Naisen tulkitseminen

todellavaikeeta

Keskityn tässä viestissä lähinnä ulkonäköön.
Ainakin sen verran olen elämäni aikana todennut, että naisen tulkitseminen ulkonäön perusteella on kyllä jossain määrin vaikeaa. Pyrin siis lähinnä arvioimaan sitä, millainen palaute tulee, kun tekee aloitteen jollekin tietyn näköiselle naiselle. Voisiko palaute siis olla selvästi erilainen, jos tekee aloitteen jollekin toisenlaisen näköiselle naiselle?
Tottakai me kaikki jossain määrin katsotaan ulkonäköön, kun valitsemme erityisesti isossa kaupungissa monen ihmisen joukosta jonkun, joka kiinnostaa meitä jossain määrin enemmän. Olisi todella vaikeaa ajatella, ettei ulkonäöllä olisi alussa jonkin verran merkitystä.
Olen myös aikaisemminkin pohtinut tätä jossain tasoteorian yhteydessä, kun olen ollut harmissani, kun itselleni ulkonäöllisesti sopiva nainen ei kelpuuta oman tasoista miestä.
Tuo, että olis mielenkiintoista löytää tälle joku logiikka, minkä näköisiä naisia kannattaa loppujen lopuksi yrittää. En siis ole pystynyt ainakaan 90% varmaa logiikkaa löytää sille, että tämän näköisen miehen pitäisi yrittää tämän näköistä naista, jolloin alkuun pääseminen olisi 90% taattu.
Tuossa on esimerkki miehestä, joka on lukuisia naisia kaatanut ja on mallin kanssa naimisissa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000001033027.html
Täytyy kyllä itse todella arvostaa, että tämä mies ei todellakaan näytä miltään kovin lihaksikkaalta ja saanut kuitenkin mallin vaimokseen. Itse kun olen paljon miettinyt esimerkiksi, kuinka paljon pitäisi itsellä olla lihaksia, jotta kelpais ainakin alkuun itseä kiinnostaville naisille. Tässä puhutaan nyt jollain tavalla todennäköisyyksistä, millaisen naisen itse huomaan esimerkiksi suuressa kaupungissa isossa ihmismäärässä.
Keskusteluja siis naisen tulkitsemisesta ulkonäön perusteella esimerkiksi vaatteet, meikki, hiukset, jne.

85

1744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En oikeastaan ymmärrä täysin keskustelua tasoista. Kyllä minä myönnän karsivani naisia ulkonäöllisistä syistä, mutta silti pokaamisessa on kyse ennen kaikkea siitä että on myös keskinäistä kemiaa. En koskaan edes kiinnitä huomiota naisiin jotka keskittyvät liikaa itseensä ja kuoreensa, kyllä naisessa pitää olla ulkonäön lisäksi myös naisellista lämpöä ja inhimillisyyttä.

      • kyllähänsenäino

        Koko aloitus kuva sitä, miten pihalla mies on kun menee naista iskemään kuin lautaa menisi ostamaan: kuinkas pitkää ja paksua, höylättyä vai höyläämätöntä. Ja mies tietysti päättää mikä on oma taso ja naisen taso ja sitten vetää jonkun itkupotkuraivarin kun ei nainen HUOLI TASOAAN.

        Että niin vaan on kaukana minkäänlainen ymmärrys ihmisten välisesstä toiminnasta, ihmissuhteista, että turhaa on edes yrittää ymmärryksen vettä tuollaiseen seulaan kaataa.

        Vaikka Palstamäki, Dissident jokus ja nainen39vee ansiokkaasti yrittävätkin.


      • todellavaikeeta

        Onko näin Palstamäki, että liikaa kuoreensa keskittyneet naiset olisivat sellaisia, joilta puuttuu lämpö ja inhimillisyys? Varmasti sellaisiakin on. Mä olen itsekin pohtinut tätä kysymystä, jos näkee naisen, joka näyttää liikaa kuoreensa keskittyneeltä. Toki tulee itsellenikin ensimmäinen ajatus, että tuo nainen kelpuuttaa ainoastaan menestyneitä miehiä. Tämä juuri onkin mielenkiintoinen kysymus, kuinka paljon luomme juuri näitä meidän omia käsityksiä omassa päässämme. Meidän täytyy vaan uskaltaa näitä omia käsityksiä välillä tarkastella faktojen kautta. Siksi ryhdyinkin keskustelemaan tästä aiheesta tällä palstalla.


      • todellavaikeeta

        Tuo keskinäinen kemia on ilman muuta todella tärkeä seikka pokaamisessa, kuten Palstamäki sanoi. Kun harrastaa pokaamista, tulee tottakai kokemusta, kun näkee erilaisia naisia ja on tehnyt monenlaiselle naiselle aloitteen tai joskus jopa niinkin, että nainen on tehnyt aloitteen. Tottakai suuressa kaupungissa näkee monenlaisia ihmisiä illan aikana ja joku vaan kiinnostaa selvästi enemmän ulkonäönperusteella ja silloin tietysti pyrin jonkin aikaa keskittymään juuri tähän naiseen ja odotan sopivaa tilaisuutta mennä juttelee. Sitten kun menee juttelee, ei vaan pysty sanoo, toimiiko kemia vai ei. Tästä on kokemusta, että tietyntyyppisen näkönen nainen voi olla todella mukava tai sitten ei. Ulkonäkö kuitenkin on se, johon ensimmäisenä tarttuu varsinkin isossa kaupungissa, kun valinnan varaa on. Toki sitten, kun pääsee juttelee, huomaa, onko kemiaa.


      • todellavaikeeta
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Tuo keskinäinen kemia on ilman muuta todella tärkeä seikka pokaamisessa, kuten Palstamäki sanoi. Kun harrastaa pokaamista, tulee tottakai kokemusta, kun näkee erilaisia naisia ja on tehnyt monenlaiselle naiselle aloitteen tai joskus jopa niinkin, että nainen on tehnyt aloitteen. Tottakai suuressa kaupungissa näkee monenlaisia ihmisiä illan aikana ja joku vaan kiinnostaa selvästi enemmän ulkonäönperusteella ja silloin tietysti pyrin jonkin aikaa keskittymään juuri tähän naiseen ja odotan sopivaa tilaisuutta mennä juttelee. Sitten kun menee juttelee, ei vaan pysty sanoo, toimiiko kemia vai ei. Tästä on kokemusta, että tietyntyyppisen näkönen nainen voi olla todella mukava tai sitten ei. Ulkonäkö kuitenkin on se, johon ensimmäisenä tarttuu varsinkin isossa kaupungissa, kun valinnan varaa on. Toki sitten, kun pääsee juttelee, huomaa, onko kemiaa.

        PItää siis vielä selventää tuota keskustelua näennäisesti liikaa kuoreensa keskittyneestä naisesta. Siis on kokemusta siitä, että joku näennäisesti liikaa kuoreensa keskittynyt nainen voi olla todella mukava, kun tekee aloitteen ja joku on taas tyly. Jokatapauksessa silläkin on merkitystä, miten itse aloitteen tekee ja tottakai tätä tulee aina pohdittua, jos nainen vastaa aloitteeseen kuivasti. Tottakai tulee myös sitäkin pohdittua, tekeekö aloitteita usein liian "korkeatasoiselle" naiselle. Tässä tapauksessa taso määräytyy ulkonäön mukaan, jos ei naisesta tiedä mitään muuta, kuten tavallista on silloin, kun isossa kaupungissa etsii naista. Ulkonäkö ei siis missään tapauksessa kerro naisen todellista tasoa, vaan sen kuinka suurella todennäköisyydellä valitsen suuressa kaupungissa naisen, jolle teen aloitteen. Sitten kun pääsen juttelee, selviää pikkuhiljaa naisen todellinen taso, joka voidaan mitata vaikka sillä, onko inhimillisyyttä ja lämpöä.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Onko näin Palstamäki, että liikaa kuoreensa keskittyneet naiset olisivat sellaisia, joilta puuttuu lämpö ja inhimillisyys? Varmasti sellaisiakin on. Mä olen itsekin pohtinut tätä kysymystä, jos näkee naisen, joka näyttää liikaa kuoreensa keskittyneeltä. Toki tulee itsellenikin ensimmäinen ajatus, että tuo nainen kelpuuttaa ainoastaan menestyneitä miehiä. Tämä juuri onkin mielenkiintoinen kysymus, kuinka paljon luomme juuri näitä meidän omia käsityksiä omassa päässämme. Meidän täytyy vaan uskaltaa näitä omia käsityksiä välillä tarkastella faktojen kautta. Siksi ryhdyinkin keskustelemaan tästä aiheesta tällä palstalla.

        Mielestäni inhimillisyys ja lämpö näkyy ihmisen olemuksessa, eleissä, katseessa, hymyssä jne jne.

        Kuoreensa keskittynyt nainen voi myös ilmaista kiinnostustaan, mutta jos koen ettei hänellä ole tarjottavanaan kuin pelkkä kuori, niin ei kiitos.


      • retorinen.ätmi
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Mielestäni inhimillisyys ja lämpö näkyy ihmisen olemuksessa, eleissä, katseessa, hymyssä jne jne.

        Kuoreensa keskittynyt nainen voi myös ilmaista kiinnostustaan, mutta jos koen ettei hänellä ole tarjottavanaan kuin pelkkä kuori, niin ei kiitos.

        Ja sellaisia naisia sinä hunsvontti tuolla systemaattisesti turmelet. Pitäsköhän pysyä niissä bimboissa, kun et kuitenkaan mitään muuta hae kuin niitä panoja.


      • retorinen.ätmi kirjoitti:

        Ja sellaisia naisia sinä hunsvontti tuolla systemaattisesti turmelet. Pitäsköhän pysyä niissä bimboissa, kun et kuitenkaan mitään muuta hae kuin niitä panoja.

        Eipä liene yksikään mennyt rikki.


      • sellainen.on.ytmi
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Eipä liene yksikään mennyt rikki.

        Sisältä menevät.


    • minkätaakseenjättää

      Nojoo, pelimiesten guru Strauss siis hakeutui lopulta hoitoon seksiaddiktion takia, kun normaalit ihmissuhteet eivät kulkeneet. Siinäpä idoli tämänkin palstan ätmeille.

      - Syöksyin pimeyteen kirjani takia. Siitä on ollut apua ehkä niille, jotka pääsivät naimisiin tai suhteeseen kirjani takia, mutta ylipäänsä uskon kirjani muuttaneen ihmisiä huonompaan suuntaan. Pokaajien veljeskunnassa on myös pahoja miehiä, hän muistuttaa.

      • 12121212121212

        Seksiaddiktit, eli himokkaat ja määrätietoiset saalistajamiehet, ovat kaikista suosituimpia sekä seksisuhteeseen että avioliittoon.

        Harva mies on tilanteessa jossa ei kannattaisi kehittää itsestään nykyistä enemmän pelimiestä. Ne muutamat luontaiset playerit tuskin lukevat pelimieskirjallisuutta.


      • Lgöslwfk
        12121212121212 kirjoitti:

        Seksiaddiktit, eli himokkaat ja määrätietoiset saalistajamiehet, ovat kaikista suosituimpia sekä seksisuhteeseen että avioliittoon.

        Harva mies on tilanteessa jossa ei kannattaisi kehittää itsestään nykyistä enemmän pelimiestä. Ne muutamat luontaiset playerit tuskin lukevat pelimieskirjallisuutta.

        Eivät muuten ole. Voit toki hokea tätä itsellesi taas sinne hamaan loppuun saakka:D


    • No näin naisena sanon, vaikken malli olekaan. Että ei ne lihakset edesauta sinua saamaan naista, jollet sitten onnistu löytämään naista, jolle ne sinun lihakset ovat kauhean tärkeä juttu. Ulkonäkökeskeistä.

      Kyllä sulla tarvis olla olemus, joka heijastelee ulospäin jonkun näköistä älyllistäkin toimintaa. Seurallisuutta ja inhimillisyyttä. Rautakangen nielleenä voi olla aika hiljaista...

      Naiset tykkää noin keskimäärin asiallisista miehistä, jotka ei ole nokka kurtussa naisten seurassa, suhtautuu elämään sopivan optimistisesti ja ylipäänsä käyttäytyy sen mukaan. Että ei oo kuin maansa myynyt. Ja kykenee puhumaan melko laajasti asiasta kun asiasta, edes yleisellä tasolla. Mielinkielen ei tarvi olla, mutta kyllähän tylyttäjät tahtoo jossain kohtaa jäädä kivempien miesten varjoon.

      Ulkonäössä kaikki on kiinni enempikin siitä miten hyvin näytät huolehtivasi itsestäsi. Eikä se suinkaan tarkoita mitään atleettia ja merkkivaate rumbaa, vaan yleistä siisteyttä ja ehjiä vaatteita, ellei ne vaatteet ole jonkun muodin mukaan valmiiksi rikki. :)

      Muotitietoisuus tietty näkyy sitten jo kauas, jos sillä haluaa päteä. Kyllä toinen samanlainen omanalaisensa tunnistaa.

      • EdesUnissa

        Hauska huomata että niin moni vastasi tähän aloitukseen. Minun on myönnettävä etten oikein tajunnut mitä aloittaja yrittää sanoa/kysyä tässä ?
        Luoda ulkonäkötekijöihin perustuva standardilähestymis yritys ? Minulla on olemassa yksi standardi. Aloitan sanomalla Hei !.
        Tuo aloitus kuulosti hyvin insinöörimäiseltä ajattelulta, kuten koko tasoteoriakin. Esimerkiksi, olen vienyt sänkyyn jotakuinkin >100 naista. Siinä on ollut kaikenvärisiä (hiuksia) , näköisiä ja useita eri uskontokuntia ja kansallisuuksia. Ainoat yhteiset tekijät näillä ovat ettei kukaan ollut ylipainoinen, kääpiö tai ammatiltaan astronautti.
        Kun tähän tasoteoriaan menee yksityiskohtien kautta, niin huomaa ettei se ole täydellinen. Noin teoriassa se esiintyy, mutta lopuliset valinnat tapahtuvat persoonallisuuden mukaan.


      • todellavaikeeta
        EdesUnissa kirjoitti:

        Hauska huomata että niin moni vastasi tähän aloitukseen. Minun on myönnettävä etten oikein tajunnut mitä aloittaja yrittää sanoa/kysyä tässä ?
        Luoda ulkonäkötekijöihin perustuva standardilähestymis yritys ? Minulla on olemassa yksi standardi. Aloitan sanomalla Hei !.
        Tuo aloitus kuulosti hyvin insinöörimäiseltä ajattelulta, kuten koko tasoteoriakin. Esimerkiksi, olen vienyt sänkyyn jotakuinkin >100 naista. Siinä on ollut kaikenvärisiä (hiuksia) , näköisiä ja useita eri uskontokuntia ja kansallisuuksia. Ainoat yhteiset tekijät näillä ovat ettei kukaan ollut ylipainoinen, kääpiö tai ammatiltaan astronautti.
        Kun tähän tasoteoriaan menee yksityiskohtien kautta, niin huomaa ettei se ole täydellinen. Noin teoriassa se esiintyy, mutta lopuliset valinnat tapahtuvat persoonallisuuden mukaan.

