REISI MUSTANA

Boxari

Jumalauta sparrissa kaverin polvi etupuolen reiteen ja jalka alta. On ollu jo viikon kipeä, onko kellään kokemusta kuinka kauan kestää.

13

6530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Kannattaiskohan harkita lääkärissä käyntiä?

    • xxx

      Tuttu juttu, varsin inhottavan tuntuinen myös. Paranemisaika riippuu tietysti siitä kuinka paha osuma on ollut, itselläni vastaavanlaisen vamman paranemiseen meni reilu viikko. Kärsivällisyyttä...

    • mawashi

      Jos kyseessä on oikein kunnon puujalka niin kyllä siihen paranemiseen voi parikin viikkoa mennä. Itsellä on muutaman kerran ollut. Kokeile tosi varovaista venyttelyä, minulla ainakin tuntui vähän auttavan.

    • Tappava

      Venyttele hitaasti ja hiero mustelman kohtaa, niin että verilähtee kiertään kunnolla.

      Sitte jos jatkos kiinostaa, niin niitähän on sellasia mustelmia ehkäsevii geelejä, jotka tehostaa pinta verenkiertoa.

      • lassi

        Älä venyttele sitä.
        Jäätä, buranaa ja kevyttä rasitusta lihakselle, niin viikko pari niin jalka kestää taas treenata.
        noita kylmägeelejä voi myös kokeilla,eri asia on saako niistä todellista apua vai perustuuko apu vain korvien väliin.


    • Ei varmaankaan. Tuolla kun puhuvat että potku reiteen on aivan ylimainostettu temppu :D

      Älä huoli siitä se paranee, Jos se on turpeessa niin käy näytä lääkärille, muuten käveleksi vaan ja ravistele lihasta.

    • Kokenut

      Kävele ja liiku vähän enemmän tavallista. Paraneminen vie reilusti noin 3päivää-3viikkoa (riippuen siitä että oliko osuma paha). Älä turhaan mene lääkäriin, jos pystyt kävellä (lukuun ottmatta kipua), koska lääkärit sanovat aina:"Voit mennä harjoittelemaan, jos ei ole kipua". Jos kipu jatkuu kauan ilman toistuvia osumia, mene lääkärille ja toivo, ettei lääkäri sano samaa sitä ja ehdota Bruna-lääkettä. Lääkkeet eivät ole terveellisiä.

    • Esko

      Kyllä lääkkeet ovat oikein ja tilapäisesti täysin terveellisiä. Ennen kuin jokin lääke (varsinkin reseptivapaa)tulee apteekkimarkkinoille, niin se niitä syötetään niin monelle apinalle, kissalle, koiralle ja rotalle, ettei niistä mitään haittaa ole. Suomessa on vain tällainen perinteinen suhtautuminen lääkkeisiin, että "ei oteta, ennen kuin on pakko", mikä ei välttämättä huono asia ole, mutta itse kyllä esim. särkyyn syön särkylääkettä, että elämäni taso ei laske ja paranen nopeammin.

      Jatkuva, säännöllinen ja ohjeiden vastainen lääkkeiden syönti on tietysti haitallista.

    • Boxari

      No tasan 4 viikkoa siihen meni ja ensi viikolla
      lähdetään reenaamaan. Ihmettelen kavereita joilla
      vamma on mennyt ohi viikossa tai kahdessa. Mutta
      pääsia että jalka toimii taas. (voin muuten sanoa
      että on kivulias vamma)

      • puujalan

        Olen kerran saanut "puujalan" reiteen ja toipumiseen meni n. viikko. Eilen sain iskun pohkeeseen, akillesjänteen lähettyville ja oireet ovat puujalan kaltaiset. Saa nähä tällä kertaa kuinka kauan toipuminen menee. nyt sattuu ainaki ihan saatanasti


    • Pertti0000

      Tuli viikko sitten puujalka sparrissa, 2 alapotkua suoraa polvee lähiottelussa.
      Lihas on ihan kunnossa jo mutta tuntuu että syvemmällä reidessä olisi jotain vielä jumissa... Todella vittumainen vaiva. Ei tarvi enää päästää yhtäään alapotkua läpi :D

    • MT112

      HAahhhaa hieno homma vai että kuukausi taukoa puujalan takia :) BS: ite sain puujalan viime lauantaina maanantaina sain uudestaan osumaa samaan reiteen , päivääkään en pidä taukoa treeneistä. Buranaa ja treeniä, jos joskus aiotte otella niin kasvattakaa munat ja kivunsietoa

    • ++

      Joo kyllä ne reidet tottuu potkuihin pikkuhiljaa. Alkutaival thaikussa on tuskanen kun koko ajan sääret/reidet/kaikkipaikat romuna. :p

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe