Lunta odotellessa

IkaalilainenHomomies

Tulisipa jo kohta talvi, kovat pakkaset ja paksut nietokset. Voisin taas maata kännissä lumihangessa. Alastomana tietenkin.

36

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuhz

      Perkeke mitä lunta tuu teidän feikkien jutut ovat jo nii säälittävää että lopettakaa se paskan jauhaminen siellä täällä vittu 😡

      • Gaygordon

        Ime sinä pepunpurija lumipuikkoa!


      • Saatanan Hatunen...Kalevi Vedroreki, Aino Myllis ym. ovat valmiita rankaisemaan sinua. Sinulle työnnetään pesäpallomaila perseeseen.


      • Anonyymi

        Kuules ny Hatunen. Mikset antaisi feikkien riemuita palstalla. Myös Tenhunen saisi jättää feikit ja trollit rauhaan. Olette menneet liian pitkälle uhkaillessanne ikaalislaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules ny Hatunen. Mikset antaisi feikkien riemuita palstalla. Myös Tenhunen saisi jättää feikit ja trollit rauhaan. Olette menneet liian pitkälle uhkaillessanne ikaalislaisia.

        tenhuselle kantsii pistää pari tonttua jos se uhittelee


      • Anonyymi
        myllis_seppo kirjoitti:

        Saatanan Hatunen...Kalevi Vedroreki, Aino Myllis ym. ovat valmiita rankaisemaan sinua. Sinulle työnnetään pesäpallomaila perseeseen.

        juha myllis mäki-homola on seksifantasioidensa lumoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules ny Hatunen. Mikset antaisi feikkien riemuita palstalla. Myös Tenhunen saisi jättää feikit ja trollit rauhaan. Olette menneet liian pitkälle uhkaillessanne ikaalislaisia.

        vajakkilässytystä piisaa, onko pekka vielä putkassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vajakkilässytystä piisaa, onko pekka vielä putkassa

        Salomaan konkurssiasiat hoidettiin 90-luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules ny Hatunen. Mikset antaisi feikkien riemuita palstalla. Myös Tenhunen saisi jättää feikit ja trollit rauhaan. Olette menneet liian pitkälle uhkaillessanne ikaalislaisia.

        Tenhusella oli vaatimuksia ahdetien miehelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules ny Hatunen. Mikset antaisi feikkien riemuita palstalla. Myös Tenhunen saisi jättää feikit ja trollit rauhaan. Olette menneet liian pitkälle uhkaillessanne ikaalislaisia.

        Jarmoa oli menty kiristimään tenhusen toimesta. 2000 euroa tenhunen vaati häneltä.


      • Anonyymi
        myllis_seppo kirjoitti:

        Saatanan Hatunen...Kalevi Vedroreki, Aino Myllis ym. ovat valmiita rankaisemaan sinua. Sinulle työnnetään pesäpallomaila perseeseen.

        kyl nää tyypit on aikamoisia riesoja olleet ikaalislaisille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juha myllis mäki-homola on seksifantasioidensa lumoissa

        hän ajoi ulvilassa täysillä päin tiejyrää. rip vesa.


      • Anonyymi
        myllis_seppo kirjoitti:

        Saatanan Hatunen...Kalevi Vedroreki, Aino Myllis ym. ovat valmiita rankaisemaan sinua. Sinulle työnnetään pesäpallomaila perseeseen.

        Rankaisua on edelleen luvassa, jos Hatunen uhkailee Rankaisijoita.


    • Halkoa

      Minä tykkää isosta mailasta pepasilmässäni. Mitä vauhdikkaammin se tulee niin sitä parempi. Kuusihalko on myös toinen suosikkini.

    • Puhdaskukka

      Mielestäni ei ole kovin fiksua homotella ja tytötellä Jullia. Varsinkin, kun huomioi kirjoittajan oman taustan ja suuntautumisen!

      • aino.kukkala.taas

        Rouva Hoikkalana esiintyvä skitsofreenikko käyttää tänään
        puhdaskukka nimmariaan horinoissaan.


      • aino.kukkala.taas kirjoitti:

        Rouva Hoikkalana esiintyvä skitsofreenikko käyttää tänään
        puhdaskukka nimmariaan horinoissaan.

        Miksi kirjoittelet tyhjänpäiväisyyksiä? Olen monta kertaa maininnut, että käyttämiäni nimmareita ovat Puhdaskukka ja Avaranäkö!

        Jätä Julli rauhaan ja käyttäydy kuten aikuinen mies, joka on kiinnostunut naisista!


      • puuteria.poskiin
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Miksi kirjoittelet tyhjänpäiväisyyksiä? Olen monta kertaa maininnut, että käyttämiäni nimmareita ovat Puhdaskukka ja Avaranäkö!

        Jätä Julli rauhaan ja käyttäydy kuten aikuinen mies, joka on kiinnostunut naisista!

        Julli taas tyttöilee rouva Hoikkalana.


      • Jarmo ei tunnu nyt lainkaan ymmärtävän, että Ainolla ei todellakaan ole mitään tekemistä Rouva Hoikkala-hahmon kanssa.

        Mielestäni Jarmon tulisi maksaa Ainolle 10 000 euroa sekä Jullille 8 000 euroa!


    • Anonyymi

      jäiden lähdön aikaan kylähullu pekka mode skitso ketelä on pahimmillaan kuten
      aloituksesta näkyy

      • Anonyymi

        Jäiden lähtö on merkki talven loppumisesta. Vasta seuraavana talvena pääsee makoilemaan ilkosillaan heikin taksin viereen.


    • Anonyymi

      Millainen mahtaa olla Ikaalisten kesä? Tuleeko Hatunen vierailemaan paikkakunnalla? Mitä Tenhunen tuumii?

      • Anonyymi

        Voisivat tulla viettämään uutta vuotta. Talviyön pimeässä he voisivat sytyttää raketin. Laukaisualusta olisi hyvin erikoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisivat tulla viettämään uutta vuotta. Talviyön pimeässä he voisivat sytyttää raketin. Laukaisualusta olisi hyvin erikoinen.

        Kynttilän steariinijäämät saattavat aiheuttaa hankaluuksia suuntaamisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kynttilän steariinijäämät saattavat aiheuttaa hankaluuksia suuntaamisessa.

        Väliäkö tuolla., kunhan kaikilla on hauskaa.


    • Anonyymi

      Heikki teki suuren virheen kun soitti jarmolle apua. 😡

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      784
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      508
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe