Volvo XC 70 diesel , vm 2004

SINKKU_LEENA

No hei vaan.
Tuommonen auto miellyttäisi.
Hintaa olisi 6000 tonnin paikkeilla . 400 000km ajettu ja kehuttu hyvin huolletuksi. Automaattivaihteinen. Onx järkee ostaa ?
Saako rekisteröityä pakettiautoksi ?
Löytyykö sellaista "kalteria" mikä tulisi etuselkänojien taakse , kun takapenkit kaadettu.

6

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvokestää

Mulla on kalteri asennettu siihen väliin kun on aketti auto,etuveto farkku siis v70 d5.
      Eli saa rekisteröityä kunhan sen tekee katsastus miehen vaatimalla tavalla,on hieman muutunut meinaan,reikä nauha ei enään käy vaan vaatii isommat toimet.

Konehan ei ole puolessa välinkään kerran on huolettu mutta automaatti on,se on herkin juttu volvossa kun on menty 400000km.

Niin siis takapenkkien kaato ei riitä vaan ne on poistettava ja esim:leikattava ja kiinittevä vaneri.Minulla on se kalteri asennettu takaselkä nojan kohdalle.Onneksi oli tallessa ettei mennyt ostohommaksi.

Volvon tulisi siis olla manuaali noilla kilometreillä.

Halpa on kyllä ajaa,verot ja vakuutukset edulliset.Ja kun maltaa ajaa siististi niin pääsee tankillisella uskomattoman matkan.Autona ihan hyvä,d5 kone kunhan on se 163 hv niin on hyvä.

• käpytikkaa

Älä osta romuu uusimpaa saa halvemmalla muuta merkkii..

• SINKKU_LEENA

Kiitos.
      Mites se automaattiloota , jos on huollettu , elikkä öljyjä vaihdeltu-pesty. ? onko odotettavissa kestoa ? Tietty eihän sitä voi ikinä tietää.

• Näin_se_on

Mulla on ollut useita Volvoja automaattilaatikolla, hyvin on kestäneet. Sen sijaan manuaaliin on joutunut ainakin kytkinrempan tekemään.

• avioarto

Lintta loppuun ajetut kiertopokaalit ry.

• avioarto

Ps. Mun Corolla vaan kestää . Vm. -87 ja on paras mikä mulla on ollu ikinä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1498
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1411
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe