Volvo XC 70 diesel , vm 2004

SINKKU_LEENA

No hei vaan.
Tuommonen auto miellyttäisi.
Hintaa olisi 6000 tonnin paikkeilla . 400 000km ajettu ja kehuttu hyvin huolletuksi. Automaattivaihteinen. Onx järkee ostaa ?
Saako rekisteröityä pakettiautoksi ?
Löytyykö sellaista "kalteria" mikä tulisi etuselkänojien taakse , kun takapenkit kaadettu.

6

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvokestää

Mulla on kalteri asennettu siihen väliin kun on aketti auto,etuveto farkku siis v70 d5.
      Eli saa rekisteröityä kunhan sen tekee katsastus miehen vaatimalla tavalla,on hieman muutunut meinaan,reikä nauha ei enään käy vaan vaatii isommat toimet.

Konehan ei ole puolessa välinkään kerran on huolettu mutta automaatti on,se on herkin juttu volvossa kun on menty 400000km.

Niin siis takapenkkien kaato ei riitä vaan ne on poistettava ja esim:leikattava ja kiinittevä vaneri.Minulla on se kalteri asennettu takaselkä nojan kohdalle.Onneksi oli tallessa ettei mennyt ostohommaksi.

Volvon tulisi siis olla manuaali noilla kilometreillä.

Halpa on kyllä ajaa,verot ja vakuutukset edulliset.Ja kun maltaa ajaa siististi niin pääsee tankillisella uskomattoman matkan.Autona ihan hyvä,d5 kone kunhan on se 163 hv niin on hyvä.

• käpytikkaa

Älä osta romuu uusimpaa saa halvemmalla muuta merkkii..

• SINKKU_LEENA

Kiitos.
      Mites se automaattiloota , jos on huollettu , elikkä öljyjä vaihdeltu-pesty. ? onko odotettavissa kestoa ? Tietty eihän sitä voi ikinä tietää.

• Näin_se_on

Mulla on ollut useita Volvoja automaattilaatikolla, hyvin on kestäneet. Sen sijaan manuaaliin on joutunut ainakin kytkinrempan tekemään.

• avioarto

Lintta loppuun ajetut kiertopokaalit ry.

• avioarto

Ps. Mun Corolla vaan kestää . Vm. -87 ja on paras mikä mulla on ollu ikinä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4583
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3155
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2853
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      59
      2779
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1589
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1488
    Aihe