Onko Tampereella vertaistukiryhmää

Sos-fobia

Sosiaalisten tilanteiden pelosta ja ahdistuksesta kärsiville? Mut on laitettu mielenterveystoimistosta johonkin tuetun asumisen jonoon mutta en halua sellaista vaan mieluummin kävisin vaikka kerran viikossa tai vaikka edes joka toinen viikko juttelemassa jossain jännittäjille tarkoitetussa vertaistukiryhmässä.

Mielellään jos olis vielä Tampereen keskustassa niin se olis hyvä ettei tarvisi matkustaa toiselle puolelle kaupunkia kun sekin on hankalaa mulle. Aloittaminen tulisi mahdollisesti kyseeseen ensi vuoden puolella. Olen joskus käynyt sellaisessa mutta se jouduttiin ikävä kyllä lopettamaan liian pienen osallistuja määrän takia.

3

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuoripoika15

      Minkälaisia tilanteita pelkäät? Ite pääsin ujoudesta yli lähiaikoina.

    • Sos-fobia

      Mulla pelko on todella laaja-alainen eli pelkään lähes kaikkia mahdollisia sosiaalisia tilanteita ihan kaupassa käymisestä lähtien. Mulla tämä ongelma on jatkunut jo jostain 16-vuotiaasta asti ja olen pian jo 29-vuotias. Ujous on eri asia kuin sosiaalisten tilanteiden pelko.

      • MUNARAKKIKANANPASKA

        Jaa mä en pelekää kaupassa asiointia, mut siihe se melkeinpä jää, etenki jos pittää jutella tai tapailla ihmisiä, ei onnistu, mut kauppa-asiointi onnistuu muu pakolline asiointi ja onnistuu myös urheilukisoissa käynti katsojan roolissa, mutta heti jos pitää puhua muije kaa, niin se on lähinnä MURHAA minulle.
        Ei onnistu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe