Onko kukaan kokeillut sopiiko Vitara S mallin 17 tuuman vanteelle laitetut 60 sarjalaiset renkaat etuakselilla pyörimään ilman että ottaa sisälokarehin kiinni taka_akselillahan kyllä on tilaa kylliksi olisivat vaan maastossa vähän paremmin vannetta suojaavat
Sopiiko Vitara S mallin 17 tuuman vannnenteelle 60
8
162
Vastaukset
- Elmeri-
Ei ole. Ei sovi. On muutenkin pirskatin huono auto ajaa. S Cross 1,0 automaatti onkin sitten kaikkein huonoin ajettava suzukeista. Sääli omistajia, kun rahan menneet hukkaan.
- Velukkanen
Litranen kone automaatilla, ei helvetti? Pakko olla vitsi?
- sussukilla
Sopii.
Triangle Ice Link on hieman parempi talvirengas kuin Hakkapeliitta 8 kertoo oma perstuntuma alkutalven ajokokemusten perusteella. - ViMaRa
Niitähän mä juuri kyselin tää taitaa olla joku lastentarhan palsta mitä olen lueskellut ei mitään asiallisia vastauksia paskan jauhantaan keskittyvä foorumi .pitää kai siirtyä aikuisten palstoille
- jamiikk
Kerran olet tullut siihen tulokseen, ettei täältä saa asiallisia vastauksia, niin miksi ihmeessä kyselet? Ole varovainen niillä aikuisten palstoilla, viiruksia pukkaa, mulla niistä kokemusta poikamies ajoilta.
- Vitaraon
On kokeiltu ja hyvin sopii 215/60-17.
- Vitaraeiole
Minun mielestäni ei sovi.
- Silimäpasko
VitMaRa,
Omassani ,vuosimalli -17 on alla Goodyear Ice Grip SUV nastarenkaat 215-60-17 ja oikein hyvin mahtuu. Ei ota hitustakaan kiinni ääriasennossa,eikä missään muussakaan tapauksessa. Kestää paremmin noita murskepintojakin mettäautopoluilla.Vaihdoin noitten alkuperäisten lättäkumien tilalle.
Ei nuo ajo-ominaisuudet nyt nin huonot ole,kun joku antoi tuolla ylempänä ymmärtää,liekkö kuullut vaihtoehtoista faktaa Shellin paarissa,tuskin on omistanut ko laitetta koskaan.
Kokemuksella ammattiautoilua liki 50 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820