Keskitalon Jussi tökäisi kirveellä jalkaan. Isä-Samppa sai aiheen moittia: - Ootpa sinä koko suhari! Minä en eläessäni ole lyönyt kuin kerran kirveellä jalkaan. Ja silloinkin vahingossa.
Kärsämäki kaskuaa osa.1
3
312
Vastaukset
- Kahavihammas
Kärsämäellä myllynomistaja ja lukkari olivat hyviä ystäviä. Mylläri oli kiireinen mies ja sen vuoksi jauhot jäivät joskus karkeiksi. Kerran mylläri kyläili lukkarin luona. He kävivät katselemassa viljelyksiä, joissa paikoin oli harvanlainen ohranlaiho. Mylläri huomautti, että tuossahan on jäänyt harvaksi. Lukkari ehätti sanomaan: -Jäihän se, kun minä teidän myllyn jauhoilla kylvin.
- kymppialoitus
Erinomainen aloitus "kahvihampaalta, "Kärsämäki kaskuaa", osoittaa kuinka huumoriton pitäjä on Kärsämäki, kärsämäellä kaikki huumori s24 on kieroutunnutta hklö kohdistuvaa mustamaalaamista kaukana huumorista, kohteena yleensä Remes a`la Kustaa, toisena suosikkina tai ensimmäisenä on Reagan a`la vasemmisto, em ei ole "huumoria vaan solvaamista!
- kahavihammas
Kärsämäen Porkkalassa eli ennen renkimies Aaren Porkka. Hänellä oli tapana joka sunnuntai käydä kirkolla pelaamassa kortilla viikon tienestit. Aarne oli jälleen menossa tavanmukaisesti reissulleen. Vastaan tuli humoristiksi tunnettu Aimo Koponen, joka kysyi Aarnelta: - Minne menet hiiroseni, lyhytjalka lyksyttelet? Tähän sanavalmis Aarne hieman haikeana vastasi: - Kirkolle menen poloinen, kortille kovaosainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351953
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261599Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11496Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras871410- 321371
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1311179Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501080- 241069
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66868