppisille ? Nämä päälepäsmärit taitaa olla jo 80 tai lähellä, samaa jankutusta kuultu yli 10 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh413153Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli702509Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit602329- 942184
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411954Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö661595Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1291547Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1701495Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.891475Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3781435