        Tuo tasoteoria ei kyllä ole täydellinen. Itsekin olen huomannut. Kuten sanoin en ole löytänyt sellaista logiikkaa, joka olisi 90% varma, kun tekee naiseen aloitteen. Mutta kyllä tasoteoriasta olisi jokatapauksessa apua, mitä täydellisempi se olisi. Suomessa on varmasti aivan tarpeeksi yksinäisiä miehiä, jotka kuitenkin haluais parisuhteen. Siksi on tärkeetä, että pohditaan syitä, miksi jotkut miehet jää pitkäksi aikaa ilman parisuhdetta ja myös ilman perhettä.
        Kuulut toki niihin hopealusikka kourassa syntyneisiin miehiin, joilla on selvästi joko huomattavasti keskitasoa suurempi karisma tai sitten olet uralla selvästi muita menestyneempi.
        Tuollaista määrää monenlaisia naisia on täydellinen mahdottomuus saada sänkyyn, jos ei ole ytm. Tämän takia juuri tuo tasoteoria on niin tärkee. Mikä on siis syy sille, että jotkut miehet kiinnostaa näin monenlaisia naisia.
        Jos vaan sopii, voit avata tätä vähän enemmän: esimerkiksi minkä näköinen olet (kasvon piirteet toki ovat ne mitä ovat, mutta kropalle voi jonkin verran tehdä jotain), oletko selvästi lihaksikas, onko hyvä supliikki, onko koomikon taitoja? Jos pystyy saamaan sänkyyn monenlaisia naisia, on varmasti etua siitä, jos pystyy myös keskustelee monenlaisista asioista, joten se tuskin kovin paljoa auttaa saamaan monenlaisia naisia, jos on esimerkiksi huippu tietokoneasiantuntija ja ei esimerkiksi tiedä paljon mitään musiikista, elokuvista jne.
        Kun tätä tasoteoriaa pyrkii jonkin verran avaamaan, kyllä sieltä löytyy joitakin tärkeitä seikkoja, jotka ovat tärkeässä asemassa siihen, että jotkut miehet kykenee saamaan hyvin monenlaisia naisia. Täydellinen tasoteoria ei kuitenkaan ole. Siitä olen samaa mieltä.


      • honeypot-
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Tuo tasoteoria ei kyllä ole täydellinen. Itsekin olen huomannut. Kuten sanoin en ole löytänyt sellaista logiikkaa, joka olisi 90% varma, kun tekee naiseen aloitteen. Mutta kyllä tasoteoriasta olisi jokatapauksessa apua, mitä täydellisempi se olisi. Suomessa on varmasti aivan tarpeeksi yksinäisiä miehiä, jotka kuitenkin haluais parisuhteen. Siksi on tärkeetä, että pohditaan syitä, miksi jotkut miehet jää pitkäksi aikaa ilman parisuhdetta ja myös ilman perhettä.
        Kuulut toki niihin hopealusikka kourassa syntyneisiin miehiin, joilla on selvästi joko huomattavasti keskitasoa suurempi karisma tai sitten olet uralla selvästi muita menestyneempi.
        Tuollaista määrää monenlaisia naisia on täydellinen mahdottomuus saada sänkyyn, jos ei ole ytm. Tämän takia juuri tuo tasoteoria on niin tärkee. Mikä on siis syy sille, että jotkut miehet kiinnostaa näin monenlaisia naisia.
        Jos vaan sopii, voit avata tätä vähän enemmän: esimerkiksi minkä näköinen olet (kasvon piirteet toki ovat ne mitä ovat, mutta kropalle voi jonkin verran tehdä jotain), oletko selvästi lihaksikas, onko hyvä supliikki, onko koomikon taitoja? Jos pystyy saamaan sänkyyn monenlaisia naisia, on varmasti etua siitä, jos pystyy myös keskustelee monenlaisista asioista, joten se tuskin kovin paljoa auttaa saamaan monenlaisia naisia, jos on esimerkiksi huippu tietokoneasiantuntija ja ei esimerkiksi tiedä paljon mitään musiikista, elokuvista jne.
        Kun tätä tasoteoriaa pyrkii jonkin verran avaamaan, kyllä sieltä löytyy joitakin tärkeitä seikkoja, jotka ovat tärkeässä asemassa siihen, että jotkut miehet kykenee saamaan hyvin monenlaisia naisia. Täydellinen tasoteoria ei kuitenkaan ole. Siitä olen samaa mieltä.

        Kyseisen miehen kohdalla ne ovat status ja resurssit jotka paistavat hänestä läpi. Puheessa, ulkoasussa etc. Ne aiheuttavat halo efektin joka on naisille kuin mesi mehiläisille.


      • yksinkertainenselitys
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Tuo tasoteoria ei kyllä ole täydellinen. Itsekin olen huomannut. Kuten sanoin en ole löytänyt sellaista logiikkaa, joka olisi 90% varma, kun tekee naiseen aloitteen. Mutta kyllä tasoteoriasta olisi jokatapauksessa apua, mitä täydellisempi se olisi. Suomessa on varmasti aivan tarpeeksi yksinäisiä miehiä, jotka kuitenkin haluais parisuhteen. Siksi on tärkeetä, että pohditaan syitä, miksi jotkut miehet jää pitkäksi aikaa ilman parisuhdetta ja myös ilman perhettä.
        Kuulut toki niihin hopealusikka kourassa syntyneisiin miehiin, joilla on selvästi joko huomattavasti keskitasoa suurempi karisma tai sitten olet uralla selvästi muita menestyneempi.
        Tuollaista määrää monenlaisia naisia on täydellinen mahdottomuus saada sänkyyn, jos ei ole ytm. Tämän takia juuri tuo tasoteoria on niin tärkee. Mikä on siis syy sille, että jotkut miehet kiinnostaa näin monenlaisia naisia.
        Jos vaan sopii, voit avata tätä vähän enemmän: esimerkiksi minkä näköinen olet (kasvon piirteet toki ovat ne mitä ovat, mutta kropalle voi jonkin verran tehdä jotain), oletko selvästi lihaksikas, onko hyvä supliikki, onko koomikon taitoja? Jos pystyy saamaan sänkyyn monenlaisia naisia, on varmasti etua siitä, jos pystyy myös keskustelee monenlaisista asioista, joten se tuskin kovin paljoa auttaa saamaan monenlaisia naisia, jos on esimerkiksi huippu tietokoneasiantuntija ja ei esimerkiksi tiedä paljon mitään musiikista, elokuvista jne.
        Kun tätä tasoteoriaa pyrkii jonkin verran avaamaan, kyllä sieltä löytyy joitakin tärkeitä seikkoja, jotka ovat tärkeässä asemassa siihen, että jotkut miehet kykenee saamaan hyvin monenlaisia naisia. Täydellinen tasoteoria ei kuitenkaan ole. Siitä olen samaa mieltä.

        Miesten naisettomuutta selittää seksuaalinen ja sosiaalinen estyneisyys ja sosiaalinen tyhmyys. Ei siitä sen ihmeempää teoriahimmeliä tarvii kehittää.


      • EdesUnissa
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Tuo tasoteoria ei kyllä ole täydellinen. Itsekin olen huomannut. Kuten sanoin en ole löytänyt sellaista logiikkaa, joka olisi 90% varma, kun tekee naiseen aloitteen. Mutta kyllä tasoteoriasta olisi jokatapauksessa apua, mitä täydellisempi se olisi. Suomessa on varmasti aivan tarpeeksi yksinäisiä miehiä, jotka kuitenkin haluais parisuhteen. Siksi on tärkeetä, että pohditaan syitä, miksi jotkut miehet jää pitkäksi aikaa ilman parisuhdetta ja myös ilman perhettä.
        Kuulut toki niihin hopealusikka kourassa syntyneisiin miehiin, joilla on selvästi joko huomattavasti keskitasoa suurempi karisma tai sitten olet uralla selvästi muita menestyneempi.
        Tuollaista määrää monenlaisia naisia on täydellinen mahdottomuus saada sänkyyn, jos ei ole ytm. Tämän takia juuri tuo tasoteoria on niin tärkee. Mikä on siis syy sille, että jotkut miehet kiinnostaa näin monenlaisia naisia.
        Jos vaan sopii, voit avata tätä vähän enemmän: esimerkiksi minkä näköinen olet (kasvon piirteet toki ovat ne mitä ovat, mutta kropalle voi jonkin verran tehdä jotain), oletko selvästi lihaksikas, onko hyvä supliikki, onko koomikon taitoja? Jos pystyy saamaan sänkyyn monenlaisia naisia, on varmasti etua siitä, jos pystyy myös keskustelee monenlaisista asioista, joten se tuskin kovin paljoa auttaa saamaan monenlaisia naisia, jos on esimerkiksi huippu tietokoneasiantuntija ja ei esimerkiksi tiedä paljon mitään musiikista, elokuvista jne.
        Kun tätä tasoteoriaa pyrkii jonkin verran avaamaan, kyllä sieltä löytyy joitakin tärkeitä seikkoja, jotka ovat tärkeässä asemassa siihen, että jotkut miehet kykenee saamaan hyvin monenlaisia naisia. Täydellinen tasoteoria ei kuitenkaan ole. Siitä olen samaa mieltä.

        Olen mielestäni aivan tavallisen näköinen, 181 cm ja 90 kg. (paino saisi olla hiukan vähemmän, mutta olen laiska)
        Voisin kuvitella että tasoteorian mukaisista asioista minulla on etuna: Nuorena saavutettu korkea asema työssä ja työstä opittu huoliteltu ulkoasu, myös vapaa-ajan asusteissa ollessani.
        Siistit hiukset

        Pystyn puhumaan helposti eri aihealueista, koska minulla on kohtuullisen hyvä yleistietämys.

        Olen rehellinen ja herätän luottamusta, sillä en ikinä satuta ihmisiä ympärilläni valta-aseman tai tietoylivoiman kautta. (naiset havainnoivat tämmöistä julkista käytöstä, joten he uskovat että olen "hyvä ja kiltti" ihminen) Tämä johtaa siihen että minulle voi helposti ehdottaa seksiä, ja kieltäväkin vastaus olisi puettu kohteliaaksi.

        Siis melko normi-juttuja. Ulospäinhän noista näkyy vain olemus ja käytös. Uskoisin että naisille ulkonäkökysymys on jopa vähemmän merkitsevä asia kuin minulle. Tuolla muulla käytöksellä silloin kun et itse tiedä että nainen tarkkailee sinua, tuntuu taas olevan iso lisä merkitys.

        Minulla on ystäviä jotka ovat itseäni paremmilla taloudellisilla resursseilla varustettuja, mutta eivät vain löydä naista ja käyttävät kaiketi siksi prostituoituja. Jotkut heistä ovat hyvin sosiaalisia ja osoittavat statuksensa näyttävästi esim. urheiluautoilla, veneillä, maastureilla ja kelkoilla. Eli edes yksin raha ja sosiaalisuus ei ole riittävä, naiset odottavat mieheltä jotakin mikä ystäviltäni puuttuu. Oletan että ystäväni haluaisivat kumppanin, sillä näen heidän kasvoiltaan kateuden kun saavun naisystäväni kanssa, ja he aina pyytävätkin minua ottamaan naisen mukaan vaikka se on hiukan hölmöä kun kaikki muut ovat yksinään.
        (Tosin voi se olla myös kunnioitusta toisen parisuhdetta kohtaan ettei varattua miestä revitä pois kotoa ja jätetä naista yksin kotiin.) Ystäväni eivät ole ääliöitä, vaikka saattavat joskus käyttäytyä siten.

        Ja lopuksi tama kaikki perustuu kokemuksiin niistä naisista jotka mina olen hyväksynyt, joten tutkimusaineisto on rajallinen eikä edusta kaikkia naisia. Esimerkiksi thai-naiset ovat täysin kokemusteni ulkopuolella, koska 1) en pidä heitä kauniina ja 2)olen saanut heistä kuvan että raha olisi useasti heidän motiivinsa.


    • Naiset on vähintään yhtä epävarmoja kuin miehet. Ovat huolestuneita siitä miltä näyttävät mutta myös siitä miltä näyttäisivät miehen rinnalla. Kiteytettynä naisen tulee saada näyttää naiselliselta.

      Vaatteiden, meikin jne. perusteella päättelisin vain haluaako tyyppi erottua joukosta vai sulautua joukkoon. Enemmän voinee päätellä jos pääsee seuraamaan naisten ryhmädynamiikkaa; on erilaisia luonteenomaisia rooleja.

    • Nainen39vee

      Ei kannata miettiä parisuhteita joidenkin viihdesivuilta tuttujen pikkujulkkisten kautta. Usein ne ihmiset, jotka tarvitsevat julkisuutta, hakeutuvat toistensa seuraan, ja ovat sitten valmiit poseeraamaan yhdessä. Esim. missit eivät pariudu jääkiekkoilijoiden kanssa siksi, että nämä edustaisivat jotain yleistä nais- ja miesihannetta ja siten korkeinta mahdollisinta ihmisyyden tasoa. Jos oikeasti haluaa miettiä, miten ihmissuhteet normaalisti toimivat, kannattaa miettiä sitä sellaisten parien kautta, joiden suhde ei ole samalla yleistä viihdettä.

      Aloittaja unohtaa olennaisen asian. Vastaus lähestymisyritykseen ei riipu vain lähestyjän ulkonäöstä. Itse asiassa se riippuu kaikkein eniten siitä, mikä on sen toisen tilanne: haluaako hän suhteen, etsiikö itse ketään. Olen aiemminkin kirjoittanut tänne siitä, että ihmisillä voi olla monenlaisia tilanteita, joihin ei yksinkertaisesti sovi KUKAAN tai minkäänlainen pokaaja. Esimerkiksi jos nainen on jo parisuhteessa, tai on ihastunut johonkin toiseen, tai haluaa vaan viettää aikaa ystävien kanssa kuulumisia vaihtaen, tai ei halua suhdetta vaan haluaa olla sinkku. Muistan sellaisen tilanteen, kun itse istuin baarissa odottamassa ystävää. Läheinen sukulainen oli juuri kuollut. En todellakaan ollut yhtään kiinnostunut aloittamaan kevyttä juttelua edes vähäksi aikaa huvin vuoksi, kun siihen tuli joku mies (ja sitä paitsi en edes ollut kiinnostunut miehistä, joten vaikka tilanne olisi ollut toinen, en olisi lämmennyt pokausyritykselle). Mahdollisesti tämäkin mies palasi palstalle valittamaan, että "pakit tuli, vaikka nainen oli jo yli 25 ja varmaan vaan joku lihaksikas jääkiekkoilijamies kelpaa hänellekin, että kiltti tavismies ei taskaan kelvannut jne jne jne jne..." Mutta tosiaan - halusin jutella ystävän kanssa ja elämäntilanteen vuoksi joku kevyt small talk ei olisi edes ollut mahdollinen. Ja ihan kohteliaasti ja asiallisesti sanoin, että odotan ystävää, jonka kanssa ei olla nähty aikoihin ja halutaan vaihtaa kuulumisia kahden kesken.

      Sitten toinen pointti: Silloin, kun toinen on seurallisella ja iloisella mielellä, sitä saattaa heittää vähän aikaa juttua tuntemattoman kanssa ilman, että täytyy heti olla valmis päättämään, voisiko olla tästä kiinnostunut. Mutta usein miesten kohdalla on kyllä sekin ongelma, että jos heidän kanssaan erehtyy juttelemaan vähän aikaa - vaikka ihan vaan sen vuoksi, että on kiva ilta ja kiva jutella ihmisten kanssa - niin mies luulee tämän heti olevan osoitus siitä, että nainen on kiinnostunut muustakin ja vähintään pitäisi saada seksiä, ellei jopa suhde. Se voi olla syy siihen, että moni nainen varmuuden vuoksi jättää tällaiset lyhyet ja mukavat juttutuokiot väliin, kun sitten mies saattaa jäädä koko illaksi siihen ja loukkaantuu sitten verisesti illan päätteeksi, kun nainen haluaakin lähteä yksin kotiin. Se selittää varmasti ison osan niistä "pakeista", joita palstan miehet ovat kokeneet. Myönnän, että usein itsekin välttelen miesten kanssa juttelua baarissa - edes sellaisia lyhyitä parin sanan vaihtoja baaritiskillä - vaikka tuntemattomien naisten kanssa näin voi jutella ihan ongelmitta. En halua, että toinen saa vääriä käsityksiä, ja kun itse tosiaan menen yleensä baariin ystävän tai ystävien kanssa, ja kun kuitenkaan en etsi seuraa. Ja jos olisin sinkku, en silti etsisi miesseuraa, mutta koen myös, ettei minun tarvitse joillekin randomeille myöskään kertoilla henkilökohtaisia asioitani tyyliin "sori, olen kiinnostunut naisista". Minusta kun sitä ei voi päällepäin mitenkään huomata.

      • 12121212121212

        Et näe metsää puilta.

        Ehkei tietty kaunis nainen välitä NHL-jääkiekkoilijasta, mutta toimitusjohtaja, kuuluisa tutkija, mp-kerhon presidentti, rocktähti, kulttijohtaja, tms kelpaisikin.

        Kyse on vain kategoriasta; status on universaalisti miehen tasoa nostava ominaisuus, aivan kuten kauneus on universaalisti naisen tasoa nostava ominaisuus.

        Tasoteorian kannalta ei ole merkitystä jos tietyt korkeatasoiset eivät pidä toisistaan, jos kuitenkin korkeatasoiset pariutuvat joidenkin muiden korkeatasoisten kanssa.


      • EdesUnissa

        "Vastaus lähestymisyritykseen ei riipu vain lähestyjän ulkonäöstä. Itse asiassa se riippuu kaikkein eniten siitä, mikä on sen toisen tilanne: haluaako hän suhteen, etsiikö itse ketään"

        Luulen että tässä ollaan oikeilla laduilla. Emmehän me syökään vain velvollisuuden tunnosta. (No, pari illallista on kyllä mennyt ihan siksi että se kuului ohjelmaan.)


      • uhinje

        Tällä palstalla kuitenkin muistat kaikille randomeille mainita miltei joka viestissä, että olet kiinnostunut naisista. Jotenkin tulee mieleen, että tässä taitaa olla taas joku mies trollailemassa. Toivottavasti ainakin kumppanisi tietää, että notkut päivittäin sinkuille tarkoitetulla keskustelupalstalla. Sama kyllä koskee kaikkia muitakin varattuina tänne kirjoittavia, eikö teillä ihan oikeasti ole parempaa tekemistä.

        Jos ongelma on se, että kaikki miehet luulevat juttelua merkiksi jostain muusta, niin kehottaisin katsomaan naista peiliin. Ja jos, kuten annat ymmärtää, ongelmaa koskee lähes koko sukupuolta, niin kannattanee miettiä, mikä naiseudessa on tällöin mennyt vikaan, kun tuloksena on kategorisesti epätoivottua käytöstä.


      • Bi-nainen__
        uhinje kirjoitti:

        Tällä palstalla kuitenkin muistat kaikille randomeille mainita miltei joka viestissä, että olet kiinnostunut naisista. Jotenkin tulee mieleen, että tässä taitaa olla taas joku mies trollailemassa. Toivottavasti ainakin kumppanisi tietää, että notkut päivittäin sinkuille tarkoitetulla keskustelupalstalla. Sama kyllä koskee kaikkia muitakin varattuina tänne kirjoittavia, eikö teillä ihan oikeasti ole parempaa tekemistä.

        Jos ongelma on se, että kaikki miehet luulevat juttelua merkiksi jostain muusta, niin kehottaisin katsomaan naista peiliin. Ja jos, kuten annat ymmärtää, ongelmaa koskee lähes koko sukupuolta, niin kannattanee miettiä, mikä naiseudessa on tällöin mennyt vikaan, kun tuloksena on kategorisesti epätoivottua käytöstä.

        Enitenhän tää on äijäpalsta eikä sinkkupalsta. Osa lepakoista (ja meistä bisseistä) tykkää äijistä ja äijäilystä noin henkisellä tasolla - ainakin näin turvallisesti ruudun välityksellä ja pieninä annoksina kerrallaan.

        Sen verran pitkä pinna ja ymmärtäväinen selityskyky Nainen39veellä on, että en usko trollaajamiehen moiseen pystyvän.


      • Nainen39vee
        uhinje kirjoitti:

        Tällä palstalla kuitenkin muistat kaikille randomeille mainita miltei joka viestissä, että olet kiinnostunut naisista. Jotenkin tulee mieleen, että tässä taitaa olla taas joku mies trollailemassa. Toivottavasti ainakin kumppanisi tietää, että notkut päivittäin sinkuille tarkoitetulla keskustelupalstalla. Sama kyllä koskee kaikkia muitakin varattuina tänne kirjoittavia, eikö teillä ihan oikeasti ole parempaa tekemistä.

        Jos ongelma on se, että kaikki miehet luulevat juttelua merkiksi jostain muusta, niin kehottaisin katsomaan naista peiliin. Ja jos, kuten annat ymmärtää, ongelmaa koskee lähes koko sukupuolta, niin kannattanee miettiä, mikä naiseudessa on tällöin mennyt vikaan, kun tuloksena on kategorisesti epätoivottua käytöstä.

        "Tällä palstalla kuitenkin muistat kaikille randomeille mainita miltei joka viestissä, että olet kiinnostunut naisista. Jotenkin tulee mieleen, että tässä taitaa olla taas joku mies trollailemassa. Toivottavasti ainakin kumppanisi tietää, että notkut päivittäin sinkuille tarkoitetulla keskustelupalstalla. Sama kyllä koskee kaikkia muitakin varattuina tänne kirjoittavia, eikö teillä ihan oikeasti ole parempaa tekemistä."

        Hyvä kysymys - ei sitten varmaan ole parempaa tekemistä. On eri asia mainita se täällä - ja osittain sanon sen siksi, että haluan välttää ne kaikki "itsekin kuitenkin tykkäät lihaksikkaista jääkiekkoilijoista" tai muut turhakkeet, jotta keskustelu pysyisi yleisellä tasolla. Ei sillä, eiköhän kaikki tutut tiedä, kenen kanssa olen, mutta ei minua kiinnosta muistakaan omista asioistani kertoilla randomeille jossain baarissa. Esim. sille, joka tuli heittämään juttua väärään aikaan (kun läheinen sukulainen oli kuollut) en todellakaan ryhtynyt selittämään mitään, että "sori kun en ole juttutuulella, mutta eräs ihminen on juuri kuollut", vaan sanoin vaan, että odotan ystävää ja halutaan justskata rauhassa.

        Netissä kuka vaan voi notkua missä vaan.

        "Jos ongelma on se, että kaikki miehet luulevat juttelua merkiksi jostain muusta, niin kehottaisin katsomaan naista peiliin. Ja jos, kuten annat ymmärtää, ongelmaa koskee lähes koko sukupuolta, niin kannattanee miettiä, mikä naiseudessa on tällöin mennyt vikaan, kun tuloksena on kategorisesti epätoivottua käytöstä. "

        Niin, tai sitten ongelma on siinä toisessa päässä. Mitä olen täällä palstalla lukenut erinäisten miesten kirjoitteluja, niin aika pihalla tuntuvat välillä olevan normaaleista sosiaalisen kanssakäymisen käytännöistä. Mutta, mitäpä siitä - minun kannaltani se nyt on aika sama, luulevatko miehet jotain väärin. Kun en kerran itse etsi miesseuraa, niin eipä se nyt niin suuri menetys ole, jos joidenkin satunnaisten miesten kanssa ei tule juteltua baareissa.


      • sdfggh
        Nainen39vee kirjoitti:

        "Tällä palstalla kuitenkin muistat kaikille randomeille mainita miltei joka viestissä, että olet kiinnostunut naisista. Jotenkin tulee mieleen, että tässä taitaa olla taas joku mies trollailemassa. Toivottavasti ainakin kumppanisi tietää, että notkut päivittäin sinkuille tarkoitetulla keskustelupalstalla. Sama kyllä koskee kaikkia muitakin varattuina tänne kirjoittavia, eikö teillä ihan oikeasti ole parempaa tekemistä."

        Hyvä kysymys - ei sitten varmaan ole parempaa tekemistä. On eri asia mainita se täällä - ja osittain sanon sen siksi, että haluan välttää ne kaikki "itsekin kuitenkin tykkäät lihaksikkaista jääkiekkoilijoista" tai muut turhakkeet, jotta keskustelu pysyisi yleisellä tasolla. Ei sillä, eiköhän kaikki tutut tiedä, kenen kanssa olen, mutta ei minua kiinnosta muistakaan omista asioistani kertoilla randomeille jossain baarissa. Esim. sille, joka tuli heittämään juttua väärään aikaan (kun läheinen sukulainen oli kuollut) en todellakaan ryhtynyt selittämään mitään, että "sori kun en ole juttutuulella, mutta eräs ihminen on juuri kuollut", vaan sanoin vaan, että odotan ystävää ja halutaan justskata rauhassa.

        Netissä kuka vaan voi notkua missä vaan.

        "Jos ongelma on se, että kaikki miehet luulevat juttelua merkiksi jostain muusta, niin kehottaisin katsomaan naista peiliin. Ja jos, kuten annat ymmärtää, ongelmaa koskee lähes koko sukupuolta, niin kannattanee miettiä, mikä naiseudessa on tällöin mennyt vikaan, kun tuloksena on kategorisesti epätoivottua käytöstä. "

        Niin, tai sitten ongelma on siinä toisessa päässä. Mitä olen täällä palstalla lukenut erinäisten miesten kirjoitteluja, niin aika pihalla tuntuvat välillä olevan normaaleista sosiaalisen kanssakäymisen käytännöistä. Mutta, mitäpä siitä - minun kannaltani se nyt on aika sama, luulevatko miehet jotain väärin. Kun en kerran itse etsi miesseuraa, niin eipä se nyt niin suuri menetys ole, jos joidenkin satunnaisten miesten kanssa ei tule juteltua baareissa.

        Minusta on kovin kummallista, että ätmejä yrittävät kiivaimmin neuvoa ytmit sekä bi-seksuaalit naiset, joiden todellisuus pariutumisen suhteen on aivan toiselta planeetalta. Ja vieläpä niin, että ollaan ihan yhtä sokeita omalle tilanteelle kuin pahimmat ätmit. Ihan pelkästään matemaattisesti puhutaan aivan erilaisista mittakaavoista. Samanlainen tilanne voisi olla se, että miljonääri neuvoo köyhää työtöntä sijoittamaan päivärahansa osakkeisiin, koska sillä "köyhällä nyt ei vaan ole tajua siitä, miten rikastutaan".

        Varmasti monet ovat pihalla sosiaalisesta kanssakäymisestä, myös naisissa. Tämä ei ole mikään sukupuolikysymys. Sitten on sellaisiakin tapauksia, ja aika paljon, joissa ei ole sinänsä vikaa ja osaavat käyttäytyä siinä missä muutkin, mutta flaksi ei vaan käy. Kovasti kielletään, ettei tämä voisi johtua esim. ulkonäöstä ja edelleen halutaan uskotella, että kyllä jokaiselle on joku. Ihmisille pitäisi ihan oikeasti kertoa vaikka jo peruskoulussa, mihin pariutuminen valtaosin lähtökohdiltaan perustuu, eli ulkonäköön (geenit) ja statukseen (resurssit). Rakkaudesta höpöttely vain tuhoaa suuren osan ihmisistä ja se tulisikin säästää ainoastaan vanhempien ja lasten väliseen suhteeseen.


      • sdfggh kirjoitti:

        Minusta on kovin kummallista, että ätmejä yrittävät kiivaimmin neuvoa ytmit sekä bi-seksuaalit naiset, joiden todellisuus pariutumisen suhteen on aivan toiselta planeetalta. Ja vieläpä niin, että ollaan ihan yhtä sokeita omalle tilanteelle kuin pahimmat ätmit. Ihan pelkästään matemaattisesti puhutaan aivan erilaisista mittakaavoista. Samanlainen tilanne voisi olla se, että miljonääri neuvoo köyhää työtöntä sijoittamaan päivärahansa osakkeisiin, koska sillä "köyhällä nyt ei vaan ole tajua siitä, miten rikastutaan".

        Varmasti monet ovat pihalla sosiaalisesta kanssakäymisestä, myös naisissa. Tämä ei ole mikään sukupuolikysymys. Sitten on sellaisiakin tapauksia, ja aika paljon, joissa ei ole sinänsä vikaa ja osaavat käyttäytyä siinä missä muutkin, mutta flaksi ei vaan käy. Kovasti kielletään, ettei tämä voisi johtua esim. ulkonäöstä ja edelleen halutaan uskotella, että kyllä jokaiselle on joku. Ihmisille pitäisi ihan oikeasti kertoa vaikka jo peruskoulussa, mihin pariutuminen valtaosin lähtökohdiltaan perustuu, eli ulkonäköön (geenit) ja statukseen (resurssit). Rakkaudesta höpöttely vain tuhoaa suuren osan ihmisistä ja se tulisikin säästää ainoastaan vanhempien ja lasten väliseen suhteeseen.

        Se on tosiaan hassua, että naiset enemmän tai vähemmän hyväntahtoisesti neuvovat miehiä (ätmejä) tilanteessa, jossa he eivät ole olleet. Sen sijaan "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa" naiset eivät saa toisiltaan mitään ohjeita miten tuo tilanne muutettaisiin tilanteeksi "hyvässä suhteessa".


      • Nainen39vee
        sdfggh kirjoitti:

        Minusta on kovin kummallista, että ätmejä yrittävät kiivaimmin neuvoa ytmit sekä bi-seksuaalit naiset, joiden todellisuus pariutumisen suhteen on aivan toiselta planeetalta. Ja vieläpä niin, että ollaan ihan yhtä sokeita omalle tilanteelle kuin pahimmat ätmit. Ihan pelkästään matemaattisesti puhutaan aivan erilaisista mittakaavoista. Samanlainen tilanne voisi olla se, että miljonääri neuvoo köyhää työtöntä sijoittamaan päivärahansa osakkeisiin, koska sillä "köyhällä nyt ei vaan ole tajua siitä, miten rikastutaan".

        Varmasti monet ovat pihalla sosiaalisesta kanssakäymisestä, myös naisissa. Tämä ei ole mikään sukupuolikysymys. Sitten on sellaisiakin tapauksia, ja aika paljon, joissa ei ole sinänsä vikaa ja osaavat käyttäytyä siinä missä muutkin, mutta flaksi ei vaan käy. Kovasti kielletään, ettei tämä voisi johtua esim. ulkonäöstä ja edelleen halutaan uskotella, että kyllä jokaiselle on joku. Ihmisille pitäisi ihan oikeasti kertoa vaikka jo peruskoulussa, mihin pariutuminen valtaosin lähtökohdiltaan perustuu, eli ulkonäköön (geenit) ja statukseen (resurssit). Rakkaudesta höpöttely vain tuhoaa suuren osan ihmisistä ja se tulisikin säästää ainoastaan vanhempien ja lasten väliseen suhteeseen.

        En minä ainakaan ole koskaan kirjoitellut sellaisia kliseitä, että "jokaiselle on joku" enkä ole kieltänyt sitä, etteikö syy voisi olla ulkonäössä. Mutta olen eri mieltä siitä, mitkä tekijät ulkonäössä ovat niitä, jotka vetävät puoleensa tai eivät. Esim. käsitys siitä, että vain jättikokoisen leuan omaavat miehet saavat naisia tai että pienileukaiset ovat aina epämiellyttävän näköisiä, on ihan höpöhöpöä.

        Olen itse yrittänyt avata sitä, että eri ihmisiä kuitenkin kiinnostaa ulkonäöllisestikin eri asiat. Ja että aina syy pakkeihin ei ole ulkonäkö - aina syy ei edes johdu siitä lähestyjästä, vaan syy voi johtua ihan omasta elämäntilanteesta. Kai tekin nyt sen voitte myöntää, että jos nainen ei lämpene miehen iskuyritykselle, koska on vaikka jo parisuhteessa naisen kanssa, niin tässä kohtaa on ihan turha alkaa selittää että sekin nainen antoi pakit ätmille koska haluaa vaan lihaksikkaita leukasankareita.


      • ndyheyr
        Nainen39vee kirjoitti:

        En minä ainakaan ole koskaan kirjoitellut sellaisia kliseitä, että "jokaiselle on joku" enkä ole kieltänyt sitä, etteikö syy voisi olla ulkonäössä. Mutta olen eri mieltä siitä, mitkä tekijät ulkonäössä ovat niitä, jotka vetävät puoleensa tai eivät. Esim. käsitys siitä, että vain jättikokoisen leuan omaavat miehet saavat naisia tai että pienileukaiset ovat aina epämiellyttävän näköisiä, on ihan höpöhöpöä.

        Olen itse yrittänyt avata sitä, että eri ihmisiä kuitenkin kiinnostaa ulkonäöllisestikin eri asiat. Ja että aina syy pakkeihin ei ole ulkonäkö - aina syy ei edes johdu siitä lähestyjästä, vaan syy voi johtua ihan omasta elämäntilanteesta. Kai tekin nyt sen voitte myöntää, että jos nainen ei lämpene miehen iskuyritykselle, koska on vaikka jo parisuhteessa naisen kanssa, niin tässä kohtaa on ihan turha alkaa selittää että sekin nainen antoi pakit ätmille koska haluaa vaan lihaksikkaita leukasankareita.

        Tietysti asia on noin, että syynä pakeille voi olla aivan mikä tahansa asia. Se ei kuitenkaan auta sen kaverin asiaa yhtään, joka saa ne miljoonannet pakit, jos tällä kertaa olikin syynä sukupuolinen suuntautuminen tai hankala henkilökohtainen elämäntilanne. Edelleen tuntuu naisten ja aika monien miestenkin oletuksena olevan, että tuostakin huolimatta miehen pitäisi kestä mitä vaan - olla mies. Koska, "eihän pakit ole mikään maailmanloppu". Väitän, että moni ätmi suhtautuu aloitteisiinsa sillä vakavuudella, että pakit nimenomaan ovat yhden kenties kuvitteellisen maailman loppu. Noh, tästähän tietysti seuraa se, että kaveri syyllistetään vielä moisten harhakuvitelmien ylläpidosta. Itsetunnon pitäminen korkealla monen tuollaisen kokemuksen jälkeen on ymmärrykseni mukaan mahdotonta tai vaatii sellaista itsepetosta, ajattelemattomuutta ja piittamattomuutta, johon moni ei kykene.

        Ja vaikka muuta naiset haluavat väittää, niin massoista puhuttaessa tietyt yleiset geneettiset piirteet viehättävät _useimpia_ naisia (ja miehiäkin). Tätä on tutkittukin. On siis väärin yleistää omien mieltymysten tai yksittäisten esimerkkien pohjalta. "Eihän tarvitse kohdata kuin se yksi, joka pitääkin ulkonäöstäsi." No, näin se tietysti periaatteessa on. Jos puhutaan kuitenkin jo valmiiksi heikossa asemassa pariutumismarkkinoilla olevasta alemman tason miehestä, niin matemaattiset todennäköisyydet tällaisten ihmisten kohdalla lähenevät kiihtyvällä vauhdilla nollaa. Juuri viikonvaihteessa taidettiin jossain roskalehdissä uutisoida, kuinka tinder yms. ovat tehneet asioista vielä huomattavasti hankalampia tavallisen tai alemman tason ihmisten kohdalla. Ihan samalla vimmalla ja lähes samoin perustein, millä miehiä syyllistetään pornon katselusta voitaisiin syyllistää ihmisiä ko. palvelujen käytöstä.

        En minä ainakaan omasta tilanteestani naisia sen kummemmin syytä. Tiedän, että syy kelpaamattomuuteen on ihan itsessäni. Jälkikäteen olisi vaan ollut mukava, jos joku olisi kertonut minulle tämän varhain nuoruudessa, etten olisi tuhlannut vuosikausia unelman jahtaamiseen, jota ei alun alkaenkaan ollut mitään mahdollisuutta saavuttaa. Tämän sijaan olen kyllä kuullut kaikki muut vakiolauseet: "Ei kemiaa", "Olet hyvä mies jollekulle.", "Kyllä sä vielä jonkun löydät.", "Kaikille on joku." jne. "Rakkautta" ei pitäisi missään olosuhteidessa mystifioida van selkeästi eritellä sen erilaiset perusteet.


      • ndyheyr kirjoitti:

        Tietysti asia on noin, että syynä pakeille voi olla aivan mikä tahansa asia. Se ei kuitenkaan auta sen kaverin asiaa yhtään, joka saa ne miljoonannet pakit, jos tällä kertaa olikin syynä sukupuolinen suuntautuminen tai hankala henkilökohtainen elämäntilanne. Edelleen tuntuu naisten ja aika monien miestenkin oletuksena olevan, että tuostakin huolimatta miehen pitäisi kestä mitä vaan - olla mies. Koska, "eihän pakit ole mikään maailmanloppu". Väitän, että moni ätmi suhtautuu aloitteisiinsa sillä vakavuudella, että pakit nimenomaan ovat yhden kenties kuvitteellisen maailman loppu. Noh, tästähän tietysti seuraa se, että kaveri syyllistetään vielä moisten harhakuvitelmien ylläpidosta. Itsetunnon pitäminen korkealla monen tuollaisen kokemuksen jälkeen on ymmärrykseni mukaan mahdotonta tai vaatii sellaista itsepetosta, ajattelemattomuutta ja piittamattomuutta, johon moni ei kykene.

        Ja vaikka muuta naiset haluavat väittää, niin massoista puhuttaessa tietyt yleiset geneettiset piirteet viehättävät _useimpia_ naisia (ja miehiäkin). Tätä on tutkittukin. On siis väärin yleistää omien mieltymysten tai yksittäisten esimerkkien pohjalta. "Eihän tarvitse kohdata kuin se yksi, joka pitääkin ulkonäöstäsi." No, näin se tietysti periaatteessa on. Jos puhutaan kuitenkin jo valmiiksi heikossa asemassa pariutumismarkkinoilla olevasta alemman tason miehestä, niin matemaattiset todennäköisyydet tällaisten ihmisten kohdalla lähenevät kiihtyvällä vauhdilla nollaa. Juuri viikonvaihteessa taidettiin jossain roskalehdissä uutisoida, kuinka tinder yms. ovat tehneet asioista vielä huomattavasti hankalampia tavallisen tai alemman tason ihmisten kohdalla. Ihan samalla vimmalla ja lähes samoin perustein, millä miehiä syyllistetään pornon katselusta voitaisiin syyllistää ihmisiä ko. palvelujen käytöstä.

        En minä ainakaan omasta tilanteestani naisia sen kummemmin syytä. Tiedän, että syy kelpaamattomuuteen on ihan itsessäni. Jälkikäteen olisi vaan ollut mukava, jos joku olisi kertonut minulle tämän varhain nuoruudessa, etten olisi tuhlannut vuosikausia unelman jahtaamiseen, jota ei alun alkaenkaan ollut mitään mahdollisuutta saavuttaa. Tämän sijaan olen kyllä kuullut kaikki muut vakiolauseet: "Ei kemiaa", "Olet hyvä mies jollekulle.", "Kyllä sä vielä jonkun löydät.", "Kaikille on joku." jne. "Rakkautta" ei pitäisi missään olosuhteidessa mystifioida van selkeästi eritellä sen erilaiset perusteet.

        "Koska, "eihän pakit ole mikään maailmanloppu". Väitän, että moni ätmi suhtautuu aloitteisiinsa sillä vakavuudella, että pakit nimenomaan ovat yhden kenties kuvitteellisen maailman loppu. "
        >> Miksi sosiaalinen kanssakäyminen pitää aloittaa tupla tai kuitti -volyymilla...? Jos itsetunto ei kestä suoraa etenemistä, niin olisi parasta hyväksyä tilanne ja alkaa epäsuoraksi...

        "Juuri viikonvaihteessa taidettiin jossain roskalehdissä uutisoida, kuinka tinder yms. ovat tehneet asioista vielä huomattavasti hankalampia tavallisen tai alemman tason ihmisten kohdalla."
        >> Joo-o, koska niissä skipataan kokonaan luottamuksen rakentaminen ja tarve oppia tuntemaan toinen. Se on ristoreippaiden temmellyskenttä :D

        "Jälkikäteen olisi vaan ollut mukava, jos joku olisi kertonut minulle tämän varhain nuoruudessa -- ei pitäisi missään olosuhteidessa mystifioida vaan selkeästi eritellä sen erilaiset perusteet."
        >> eritellä sen erilaiset perusteet? Tiedätkö... sitähän ne ihmiset tekevät. Mutta jos ei ole riittävän läheisiä ihmissuhteita - sellaisia, joissa moisten heikkouksien osoittaminen olisi ok - niin sitten ainoana vaihtoehtona on burgeroida omat vikansa esiin. Sen jälkeen pitää vain päättää, notta muuttaako itseään vai hyväksyykö vikansa kaikkine jälkiseuraamuksineen.


      • hkjnk
        Mehukatri kirjoitti:

        "Koska, "eihän pakit ole mikään maailmanloppu". Väitän, että moni ätmi suhtautuu aloitteisiinsa sillä vakavuudella, että pakit nimenomaan ovat yhden kenties kuvitteellisen maailman loppu. "
        >> Miksi sosiaalinen kanssakäyminen pitää aloittaa tupla tai kuitti -volyymilla...? Jos itsetunto ei kestä suoraa etenemistä, niin olisi parasta hyväksyä tilanne ja alkaa epäsuoraksi...

        "Juuri viikonvaihteessa taidettiin jossain roskalehdissä uutisoida, kuinka tinder yms. ovat tehneet asioista vielä huomattavasti hankalampia tavallisen tai alemman tason ihmisten kohdalla."
        >> Joo-o, koska niissä skipataan kokonaan luottamuksen rakentaminen ja tarve oppia tuntemaan toinen. Se on ristoreippaiden temmellyskenttä :D

        "Jälkikäteen olisi vaan ollut mukava, jos joku olisi kertonut minulle tämän varhain nuoruudessa -- ei pitäisi missään olosuhteidessa mystifioida vaan selkeästi eritellä sen erilaiset perusteet."
        >> eritellä sen erilaiset perusteet? Tiedätkö... sitähän ne ihmiset tekevät. Mutta jos ei ole riittävän läheisiä ihmissuhteita - sellaisia, joissa moisten heikkouksien osoittaminen olisi ok - niin sitten ainoana vaihtoehtona on burgeroida omat vikansa esiin. Sen jälkeen pitää vain päättää, notta muuttaako itseään vai hyväksyykö vikansa kaikkine jälkiseuraamuksineen.

        Veikkaan, että pariutumisasia on niin kertakaikkisen iso monille, että siksi suhtautuminen on joko tai. Ainakin käsitykset romanttisesta rakkaudesta ylläpitävät tällaista suhtautumista. Etenkin, kun niissä fantasioissa miehen rooli on melkoisen kapea. Miehen tulisi osata viedä ja vietellä nainen, näin karkeasti. Tuohon rooliin asettautuminen sitten aiheuttaa burgerointia. Ja sitten on tapauksia, joilla se hienovarainenkin eteneminen päättyy pettymyksiin toistuvasti ja johtaa itsetunnon murentumiseen.

        Olen samaa mieltä luottamuksen rakentamisesta, mutta kysymys taisi liittyä treffiehdokkaille asetettuihin miltei yli-inhimillisiin vaatimuksiin, joita nuo systeemit ruokkivat. Kun tarjonta kasvaa, niin rimatkin nousevat.

        Tarkoitin tuolla viimeisellä nyt lähinnä sitä, että olisin halunnut jonkun kertovan itselleni jo nuorena, että "koska olet ruma/tyhmä/mulkku/köyhä tms., et tule koskaan pariutumaan". Totuuden sijaan olen saanut lähinnä noita latteita toteamuksia, jotka eivät ainakaan ole edistäneet itsetuntemustani tai itsetunnon kehittymistä. Muutos voi olla mahdollista tiettyyn pisteeseen, mutta kaikkea itsessäänkään ei voi muuttaa. Ympäristökin merkitsee aina. Eikä se hyväksymisprosessikaan ole mikään helpoin rasti, kun tajuaa, että on sellainen otus, ettei tule saamaan elämässään niitä asioita, joita olisi kovasti halunnut (ja jotka isolle osalle muista ovat aivan normaaleja juttuja).

        On kuitenkin kerrankin ilo lukea täältä tekstiä, jota on ihan oikeasti ajateltu useammaltakin kantilta, joten kiitos siitä! Osaat myös ilmaista itsesi miellyttävästi.


      • hkjnk kirjoitti:

        Veikkaan, että pariutumisasia on niin kertakaikkisen iso monille, että siksi suhtautuminen on joko tai. Ainakin käsitykset romanttisesta rakkaudesta ylläpitävät tällaista suhtautumista. Etenkin, kun niissä fantasioissa miehen rooli on melkoisen kapea. Miehen tulisi osata viedä ja vietellä nainen, näin karkeasti. Tuohon rooliin asettautuminen sitten aiheuttaa burgerointia. Ja sitten on tapauksia, joilla se hienovarainenkin eteneminen päättyy pettymyksiin toistuvasti ja johtaa itsetunnon murentumiseen.

        Olen samaa mieltä luottamuksen rakentamisesta, mutta kysymys taisi liittyä treffiehdokkaille asetettuihin miltei yli-inhimillisiin vaatimuksiin, joita nuo systeemit ruokkivat. Kun tarjonta kasvaa, niin rimatkin nousevat.

        Tarkoitin tuolla viimeisellä nyt lähinnä sitä, että olisin halunnut jonkun kertovan itselleni jo nuorena, että "koska olet ruma/tyhmä/mulkku/köyhä tms., et tule koskaan pariutumaan". Totuuden sijaan olen saanut lähinnä noita latteita toteamuksia, jotka eivät ainakaan ole edistäneet itsetuntemustani tai itsetunnon kehittymistä. Muutos voi olla mahdollista tiettyyn pisteeseen, mutta kaikkea itsessäänkään ei voi muuttaa. Ympäristökin merkitsee aina. Eikä se hyväksymisprosessikaan ole mikään helpoin rasti, kun tajuaa, että on sellainen otus, ettei tule saamaan elämässään niitä asioita, joita olisi kovasti halunnut (ja jotka isolle osalle muista ovat aivan normaaleja juttuja).

        On kuitenkin kerrankin ilo lukea täältä tekstiä, jota on ihan oikeasti ajateltu useammaltakin kantilta, joten kiitos siitä! Osaat myös ilmaista itsesi miellyttävästi.

        "Miehen tulisi osata viedä ja vietellä nainen, näin karkeasti."
        >> ... kyllä molempien osapuolten pitää kehdata tehdä yhtä jos toistakin. Muutenhan kaikki tyytyisivät leluun :P Sanoisin itse, että pitää osata sekä observoida toista että rakentaa yhteista tarinaa. Yhteisen tarinan lopputuloksen määrittää se osapuoli, jonka kehtaaminen loppuu ensin :'D

        "treffiehdokkaille asetettuihin miltei yli-inhimillisiin vaatimuksiin"
        "Kun tarjonta kasvaa, niin rimatkin nousevat."
        >> Teoretisoit taaaaaaaaas. Jos yrittää myydä jotain bulkkituotetta kaikille mahdollisille naisille, niin yleishyödykkeen markkinointistrategia voi toimiakin. Mutta jos käsissä ei ole vessapaperin tai Kulta Katrinan tapaista päivittäistavaraa, vaan marginaaliselle kohderyhmälle tarkoitettu pitkäaikaista käyttöä kestävä tuote, niin silloin strategiankin pitää olla erilainen. Itsetuntoa pitää osata hoitaa muualla :P

        Täysin vieraalle ihmiselle olisi aika penseää sanoa jotain rumuudesta tai köyhyydestä.

        "kiitos siitä!"
        >> Yahh, kiitos samoin o7


      • nrftyt
        Mehukatri kirjoitti:

        "Miehen tulisi osata viedä ja vietellä nainen, näin karkeasti."
        >> ... kyllä molempien osapuolten pitää kehdata tehdä yhtä jos toistakin. Muutenhan kaikki tyytyisivät leluun :P Sanoisin itse, että pitää osata sekä observoida toista että rakentaa yhteista tarinaa. Yhteisen tarinan lopputuloksen määrittää se osapuoli, jonka kehtaaminen loppuu ensin :'D

        "treffiehdokkaille asetettuihin miltei yli-inhimillisiin vaatimuksiin"
        "Kun tarjonta kasvaa, niin rimatkin nousevat."
        >> Teoretisoit taaaaaaaaas. Jos yrittää myydä jotain bulkkituotetta kaikille mahdollisille naisille, niin yleishyödykkeen markkinointistrategia voi toimiakin. Mutta jos käsissä ei ole vessapaperin tai Kulta Katrinan tapaista päivittäistavaraa, vaan marginaaliselle kohderyhmälle tarkoitettu pitkäaikaista käyttöä kestävä tuote, niin silloin strategiankin pitää olla erilainen. Itsetuntoa pitää osata hoitaa muualla :P

        Täysin vieraalle ihmiselle olisi aika penseää sanoa jotain rumuudesta tai köyhyydestä.

        "kiitos siitä!"
        >> Yahh, kiitos samoin o7

        Itsetunnon rakentamisessa on vain se ongelma, että se ei oikein ole siirrettävissä osa-alueesta tai osaamisalueesta toiseen. Eli voin olla hyvä jossakin ja tietää sen, mutta myös huono jossakin toisessa asiassa ja tiedostaa senkin.

        Nuo tinderit tms. perustuvat nimenomaan siihen bulkkiin. Ei siellä ole mitään erillisiä sarjoja, painoluokkia tms. mihin voisi itsensä sijoittaa vaan kaikki kilpailevat kaikkia vastaan. Niissä ei siis saa vastaavaa hyötyä erottautumalla vain marginaaliryhmän tuotteeksi. Muualla tämä voi tietysti toimia, mutta vessapaperista ei siltikään saa silkkiliinaa vaikka tekisi minkälaisia temppuja.

        Täysin vieraalle voi toki olla vaikeaa sanoa noin, mutta harvemmin ne tilanteet tulevat eteenkään kai aivan täysin vieraiden kanssa. Ja tarkoitin tuolla enemmänkin sitä, että lähipiiri, vanhemmat, sisarukset, ystävät, koulu tms. voisivat kertoa tuon totuuden. Periaatteessa se, ettei ikävää totuutta sanota ääneen, on kuitenkin itsekkyyttä. Sillä sanomattomuudella suojellaan omaa olemassaoloa eikä tehdä asioita sen toisen osapuolen hyväksi.


      • nrftyt kirjoitti:

        Itsetunnon rakentamisessa on vain se ongelma, että se ei oikein ole siirrettävissä osa-alueesta tai osaamisalueesta toiseen. Eli voin olla hyvä jossakin ja tietää sen, mutta myös huono jossakin toisessa asiassa ja tiedostaa senkin.

        Nuo tinderit tms. perustuvat nimenomaan siihen bulkkiin. Ei siellä ole mitään erillisiä sarjoja, painoluokkia tms. mihin voisi itsensä sijoittaa vaan kaikki kilpailevat kaikkia vastaan. Niissä ei siis saa vastaavaa hyötyä erottautumalla vain marginaaliryhmän tuotteeksi. Muualla tämä voi tietysti toimia, mutta vessapaperista ei siltikään saa silkkiliinaa vaikka tekisi minkälaisia temppuja.

        Täysin vieraalle voi toki olla vaikeaa sanoa noin, mutta harvemmin ne tilanteet tulevat eteenkään kai aivan täysin vieraiden kanssa. Ja tarkoitin tuolla enemmänkin sitä, että lähipiiri, vanhemmat, sisarukset, ystävät, koulu tms. voisivat kertoa tuon totuuden. Periaatteessa se, ettei ikävää totuutta sanota ääneen, on kuitenkin itsekkyyttä. Sillä sanomattomuudella suojellaan omaa olemassaoloa eikä tehdä asioita sen toisen osapuolen hyväksi.

        ... olenpahan eri mieltä. Mutta joo.

        ... jos et todella halua/tarvitse maksimaalista määrää naisia, niin älä mene siihen bulkkailuun mukaan. Konkreettisena neuvona sanoisin, että opettele kertomaan tarinoita. Vitsejä, kaskuja, lyhyitä tarinoita ja sattumuksia jne. Ei siitä naisten tunne-elämästä tarvitse oikeasti paljoa ymmärtää. Vahva verbaliikka aiheuttaa sen, että nainen elää sinun tunteidesi mukaan :P

        Ehkäpä sinussa ei ole mitään perustavanlaatuista vikaa, vaan jokin yksittäinen ikävä juttu (kuten ahdistus) rajoittaa sinua? Ei minuakaan kukaan lähestynyt niin kauan, kun olin vähäsanainen ja huomioissaan terävä "jääkuningatar". Jossain vaiheessa aloin kuitenkin ajatella, että se ilme mikä peilistä näkyy on se mielentila, jonka muut minusta lukevat. Ja että puheeni äänensävyineen ja sanavalintoineen ovat ainoat ajatukset, joita muut minusta tietävät. Eli ongelmani ei ollut ikävä luonne tai edes ruma naama, vaan kasvojen lihasten vähäisempi tonus ja pieni verbaalinen anomalia... :D

        Minulle toimii Galadriel-hymy ja se, että puhun retorisemmin ja arvostavasti.


    • Totuus-

      Tein joskus alotteita ja yrittänyt naisten ilmeistä päätellä mitä se ajattelee. No selväksi tuli kun nainen sanonu että painu vittuun tai sitten kauhistunut ilme muuten.

    • Totuus-

      Jokainen nainen valehtelee joka sanoo ettei lähesty miestä ulkonäön takia. Nainen ei lähesty rumaa miestä koskaan jos etsii parisuhdetta. Nainen lähestyy vaikka axl smithiä jos näkee kadulla tai baarissa koska tuntee sen julkisuudesta ja julkkiset on aina hyvännäköisiä. Siinä on vielä se status bonuksena, nainen haluaa olla julkkiksen panona.

      • hirvittää.jo

        ...ja sitten haluaa kunnon tilin panosta. Just niinkuin Axl Smithin panoringin naiset halusivat. Ja saivat. Ihan lääkärin tai juristin palkkioon verrannollisen. Palkkion suuruuden vahvisti Suomen oikeuslaitos. Ja peri ulosottaja.


    • Ulkonäkö-on-kemia

      Kumppanin ulkonäkö tekee onnelliseksi.

    • jokumies83

      Kyllä sen huomaa jo ulkonäöstä miten toinen huolii vai ei. Yhdennäköiset naiset antaa mulle pahan signaalin ja se pitää paikkaansa kun muutamaankin kertaan on sellaiset sanoneet jo nähdessään et mee pois ym. Siispä sen näköiset ohitan surutta enkä huomioi mitenkään.
      Sit taas yhdennäköiset naiset tykkäävät, senkin näkee jo ulkonäöstä.

    • Vanhajaviisas

      Sitten kun te kaikki opitte että meistä on jokainen yksilö omine mieltymyksineen jotka elämämme on meille muokannut niin tajuatte että mitään yleisiä tasoja ei ole. Ne on teidän päässänne. Ja jos asetatte itsenne johonkin tasoon niin teidän oma mielikuva itsestänne on se. Ette voi saada mitään parempaa kun ette uskalla yrittää. Rohkeus on se juttu millä lähestytään sitä mielenkiintoista henkilöä. Ja jos teidän kemiat ja persoonat ei kohtaa niin ei voi mitään. Et ollut hänelle se juttu. Ja hyvä niin että asia tuli selväksi ettet paukuta päätäs seinään hänen takia.
      Seuraava!

      • Hörölle

        Tämän kun nämä inisijät tajuaisivat!


    • Neuvoja.teille

      Tässä vähän käytännön vinkkejä teille miehille:

      Älä lähesty naista ennen kuin hän on jollain tavalla näyttänyt sinulle vihreää valoa. Kiinnostunut nainen antaa aina jonkin merkin, yleensä tiedostamatta sitä itse. Katsoo ja hymyilee, vilkuilee useasti, kohentaa hiuksiasn tai vaatteitaan tms.

      Voit toki sopivan tilaisuuden tullen sanoa jotain, ilman että olet saanut näitä merkkejä. tällöin annat naiselle mahdollisuuden huomata sinut ja vastata avaukseesi. Älä odota enempää.

      Vierasta naista lähestyessäsi älä odota seksiä tai suhdetta, vaan pelkkää tutustumista. Useimmat naiset haluavat tutustua ensin, eivätkä kiinnostu heti. Useimmat naiset eivät myöskään halua tutustumista enempää ennen kuin ovat ihastuneet sinuun, ja se ei yleensä tapahdu hetkessä. Pyri siis vain saamaan tutustuminen alkuun ja herättämään jonkinlainen kiinnostus ensi tapaamisilla.

      Jos etsit vain seksiseuraa vieraan kanssa, niin sellaista etsivät naiset todennäköisesti ehdottavat sitä itse, kun juttelette. Tutun naisen saaminen seksiseuraksi voi edellyttää aloitetta mieheltä, mutta älä nyt herran tähden ehdota, ellei nainen osoita selviä merkkejä siihen.

      Jos saat pakit, toivottele kohteliaasti illanjatkoja hymyn kera. Se on ainoa keino säilyttää kasvosi. Tai jos pystyt yhdistämään tilanteeseen vielä huumoria, aina parempi. Esitä vaikka hetken verran ylidramaattisen pettynyttä ja naurahda sitten iloisesti päälle ja toivottele illanjatkoja. Saat naisen varmasti nauramaan tai ainakin hymyilemään. Jos aloitat vittuilun, räyhäämisen tai lauot sarkastisia, marttyyrimäisiä tai muita negatiivisia kommentteja, voit luultavasti unohtaa naisseuran vähintään siltä illalta. Sana voi kiiriä huonosta käytöksestäsi, jolloin leima saattaa seurata sinua pitempäänkin.

      Ylipäätään pyri kohtaamisissasi siihen, että nainen on paremmalla tuulella sinut tavattuaan kuin ennen sitä. Vaikka kyseinen nainen ei sinusta kiinnostuisikaan, joku toinen siinä lähellä saattaa huomata sinut ja vaikutuksesi tuohon naiseen. Älä kuitenkaan esitä olevasi kiinnostunut sellaisesta naisesta, josta et oikeasti ole. Ole aina rehellinen, kohtelias, ystävällinen.

      • Ohjeesi ovat hyviä. Ainoa mutta on, että vinkkeinä ne ovat miehelle arvottomia. Naisten kannalta tietty olisi kivaa jos kaikki miehet noudattaisivat ohjeitasi.

        Mustakin sinänsä olisi kivaa jos te naiset kaikessa kommunikoinnissanne tähtäisitte siihen että olen paremmalla tuulella jälkeen kuin ennen. Mikä siinä on niin helvetin vaikeaa?


      • todellavaikeeta

        Hyviä neuvoja kyllä on. Tuohon kuitenkin haluaisin kommentoida, että minä en mielestäni ole koskaan saanut selviä kiinnostuksen merkkejä ennen kuin olen lähestynyt jotain naista. En tiedä, enkö vaan huomaa, vai olenko todellakin sen näköinen, että kukaan ei vähimmässäkään määrin vois minusta kiinnostua. En ole juuri elämän aikana ollut ylipainoinen, paremminkin alipainoinen.
        Tuohon, että sais helposti kiinnostuksen merkkejä naisilta, täytyy kyllä olla sellainen mies, joka on jollain tavalla jo kuuluisa suomessa. On jotenkin todella vaikea uskoa, että tavallinen mies saisi suuressa kaupungissa baarissa kovinkaan helposti kiinnostuksen merkkejä tuntemattomilta naisilta. Erottua toki voi, jos käyttää kovin erottuvia vaatteita tai on selkeästi keskivertoa lihaksikkaampi. Toki myös sillä tavalla, jos on huomattavasti muita ylipainoisempi tai toisinpäin. Kaikki erottuminen tai se, että naiset huomaa miehen, ei ole aina tietenkään positiivista huomaamista.
        Kuten sanoit, että sopivan tilaisuuden tullen voi naiselle jotain sanoa, vaikka ei olisikaan mitään kiinnostuksen merkkejä vielä saanut, koska tällöin antaa mahdollisuuden naiselle huomata mies. Tämä on kyllä mielestäni realistisempaa, kuin se, että odottaa naisilta hyvin selkeitä kiinnostuksen merkkejä tai jopa sitä, että naiset tulisivat itse juttelee. Ok, myönnän tämän, että joskus on näin käynyt, että joku nainen on tullut juttelee, mutta ongelma on siinä, että usein he ovat olleet liian humalassa silloin, jolloin mua ei kiinnosta.
        Tuo, jos juttelee jollekin itseä kiinnostavalle tuntemattomalle naiselle ja antaa tietenkin samalla mahdollisuuden naiselle vastata aloitteeseen, on erityisen tärkeää, että ei odota liikoja. Ja tuo mitä puhuit pakeista, pitää kyllä 100% paikkansa. Koskaan ei saa suuttua! Aina ystävällisesti jätät naisen rauhaan, jos hän ei ole kiinnostunut. Lisäksi tuo, että sais naisen aina paremmalle tuulelle, kuin mitä oli ennen aloitetta, on kyllä aina pyrkimys. Joskus tässä ilman muuta onnistuukin, mutta valitettavasti aina ei. Silloin toki aina mietin, teinkö jotain selvästi väärin. Toki aina pitää uskoa, kun nainen ilmaisee jollain tavalla, ettei ole halukas tutustuu. Toisinaan tuo ilmaisu naiselta on kuiva, mutta välittömästi pitää tajuta, että jättää kyseisen naisen rauhaan. Erityisesti nyt, kun tämä häirintä on ollut mediassa jo jonkin aikaa paljon esillä, olen kyllä tullut entistäkin tarkemmaksi. Tämä on tietysti se 100% pyrkimys, että kukaan nainen ei kokisi mua häiritsijäksi.


      • todellavaikeeta
        scrg kirjoitti:

        Ohjeesi ovat hyviä. Ainoa mutta on, että vinkkeinä ne ovat miehelle arvottomia. Naisten kannalta tietty olisi kivaa jos kaikki miehet noudattaisivat ohjeitasi.

        Mustakin sinänsä olisi kivaa jos te naiset kaikessa kommunikoinnissanne tähtäisitte siihen että olen paremmalla tuulella jälkeen kuin ennen. Mikä siinä on niin helvetin vaikeaa?

        Samaa mieltä siitä, että naisten kannalta tietysti parempi, jos miehet noudattaisivat noita ohjeita. Mutta kuten sanoin, että tuo on kyllä mahdottomuus tavalliselle miehelle odottaa isossa kaupungissa illan aikana edes kohtuulliselta määrältä naisia selkeitä merkkejä kiinnostuksesta ennen kuin mies tekee aloitteen. Ja vielä se, että ne kiinnostuksen merkit tulisivat vielä sellaisilta naisilta, jotka miestäkin kiinnostaa. Tämä voi toki olla realistista silloin, jos olet esimerkiksi julkkis rock muusikko.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Samaa mieltä siitä, että naisten kannalta tietysti parempi, jos miehet noudattaisivat noita ohjeita. Mutta kuten sanoin, että tuo on kyllä mahdottomuus tavalliselle miehelle odottaa isossa kaupungissa illan aikana edes kohtuulliselta määrältä naisia selkeitä merkkejä kiinnostuksesta ennen kuin mies tekee aloitteen. Ja vielä se, että ne kiinnostuksen merkit tulisivat vielä sellaisilta naisilta, jotka miestäkin kiinnostaa. Tämä voi toki olla realistista silloin, jos olet esimerkiksi julkkis rock muusikko.

        Mihin tarvitset kohtuulliselta määrältä naisia selkeitä merkkejä kiinnostuksesta? En keksi muuta kuin haaremin johon tarvitaan useampia naisia...

        Normaalisti bongataan se yksi, jonka kanssa aloitetaan lähempi tutustuminen.


      • Neuvoja.teille
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Mihin tarvitset kohtuulliselta määrältä naisia selkeitä merkkejä kiinnostuksesta? En keksi muuta kuin haaremin johon tarvitaan useampia naisia...

        Normaalisti bongataan se yksi, jonka kanssa aloitetaan lähempi tutustuminen.

        Samaa mieltä. Nainenkin haluaa tuntea itsensä erityiseksi. Joskus ollut baarissa näitä hitaalle hakijoita, jotka aloittavat jostain ja kysyvät sitten jokaikiseltä. Ei juuri kukaan lähde sellaisen kanssa, jolle kelpaa kuka vain.

        Lähesty sitä, kenestä kiinnostut itse ja keneltä saat vastakaikua. Jos menee mönkään, etsi uusi kiinnostava kohde ERI kaveriporukasta. Tai jos samassa porukassa on useampi kiinnostava, voit jututtaa koko porukkaa. Aika äkkiä siinä selviää, kuka/ketkä voisivat olla kiinnostuneita. Naiset oikeasti viestittävät näitä asioita ja haluavat olla avuksi. Ja jos teet vaikutuksen johonkin varattuun, tämä saattaa myös yhyttää sinut sinkun kaverinsa kanssa.


      • todellavaikeeta
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Mihin tarvitset kohtuulliselta määrältä naisia selkeitä merkkejä kiinnostuksesta? En keksi muuta kuin haaremin johon tarvitaan useampia naisia...

        Normaalisti bongataan se yksi, jonka kanssa aloitetaan lähempi tutustuminen.

        Tuo haaremi ajattelu ei pidä paikkaansa. Kun on olennaista, että kaikki halukkaat sais toimivan parisuhteen. Näin ei vaan toteudu, jos vain ytm miehet saavat selkeitä kiinnostuksen merkkejä suurelta määrältä naisia ja jotkut eivät saa juuri ollenkaan. Kun se ei tarkoita sitä, että jos saa monen vuoden päästä joltain naiselta selkeät kiinnostuksen merkit, tämä kyseinen nainen kiinnostaisi tätä kyseistä miestä. Kuten jo alussa otin puheeksi, tämä Neil Strauss hankki ensin ylivoimaisen karisman saadakseen helposti naisia kiinnostumaan ja lopulta päätyikin naimisiin jopa mallin kanssa. Ok, hänelle tuli tästä pokaamisesta myös ongelmiakin, mutta hän on esimerkki siitä, miten tärkeetä on, että jokainen parisuhteeseen halukas mies olisi naisten mielestä vetovoimainen.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Tuo haaremi ajattelu ei pidä paikkaansa. Kun on olennaista, että kaikki halukkaat sais toimivan parisuhteen. Näin ei vaan toteudu, jos vain ytm miehet saavat selkeitä kiinnostuksen merkkejä suurelta määrältä naisia ja jotkut eivät saa juuri ollenkaan. Kun se ei tarkoita sitä, että jos saa monen vuoden päästä joltain naiselta selkeät kiinnostuksen merkit, tämä kyseinen nainen kiinnostaisi tätä kyseistä miestä. Kuten jo alussa otin puheeksi, tämä Neil Strauss hankki ensin ylivoimaisen karisman saadakseen helposti naisia kiinnostumaan ja lopulta päätyikin naimisiin jopa mallin kanssa. Ok, hänelle tuli tästä pokaamisesta myös ongelmiakin, mutta hän on esimerkki siitä, miten tärkeetä on, että jokainen parisuhteeseen halukas mies olisi naisten mielestä vetovoimainen.

        Mihin tarvitset naisen etsimisessä pohdintaa siitä, kuinka montaa naista joku "ytmi" kiinnostaa?

        Yksiavioisuus on aika tyypillistä heillekin.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Samaa mieltä siitä, että naisten kannalta tietysti parempi, jos miehet noudattaisivat noita ohjeita. Mutta kuten sanoin, että tuo on kyllä mahdottomuus tavalliselle miehelle odottaa isossa kaupungissa illan aikana edes kohtuulliselta määrältä naisia selkeitä merkkejä kiinnostuksesta ennen kuin mies tekee aloitteen. Ja vielä se, että ne kiinnostuksen merkit tulisivat vielä sellaisilta naisilta, jotka miestäkin kiinnostaa. Tämä voi toki olla realistista silloin, jos olet esimerkiksi julkkis rock muusikko.

        Musta olisi helvetin hyvin, jos joka toinen ilta joku olisi ollut yhtään kiinnostunut. On vaan hyväksyttävä, että (nuorten) pariutuminen naisten markkina.

        Mutta kiinnostuneiden määrän jokainen voi kohdalleen arvioida ja sen perusteella optimoida millaisia odotuksia naiselle kannattaa asettaa.


      • scrg kirjoitti:

        Ohjeesi ovat hyviä. Ainoa mutta on, että vinkkeinä ne ovat miehelle arvottomia. Naisten kannalta tietty olisi kivaa jos kaikki miehet noudattaisivat ohjeitasi.

        Mustakin sinänsä olisi kivaa jos te naiset kaikessa kommunikoinnissanne tähtäisitte siihen että olen paremmalla tuulella jälkeen kuin ennen. Mikä siinä on niin helvetin vaikeaa?

        Sinulle ja muillekin samaa asiaa kommentoineille: Neuvoja.teille antoi nimenomaan vinkkejä miten saada nainen. Ei siis miten saada naiselle kiva mieli, vaan miten _saada_ nainen. Sosiaalinen status on useimmille naisille tärkeää miehessä, eli että mies tulee toimeen ihmisten ja tilanteiden kanssa, etenkin silloin kun asiat eivät mene hänelle itselleen suotuisalla tavalla (esim. pakit). Naiset kiinnittävät huomiota siihen, miten miehet käyttäytyvät ja millainen luonne heillä on. Hyvä ulkonäkö on tietysti plussaa, mutta ei samanlainen prioriteetti kuin miehillä näyttäisi olevan.

        Eli jos haluat menestyä parisuhdemarkkinoilla, hyvä käytös ja perus-positiivinen luonne voivat tuoda yllättäviä onnistumisia jos eivät heti niin myöhemmin. Kun olet luotettavan ja ystävällisen oloinen tyyppi, naiset pistävät sen kyllä merkille vaikka eivät välittömästi kiinnostusta ilmaisisikaan. Ja nimenomaan tuo on totta, että nainen ei halua päätä pahkaa suhteeseen tai sänkyyn. Hän mieluummin arvioi tilannetta ensin. Ja tähän varmaan osasyynä juuri se, että ihmisen luonteen arviointi vie enemmän aikaa kuin ulkonäön.

        Ps. "Positiivinen luonne" ja "hyvä käytös" eivät tarkoita ettei ikinä saisi kokea pettymyksen tunteita tai pitäisi olla kynnysmattona. Ratkaisevaa on miten ilmaiset pettymyksesi ja ilmaiset omat tarpeesi/ rajasi.


      • tyttömäinenpoikatyttö kirjoitti:

        Sinulle ja muillekin samaa asiaa kommentoineille: Neuvoja.teille antoi nimenomaan vinkkejä miten saada nainen. Ei siis miten saada naiselle kiva mieli, vaan miten _saada_ nainen. Sosiaalinen status on useimmille naisille tärkeää miehessä, eli että mies tulee toimeen ihmisten ja tilanteiden kanssa, etenkin silloin kun asiat eivät mene hänelle itselleen suotuisalla tavalla (esim. pakit). Naiset kiinnittävät huomiota siihen, miten miehet käyttäytyvät ja millainen luonne heillä on. Hyvä ulkonäkö on tietysti plussaa, mutta ei samanlainen prioriteetti kuin miehillä näyttäisi olevan.

        Eli jos haluat menestyä parisuhdemarkkinoilla, hyvä käytös ja perus-positiivinen luonne voivat tuoda yllättäviä onnistumisia jos eivät heti niin myöhemmin. Kun olet luotettavan ja ystävällisen oloinen tyyppi, naiset pistävät sen kyllä merkille vaikka eivät välittömästi kiinnostusta ilmaisisikaan. Ja nimenomaan tuo on totta, että nainen ei halua päätä pahkaa suhteeseen tai sänkyyn. Hän mieluummin arvioi tilannetta ensin. Ja tähän varmaan osasyynä juuri se, että ihmisen luonteen arviointi vie enemmän aikaa kuin ulkonäön.

        Ps. "Positiivinen luonne" ja "hyvä käytös" eivät tarkoita ettei ikinä saisi kokea pettymyksen tunteita tai pitäisi olla kynnysmattona. Ratkaisevaa on miten ilmaiset pettymyksesi ja ilmaiset omat tarpeesi/ rajasi.

        Jos nyt on kysymys jostain yökerhosta tai muusta juottolasta, niin kukaan ei muista myöhemmin mitään. Ellei nyt sitten ole tapana asua siellä.

        Omasta mielestäni ainoita hauskoja puolia noissa paikoissa on, että jonkun ehdottomasti väärän kanssa voi vapautuneesti laittaa tonttulakin päähän ja puhua ihan mitä vaan. Kaikki jää kuitenkin sinne.


      • scrg kirjoitti:

        Jos nyt on kysymys jostain yökerhosta tai muusta juottolasta, niin kukaan ei muista myöhemmin mitään. Ellei nyt sitten ole tapana asua siellä.

        Omasta mielestäni ainoita hauskoja puolia noissa paikoissa on, että jonkun ehdottomasti väärän kanssa voi vapautuneesti laittaa tonttulakin päähän ja puhua ihan mitä vaan. Kaikki jää kuitenkin sinne.

        Se pätee jo sillä hetkellä kun olet siellä juottolassa :) Hyväkäytöksinen mies kiinnittää dominoefektin tavoin naisten huomion, kuten myös epäkypsä negatiivisessa mielessä. Vaikka kukaan mitään ei seuraavana aamuna muistaisikaan, niin siltä illalta mahikset on aina kadotettu.

        Puhumattakaan siitä että miehiä voi tavata muuallakin kuin baareissa ja ilman umpikänniä ;)


      • tyttömäinenpoikatyttö kirjoitti:

        Se pätee jo sillä hetkellä kun olet siellä juottolassa :) Hyväkäytöksinen mies kiinnittää dominoefektin tavoin naisten huomion, kuten myös epäkypsä negatiivisessa mielessä. Vaikka kukaan mitään ei seuraavana aamuna muistaisikaan, niin siltä illalta mahikset on aina kadotettu.

        Puhumattakaan siitä että miehiä voi tavata muuallakin kuin baareissa ja ilman umpikänniä ;)

        No höpöhöpö. Dominoefektin tekee se joka kaatuu yhden tequilan liikaa otettuaan suorin jaloin bassokaapin nurin.

        Tai voithan sä antaa esimerkin miten hyvä käytös demonstroidaan.


      • scrg kirjoitti:

        No höpöhöpö. Dominoefektin tekee se joka kaatuu yhden tequilan liikaa otettuaan suorin jaloin bassokaapin nurin.

        Tai voithan sä antaa esimerkin miten hyvä käytös demonstroidaan.

        No, tässä ei ole kuin mielipide mielipidettä vastaan, että turha kai jatkaa vänkäämistä :)

        Toiseen ketjuun kirjoitin juuri jotain tämänsuuntaista:
        "Eniten merkitsee ihmisen kyky tulla toimeen toisten kanssa. Mies saa minulta vihreää valoa, jos hän osoittaa sosiaalista älykkyyttä, esimerkiksi epäitsekkyyttä ja kykyä myötätuntoon. Se ei tarkoita, että miehen pitäisi olla "kaikkia paapomassa" tai täysin epäitsekäs altavastaaja. Jos nauraa räkäisesti toisen epäonnelle tai osoittaa jatkuvaa itsekkyyttä, pyrkii korottamaan itsensä muiden yläpuolelle tms., niin myös se mahdollinen ulkoinen kauneus katoaa minun silmissäni."
        Hyvä käytös siis heijastaa miehen kykyä toimia muiden kanssa (= toimia parisuhteessa, mahdollisesti myös isänä).


      • tyttömäinenpoikatyttö kirjoitti:

        No, tässä ei ole kuin mielipide mielipidettä vastaan, että turha kai jatkaa vänkäämistä :)

        Toiseen ketjuun kirjoitin juuri jotain tämänsuuntaista:
        "Eniten merkitsee ihmisen kyky tulla toimeen toisten kanssa. Mies saa minulta vihreää valoa, jos hän osoittaa sosiaalista älykkyyttä, esimerkiksi epäitsekkyyttä ja kykyä myötätuntoon. Se ei tarkoita, että miehen pitäisi olla "kaikkia paapomassa" tai täysin epäitsekäs altavastaaja. Jos nauraa räkäisesti toisen epäonnelle tai osoittaa jatkuvaa itsekkyyttä, pyrkii korottamaan itsensä muiden yläpuolelle tms., niin myös se mahdollinen ulkoinen kauneus katoaa minun silmissäni."
        Hyvä käytös siis heijastaa miehen kykyä toimia muiden kanssa (= toimia parisuhteessa, mahdollisesti myös isänä).

        Ja kaiken tuon näkee parilla vilkaisulla muutamasta askeleesta ja kulmakarvan asennosta juottolassa.


      • scrg kirjoitti:

        Ja kaiken tuon näkee parilla vilkaisulla muutamasta askeleesta ja kulmakarvan asennosta juottolassa.

        Ei näe, siksi en juottoloita suosikaan ;)


      • perusasiaaaaa
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Hyviä neuvoja kyllä on. Tuohon kuitenkin haluaisin kommentoida, että minä en mielestäni ole koskaan saanut selviä kiinnostuksen merkkejä ennen kuin olen lähestynyt jotain naista. En tiedä, enkö vaan huomaa, vai olenko todellakin sen näköinen, että kukaan ei vähimmässäkään määrin vois minusta kiinnostua. En ole juuri elämän aikana ollut ylipainoinen, paremminkin alipainoinen.
        Tuohon, että sais helposti kiinnostuksen merkkejä naisilta, täytyy kyllä olla sellainen mies, joka on jollain tavalla jo kuuluisa suomessa. On jotenkin todella vaikea uskoa, että tavallinen mies saisi suuressa kaupungissa baarissa kovinkaan helposti kiinnostuksen merkkejä tuntemattomilta naisilta. Erottua toki voi, jos käyttää kovin erottuvia vaatteita tai on selkeästi keskivertoa lihaksikkaampi. Toki myös sillä tavalla, jos on huomattavasti muita ylipainoisempi tai toisinpäin. Kaikki erottuminen tai se, että naiset huomaa miehen, ei ole aina tietenkään positiivista huomaamista.
        Kuten sanoit, että sopivan tilaisuuden tullen voi naiselle jotain sanoa, vaikka ei olisikaan mitään kiinnostuksen merkkejä vielä saanut, koska tällöin antaa mahdollisuuden naiselle huomata mies. Tämä on kyllä mielestäni realistisempaa, kuin se, että odottaa naisilta hyvin selkeitä kiinnostuksen merkkejä tai jopa sitä, että naiset tulisivat itse juttelee. Ok, myönnän tämän, että joskus on näin käynyt, että joku nainen on tullut juttelee, mutta ongelma on siinä, että usein he ovat olleet liian humalassa silloin, jolloin mua ei kiinnosta.
        Tuo, jos juttelee jollekin itseä kiinnostavalle tuntemattomalle naiselle ja antaa tietenkin samalla mahdollisuuden naiselle vastata aloitteeseen, on erityisen tärkeää, että ei odota liikoja. Ja tuo mitä puhuit pakeista, pitää kyllä 100% paikkansa. Koskaan ei saa suuttua! Aina ystävällisesti jätät naisen rauhaan, jos hän ei ole kiinnostunut. Lisäksi tuo, että sais naisen aina paremmalle tuulelle, kuin mitä oli ennen aloitetta, on kyllä aina pyrkimys. Joskus tässä ilman muuta onnistuukin, mutta valitettavasti aina ei. Silloin toki aina mietin, teinkö jotain selvästi väärin. Toki aina pitää uskoa, kun nainen ilmaisee jollain tavalla, ettei ole halukas tutustuu. Toisinaan tuo ilmaisu naiselta on kuiva, mutta välittömästi pitää tajuta, että jättää kyseisen naisen rauhaan. Erityisesti nyt, kun tämä häirintä on ollut mediassa jo jonkin aikaa paljon esillä, olen kyllä tullut entistäkin tarkemmaksi. Tämä on tietysti se 100% pyrkimys, että kukaan nainen ei kokisi mua häiritsijäksi.

        Ei tarvii olla julkkis, riittää että on pilkettä silmäkulmassa ja hyvät tilanteeseen sopivat jutut, niin sillähän niitä kiinnostuksen merkkejä saa.


    • Neuvoja.teille

      Varmaanki yliarvioitte julkisuuden, lihasten ym. merkitystä. Toki sellaiset saattavat saada enemmän huomiota, mutta kertoo lähinnä naisen pinnallisuudesta, jos on kiinnostunut vain sellaisista, tai haluaa suhteeseen julkkiksen kanssa. Siinä voi olla virhetulkintaakin. Julkkiksen saama huomio ei välttämättä tarkoita, että kaikki haluaisivat suhteeseen heidän kanssaan. Ehkä vain jutella ja tutustua ja brassailla sitten kavereille? Tai en tiedä onko vaikkapa isoissa kaupungeissa tai jossain pintaliitopaikoissa sitten eri meininki.

      Jos tuntuu, ettei naiset oikein huomaa tai viestittele mitään, niin voi mieskin kiinnittää ensin kauempaa huomionsa naiseen. Itse olen kiinnostunut juurikin tyypeistä, jotka ovat ensin muutamaan otteeseen katselleet kauempaa tai menneet ohi hymyillen, pilkettä silmissä, ehkä tervehtineetkin. Ja lähestyneet vasta, kun olen vastannut heidän katseisiinsa, hymyihinsä jne. En todellakaan ole siinä vaiheessa miettinyt heidän lihaksiaan, varallisuuttaan tai statustaaan. Valehtelusin, jos väittäisin, ettei ulkonäöllä ole sellaisessa tilanteessa merkitystä ollenkaan. Kyllä sillä on, mutta paljon vähemmän kuin moni luulee. Kyllä se on jokin muu, olemus, se pilke. Ja myöhemmin sitten se, herääkö niitä tunteita vai ei, ja tuntuuko henkilö itselle sopivalta vai ei. Ensimmäinen ajatukseni näistä, jotka sittemmin ovat sydämeni vieneet, on joskus ollut, että eipä ole ihan mun tyyppiä, mutta vaikuttaa ihan kivalta. Sitten kun olen ihastunut ja rakastunut, henkilö on yhtäkkiä ollutkin ihan mun tyyppiä ja maailman upein ilmestys :D

      Joskus sinnikkyydelläkin voi saada tulosta, jos nainen ei selkeästi anna pakkeja, muttei oikein selkeästi innostukaan, mutta ehkä ennemmin kannattaa jatkaa piiritystä toisella kertaa. Ärsyyntymisen merkit kyllä kannattaa ottaa heti todesta. Leikkimielistä piruilua taas ei kannata säikähtää. Jos nainen samaan aikaan hymyilee ja katsoo sinua, hän on melko varmasti ainakin vähän kiinnostunut tai vähintään pitää sinua hyvänä tyyppinä, ja siitähän on jo jyvä edetä.

      • Todella hyviä neuvoja, noinhan se homma menee oikeasti. Useiden miesten suurin ongelma on siinä, ettei ne näe, kuule tai ymmärrä mitään kun ovat "metsästämässä". Yleensä se on humalatila joka turruttaa aistit, joillakin kenties jännittäminen.

        Nuo puheet lihaksien vetovoimasta eivät ehkä ole täysin oikeaan osuvia, vaikka se voi ulospäin siltä näyttääkin. Naiset pitävät itsevarmoista miehistä, ja aika moni itsestään huolta pitävä mies on itsevarma.


      • Neuvoja.teille

        Kyllä, juuri näin!


      • todellavaikeeta
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Todella hyviä neuvoja, noinhan se homma menee oikeasti. Useiden miesten suurin ongelma on siinä, ettei ne näe, kuule tai ymmärrä mitään kun ovat "metsästämässä". Yleensä se on humalatila joka turruttaa aistit, joillakin kenties jännittäminen.

        Nuo puheet lihaksien vetovoimasta eivät ehkä ole täysin oikeaan osuvia, vaikka se voi ulospäin siltä näyttääkin. Naiset pitävät itsevarmoista miehistä, ja aika moni itsestään huolta pitävä mies on itsevarma.

        Mulla ei saliharjoittelu ole koskaan parantanut ainakaan merkittävissä määrin itsevarmuutta. Aina on ollut yhtä tuskaa tehdä aloite tuntemattomaan naiseen. Toki saliharjoittelu on muuten kannattavaa tai liikunnan harrastaminen yleensäkin.


      • dheth
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Mulla ei saliharjoittelu ole koskaan parantanut ainakaan merkittävissä määrin itsevarmuutta. Aina on ollut yhtä tuskaa tehdä aloite tuntemattomaan naiseen. Toki saliharjoittelu on muuten kannattavaa tai liikunnan harrastaminen yleensäkin.

        On yleinen harhaluulo väittää, että itsetunto jollain osa-alueella olisi jotenkin siirrettävissä toiselle sektorille. Itseluottamus kun rakentuu palautteen kautta. Eli jos on hyvä jossain ja saa siitä hyvää palautetta/vastetta, niin itseluottamus kasvaa. Jos sen sijaan aloittelijana ei saa palautetta tai palaute on negatiivista, niin itseluottamus ei kasva vaan jopa vähenee.


      • voijumalautamitätampio
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Mulla ei saliharjoittelu ole koskaan parantanut ainakaan merkittävissä määrin itsevarmuutta. Aina on ollut yhtä tuskaa tehdä aloite tuntemattomaan naiseen. Toki saliharjoittelu on muuten kannattavaa tai liikunnan harrastaminen yleensäkin.

        Ensinnäkin... aloitetta ei tehdä NAISEEN vaan naiselle ja jos ei o baariympäristö ja nainen selkeesti flirttaillut tai deittiprofiili jossa oot lukenut sen tekstin kans ja kommentoit sitä, niin ÄLÄ MENE SANOMAAN MITÄÄN TUNEMATTOMALLE NAISELLE.

        Naisiin tutustutaan tuttujen kautta tai tilanteen jakamalla (esim. koulussa).


    • Ja tässähän on hyvä muistaa myös se, että naisten kauneusihanteet on monesti erilaiset kuin miesten - sekä oman että vastakkaisen sukupuolen ulkonäön suhteen ;) https://pbs.twimg.com/media/BlYMKDECIAA4rnD.jpg

      Tuo lihaksikkuus-myytti on kyllä yksi yleisin. Suurin osa miehistä kuvittelee, että mitä lihaksikkaampi mies, niin sen kiinnostavampi naisille. Kun taas suurin osa naisista ei piittaa äärimmilleen pumpatusta mieskehosta. Moni nainen suosii solakkaa mieskehoa tai jopa pientä tukevuutta voi olla. Ehkä siinä joku sellainen korrelaatio voi olla, että jos mies kokee itsensä lihaksikkaana haluttavammaksi, on hän jollain tavalla itsevarmempi ja siten naisten kanssa menestyksekkäämpi. Mutta jos pelkistä kuvista pitäisi kiinnostava mies valita, niin kyllä painonnostajat tms. lihaskimput jäävät ainakin mulla sivuun.

      Lisäksi tietysti se juttu, että nainen määrittelee miehen "tason" yhtä paljon ellei jopa enemmän luonteen perusteella. Siinä missä monelle miehelle merkitsee ainakin kättelyssä enimmäkseen ulkonäkö, jos nyt ei ihan äärimmäisen hankala luonne naisella ole.

      • Lisäänpä tähän vielä oman kokemuksen ihastumisista. Ennen ihastumista monikaan mies ei näytä minusta keskivertoa ihmeellisemmältä. Ulkonäöllisesti en näe suurimmassa osassa miehissä hurjia "luokkaeroja", vaan voisin kelpuuttaa yhden jos toisenkin. Ulkoisesti äärimmäisen komeita, kuten myös äärimmäisen rumia miehiä on mielestäni oleamassa aika vähän. On minulla tietysti omat mieltymykseni, mutta tajuan että omat fantasiat on eri asia kuin todellisuus.

        Mutta! Kun tutustun johonkin mieheen (/ihmiseen), ja huomaan että kemiat natsaavat, hän on mukava ihminen ja sitten lopulta ihastun, niin tämä ihminen muuttuu silmissäni käsittämättömän kauniiksi. Kaikki komeat piirteet melkein hyppäävät silmille, ihan kuin olisin ollut sokea aikaisemmin. Tämä pätee tietenkin toiseen suuntaan, että jos ihmisestä alkuihastuksen jälkeen paljastuukin ikäviä luonteenpiirteitä, niin hän menettää silmissäni myös ulkoisen hehkunsa.

        En tiedä onko muilla naisilla näin, mutta ainakin mulla miesten ulkoinen komeus on kovasti kiinni heidän luonteestaan :D


      • poikamainentyttöpoika
        tyttömäinenpoikatyttö kirjoitti:

        Lisäänpä tähän vielä oman kokemuksen ihastumisista. Ennen ihastumista monikaan mies ei näytä minusta keskivertoa ihmeellisemmältä. Ulkonäöllisesti en näe suurimmassa osassa miehissä hurjia "luokkaeroja", vaan voisin kelpuuttaa yhden jos toisenkin. Ulkoisesti äärimmäisen komeita, kuten myös äärimmäisen rumia miehiä on mielestäni oleamassa aika vähän. On minulla tietysti omat mieltymykseni, mutta tajuan että omat fantasiat on eri asia kuin todellisuus.

        Mutta! Kun tutustun johonkin mieheen (/ihmiseen), ja huomaan että kemiat natsaavat, hän on mukava ihminen ja sitten lopulta ihastun, niin tämä ihminen muuttuu silmissäni käsittämättömän kauniiksi. Kaikki komeat piirteet melkein hyppäävät silmille, ihan kuin olisin ollut sokea aikaisemmin. Tämä pätee tietenkin toiseen suuntaan, että jos ihmisestä alkuihastuksen jälkeen paljastuukin ikäviä luonteenpiirteitä, niin hän menettää silmissäni myös ulkoisen hehkunsa.

        En tiedä onko muilla naisilla näin, mutta ainakin mulla miesten ulkoinen komeus on kovasti kiinni heidän luonteestaan :D

        Bullshit.

        Palstallehan on postattu tästä tutkimustietoakin. Eli naisten silmissä vain 1% miehistä on tosi komeita, ja 80% keskivertoa rumempia. Eli kun sä sanot ettei mies ollut erikoisen näköinen, se ja sun kaikki muutkin miesvalinnat voi hyvin olla top 20% "taviksia".

        Ja sit oli se tutkimus jossa naiset haastattelujen perusteella oli vähemmän ulkonäkökeskeisiä kuin miehet, mutta kun katottiinkin VALINTOJA niin homma kääntyikin toisin päin.


      • Jhkhhr
        poikamainentyttöpoika kirjoitti:

        Bullshit.

        Palstallehan on postattu tästä tutkimustietoakin. Eli naisten silmissä vain 1% miehistä on tosi komeita, ja 80% keskivertoa rumempia. Eli kun sä sanot ettei mies ollut erikoisen näköinen, se ja sun kaikki muutkin miesvalinnat voi hyvin olla top 20% "taviksia".

        Ja sit oli se tutkimus jossa naiset haastattelujen perusteella oli vähemmän ulkonäkökeskeisiä kuin miehet, mutta kun katottiinkin VALINTOJA niin homma kääntyikin toisin päin.

        No oliko valittavana pelkät valokuvat?

        Miehet keskimäärin ovat mälsän näköisiä. Sori pojat, mutta ei teidän ulkonäköön ihastuta.


      • poikamainentyttöpoika kirjoitti:

        Bullshit.

        Palstallehan on postattu tästä tutkimustietoakin. Eli naisten silmissä vain 1% miehistä on tosi komeita, ja 80% keskivertoa rumempia. Eli kun sä sanot ettei mies ollut erikoisen näköinen, se ja sun kaikki muutkin miesvalinnat voi hyvin olla top 20% "taviksia".

        Ja sit oli se tutkimus jossa naiset haastattelujen perusteella oli vähemmän ulkonäkökeskeisiä kuin miehet, mutta kun katottiinkin VALINTOJA niin homma kääntyikin toisin päin.

        Samaa kysyn kuin Jhkhhr. Eli jos valittavana on pelkät kuvat (tai kuvat koulutustaso tms. mikä ei kerro ihmisestä itsestään), niin se on eri asia kuin tutustua ihmiseen. Kaikki miehet näyttää musta keskiverroilta ennen kuin ihastun. Ennen ihastumista kukaan ei houkuta erityisesti, vasta ihastumisen jälkeen ihminen muuttuu mun silmissä "kauniiksi". Joten hyvin uskon että tutkimuksen mukaan naisten mielestä vain 1% miehistä oli "komeita" ja 20% "vähän komeita". Luvut muuttuisivat jos nainen tuntisi miehet.

        Niin no, tosiaan tilanne ei ole aito, jos nainen laitetaan valitsemaan mies ulkonäön perusteella. Totta kai sitä valitsee siistimmän näköisen ihmisen, jos ei ole muuta tietoa hänestä. Mutta jos ihmiseen saa tutustua, kyllä muut asiat painaa enemmän kuin ulkonäkö. Ts. ihmisen olemus voi pilata komeankin ulkonäön.

        Niin, näitä mun juttujahan ei tosiaan ole kenenkään pakko uskoa. Kerron vain ja ainoastaan oman henkilökohtaisen kokemukseni, mutta jos tuntuu että se ei auta parisuhdemarkkinoilla, niin totta kai kannattaa olla kuuntelematta :)


      • 12121212121212
        tyttömäinenpoikatyttö kirjoitti:

        Samaa kysyn kuin Jhkhhr. Eli jos valittavana on pelkät kuvat (tai kuvat koulutustaso tms. mikä ei kerro ihmisestä itsestään), niin se on eri asia kuin tutustua ihmiseen. Kaikki miehet näyttää musta keskiverroilta ennen kuin ihastun. Ennen ihastumista kukaan ei houkuta erityisesti, vasta ihastumisen jälkeen ihminen muuttuu mun silmissä "kauniiksi". Joten hyvin uskon että tutkimuksen mukaan naisten mielestä vain 1% miehistä oli "komeita" ja 20% "vähän komeita". Luvut muuttuisivat jos nainen tuntisi miehet.

        Niin no, tosiaan tilanne ei ole aito, jos nainen laitetaan valitsemaan mies ulkonäön perusteella. Totta kai sitä valitsee siistimmän näköisen ihmisen, jos ei ole muuta tietoa hänestä. Mutta jos ihmiseen saa tutustua, kyllä muut asiat painaa enemmän kuin ulkonäkö. Ts. ihmisen olemus voi pilata komeankin ulkonäön.

        Niin, näitä mun juttujahan ei tosiaan ole kenenkään pakko uskoa. Kerron vain ja ainoastaan oman henkilökohtaisen kokemukseni, mutta jos tuntuu että se ei auta parisuhdemarkkinoilla, niin totta kai kannattaa olla kuuntelematta :)

        Tutkimuksessa johon tuossa viitattin, pyrittiin antamaan mahdollisimman paljon informaatiota miesten luonteista, haastatteluilla jne.

        Naiset itsekin uskovat tähän harhaan; todellisuudessa on enemmänkin niin päin että hyvä ulkonäkö vaikuttaa naisen käsitykseen miehen luonteesta. Pitkä mies tuntuu älykkäämmältä, leveäharteinen kyvykkäämmältä, jykeväleukainen luotettavammalta, matalaääninen hauskemmalta, jne. Tutkittua tietoa tämäkin.

        Vastaavanlaisena halo-efektinä toimii miehen status. Kaikkien ihaileman julkkiksen kertoma vitsi naurattaa enemmän, kuin sama vitsi nurkassa yksin istuvan ätmin kertomana.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Tutkimuksessa johon tuossa viitattin, pyrittiin antamaan mahdollisimman paljon informaatiota miesten luonteista, haastatteluilla jne.

        Naiset itsekin uskovat tähän harhaan; todellisuudessa on enemmänkin niin päin että hyvä ulkonäkö vaikuttaa naisen käsitykseen miehen luonteesta. Pitkä mies tuntuu älykkäämmältä, leveäharteinen kyvykkäämmältä, jykeväleukainen luotettavammalta, matalaääninen hauskemmalta, jne. Tutkittua tietoa tämäkin.

        Vastaavanlaisena halo-efektinä toimii miehen status. Kaikkien ihaileman julkkiksen kertoma vitsi naurattaa enemmän, kuin sama vitsi nurkassa yksin istuvan ätmin kertomana.

        Ai, no ehkä sitten vaan olen sokea sokeille pisteilleni. Miehen status ei minua ainakaan toistaiseksi ole kiinnostanut luonnetta enempää, mut ehkä vaan en vielä ole deitannut riittävästi :D


      • Nainen39vee
        poikamainentyttöpoika kirjoitti:

        Bullshit.

        Palstallehan on postattu tästä tutkimustietoakin. Eli naisten silmissä vain 1% miehistä on tosi komeita, ja 80% keskivertoa rumempia. Eli kun sä sanot ettei mies ollut erikoisen näköinen, se ja sun kaikki muutkin miesvalinnat voi hyvin olla top 20% "taviksia".

        Ja sit oli se tutkimus jossa naiset haastattelujen perusteella oli vähemmän ulkonäkökeskeisiä kuin miehet, mutta kun katottiinkin VALINTOJA niin homma kääntyikin toisin päin.

        Tuollaiset testit, joissa valitaan valokuvien perusteella komeimpia miehiä, ei vielä kerro välttämättä ollenkaan kyseisen naisen omasta miesmausta - siis siitä, millaisista tämä kiinnostuu ja ketkä kokee seksuaalisesti vetovoimaisiksi. Jäin miettimään tätä valokuvatestiä ja mitä mahdollisesti itse vastaisin. Varmaan antaisin isoja pisteitä sellaisille klassisen komeille, koska he ovat periaatteessa "komeita". Mutta näissä pitääkin erottaa komea (ja vastaavasti) kaunis siitä, ketkä ovat hyvännäköisiä. Tämä on joskus aivan eri asia.

        Eli minä voisin periaatteessa antaa paljon komeus- ja kauneuspisteitä tuollaisessa testissä sellaisille, jollaisista en kuitenkaan oikeassa elämässä kiinnostu. Minua ei niinkään viehätä komeus/kauneus, vaan ihmiset, jotka ovat persoonallisen näköisiä, joissa on karismaa ja jotka sen vuoksi ovat hyvännäköisiä. Yleensä ne klassisen komeat/kauniit ovat minusta "ihan nättejä joo", mutta eivät kiinnostavia - eivätkä välttämättä edes hyvännäköisiä. Minulle "hyvännäköinen" tarkoittaa muuta.

        Ja se, mitä Tyttömäinenpoikatyttö kirjoitti, pitää kyllä omalla kohdallani paikkani varmaan myös. En kiinnostu KOSKAAN kenestäkään vain ulkoisen olemuksen perusteella. Sen vuoksi en ikinä kiinnostu tai tapaa ketään esim. baarissa. Kiinnostavin kokonaisuus on tuo mainitsemani kiinnostava ulkonäkö yhdistettynä kiinnostavaan persoonaan ja siihen, että tyyppi on fiksu ja älykäs. Eli pelkän kuvan perusteella olisi jopa vaikea sanoa - kuvan perusteella antaisin siis pisteitä aika yleisellä tasolla, mutta kukaan ei edelleenkään tietäisi ollenkaan, millainen oma makuni on. Kiinnostava persoona saa ulkoisen olemuksen näyttämään myös enemmän puoleensa vetävältä. Tällaisessa ihmisessä eivät jotkut "ulkonäkövirheet" haittaa, koska nimenomaan se tekee ihmisestä vetovoimaisen, että hänen karismansa peittoaa jopa sen, ettei hän olekaan ulkoisesti ns. täydellinen.

        Ei se silti sitä tarkoita, että voisi ihastua tai tuntea vetoa ihan minkä tahansa näköiseen. Kyllä varmasti kaikilla jotain reunaehtoja on ja mieltymyksiä. Mutta käsitys siitä, että kaikki haluaisivat vain mahdollisimman kauniin tai komean jollain yleisellä skaalalla katsottuna, ei pidä paikkaansa.

        Ja mitä myös on sanottu lihaksista - tuntuu tosiaan siltä, että koska osa miehistä ITSE ihailee niin valtavasti lihaksikkaita miehiä, he kuvittelevat kaikkien naistenkin automaattisesti ihailevan. Mutta ei se tosiaan niin ole. Eihän kaikkia miehiäkään miellytä ensisijaisesti joku mahdollisimman isotissinen blondi.


      • fsdfdsfsdfsd
        Nainen39vee kirjoitti:

        Tuollaiset testit, joissa valitaan valokuvien perusteella komeimpia miehiä, ei vielä kerro välttämättä ollenkaan kyseisen naisen omasta miesmausta - siis siitä, millaisista tämä kiinnostuu ja ketkä kokee seksuaalisesti vetovoimaisiksi. Jäin miettimään tätä valokuvatestiä ja mitä mahdollisesti itse vastaisin. Varmaan antaisin isoja pisteitä sellaisille klassisen komeille, koska he ovat periaatteessa "komeita". Mutta näissä pitääkin erottaa komea (ja vastaavasti) kaunis siitä, ketkä ovat hyvännäköisiä. Tämä on joskus aivan eri asia.

        Eli minä voisin periaatteessa antaa paljon komeus- ja kauneuspisteitä tuollaisessa testissä sellaisille, jollaisista en kuitenkaan oikeassa elämässä kiinnostu. Minua ei niinkään viehätä komeus/kauneus, vaan ihmiset, jotka ovat persoonallisen näköisiä, joissa on karismaa ja jotka sen vuoksi ovat hyvännäköisiä. Yleensä ne klassisen komeat/kauniit ovat minusta "ihan nättejä joo", mutta eivät kiinnostavia - eivätkä välttämättä edes hyvännäköisiä. Minulle "hyvännäköinen" tarkoittaa muuta.

        Ja se, mitä Tyttömäinenpoikatyttö kirjoitti, pitää kyllä omalla kohdallani paikkani varmaan myös. En kiinnostu KOSKAAN kenestäkään vain ulkoisen olemuksen perusteella. Sen vuoksi en ikinä kiinnostu tai tapaa ketään esim. baarissa. Kiinnostavin kokonaisuus on tuo mainitsemani kiinnostava ulkonäkö yhdistettynä kiinnostavaan persoonaan ja siihen, että tyyppi on fiksu ja älykäs. Eli pelkän kuvan perusteella olisi jopa vaikea sanoa - kuvan perusteella antaisin siis pisteitä aika yleisellä tasolla, mutta kukaan ei edelleenkään tietäisi ollenkaan, millainen oma makuni on. Kiinnostava persoona saa ulkoisen olemuksen näyttämään myös enemmän puoleensa vetävältä. Tällaisessa ihmisessä eivät jotkut "ulkonäkövirheet" haittaa, koska nimenomaan se tekee ihmisestä vetovoimaisen, että hänen karismansa peittoaa jopa sen, ettei hän olekaan ulkoisesti ns. täydellinen.

        Ei se silti sitä tarkoita, että voisi ihastua tai tuntea vetoa ihan minkä tahansa näköiseen. Kyllä varmasti kaikilla jotain reunaehtoja on ja mieltymyksiä. Mutta käsitys siitä, että kaikki haluaisivat vain mahdollisimman kauniin tai komean jollain yleisellä skaalalla katsottuna, ei pidä paikkaansa.

        Ja mitä myös on sanottu lihaksista - tuntuu tosiaan siltä, että koska osa miehistä ITSE ihailee niin valtavasti lihaksikkaita miehiä, he kuvittelevat kaikkien naistenkin automaattisesti ihailevan. Mutta ei se tosiaan niin ole. Eihän kaikkia miehiäkään miellytä ensisijaisesti joku mahdollisimman isotissinen blondi.

        Naiset aina väittää että heillä on monipuolinen miesmaku ja että kaikenlaisille miehille riittää ottajia mutta miehet väittävät toisin.
        Miehet voivat sanoa ihan rehellisesti kokemuksen perusteella että eivät kelpaa kenellekään naiselle.
        Tuo on vain naisten keino saada hyvä omatunto omalle pinnallisuudellensa.


      • Nainen39vee
        fsdfdsfsdfsd kirjoitti:

        Naiset aina väittää että heillä on monipuolinen miesmaku ja että kaikenlaisille miehille riittää ottajia mutta miehet väittävät toisin.
        Miehet voivat sanoa ihan rehellisesti kokemuksen perusteella että eivät kelpaa kenellekään naiselle.
        Tuo on vain naisten keino saada hyvä omatunto omalle pinnallisuudellensa.

        En mä ainakaan ole koskaan väittänyt, että minulla olisi monipuolinen miesmaku. Päinvastoin itse asiassa! Mutta kaikki naiset eivät tykkää samanlaisista miehistä, En nyt usko, että kukaan olisi väittänyt, että "kaikenlaisille" miehille riittää ottajia, mutta niin on varmasti sanottu, että hyvin monenlaisille miehille kyllä. Eihän se automaatio silti ole kenenkään kohdalla.

        Mikä nyt sitten on pinnallisuutta? Onko se pinnallisuutta, että kun johonkin ihastuu, haluaa tätä myös fyysisesti? Minusta ei. Olisi outoa, jos pystyisi ihastumaan näkemättä silti toista puoleensavetävänä. Ja enpä usko miestenkään niin tekevän. Onhan moni jopa esittänyt, että miehet olisivat visuaalisempia ja että nimenomaan miehille kumppanin ulkonäkö olisi keskimäärin tärkeämpi.


      • TotuusSattuuQXQXC
        fsdfdsfsdfsd kirjoitti:

        Naiset aina väittää että heillä on monipuolinen miesmaku ja että kaikenlaisille miehille riittää ottajia mutta miehet väittävät toisin.
        Miehet voivat sanoa ihan rehellisesti kokemuksen perusteella että eivät kelpaa kenellekään naiselle.
        Tuo on vain naisten keino saada hyvä omatunto omalle pinnallisuudellensa.

        "Naiset aina väittää että heillä on monipuolinen miesmaku ja että kaikenlaisille miehille riittää ottajia mutta miehet väittävät toisin"

        Tässä pitää aina heittä kehiin "Prisma-indeksi" eli siis havainnointi pariskunnista tavallisen Prisman lauantaisena ostosreissulla. Ja jos siellä näkee vain yhdenlaisia tai varsinkaan pelkästään erityisen komeita miehiä pariskunnan miespuolisina edustajina niin olisi ehkä mainosta mukaillen syytä pistäytyä sinne SpecSaversille. Kyllä siellä on näkyvissä aika lailla miesten koko kirjo ja erityisesti se hyvin tavallinen osuus.
        Tämä ei tietenkään tarkoita että ihan kuka tahansa mies kelpaisi vaan että hyvin tavallinen ja vaatimattomankin oloinen mies on ihan todistettavasti hyvin yleinen parisuhteen osapuoli Suomessa.


    • xcvxcvcxvcxvcxvcvcx

      Ei hei vaikuta millään tavalla, ellei oo todella persoonallisesti suuntaa antava pukeutuminen, ym. Eihän meistä kukaan valitse kroppaamme mihin synnytään, koitetaan kantaa sitä parhain päin

    • Pää_kainalossa

      Asioissa on niin monta yhtälöä, että on parempi kun ei ala ynnäämään. Oma tunne määrää, ulkonäkö on mielestäni vain pieni osa kokonaisuutta ja lisäksi on suuri vaara, että se johtaa väärään valintaan. Taustalla on paljon asioita, jotka johtavat siihen, että kaunis nainen tai mies valitsee kumppanin aivan muista syistä, kuin ulkonäön. Pitkä ja lyhyt, so, what?

    • flowersreally

      Naisen tulkitseminen ulkonäön perusteella?

      Ok.

      • 12121212121212

        Tuossahan oli kyse lähinnä siitä minkä näköistä kannattaa yrittää.

        Esim. jos minä näen sanotaanko vaikka tiimalasivartaloisen ja mallia muistuttavan naisen, tiedän että mahdollisuuteni ovat 0% riippumatta luonteista ym.

        Jos taas näen lyhyen ja pyöreän naisen, mahdolisuuteni ovat hyvät mikäli luonteet ym osuvat kohdilleen.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Tuossahan oli kyse lähinnä siitä minkä näköistä kannattaa yrittää.

        Esim. jos minä näen sanotaanko vaikka tiimalasivartaloisen ja mallia muistuttavan naisen, tiedän että mahdollisuuteni ovat 0% riippumatta luonteista ym.

        Jos taas näen lyhyen ja pyöreän naisen, mahdolisuuteni ovat hyvät mikäli luonteet ym osuvat kohdilleen.

        Koitatko nyt kertoa, että sulla on tyttöystävänä lihava kääpiö?


    • Tasoteoria pähkinänkuoressa.

      -Jokaisella ihmisellä on yksiselitteinen taso
      -Naisella on velvollisuus huolia aivan kuka tahansa "oman tasoinen" mies
      -Jos ei huoli, kyseessä on hypergaminen pihtarihuora

      • hylätty.arvosana

        - oikein meni
        - ei voisi enempää väärin ymmärtää
        - väärin


    • uyghuijhggt

      Yrittäähän voi ketä vaan mutta käytännössä saadakseen hyvän näköisen naisen miehen on kuuluttava jollain tapaa top 10 prosenttiin. Esimerkiksi ruma voi olla jos on jostain syystä suosittu, kuten muusikko, koomikko jne..

      Joitain harvoja pareja voi olla missä olosuhteet kuten yhteinen työ tms. ovat auttaneet mutta sen varaan on turha laskea.

    • entrecote

      Kävin baarissa pari viikkoa sitten kaveriporukalla (naisia). Huomioni oli se, että ryhmän kaunottaria kutsuttiin tanssimaan arviolta ehkä 10 kertaa tunnissa, kun taas ryhmän vanhempia ja rumempia ei haettu kertaakaan. Huomioin myös sen, että kaunottarilla oli varaa olla ylpeän ja kylmän näköisiä, mutta siitä huolimatta hakijoita riitti. Huomioni mukaan jopa yli 50-v ikäisiä naisia haettiin tanssimaan, jos he olivat hoikkia. Sen sijaan nuoria parikymppisiä lihavia naisia ei juurikaan haettu tanssimaan ennen kuin vasta valomerkin aikoihin. Hymyilevä tavallisen näköinen nainen oli myös kohtuullisen kysyttyä seuraa, jos paino oli korkeintaan normaalipainon ylärajoilla.

      Jos mietin sitä, että minkä näköisten miesten kanssa lähdettiin tanssimaan, niin ehkäpä tärkein kriteeri oli hymy ja kohtelias mutta rento käytös. Kaunottaret halusivat mieheltä pituutta, normaalikroppaisuutta ja ainakin kohtuullisen näköisiä kasvoja. Hyvät tanssittajat sen sijaan saivat varsinkin vanhempaa naisväkeä tanssimaan omasta lyhyydestään huolimatta.

      Havaintojeni mukaan kaunottaret myös edellyttivät, että miehen pitää puhua ja tehdä vaikutus naiseen puhumalla. Hauskuuttajat tekivät vaikutuksen kaiken ikäisiin naisiin eli jos mies saa naisen nauramaan, niin hyvällä tiellä ollaan. Nuoremmat, ei-niin-komeat saavat yhden yön seuraa sitkeästi juttelemalla varsinkin vanhemmista naisista.

    • whatafeeling1

      Nyt sinkkuna ja ilman mitään profiilia missään aloin miettiä, minkälainen mies innostaisi minua. Olen itse hoikka, vaaleat pitkät hiukset, lähemmäs 50v, tutustun helposti ihmisiin, katson silmiin puhuessani ja nauran usein.
      Mieheltä odotan samoin katsekontaktia, iloisuutta, helposti tutustuvaa persoonaa.
      Ulkonäöllisesti kiinnostun normaalipainoisista (ei hintelät tai liikapainoiset), pituutta min. 10cm enemmän kuin minulla, kiva hymy, tutkivat silmät. Siitä se voisi alkaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2844
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      530
      2692
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1865
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1837
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1748
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1312
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      60
      1129
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1102
    Aihe