No hei vaan.
Tuommonen auto miellyttäisi.
Hintaa olisi 6000 tonnin paikkeilla . 400 000km ajettu ja kehuttu hyvin huolletuksi. Automaattivaihteinen. Onx järkee ostaa ?
Saako rekisteröityä pakettiautoksi ?
Löytyykö sellaista "kalteria" mikä tulisi etuselkänojien taakse , kun takapenkit kaadettu.
Volvo XC 70 diesel , vm 2004
6
136
Vastaukset
- volvokestää
Mulla on kalteri asennettu siihen väliin kun on aketti auto,etuveto farkku siis v70 d5.
Eli saa rekisteröityä kunhan sen tekee katsastus miehen vaatimalla tavalla,on hieman muutunut meinaan,reikä nauha ei enään käy vaan vaatii isommat toimet.
Konehan ei ole puolessa välinkään kerran on huolettu mutta automaatti on,se on herkin juttu volvossa kun on menty 400000km.
Niin siis takapenkkien kaato ei riitä vaan ne on poistettava ja esim:leikattava ja kiinittevä vaneri.Minulla on se kalteri asennettu takaselkä nojan kohdalle.Onneksi oli tallessa ettei mennyt ostohommaksi.
Volvon tulisi siis olla manuaali noilla kilometreillä.
Halpa on kyllä ajaa,verot ja vakuutukset edulliset.Ja kun maltaa ajaa siististi niin pääsee tankillisella uskomattoman matkan.Autona ihan hyvä,d5 kone kunhan on se 163 hv niin on hyvä. - käpytikkaa
Älä osta romuu uusimpaa saa halvemmalla muuta merkkii..
- SINKKU_LEENA
Kiitos.
Mites se automaattiloota , jos on huollettu , elikkä öljyjä vaihdeltu-pesty. ? onko odotettavissa kestoa ? Tietty eihän sitä voi ikinä tietää.- Näin_se_on
Mulla on ollut useita Volvoja automaattilaatikolla, hyvin on kestäneet. Sen sijaan manuaaliin on joutunut ainakin kytkinrempan tekemään.
- avioarto
Lintta loppuun ajetut kiertopokaalit ry.
- avioarto
Ps. Mun Corolla vaan kestää . Vm. -87 ja on paras mikä mulla on ollu ikinä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818