en vain voi unohtaa sinua

täältä_vain

koska olit niin mukava ja kiva :)

53

2874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Abcdefghijklmä

      "Olit" on menny aikamuoto joten liiket nivelii

    • todellaihanamies

      En mäkään erästä miestä..ajattelen häntä jokapäivä..hänkin on kiva..ja ystävällinen....haluaisin nähä häntä jokapäivä.

    • Kivaolenaina

      Mitäpä voisin olla muutakaan.

    • jollekkitämäkin

      Mietin,että en tiedä yhtään syytä miksi pitäisi unohtaa joku tärkeä ihminen, josta pitää oikeasti? Onko se oikeaa elämää,jos vaikka kumppanisi määrää kenen kanssa oot, ja mitä teet? Toivon, että oot onnellinen.

      • joltakintämäkin

        Jos sillä toisella on sellainen kumppani joka pystyy määräämään hänet olemaan näkemättä minua. Silloin pitää vain unohtaa. Siinä sinulle yksi syy, kunnioittaa toisten suhdetta.


      • Joku.jollekin

        No minulla se ei ainakaan ole este, vaikka joku voisi niin luulla. Esteenä on vain pelko siitä, että henkilö ei ehkä välitä olla tekemisissä kanssani.


      • luulojaonmonilla

        Miksi toinen ei haluaisi olla tekemisissä kanssasi? Teitkö jotain typerää, ehkä voit korjata vai pidätkö toista kykenemättömänä kohtaamaan vaikeita asioita?


      • Sitasaajamitä

        No kun mietin tarkemmin asiaa niin minähän se päätän ketä se saa/pystyy tapailemaan. Ja vielä ihan sanattomasti tämäkin käy. No toisaalta jos se salaa jotain puuhastelisi selkäni takana enhän sillekään voisi mitään. Ellei joskus kerro tai joku muu. Mutta kyllä se tahtoo olla niin että tuo kumppani määrittää sen joko sanoen tai sanattomasti jos kykenette ymmärtämään mitä tarkoitan. Kumppaneilla ei voi salaisia ystäviä olla eihän?ja jos kumppani määrää unohtamaan et voi sillekkään mitään ethän?


      • aikuinentapa
        Sitasaajamitä kirjoitti:

        No kun mietin tarkemmin asiaa niin minähän se päätän ketä se saa/pystyy tapailemaan. Ja vielä ihan sanattomasti tämäkin käy. No toisaalta jos se salaa jotain puuhastelisi selkäni takana enhän sillekään voisi mitään. Ellei joskus kerro tai joku muu. Mutta kyllä se tahtoo olla niin että tuo kumppani määrittää sen joko sanoen tai sanattomasti jos kykenette ymmärtämään mitä tarkoitan. Kumppaneilla ei voi salaisia ystäviä olla eihän?ja jos kumppani määrää unohtamaan et voi sillekkään mitään ethän?

        Minua ihmetyttää tuo sana määrää, eikohän asioista yleensä keskustella.


      • jollekkitämäkin
        Sitasaajamitä kirjoitti:

        No kun mietin tarkemmin asiaa niin minähän se päätän ketä se saa/pystyy tapailemaan. Ja vielä ihan sanattomasti tämäkin käy. No toisaalta jos se salaa jotain puuhastelisi selkäni takana enhän sillekään voisi mitään. Ellei joskus kerro tai joku muu. Mutta kyllä se tahtoo olla niin että tuo kumppani määrittää sen joko sanoen tai sanattomasti jos kykenette ymmärtämään mitä tarkoitan. Kumppaneilla ei voi salaisia ystäviä olla eihän?ja jos kumppani määrää unohtamaan et voi sillekkään mitään ethän?

        Ei parisuhde tarkoita sitä,että määräillään.Entä,jos hänelläkin olis omakin tahto?


      • Taasko
        Sitasaajamitä kirjoitti:

        No kun mietin tarkemmin asiaa niin minähän se päätän ketä se saa/pystyy tapailemaan. Ja vielä ihan sanattomasti tämäkin käy. No toisaalta jos se salaa jotain puuhastelisi selkäni takana enhän sillekään voisi mitään. Ellei joskus kerro tai joku muu. Mutta kyllä se tahtoo olla niin että tuo kumppani määrittää sen joko sanoen tai sanattomasti jos kykenette ymmärtämään mitä tarkoitan. Kumppaneilla ei voi salaisia ystäviä olla eihän?ja jos kumppani määrää unohtamaan et voi sillekkään mitään ethän?

        ykköseltä kakkoselle?


    • Dgjkkbbk

      Milloin olet hänet viimeksi nähnyt ja onko n vai m?

    • jollekkitämäkin

      Tietenkin kunnioitan ja arvostan häntä. Mutta käsittääkseni, hän itse ei halunnut tätä.

    • laulajatyttö

      Ihan sellainen laulajatyttö koulunpenkillä mun mielestä.

    • kiitoskunoot

      Minulla sellainen shyboy joka valloitti sydämeni aikoinaan...olihan siinä paljon surua ja traumaa...jälkeenpäin kaipaus ja rakkaus...hyvää yötä hänelle...

    • poreilemaan

      Samoin,sillä ajattelinkin kysyä, minkälainen miesvartalo on siedettävä naisista?Olen nimittäin aikeissa kysyä erästä kaunotarta kanssani paikalliseen uimalaan ja en ole varma minkälaisesta mies vartalosta hän mahdollisesti voisi pitää.Naisen ei tietysti tarvitse tämäntyyppisiä asioita miettiä ,kun pukeutuu vaan bikineihin ja katsoo kun mies hymyilee onnellisesti.Vaihtoehdot löytyi tälläisestä klassikko elokuvasta https://youtu.be/p4ZNHYHubLc eli
      1.Norris
      2.Lee

    • yli50v.nainen

      1. Norris on vielä vanhempanakin "hyväkroppainen"

    • kaivatulle

      Minä en vain koskaan unohda häntä...
      Hyvää yötä*****
      Hän pysyy aina.....

      • nähämahdollispian

        En minäkään ..unohda sitä ihanaa miestä..joka päivä ajattelen häntä haluaisin iso ikävä


    • vaaleakaipaileva

      Aloittajalle:
      Olisitpa se E-mies. Juteltiin joskus kaupalla, ja muutenkin kun ohi mennessä nähtiin. Sinusta ei oikein ottanut selvää, oisitko kiinnostunut. Ainakin kerran siinä hedelmätiskin luona jutellessa tuli sellainen ujostelutykkäysolo. En ollu niin läheltä sua nähnyt ja tuntui hyvältä kun katseltiin silmiin. Kai meillä jotain oli, pientä. Oishan sitä voinu enemmänki tutustua ja katsoa oisko meillä voinut olla enemmänkin.
      Joskus toivon, että olisit jotenkin onnistunut selvittämään jonkun mun yhteystiedon... varsinkin nyt kun enää ei nähdä ohimennen, kun mun kuviot muuttui. Aatteletkohan koskaan mua. Mulla on vaan arvauksia sun nimestä, selvisköhän sulle koskaan kuka olen... siis oisit halutessas saanut sen selville...

      • öölasdkjgöfls

        mikä kauppa?


      • vaaleakaipaileva
        öölasdkjgöfls kirjoitti:

        mikä kauppa?

        sale


      • aamuisinme
        vaaleakaipaileva kirjoitti:

        sale

        meihin sopii mut ei olla aikoihin nähty vaikka ajatuksissa päivittäin


      • vaaleakaipaileva
        aamuisinme kirjoitti:

        meihin sopii mut ei olla aikoihin nähty vaikka ajatuksissa päivittäin

        Aikoihin? Hmm elokuussa nähtiin viimeksi, myönnetään onhan tuosta liian kauan.


      • aamuisinme
        vaaleakaipaileva kirjoitti:

        Aikoihin? Hmm elokuussa nähtiin viimeksi, myönnetään onhan tuosta liian kauan.

        varmaan elokuussa tuntuu hiton pitkältä kun ei oo nähty,ikäväähän tuo on tuottanut voi harmi


      • salestin
        aamuisinme kirjoitti:

        varmaan elokuussa tuntuu hiton pitkältä kun ei oo nähty,ikäväähän tuo on tuottanut voi harmi

        sun pihalla oli kyllä silloin joku nainen???


      • aamuisinme

        jos oot joksi luulen niin ois oikeesti kiva vaihtaa katseita,tunteita sanoja kahdestaan.....


      • vaaleakaipaileva
        aamuisinme kirjoitti:

        jos oot joksi luulen niin ois oikeesti kiva vaihtaa katseita,tunteita sanoja kahdestaan.....

        Näin toivoisin minäkin, mutta en voi tietää olenko minä hän, oletko sinä hän,.. jotain tunnistetta??


      • aamuisinme
        vaaleakaipaileva kirjoitti:

        Näin toivoisin minäkin, mutta en voi tietää olenko minä hän, oletko sinä hän,.. jotain tunnistetta??

        aiemmin terassi oli kahvipaikka ja saksassa opiskelukin.


      • vaaleakaipaileva
        aamuisinme kirjoitti:

        aiemmin terassi oli kahvipaikka ja saksassa opiskelukin.

        Kiitos. Hienot tunnisteet. Olen pahoillani, ettei tule osumaa. :(


      • aamuisinme

        aina ei voi voittaa.,harmi


    • Tosisöpöä

      No kuka on mukava ja kiva ketä ei voi unohtaa???Nimen eka kirjain?Tosin eipä siitäkään selvää ota!

      • Enoleapmutta

        V alkuinen mies


    • Hyisaat

      Jos hän on mukava ja kiva, pitää sinua vain kaverina. Ällöttää aloittajan kaltaiset takertujat jotka ei vaan tajuu ettei kiinnostusta ole!

      • harrastuskaveri

        Eihän siinä mitään huonoa ole jos pitää kaverina, mutta asiasta pitää molempien olla samaa mieltä.


      • Kuhankysyin

        Ootko itse niitä kohtaan joista oot kiinnostunut tyly ja v-mäinen? Eihän se, et on kiva ja mukava tarkoita, ettei olis kiinnostunut. Kysymällä se selviää.


      • sellaistasevälilläon

        hyvin sä vedät


      • riiiBatong

        Jokainen varmaankin ymmärtää, että kun on kohdannut jonkun, jossa olikin sitä jotain eikä sillä hetkellä, kun oli mahdollisuus, ole tullut tehneeksi mitään asioiden eteen, kun ajatteli, että eihän siinä kiire ole, tai että ei kai tässä nyt viitsi alkaa millekään ja sitten myöhemmin se kalahtaakin päähän se tietoisuus, kun tilaisuus on jo mennyt, että olipa siinä sentään erityinen ihminen, ja sitten alkaa se haikailu.
        Ensteks tänne palstalle, kun vieläkään ei haluta tehdä mitään konkreettista. On vaan mukava haikailla. Semmottis toimii jotkut ihmiset. Jotkut vaan haikailee ja aikoo. Neuvoni on, kysykää, ottakaa yhteyttä, ei siinä mitään menetä. Tai siis haikailunsa menettää, mutta sitten voi etsiä uuden kohteen, jos ei tärpännyt.


      • ikihaiko
        riiiBatong kirjoitti:

        Jokainen varmaankin ymmärtää, että kun on kohdannut jonkun, jossa olikin sitä jotain eikä sillä hetkellä, kun oli mahdollisuus, ole tullut tehneeksi mitään asioiden eteen, kun ajatteli, että eihän siinä kiire ole, tai että ei kai tässä nyt viitsi alkaa millekään ja sitten myöhemmin se kalahtaakin päähän se tietoisuus, kun tilaisuus on jo mennyt, että olipa siinä sentään erityinen ihminen, ja sitten alkaa se haikailu.
        Ensteks tänne palstalle, kun vieläkään ei haluta tehdä mitään konkreettista. On vaan mukava haikailla. Semmottis toimii jotkut ihmiset. Jotkut vaan haikailee ja aikoo. Neuvoni on, kysykää, ottakaa yhteyttä, ei siinä mitään menetä. Tai siis haikailunsa menettää, mutta sitten voi etsiä uuden kohteen, jos ei tärpännyt.

        Joo joskus tuntuu että se haikailu on sitä parasta ja asioiden kehkeytyminen joksikin vain pilaa kaiken... siis vaikka se olis ihanaakin se kehkeytyminen niin haikailu silti parasta...


      • teeskentelijäterikseen
        ikihaiko kirjoitti:

        Joo joskus tuntuu että se haikailu on sitä parasta ja asioiden kehkeytyminen joksikin vain pilaa kaiken... siis vaikka se olis ihanaakin se kehkeytyminen niin haikailu silti parasta...

        Sitähän varten tämä palsta on pölijät. Jos tänne tulee jonkun takia niin tänne se kaikki myös jää. Se on oikean palstaajan tuntomerkki.


    • Hyisaat

      En ole lähtökohtaisesti ketään kohtaan tyly. Ihastukselle voi olla vaikeaa olla kiva kun jännittää ja haluaa tehdä vaikutuksen. Jos itse olen avoimen kiva ja mukava, takana on ehdottomasti kaverillisia tunteita. Ällöttää jos tätä luetaan väärin.

      • Kuhankysyin

        Oon sitten ihan sun vastakohta. Oon yleensäkin kaikkia kohtaan mukava ja kiva. Jos olen ihastunut johonkin niin puhua pälpätän niitä näitä hänen seurassaan ja yritän pitää hänet siinä lähellä mahdollisimman pitkään. Eikä mua todellakaan ällötä, jos joku lukee mua väärin. Me ollaan kaikki niin erilaisia ja totuttu niin eri asioihin, että mistä vi..sta sitä tietää mitä kenenkään muun päässä liikkuu ilman ettei suoraan kysy. Taidat olla vielä aika nuori, kun ajattelet et se, että joku on ihastunut on ällöttävää.


      • kunhan_totean

        eihän tuossa ole mitään järkeä


      • Kuhanvastaan

        En ymmärrä mitä tarkotat sillä ettei oo mitään järkeä? Jos on ihastunut johonkin niin sillehän henkilölle kuuluu just olla avoin, mukava ja kiva. Eikä esittää yhtään mitään muuta kuin on. Jos yrittää tehdä toiseen vaikutusta niin eihän sellainen suhde mihinkään johda. Toi oon ihastunut, jännitän ja esitän jotain muuta kuin olen kuuluu nuorien kanssa käymiseen, ei aikuisten. Kyllä tässä 40 v iässä on just sellainen kun on eikä enää yritä tehdä vaikutusta toiseen vaan haluaa et toinen tykkää itsestä just sellainen kun on. Jos ei natsaa niin sitten on parempi et suhde loppuu heti alkuunsa.


    • täältä_vain

      hän on ihan kiva ja tykkään jutella hänen kanssaan :)

      • eivoiunohtaa

        Hän on hassunhauska.Sellainen joka ei koskaan unohdu...:))


      • SinisilmäinenN

        Ja hän on ihanan flirtti sinisilmäinen aikuinen mies :)


    • vähänihmettelen

      Eikö se ole ihan normaalia, että ollaan kanssaihmisille mukavia ja kivoja?

      • virvatulenakosit

        Nin luulis?
        Mä en voi unohtaa yhtä joka ei mulle ollu edes niin mukava ja kiva. Muille kyllä oli, mut se sulki tuttavapiirinsä ulkopuolelle.
        Ei sitä vaa kaikkien kaa tuu toimeen, vaikken mikää suohirviö ookaan..m


    • sanssse

      Kuka ei voi unohtaa (alkukirjain?)
      Mistä (alkukirjain?)
      Ketä (alkukirjain?)
      Mitä viimeksi juttelitte?

    • kot-kot

      Aina olen tiennyt itseni mukavaksi...:)

    • ihanaksikinvoisanoa

      Ei toi nyt mitenkään kovin imartelevasti ollut sanottu. Moni nainen haluaa kuulla olevansa vähän muutakin. Nätti ja fiksu esim.

    • sewaalee

      hei aloittaja, kerro nyt kuka, anna jotain vinkkejä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe