Uskokaa jo et tällä combolla ei näe et ootko valittu vai et!
Kaikilla lukee sama teksti, ja kaikkia ei sisään oteta!
Ctrl + shift + i = skeidaa!
21
1944
Vastaukset
- Huuhhhuuuuuh
Juurikin näin 😂😂 naurattaa toi vouhkoominen tuolla!
- arsyyntynyt
Jep!
Miten saat hömpöttäjät uskomaan et se on vaan POHJA jonka ympärille koodikielellä laitettu sivun sisältö valmiiksi?
edes valintakoetuloksia EI OLE vielä ajettu järjestelmään! Joten kysynpähän vaan, että miten ilman tätä ajoa voisikaan olla jo vastaus valmiina 😄
- sossutkoodaa
Kyllä sitä ihmisille kaikkea tuleekin mieleen!!! Jospa määki nyt sitte ton perusteella käyn pyytämässä pomolta 2 vuotta opintovapaata :D
- Kysynvaan27
No mistä päättelette että kaikilla sama jos otanta täällä aika pieni??
- arsyyntynyt
Siitä et se on vaan pohja, ohjelmoitu/koodattu vai millä nimellä nyt pitäiskän kutsua!
Ja myös siitä et mitään tuloksia EI OLE vielä ajettu opintopolkuun, ne ajetaan vasta maanantaina 20pv klo 11:00!
- arsyyntynyt
Vastuu amk ilmoittaa, kun valintalaskentoja saa tehdä. Kukin amk tekee valintalaskennat omille hakukohteilleen alla olevan aikataulun mukaan.
ma 20.11. klo 9
Tekniikan ala
Liiketalous
Tietojenkäsittely
Kulttuuriala
ma 20.11. klo 11
Sosiaali- ja terveysala
Marata
Liikunta
Humanistinen ala
Luonnonvara-ala
Merenkulku ja liikenne
Tässä selkeellä Suomenkielellä aikataulu jolloin valintatulokset ajetaan!- Realisti39485
Plus että tuo on se ajakohta, jolloin valintatulokset ajetaan järjestelmään. Se milloin ne sieltä järjestelmästä päästetään julki (varmaan siinä erinäisiä viime hetken tarkastuksia vielä tehdään, ettei pääse virheellisiä tuloksia julki), ei tarkoita tuota samaa päivää ja kellonaikaa (20.11. klo 9 ja 11). Mun veikkaus on, että vaikka täällä kuinka malttamattomia ollaan, niin tulokset näkyy Opintopolussa 23.11. tai 24.11.
- arsyyntynyt
Tarkistus on samana päivänä klo 14:00, ja valintatulokset pitää ajaa järjestelmään viim 21.11 klo 15:00 mennessä, jonka jälkeen ne on julkaistavissa.
Eli päätöksiä tuskin tulee ennen ensi viikon maanantaita, koska opetushallitus nämä päivämäärät määrännyt. - Realisti984736
Voisin lyödä vetoa, että ei niitä tuloksia tule vielä maanantainakaan. Ihmiset nyt sekoittaa asioita. Ei se, että valintatulokset "ajetaan järjestelmään ja sen jälkeen ne on julkaistavissa" tarkoita sitä, että se on julkaisuaikataulu. Edelleen sanon, että todennäköisintä on, että tulokset julkaistaan to 23.11. tai pe 24.11.
- ihmesössötystä
Mitä sä sössötät? Todennäköistä kyllä että vaata 23 tai 24 päivä alkaa tapahtua, mutta ihan yhtä lailla voidaan puhua julkaisuaikataulusta ajalla 20-24pv, koska kouluilla lupa jukaista tuloksensa heti 20pv klo 14 jälkeen kun tarkistus tehty.
- Realisti487364
Sössötän? :D
Täällä jengi luulee, että salaperäisellä koodilla näkee jo tulokset opintopolusta. Sit joku toinen viisastelee (kun on wikin eduunista tsekannut) että tulokset "ajetaan järjestelmään ja sen jälkeen ne on julkaistavissa" heti maanantaina klo 14 jälkeen. Siitähän saa sen kuvan, että ikäänkuin silloin tulokset julkaistaan. Näinhän ei ole.
Ja ihan kuten itsekin sanoit - todennäköistä on että vasta 23. tai 24. päivä alkaa tapahtua, joten missähän kohtaa tässä "sössötän"? :) - ihmesössötystä
Ei se, että valintatulokset "ajetaan järjestelmään ja sen jälkeen ne on julkaistavissa" tarkoita sitä, että se on julkaisuaikataulu.
Tätä pidän ihme sössötyksenä. - Realisti875875
:D No eikös se ollut mun koko kirjoituksen pointti ...
- hakenutitsekin
Valintalaskennat eivät ole sama kuin lopulliset tulokset. Sijoittelu ratkaisee, koska siinä otetaan huomioon hakijan kaikki hakutoiveet. Eli ton taulukon mukaan aikaisintaan 22.11. voisi tulla tuloksia aikaisintaan, mutta tuskin tulee. Aina loppusuoralla jotain menee pieleen ja pitää tehdä uusia ajoka...
- Realisti38556
Missähän kohta sä oot ymmärtänyt väärin. Lues mun viesti tätä ketjusta (taitaa olla kymmenes viesti). Kirjoitan siinä sanatarkasti näin:
Voisin lyödä vetoa, että ei niitä tuloksia tule vielä maanantainakaan. Ihmiset nyt sekoittaa asioita. <i> Ei se, että valintatulokset "ajetaan järjestelmään ja sen jälkeen ne on julkaistavissa" tarkoita sitä, että se on julkaisuaikataulu. </i> Edelleen sanon, että todennäköisintä on, että tulokset julkaistaan to 23.11. tai pe 24.11. - Uliulilaa
Kävin ihan itselleni vittuillakseni tänään urkkimassa tällä combolla! Oli sinne nyt ilmestynyt uutta tekstiä ja lisää asioita, kuten mm valintatilanne hyväksytty, varalla, kesken 😃
- Nzndbdb
:oooooo eikä
- Uliulilaa
Joo, eli sielä ne nörtit on kokoajan työstänyt sivustoa :D
- hohhoijaa22
ei mulla vaan lue mitään "VARALLA", ainoastaan se hyväksytty kesken.
- Bbcbbcb
Mulla ei ollut muuttunut :o
- tuumail
Mulla ainakin piti paikkaansa ja pääsin kouluun :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33080141 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02490Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672230- 1771896
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421127