ClubOnen jouluristeilytarjoukset

Joululahjaristeilyt

Tuli kirje ja sisällä kaksi tarjouskuponkia. Toinen Tallinkin eli Helsinki - Tallinna. Toinen Silja Linen risteilyille Tukholmaan Helsingistä tai Turusta.

20

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Provoilijalle

      Kotimainen lähetti vastaavan paketin sähköpostilla,
      ei tarvita sitten enää lähtöselvityksessä mitään kuponkeja (paperilappusia),
      kaikki on valmiina odottamassa terminaalin lähtöselvityksessä sinua
      Eihän tuo nyt niin ihmeellinen asia ole, on yleensä tapana muistaa asiakkaitaan joulun aikana

      • KultainenVenhe

        Jep, tuli VLC tarjoukset, mutta niin tuli myös TL Gold card tarjoukset sähköpostilla, nämä oli hyvät.
        Silver tarjoukset tulivat kirjeellä ja ei kehuttavat.


      • miten.kenellekin
        KultainenVenhe kirjoitti:

        Jep, tuli VLC tarjoukset, mutta niin tuli myös TL Gold card tarjoukset sähköpostilla, nämä oli hyvät.
        Silver tarjoukset tulivat kirjeellä ja ei kehuttavat.

        Minä kyllä sain Silver-asiakkaan alennuskoodin sähköpostiini.


      • Eri-tunnukset
        miten.kenellekin kirjoitti:

        Minä kyllä sain Silver-asiakkaan alennuskoodin sähköpostiini.

        Siljan ja Tallinkin korteissa oli eri alennuskoodit.


      • miten.kenellekin
        Eri-tunnukset kirjoitti:

        Siljan ja Tallinkin korteissa oli eri alennuskoodit.

        Kyllä minä lukea osaan, mutta Tallinnaan en enää viitsi lähteä:
        Hei TAUNO,

        Toivomme, että joulustasi sekä lähenevästä uudesta vuodesta tulee iloinen ja elämyksellinen. Kiitoksena kuluneesta vuodesta haluamme muistaa sinua tällä joulutervehdyksellä. Katso alta muutama hintaesimerkki.

        Matkat Tukholmaan, käytä Silja Linen alennuskoodia:

        Päivä Tukholmassa -risteily Helsingistä: Promenade-hytti alk. 45 € tai 6 000 p 25 €
        23 h -risteily Turusta: A-hytti alk. 20 € tai 3 000 p 12 €

        Matkat Tallinnaan, käytä Tallinkin alennuskoodia:

        22 h -risteily Helsingistä Tallinnaan: A-hytti alk. 38 € tai 5 000 p 20 €
        Edestakainen reittimatka Tallinnaan kansipaikoin 16 €/henkilö,
        Comfort Lounge -lisämaksu 8 €/hlö/suunta


    • tättärääpippijuu

      No. mikä oli kummankin kirjoittajan "sanoma".

      • sanomasta-kerron

        Kommentoida aloittajan kirjoitusta, ja oma ongelmasi olikaan?


    • Laatua-olla-pitää

      Ei voi käyttää, sillä minua ei noihin rahvas-hytteihin saa. Eikä niitä kelvollisia hyttejä tarjota alehintaisina.

      Tai voinhan minä rahvas-hytissä pistäytä, jos viehko nainen minut sinne johdattaa...

      • Riittävätostot

        Tulee tarjouksia, kun kortissa on paremmat värit.


      • Muodin.orjat
        Riittävätostot kirjoitti:

        Tulee tarjouksia, kun kortissa on paremmat värit.

        Jokainen saa käydä missä haluaa, taidat olla itse sellainen onneton laumaeläin?


      • Ei-niitä-ole
        Riittävätostot kirjoitti:

        Tulee tarjouksia, kun kortissa on paremmat värit.

        Koska olet nähnyt sviitti-tarjouksia?


    • MarkkuSeppä

      Juntit käy risteilyillä. Sinne vaan lantasaappaat jonossa.

    • saappaat.jalassa

      En muista koska olisin viimeksi ollut laivalla yötä mutta pari kertaa vuodessa käyn lahden yli Tallinnaan pikaisesti. Yö joko hotellissa tai sitten vaan päiväreissu ja ostokset.
      Nyt mennään parin viikon päästä, matka edestakaisin maksaa 3 euroa/nuppi. Johan sinne kannattaa päiväksi mennä ihan vaan huvin vuoksi, käydä Tallinnassa vaikka syömässä tai parturissa tai vaan käppäilemässä.

      Me otetaan tällä kertaa auto laivaan kun tuodaan taas enemmän. Käydään Tallinnassa joulutorilla, haetaan joulun ja vuodenvaihteen juomat rannasta ja viedään saman tien ostokset autoon. Kätevää ja helppoa.

    • tyttönen8676

      Mitkä nämä koodit on tänä vuonna? Nehän siis esim. kaikilla Silver-asiakkaiden kupongeissa sama :)

      • Siinä-se-on

        No kato siitä kupongista.


      • TäityliTurust

        En kerro muuta kuin 9xxxx. Emme kyllä itse kuponkia edes tarvitse. Tallinnassa alkaa olla Turun hinnat. Ei mitään järkeä enään lähteä. Ehkä jos laiva menisi Riikaan tilanne olisi toinen. Ja nimenomaan Turusta Riikaan.


      • kysyn.vaan_
        TäityliTurust kirjoitti:

        En kerro muuta kuin 9xxxx. Emme kyllä itse kuponkia edes tarvitse. Tallinnassa alkaa olla Turun hinnat. Ei mitään järkeä enään lähteä. Ehkä jos laiva menisi Riikaan tilanne olisi toinen. Ja nimenomaan Turusta Riikaan.

        Mitä järkeä olisi mennä 3 päivän matkalle Riikaan jossa ollaan muutama tunti perillä?


    • Pulver

      Silver asiakkaan hinnalla voivat matkustaa vain rekisteröidyt Silverit.

      • robottirops

        Enpä tiiä onko noin, ainakin yhdellä ja samalla lahjakortilla (eli koodilla) olen jo varannut (sekä matkustanut) muutaman kerran vaikka lappusessa lukee että luovutetaan selvityksessä. Kas kun hoitaa automaatilla selvityksen, ei kysellä kortteja ei silverpulvereita.


    • vaihtelevaa

      Eckerön lappu pitää luovuttaa lähtöselvityksessä. Automaatti ei anna lippua. Tallink ei rajoita matkojen määrää vaan alennuksen voimassaolon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe