Puolihoito vai All Inclusive?

MatkalleLähdössäEhkä

Mietin että kumpi kannattaa ottaa puolihoito vai AllInclusive?
Olen lähdössä perheen ja 10-17 vlasten kanssa.
Aikaisemmin on vain ärsyttänyt mennä aina hotellille syömään kesken päivän ja siksi mielummin ottaisin puolihoidon. Tällöin saisi syödä rannan tuntumissa er laisissa ravintoloissa ja myös saisi paikallista väestöä työlistettyä, tutustuen alueen kulttuuriin ja ihmisiin.
Emme myöskään pidä jatkusvasta syömisestä ja aamiainen lounas ja illallinen riittävät perheellemme. Emme juo kokista kokopäivää, vaan vettä. Emme myöskään juo alkoholia kuin lasi pari illallisella.
Tuleeko siis kohtuuttoman kalliiksi jos ottaa puolihoidon ja maksaa hotellissa itse juomansa, ja syö lounaan rannalla ? Ja onko siellä edes terveellistä ruokaa, kanaa, salaattia, tonnikalaa? Onko sopivia ravintoloita tai kauppoja mistä ostaa hedelmiä, sämpylöitä YM.?

2

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ElämäOnMaijaaaaaaa

      Tää aloittaja on ihan bimbo.
      Vuosia lähtenyt eri ikäisten lapsiensa kanssa sinne ja tänne.
      Siis ihan samaa kaavaa jauhaa eri kanavilla.
      Kuitenkin pääasiassa Pattayan palstalla 24/7 ollu jo 10 vuotta ja nimetty Maijaksi.

    • oletkokoskaankäyny

      joo enpä osaa neuvoa. jos lapsien kanssa niin en ehkä all inclusivea suosittele, koska omaan kohteeseen ei lapsia sallita ja siinä paikassa tuskin edes saa "puolihoitoa", siis viiden tähden allinclusive.. ja ainakin naapuripaikkojen asiakkaiden napinaa jaksa oikeen edes kuunnella. mieleen jäi että vesi katkesi yöksi ja kaikki juomat olutta lukuunottamatta paikallista pontikkaa, eli jotain rommia. ja ainakin itse olen sitä mieltä paikallisia ruokapaikkoja kokeiltuani, että hotellin tarjonta on kattavampi kuin osaisi edes kuvitella, mutta ehkä turha edes alkaa jaarittelemaan koska kersoja tänne ei saa raahata. ja kannattaisi ehkä miettiä että mitä saarta olet miettinyt... ja mitä tulee inclusiveen niin kalliiksi se tulee syödä niissä kakkosluokan mestoissa kun turisteille aika huokeat hinnat ja eväät tosiaan aika heikot ja hinnat luokkaa suomi jos tasokasta niin enempi. ehket ymmärrä sitä että saarelle roudataan kaikki paitsi kalat, äyriäiset ja tyyliin maissia ja papuja... paremoi vaihtoehto jäädä kotiin kuin mennä sinne vettä lipittämään ja tuhlata syömiseen samanverta rahaa kuin allinclusiveen joka on tasokkaampi. varmaan 4 tonnia palaa jokatapauksessa mutta kokemus saattaa jäädä kehnoksi. ja saari oli itsellä Sal ja hotelli sensimar.. täydet pointsit annan ja väitän että parempaa saa metsästää african mantereelta. rahalla saa ja hevosella pääsee jos jättää naperot kotiin.. ei ne osaisi edes arvostaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      97
      2006
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      120
      1578
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      117
      1100
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1030
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      939
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      849
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      784
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      761
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      731
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      653
    Aihe