Laivastotapahtuma

Prmn

Pattayan edustalla on nämä paatit parkissa. Sen verran sisäinen pikkupoika heräsi että aamulla mennään kaverin kanssa vesijeteillä tsiigaamaan hieman lähempää. Kovin lähelle ei varmaan voi mennä, tai saattavat ymmärtää väärin.

http://aseanifr2017.com/gallery-ships-in-ifr2017/

Maanantaina tulee Thaimaan pääministeri Pattayalle puheenjohtajaksi. Saattaa pari poliisia olla silloin kadulla. Dusit Thani hotellilla laivastojen päälliköt pitää kokouksen.
Pattayan maine taas kasvaa tapahtumakaupunkina. Kysyisinkin Hua Hinin herrasmieheltä Numballilta, että onko tuo laivastoväki ja pääministeri tulleet Pattayalle panemaan ja onko niillä pallomahat, pälvikaljut vai ohimokaljut? Onko niillä äidit mukana siellä veneissä?
Nimittäin kun sinun sanojesi mukaan Pattaya nimiselle tunkiolle tullaan pallomahat heiluen vain panemaan ja pervoilemaan. Silloinhan tuokin porukka sitä tietenkin tekee. Numball nääs tietää?

22

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ValikoivaKuuloJaNäkö

      Onko nyt tapahtunut niin, että laivastotapahtuma taikatempun omaisesti eliminoi Pattayan kaiken muun totuuteen perustuvan maineen ?

      • Nakluan.ketku

        Ei Pattayan mainetta parhaana lomakohteena voi mikään laivastotapahtuma pilata.


      • amalian-maineet

        Pattayan muinainen maine on vain sinunkaltaisten munattomien, kateellisten ja pelkureiden panettelua. 80 luvun peruja. Köyhät ja jätetyt alkkikset Suomessa jaksavat nassuttaa edelleen 2017 jostakin maineesta.
        Ei tällaisia tapahtumia järjestettäisi missään pahamaineisissa kaupungeissa. Siistimpää ja turvallisempaa kaupunkia ei Thaimaasta löydy. Siksi valitsivat Pattayan. Ainahan voit laittaa pääministerille sähköpostia että älä nyt hemmetti sinne mene. Voi olla että se ei tottele sua.
        Mieti sinä maineita ja anna muiden elää.


      • Perskärpäselle

        Voit sinä Prmn ihan tuolla omalla nimimerkilläsi myös jatkaa riitelyä, ei tarvitse herättää nimimerkkejäsi Nakluan.ketju ja amalian-maineet ainakaan noin muutaman minuutin viiveellä, kun palsta muuten on hilajinen.

        Muuten Prmn, mitä mieltä olet tuosta sinun sydäntäsi lähellä olevasta aloituksessakin mainitsemasta, kun "SIELUNVELJESI" Vuodesta 2010 kirjoitti eilen seuraavasti:

        "Thaimaassa on tapana että poliisien, kaupungin johtajien, virkamiesten ja valtionjohdon bileissä illan isäntä hoitaa ja kustantaa paikalle lauman luksusluokan naisia. Arvaat varmaan millaisia naisia. Tästä vaietaan usein Thaimaan mediassa ymmärrettävistä syistä, mutta ilmiö on kaikkien tiedossa".

        MIKSI LUKSUSLUOKAN NAISIA ?

        ARVAATKO SINÄ Prmn MILLAISIA NAISIA ?

        USEIN VAIETAAN........ VAIETAANKO MYÖS TÄSSÄ KESKUSTELUSSA ?

        ONKO ILMIÖ TIEDOSSA ?

        URPOOOOOOOOOOOOO...... SIIS URPOOOOOOOOOO !!!!!!!!!


      • 34NumBall

        Voi resuperseitä tuo tapahtuma järjestetään joka toinen vuosi, milloin milläkin nimellä... aivan sama kuin suomessa järjestetään 100 v. juhlia, niillä juhlillä ole mitään tekemistäkään suomen kanssa... suomessa tuota juhlaa ei järjestetä joka toinen vuosi 55555


      • VitunIdioottiOot
        amalian-maineet kirjoitti:

        Pattayan muinainen maine on vain sinunkaltaisten munattomien, kateellisten ja pelkureiden panettelua. 80 luvun peruja. Köyhät ja jätetyt alkkikset Suomessa jaksavat nassuttaa edelleen 2017 jostakin maineesta.
        Ei tällaisia tapahtumia järjestettäisi missään pahamaineisissa kaupungeissa. Siistimpää ja turvallisempaa kaupunkia ei Thaimaasta löydy. Siksi valitsivat Pattayan. Ainahan voit laittaa pääministerille sähköpostia että älä nyt hemmetti sinne mene. Voi olla että se ei tottele sua.
        Mieti sinä maineita ja anna muiden elää.

        Mitä jos itse kirjoittaisit Seiskaan sähköpostia että poistavat tuosta sivun oikeasta yläkulmasta tuon jutun maailman seksipääkaupungista pois, koska se on 80 luvun peruja.

        Kanna Maija kortesi kekoon rakkaan Pattajasi puolustamiseksi siis tosi toimin muutoin, kuin oireilemalla tällä palstalla.

        OLE MAIJA MIES.


      • MaijaMustanaamio
        VitunIdioottiOot kirjoitti:

        Mitä jos itse kirjoittaisit Seiskaan sähköpostia että poistavat tuosta sivun oikeasta yläkulmasta tuon jutun maailman seksipääkaupungista pois, koska se on 80 luvun peruja.

        Kanna Maija kortesi kekoon rakkaan Pattajasi puolustamiseksi siis tosi toimin muutoin, kuin oireilemalla tällä palstalla.

        OLE MAIJA MIES.

        Olen hyvä hyville ja paha pahoille.

        "Hyvä pojat menevät taivaaseen, pahat pojat menevät Pattayalle," kuuluu kaupungin epävirallinen slogan".

        Nykyajan Sodomaksi ja Gomorraksi kuvailtu Thaimaan Pattaya on maailman seksipääkaupunki. Pattayalla on enemmän prostituoituja kuin missään muualla maailmassa. Raporttien mukaan Pattayalla on noin 2 700 prostituoitua, mikä tarkoittaa suunnilleen yhtä viidestä asukkaasta.

        Joka vuosi yli miljoona turistia matkaa Thaimaan kaupunkiin juhlimaan. Monet miehet reissaavatkin kaupunkiin vain yksi asia mielessään. Lomakeskuksen kuuluisa vetonaula on maailman suurin punaisten lyhtyjen alue. Neonvalomainokset lupaavat turisteille seksishowta, stripteasea, ja hierontoja.


      • 34NumBall kirjoitti:

        Voi resuperseitä tuo tapahtuma järjestetään joka toinen vuosi, milloin milläkin nimellä... aivan sama kuin suomessa järjestetään 100 v. juhlia, niillä juhlillä ole mitään tekemistäkään suomen kanssa... suomessa tuota juhlaa ei järjestetä joka toinen vuosi 55555

        Lerppa Lerppa. Sinun katkeruutesi Pattayaa kohtaan on tiedossa. Riitäisi hyvin että kerran vuodessa sanoisit että sinua korpeaa vieläkin kumppanisi karkaaminen Pattayalle. Olisit mennyt perässä, jos olisi rahaa. Mutta kun sulla ei ole rahaa. On vain sairaalloinen katkeruus joka syö sinua joka päivä ja tappaa jonakin päivänä.

        Hieno tapahtuma tuo laivastohommeli ja jälleen kerran Pattayalla! Viime syksynä oli ensimmäistä kertaa Aasian maiden johtajien jättimäinen kokous Thaimaassa. Arvaatko missä kaupungissa? Pattayalla.


      • 34NumBall
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Lerppa Lerppa. Sinun katkeruutesi Pattayaa kohtaan on tiedossa. Riitäisi hyvin että kerran vuodessa sanoisit että sinua korpeaa vieläkin kumppanisi karkaaminen Pattayalle. Olisit mennyt perässä, jos olisi rahaa. Mutta kun sulla ei ole rahaa. On vain sairaalloinen katkeruus joka syö sinua joka päivä ja tappaa jonakin päivänä.

        Hieno tapahtuma tuo laivastohommeli ja jälleen kerran Pattayalla! Viime syksynä oli ensimmäistä kertaa Aasian maiden johtajien jättimäinen kokous Thaimaassa. Arvaatko missä kaupungissa? Pattayalla.

        Resu mutta , itkemisesi ei muuta sitä tosiasiaa että tuo laivastokatselmus järjestetään joka toinen vuosi, ainakin 10 vuotta eikä resut asiaa tiedä... 2015, 2013, 2011 taisi olla vielä vuonna 2009 aina marraskuussa. En ole koskaan käynyt kun laivoja on nähty paljon kun faija oli merillä... Olin kaikki vapaat ajat mukana 18 vuotiaana... Kauppalaivastossa lähinnä britteihin ja Saksaan... Samoin asuin lapsena Kotkassa jolloin meripäivät olivat hyvin tuttuja.


      • nololloltaaskerran

        Sulla on oiva taito kehua itseäsi mielikuvitushahmojesi kautta. Yhtään älyllistä kirjoitusta tai vastausta ei olla vielä sinulta kylläkään nähty. Olet pieni kopiopoika, jonka järki ei riitä muuhun kuin toistelemaan ja kyselemään. Motiivejasi voi vain arvailla, kun mikään sanomasi ei ole koskaan totta. Yksinkertaisetkin asiat ovat sinulle täysin ylivoimaisia tai tuntemattomia. Olet viisivuotiaan tasolla. Viisivuotiaillakin on suuret luulot itsestään kuten pienillä fifi koirillakin.


      • 34NumBall

        No mutta resu ethän ole minulle suuttunut, tuollainen on vaarallista ja voi vaikka katketa verisuoni päästä, ja tiedätkö resu se on hyvin vaarallista, jos paska haisee yksi ja seurassa muista pyytää hoitajaa vaihtamaan vaippa niin haju voi hävitä kunnes taas töräytät kakat...
        Sinusta tulee mieleen nassesetä, eiks nenäpäivä ollut siellä just. resu.
        Resu muuten pattayalla on tilastojen mukaan 20.000-30.000 vuokramorsiamia, hieman kaudesta riippuen.


      • 34NumBall

        Kirjoituksessani oli virhe, olin faijan mukana kaikki lomani, 18 vuotiaaksi asti... faijan laiva ajoi lontoo kotka väliä, sain aina kyydin joko sinne tai saksaa jäin sinne odottamaan että hakevat minut parin viikon kuukauden päästä, kun laiva toi uuden lastin... ekan kerran 14-15 vuotiaana olin silloin yhden kaverin kanssa kaksi viikkoa, lontoossa... sen jälkeen olin pääosin yksin kaikki kesälomat siellä... mukavaa aikaa... opetti englantia... sain yleensä majapaikan merimieskirkosta, ja apua jos tuoli ongelmia...


      • 34NumbalI
        34NumBall kirjoitti:

        Kirjoituksessani oli virhe, olin faijan mukana kaikki lomani, 18 vuotiaaksi asti... faijan laiva ajoi lontoo kotka väliä, sain aina kyydin joko sinne tai saksaa jäin sinne odottamaan että hakevat minut parin viikon kuukauden päästä, kun laiva toi uuden lastin... ekan kerran 14-15 vuotiaana olin silloin yhden kaverin kanssa kaksi viikkoa, lontoossa... sen jälkeen olin pääosin yksin kaikki kesälomat siellä... mukavaa aikaa... opetti englantia... sain yleensä majapaikan merimieskirkosta, ja apua jos tuoli ongelmia...

        Kaikki jo varmaan arvasikin, että Lontoon Kotkasta oli kyse. Kerran meni moottorin nokkapyörä jumiin ja jouduttiin vetämään melalla loppumatka... oikaistiin Parpadoksen kautta jossa tankattiin vesisäiliöt, isä heitti uuden lastin mun selkään... kaikki kesälomat oltiin yhdynnässä ja sitten merimies tuli kirkosta ja vei neitsyyden... en voinut istua tuolilla viikkoihin... oli tuoliongelmia melkoisesti... Minut unohdettiin sitten lontoon essolle, Saksaan, mutta ei sillä niin väliä...


      • 34NumBalI
        34NumBall kirjoitti:

        Kirjoituksessani oli virhe, olin faijan mukana kaikki lomani, 18 vuotiaaksi asti... faijan laiva ajoi lontoo kotka väliä, sain aina kyydin joko sinne tai saksaa jäin sinne odottamaan että hakevat minut parin viikon kuukauden päästä, kun laiva toi uuden lastin... ekan kerran 14-15 vuotiaana olin silloin yhden kaverin kanssa kaksi viikkoa, lontoossa... sen jälkeen olin pääosin yksin kaikki kesälomat siellä... mukavaa aikaa... opetti englantia... sain yleensä majapaikan merimieskirkosta, ja apua jos tuoli ongelmia...

        Moicculi reppanaiset miehet! Te ette ymmärrä mitään maineen merkityksestä matkailulle. Mä tiedän.
        Paljon on tullut kuulkaas nähtyä. Jo alle 18 vuotiaana olin isäni mukana seilaamassa kaikilla maailman merillä. Kapteeni Mustaparraksi sanovat...

        Jossakin välissä lukaisin itseni myös insinööriksi, ennenkuin palvelin 30 vuotta armeijassa koelentäjänäinsinöörinä myös amerikan yhdysvalloissa ja sivutoimisena keksijänerona, jonka patentit niittää edelleen mainetta kansainvälisessä maailmassa kuten Väisälässä, joka sijaitsee Hirvensalmella.

        Hyvästelin jo 13 vuotiaana minut synnyttäneen naisen. Ymmärsin olevani ei toivottu lapsi, kun äitini osti minulle radion kylpyleluksi. Äiti oli toivonut tyttöä ja puki minua mekkoihin. Hävetti koulussa sen aikaa mitä siellä sain olla... Lempinimeni oli Liisa... Ne resuperseet...

        Niin se maine... Pattayan maine. Kuten hyvin tiedätte, matkustan kuusi kertaa vuodessa Pattayalle. Joskus myös vaimo ja aikuiset lapset on mukana. Menemme sinne vapaalipuilla katselemaan Pattayan mainetta. Vaimoni oli 18 kun alettiin olemaan yhdessä... Ite olin 59... Nykyään vaimoni on 20 vuotta mua nuorempi... Aikaero nääs resuperseet...

        Kun olemme syömässä hyvää kuponkiruokaa Pattayalla, niin yhtäkkiä muistan Pattayan maineen Sodomana ja Gomorrana ja minulta menee ruokahalu. Aavistan nimittäin herkässä selkäpiissäni, että jossakin joku varmasti panee. Siksi pysyn hoikkana aina Pattayalla. Kyllä oikein öllöttää ja ällöttää.

        Kun katselemme jotakin näytöstä tai musiikillista esitystä Pattayalla, niin yhtäkkiä mieleeni paukahtaa se maine... Aavistan nimittäin herkässä selkäpiissäni, että jossakin joku varmasti panee. Sitten öllöttää ja ällöttää. Melkein haistan sen!

        Käytiin aamukävelyllä kauniilla ja huippukuntoon laitetulla Jomtienin rantakadulla, join kokiksen ja aurinko paistoi, laineet liplatti... Mieleeni tulee Pattayan maine... Aavistin nimittäin yllättäen herkässä selkäpiissäni, että jossakin joku varmasti panee. Sitten öllöttää ja ällöttää... tunnen sen ja sääriluitani kihelmöi...

        Käytin vajakkipoikaani Ripleysin "usko tai älä" hommassa. Käytin oikeesti. Usko tai älä.

        Meillä oli ihan kivaa ja Pellervo-Roosa lakkasi hetkeksi kuolaamasta. Sitten muistin taas sen maineen ja show oli pilalla... Aavistin nimittäin herkässä selkäpiissäni, että jossakin joku varmasti panee. Sitten öllöttää ja ällöttää. Gomoda ja Somora on jossain ja ehkä vielä homona! Uhhuh... Hyhhyh... Pääsee kauhuöllöpieru ja venäläiset evakuoidaan Ripleysistä... reppanat... Sotajoukot jakaa kaasunaamioita.

        Rannassa pitivät ilotulituksen. En nähnyt ensimmäistäkään rakettia kuin koetin pälyillä ympärilleni, josko jossakin joku panee. Aavistin nimittäin herkässä selkäpiissäni, että jossakin joku varmasti panee. Sitten öklötti ja kakoin limaa. Naisen sukupuolielimen saatoin melkein haistaa... Tai sitten se oli meitsin vaimot, kun ällön hotellimme suihku ei toiminut. Tuotiin säästösyistä omat saippuatkin mukana, ni vettä ei tullut. Kuitenkin oltiin maksettu huoneesta 32 bahtia yö.

        Näin rantakadulla melkein rotan ja miehen jolla oli nainen mukanaan. Mitä luulette meniköhän ne panee? Varmaan menivät panee. Tunsin sen sisuskaluissani ja tuli tosi huono olo. Helkkarin pupujussit... Tunne oli niin vahva että varmaan jossakin muuallakin Pattayalla pannaan... Huh... Karmee olo. Ei pysty ajattelemaan.

        Pakenemme juuri lautalle ja takaisin Huaan täältä kauhulasta. Toivon ettei kukaan pane lautalla... tai pidä kädestä ketään kiinni... Se on muutes kipdappaus.. kindanp... skipsteppaus? Kipdnappaus, jos pitää kädestä kiinni naista tai lastaan..

        Näen tuota pahuutta ihan tarpeeksi huonomaineisessa marketissa Jyväskylässä ja Tampereella. Pallomahat on parkissa parkkipaikalla FSO Polonezeissaan ja Simca tonneissaan... Datsuneita näkee paljon thaimuijien miehillä...

        Ei mulla muuta. Muistakaa maine niin matkoistanne tulee yhtä leuhkoja kuin minun matkoista. Unilaivalla. Mun unilaivan on kastanut tyyppi joka ei esittelyjä kaipaa... -Nalle Buh!


      • 34NumBall
        34NumbalI kirjoitti:

        Kaikki jo varmaan arvasikin, että Lontoon Kotkasta oli kyse. Kerran meni moottorin nokkapyörä jumiin ja jouduttiin vetämään melalla loppumatka... oikaistiin Parpadoksen kautta jossa tankattiin vesisäiliöt, isä heitti uuden lastin mun selkään... kaikki kesälomat oltiin yhdynnässä ja sitten merimies tuli kirkosta ja vei neitsyyden... en voinut istua tuolilla viikkoihin... oli tuoliongelmia melkoisesti... Minut unohdettiin sitten lontoon essolle, Saksaan, mutta ei sillä niin väliä...

        Resu laivan tarkoitus on vielä tavaraa jonnekin, varsin usein paperia ajettiin kotkasta lontooseen joka oli laivojen yksi perusreiteistä, toinen oli saksanmaalle joten osaan saksaakin jonkin verran, resu etkö ole koskaan kokenut mitään, ilmankos ainoa vaihtoehtosi on 24/7 ja tämä typerä palsta resu ja tietysti paratiisisi.


      • 34NumBall

        ja poju sinä et ainakaan pane, muutakuin paratiisissasi kuten muut kaltaisesi..


    • seonlerpaneloase

      Persläpilerppa ei ehdi mitään muuta, kuin palstoilla paskaa puhua, milloin perseiCM roolissa, milloin ballinumbana.
      Joutuvatko hoitokodissa useasti kutsumaan ruokailuun, vai onko lerppa jo vuodekunnossa?
      Kirjoituksistaan on vahvasti epäiltävissä, tuona vuodepotilaana oloa.

    • qwqwqww

      Täällä näköjään pari uuninpankkopoikaa yrittää selittää jotain ikäänkuin olisivat ikipäivinä muka käyneet Peräseinäjoen ulkopuolella.
      Suosittelen pikaista kapuamista sinne pankolle takaisin koska alkaa olla jo luntakin täällä Peräseinäjoessa.

    • HookkiLerpanpersiissä

      Noita russakan aluksia seisoo pitkin Suomelahden selkiä aluevesirajan tuntumassa. Romuina noita pidetään, vaan löytyy niistä asetta ilmaan ja veden alle.

      Jenkitkin liikkeellä vanhalla rojulla, no Tomahookin voi laukaista vaikka Lerpukan ruuhesta.

      • niikoSuhnanLahella

        Saako niistä pirtua, varmana saa ?


      • eitarvitaParatiisissa
        niikoSuhnanLahella kirjoitti:

        Saako niistä pirtua, varmana saa ?

        Eiköhän sitä riitä ihan tarpeeksi maissa, tämä ei ole mikään kaikkikieltolakimaa niinkuin Suomi, vielä

        kaljankin saa kantaa tiskiltä terassille, jos itse haluaa, henkilökunta toki on heti auttamassa


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe