Yhdessäystävinä

Kuinalussa

Sun pitäisi hyväksyä se ettei meistä tullut paria. Teet itsellesi hallaa kun pidät toivoa yllä.
Päästä itsesi vapaaksi sun ei tarvi olla kahlittu.

En tahdo että sua sattuu mitä elämää se olisi kun tietää että tuomio siittä lopulta tulisi. Jumala ei sitä siunaisi.

73

2404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nokuneime

      Olla ystäviäkään. Meidän pitää tehdä meidän oma tarina ja se on vasta alussa.

      • Kuinalussa

        Voihan se olla niinkin mutta meillä ei tule olemaan muuta tarinaa kuin ystävyys.


      • Nokuneime
        Kuinalussa kirjoitti:

        Voihan se olla niinkin mutta meillä ei tule olemaan muuta tarinaa kuin ystävyys.

        Miksi ei?


      • Nokuneime
        Nokuneime kirjoitti:

        Miksi ei?

        Miehelle siis kirjoitin.


      • huumoriatässä

        tehdä oma tarina kenen kanssa milloinkin )) ou jee ))


    • Uskonnoton_

      mitään jumalaa ei ole tuomitsemassa. Ehkä olisi jos olisin "Uskovainen" mutta kun en ole niin minun ei tarvitse miettiä moisia "Jumalan" näkökulmasta.

    • Voisitkokertoo

      Minnepäin menee? Alkukirjain? Miehelle vai naiselle?

      • Toivonettävastaatap

        Haluaisin myös tietää.


    • juhar68

      MiaP? Ethän koskaan oikein edes puhunut asiasta MUN kanssa itse vaan ihan muiden....

      • Kuinalussa

        En ole kyseinen henkilö.


    • kerrokerrokerro

      puhutko Tanesta?

    • kirjoitanNyt

      Olen samaa mieltä aloittajan kanssa siinä, ettei toivottomissa tapauksissa kannata pitää turhaa toivoa yllä ja jatkaa itsensä satuttamista. Kannattaa myös rakastaa itseään. Jokainen tietää itse, mitä kestää ja mikä on hänelle itselleen parhaaksi.
      Itselleni kaikkein paras oli katkaisu yhteys kokonaan, sillä en kyennyt katkaisemaan tunteitani häneen.
      Ymmärrän realiteetit ja näen totuuden.
      En tunne katkeruutta, enkä vihaa. En ole pettynyt.
      Mitä tuohon siunaukseen tulee, niin tuosta, että uskon Jumalaan ja luotan, että asiat, mitkä tapahtuvat on hänen johdatuksessaan .

      • Voitkokertoa

        Milloin tämä tapahtui? Oliko teillä suhde?


      • Kuinalussa

        Olen iloinen että olet saanut asiassa rauhan kuka oletkin.
        Hän on mulle arvokas pidän hänestä paljon.


      • silloin.joskus
        Voitkokertoa kirjoitti:

        Milloin tämä tapahtui? Oliko teillä suhde?

        joskus taannoin kyllä..


      • kirjoitanNyt
        Voitkokertoa kirjoitti:

        Milloin tämä tapahtui? Oliko teillä suhde?

        Ei voi puhua ns. suhteesta. Olimme yhteydessä toisiimme kyllä. Oli vain minun yksipuoliset tunteeni, jotka eivät loppuneet, vaikka tunnistin tosiasiat. silloin on paras lopettaa yhteydenpito kokonaan, jos satuttaa itseään ja mahdolisesti myös toista, kun ei kykene normaaliin kanssakäymiseen tunteistaan johtuen.


      • kirjoitanNyt
        Kuinalussa kirjoitti:

        Olen iloinen että olet saanut asiassa rauhan kuka oletkin.
        Hän on mulle arvokas pidän hänestä paljon.

        Oletko sinä sinut asian kanss? Miltä sinusta tuntuu teidän tilanteenne?


      • Kuinalussa

        Ei mullakaan ollut suhdetta.
        Pään sisällä vain ajatuksia.
        Ei siitä enempää.


      • usein.mielessä
        kirjoitanNyt kirjoitti:

        Oletko sinä sinut asian kanss? Miltä sinusta tuntuu teidän tilanteenne?

        ikävä häntä paljon..


      • Kuinalussa

        Pakko olla sinut asian kanssa muuta vaihtoehtoa ei ole.
        Hänen ja minun yhteys on katkolla ja parempi niin vaikka joskus pieni ikävä yrittää tulla mutta se pitää lopettaa. Riittää että joskus näen hänet. Tai se oikeastaan pahentaa jutella pitäisi mutta toisaalta ei jaksa.


      • KirjoitanNyt
        usein.mielessä kirjoitti:

        ikävä häntä paljon..

        Oletko aloittaja?


      • Kuinalussa

        Olen kuinalussa aloittaja kyllä.


      • olemme-erilaisia
        Kuinalussa kirjoitti:

        Ei mullakaan ollut suhdetta.
        Pään sisällä vain ajatuksia.
        Ei siitä enempää.

        Niin, samoin..... mietin häntä melkein joka päivä. : (


    • gfdsg

      Kai se sitten on hyväksyttävä, en halua ahdistella sinua millään tavalla edes täällä. Tässä juuri hiljattain tulikin mieleen et aina kun olimme lähekkäin sulla oli kiire pois paikalta ja vaikutit jotenkin vaivautuneelta. Olisi jo pitänyt ymmärtää jo ajat sitten ettet oikeasti halunnut tapahtuvan mitään. Ainoastaan se yksi selkeä merkki jonka annoit irl aikaa sitten on jäänyt vaivaamaan koska ei ollenkaan istu muuhun käytökseesi minua kohtaan. Aika outo fiilis jäi kyl itselleni, kaikkea hyvää sulle kuitenkin jatkossa. Eipä täs sit enää muuta, yritän pysytellä pois näkyvistä.

      • Katseeseennaulitsi

        Yksi tarina meni näin. Tapasimme eräissä merkeissä (en kerro tunnistamisen vuoksi missä). Rakastuin siihen mieheen ihan mielettömästi. Hän pyöri mielessäni yötä päivää. Yritin vältellä häntä, koska pelkäsin tunteitani. Sitten siinä oli kaikenlaista ja uskottelin itselleni, etten merkinnyt hänelle mitään. Tiemme erosi, mutta en ole saanut häntä pois mielestäni. Uskon, että olen saanut hänet sydämeeni tarkoituksella ja näin pitää olla.
        Aloitus voisi siis olla minultakin...mutta ei ole.
        Ethän tee johtopäätöstä tuntemattoman kirjoittajan perusteella, itse en mitään muuta tahtoisi kuin, ettei hän luovuttaisi vaan kertoisi, että haluaa mua rakastaa.


      • Kuinalussa

        En ole ollut hänen kanssaan koskaan lähekkäin joten ei ollut sulle.


      • gfdsg
        Katseeseennaulitsi kirjoitti:

        Yksi tarina meni näin. Tapasimme eräissä merkeissä (en kerro tunnistamisen vuoksi missä). Rakastuin siihen mieheen ihan mielettömästi. Hän pyöri mielessäni yötä päivää. Yritin vältellä häntä, koska pelkäsin tunteitani. Sitten siinä oli kaikenlaista ja uskottelin itselleni, etten merkinnyt hänelle mitään. Tiemme erosi, mutta en ole saanut häntä pois mielestäni. Uskon, että olen saanut hänet sydämeeni tarkoituksella ja näin pitää olla.
        Aloitus voisi siis olla minultakin...mutta ei ole.
        Ethän tee johtopäätöstä tuntemattoman kirjoittajan perusteella, itse en mitään muuta tahtoisi kuin, ettei hän luovuttaisi vaan kertoisi, että haluaa mua rakastaa.

        Pahus, taisinpa taas vaihteeksi omia väärin. Jos se minusta riippuu niin yritetään sit vielä, ei mun tunteet ole mihinkään kuolleet, ajattelin vaan et sun taitaa olla... Jos nyt siis sinäkään olet hän.


      • gfdsg
        gfdsg kirjoitti:

        Pahus, taisinpa taas vaihteeksi omia väärin. Jos se minusta riippuu niin yritetään sit vielä, ei mun tunteet ole mihinkään kuolleet, ajattelin vaan et sun taitaa olla... Jos nyt siis sinäkään olet hän.

        Just, heti edellisen jälkeen alkoi taas palstalle putoilla pappajuttua ja muutakin fiksua. Paskat, annetaan sit olla, jotenkin tää kuvio on tullut nähtyä useamman kerran aiemminkin...


      • Incognito_xy

        Älä ota itseesi. Ei täällä kukaan oikeasti kenellekään kirjoita. Jos välität tosissasi hänestä ota yhteyttä irl. Hän ei ole täällä tai jos on ei hän sinua täältä tunnista.


      • gfdsg
        Incognito_xy kirjoitti:

        Älä ota itseesi. Ei täällä kukaan oikeasti kenellekään kirjoita. Jos välität tosissasi hänestä ota yhteyttä irl. Hän ei ole täällä tai jos on ei hän sinua täältä tunnista.

        Pyh, olin pelkkä leikkikalu ja pelleilyn kohde keväästä alkaen. Enää en mene halpaan ja jo oli aikakin järkiintyä. En luota enää häneen eli kaikki on loppu nyt.


      • Katseeseennaulitsi
        gfdsg kirjoitti:

        Pyh, olin pelkkä leikkikalu ja pelleilyn kohde keväästä alkaen. Enää en mene halpaan ja jo oli aikakin järkiintyä. En luota enää häneen eli kaikki on loppu nyt.

        Kyllä voi kirjoittaa.


    • kunhan_kyselen

      onko ap hölmöillyt vai mitä se selittää

    • Just.me.Koo

      Niin, koska se suhde olisi alusta asti tuhoon tuomittu "main vreend"
      Ei ollut meitä
      Ja nyt kun olen vapaa, niin ... voin tehdä mitä haluan
      ﴾ - ᵥ ᵃ ᵢ ᵏ ᵏ ᵃ - ᶳ ᵘ ᵣ ᵘ ᶩ ᶩ ᵢ ᵑ ᵉ ᵑ - ᵒ ᶩ ᵉ ᵑ ꜝ - ﴿

      ♀ ♂ ⸗ ♥

      • Just.me.Koo

        Unohda minun edell. commentti AP, se ei ollut naiselle vaan ämmiehelle


    • sanonvaintämän

      Kannattaa lukea uusi Testamentti ja yrittää ymmärtää lukemansa.
      Toki enhän minä tiedä mitä edes tarkoitat tuolla Jumala viittauksellasi.

    • miksilaittaatämmöstätän

      Aloittajan viesti on täysin mitään sanomaton täällä. Ymmärrystä lisäksi helpottaa, jos ap kertoisi miksi heistä ei voi tulla mitään. Pelkkiä trolleja on nämä, joissa syytä ei kerrota, roikottamista ihan niinkuin tosielämässäkin.

      • Kuinalussa

        Aloituksessa on kaikki tarvittava tieto asiaa ei enempää täällä tarvitse avata. Itse voit lopettaa roikottamisesi ota uusi sivu elämässäsi.


      • arveliset
        Kuinalussa kirjoitti:

        Aloituksessa on kaikki tarvittava tieto asiaa ei enempää täällä tarvitse avata. Itse voit lopettaa roikottamisesi ota uusi sivu elämässäsi.

        Hän tekee juuri kuten pyydät.


      • Kuinalussa

        Hyvä vaikka välillä kipeää tekeekin niin on parempi kummallekkin.


    • ihqjuudas

      Ookkona joku Sipilä ja Oulusta; "jumala", "siittä". Onneks mä oon ateisti, joten ei haittaa. Mut jos asia näin on, niin pysy jeesustelija päätöksessäs, et kuitenkaan pysy kulta;)

    • Jätänsutkuvitelmistani

      Ehkä vaan vielä toivon, kun asiasta ei koskaan varsinaisesti ole puhuttu. Mutta kosketukseni olet torjunut tai sitten et ole siihen vastannut. Toisaalta nykyisin sä kai pyrit koskettamaan mua, mutta mä en pysty siihen vastaamaan enää. Ehkä pitäisi puhua. Et kuitenkaan koskaan ole kertonut mulle kenestäkään toisesta, ihastuksistasi tms. Niin, mähän olen luovuttanut meidän suhteen jo ihan alusta lähtien. Pientä toivoa pidän yllä kuitenkin, lähinnä omissa kuvitelmissani. Tosielämässä en ikinä uskaltaisi tehdä mitään, mikä paljastaisi tunteeni sinua kohtaan. Tai pitäisi varmaan olla kovassa humalassa tms., jotta uskaltaisin.

    • eipäniin

      Ei se ystävyyskään näköjään onnistu.

      • kellevaan

        Kahvit tuossa keitelin. Et sitte tullu? Kaik piti itse juoda. Ei olluna jarruja...paskat tuli housuu!


    • N.Merkki

      Voisitko aloittaja edes jonkin tunnisteen? Vaikka etunimen ekan kirjaimen tai jotain. Kumarrus ja kiitos.

    • Kyssärialottajalle

      Millä mielellä kirjoitit, eikö tuota voi sanoa sille oikealle kohteelle, mitä saat itsellesi tämmöisestä ketjusta jossa kaikki toisilleen vieraina heittelee naurettavia juttujaan.

    • Totuusontämäkin

      Juu jos jotain muuta ollut takana kuin puhdas ystävyys ei se onnistu. Toinen koko ajan ihmettelee mitähän se tuollakin tarkoittaa jne. Toki irl sovittu ollaan kaverit mutta joka kerta kun yhteyksissä ollaan tulee paska tunne. Eikä toinen sitä älyä. Se jos jotai muuta on ollut ei pitäisi yrittää edes kaveruutta. Tämä on tosiasia mitä en kykene kertomaan toiselle. Onneksi on jättänyt rauhaan pikkuhiljaa mutta koko ajan saa odottaa puskasta tulemista.

    • vitunluuserit

      ystävät leiki tämmösiä piiloleikkejä, sinä mikään ystävä oo jos oot sitä vaan ketjussa uppo-outojen tyyppien kanssa. %%##

      • Kuinalussa

        Niin olenkin tyhmä luuseri.


    • Portaillasikerranm

      Niin kun me ollaan niin hiton hyviä kavereita. Kaikki anteeksi annettu ja silleen? Minäkö en tässä älyä miten ystävä ollaan. Kuule itse sinä sen pyynnön teit jne. Kyllä hyväksyn ratkaisusi ja hyväksyin etten muuta saa. Mutta voisit sen sanoa suoraan. Tuolla manipuloinnilla et tule onnistumaan. Olen kuule varulta varmistanut jos sulla onkin kosto tämän takana. Joten jatketaan ihmeessä näitä "kuulumisia lisää. Eihän sitä tiedä vaikka leikkiin ryhtyisitkin? No katsotaan nyt mihin tämä leikki menee kanssasi?

      • Kuinalussa

        En minä sulle mitään yritä kostaa et kyllä tunne mua jos tuollaista kuvittelet. Ei ole leikkiä ollut elämä on joskus vaan aika hankalaa. En odota kyseiseltä henkilöltä yhtään mitään. Kuhan tänne välillä purkaan ajatuksiani kun en niitä ulos saa sanottua.
        Sen vielä sanon että henkisesti raskasta on toisella osapuolella ollut.


    • Kuinalussa

      Kyllä varmasti ymmärrät minkälainen ystävä on anteeksi minä en ole osannut sulle sellainen olla.

      • eiminkäänlainenystävä

        jos netissä pitää sille puhua, se ei oo ystävyyttä kuten jo ketjussa näyttiin toteavan.


    • Kuinalussa

      Niin ei ystävä ei kaveri ei yhtään mitään.


      Raskasta ollut mullakin mutta hänellä vielä raskaampaa.

    • täällä.ruokit.harhoi

      Miksi et vaa lähe menee palstalta?

      Mikä pitää otteessa?

    • Kuinalussa

      Siksi kirjoitin tuo nyt alun niinkuin kirjoitin koska olen luullut että hän on yksi henkilö täällä joka kaipaisi minua täällä mutta niin ei taida olla.
      Anteeksi ja heippa.

    • nallelta

      En merkitse sinulle mitään! Se on totuus joten pysyn poissa elämästäsi..

      • Kuinalussa

        Kyllä kyseinen henkilö merkitsee paljonkin. Silloin kun satun jossain hänet näkemään niin iloitsen siitä tosin harvoin nähdään. Enkä juurikaan puhu se on se ongelma.
        Ei ole pakko tulla juttelemaan se on vapaaehtoista.


    • kevyt_virtualisti

      Virtuaaliparittelu on aika kevyttä. Ei voi tulla eroa, ei voi satuttaa ketään, eikä se ole oikeastaan edes pierun veroinen päästönäkään.

      • Kuinalussa

        Eipä sellaista ole ollut.
        Turhaa tänne kirjoittaa ei se täällä ole kumminkaan. Kaikilla ei pelkät parittelut ole mielessä. : )


    • Kuinalussa

      Miksihän en uskalla puhua sulle kun sut nään. Tahtoisin tarttua käteesi.
      Johtuu varmaan siitä että nykyisin katsot niin vihaisesti tai ilmeettömästi ennen hymyilit. Olet tainnut luopua toivosta suhteeni.

      • tiedustelenvaan

        Näettekös usein? Jos noin paljon kaipaat, miksi ette voisi olla enemmän? Viettää vuodet kärsien yksin tai pahimmassa tapauksessa jonkun sellaisen kanssa josta ehkä välittää, mutta ei rakasta? Jos tietää, että todellinen rakkaus on jossain muualla?


    • tiedustelenvaan

      Harvoin näette. En huomannut. Milloin olette nähneet?

    • samassajamassaitsekkin

      Ehkä pelkää jos tuntuu kylmaltä. Pelkää paljastavansa että välittää sinusta ja yrittää siksi näytellä tunteetonta. Välittää kyllä mutta pelkää tunteitaan ja sitä mihinkä kaikki voisi johtaa.

      • Kuinalussa

        Niin vaikea tilanne on.


    • paikkasydämessäni

      Sinulle kuin alussa. En luovu toivosta suhteesi koskaan. Pelkään vain näyttäväni liikaa tunteitani.

      • Kuinalussa

        Sulla myös paikka mun sydämessä en tiedä uskotko. Tahtoisin näyttää tunteeni oikeassa elämässä sulle. Kerro miksi jaksat uskoa?


      • sydäntietääkyllä

        Uskon vaan että mikään ei tapahdu sattumalta vaan kaikelle on tarkoitus. Eikä tunteitaan voi paeta loputtomasti.


      • Kuinalussa

        Niin ei taida voida.
        Mitä olet tänään puuhaillut?
        Pahastuisitko jos ostaisin sulle pienen joululahjan?


      • Kuinalussa

        Hyvää yötä sydämmeni haltijalle jospa olet minun hän.


    • sipsus

      Olen hyväksynyt suhteen loppumisen, vaikka kaipaan välillä. Niinä hetkinä sanon itselleni, että olen rakas. Olen vapaa epämääräisestä suhteesta, ei enää mitään odottamisia tai sanojen varomisia, ettet loukkaannu tai menetä fiilistä.

      • Kuinalussa

        Minulla ja hänellä ei ollut suhdetta joten ei ollut sulle.


    • olemme-erilaisia

      Harmi...., ettei meistä tullut paria.... Harmi......., itketä : ((

    • murskana

      Hyväksyntä tulee kun on tullakseen. Vielä ei ole sen aika. Riittävästi kun vettä virtaa niin varmasti sitten jossakin kohtaa huomaan että näinhän tämän pitikin mennä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe