Istuin portailla ja meidän kissa katseli minua noin kolmen neljän metrin päästä. Yhtäkkiä se olkoi murisemaan, selkä nousi köyryyn ja häntä kahtakertaa paksumpana. Kissa ulisi matalalla mutta karmeella äänellä ja katseli minua. Maanittelin sitä itsekkin peloissani ja sain sen vähitellen rauhoittumaan. Näki jonkun kummituksen selkäni takana.
Mitä kissa näki
Karmanpyörre
1
239
Vastaukset
- AggressiivinenKissa
En tunne kissojen käytöstä. Olisiko asiaan jokin, nk. luonnollinen selitys? Voisiko kissan mieliala vaihdella? Tai kissa murinalla osoittaa mieltään? Ajattelitko joitain pahoja asioita ja kissa reagoi siihen?
Mikäli kyseessä oli henkinaailmaan liittyvä asia, on vaikea arvata miksi kissa käyttäytyi siten.
Luulenpa kuitenkin, että kyseessä oli kissan oma, aggressiivinen mieliala.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195