REISI MUSTANA

Boxari

Jumalauta sparrissa kaverin polvi etupuolen reiteen ja jalka alta. On ollu jo viikon kipeä, onko kellään kokemusta kuinka kauan kestää.

13

6023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Kannattaiskohan harkita lääkärissä käyntiä?

    • xxx

      Tuttu juttu, varsin inhottavan tuntuinen myös. Paranemisaika riippuu tietysti siitä kuinka paha osuma on ollut, itselläni vastaavanlaisen vamman paranemiseen meni reilu viikko. Kärsivällisyyttä...

    • mawashi

      Jos kyseessä on oikein kunnon puujalka niin kyllä siihen paranemiseen voi parikin viikkoa mennä. Itsellä on muutaman kerran ollut. Kokeile tosi varovaista venyttelyä, minulla ainakin tuntui vähän auttavan.

    • Tappava

      Venyttele hitaasti ja hiero mustelman kohtaa, niin että verilähtee kiertään kunnolla.

      Sitte jos jatkos kiinostaa, niin niitähän on sellasia mustelmia ehkäsevii geelejä, jotka tehostaa pinta verenkiertoa.

      • lassi

        Älä venyttele sitä.
        Jäätä, buranaa ja kevyttä rasitusta lihakselle, niin viikko pari niin jalka kestää taas treenata.
        noita kylmägeelejä voi myös kokeilla,eri asia on saako niistä todellista apua vai perustuuko apu vain korvien väliin.


    • Ei varmaankaan. Tuolla kun puhuvat että potku reiteen on aivan ylimainostettu temppu :D

      Älä huoli siitä se paranee, Jos se on turpeessa niin käy näytä lääkärille, muuten käveleksi vaan ja ravistele lihasta.

    • Kokenut

      Kävele ja liiku vähän enemmän tavallista. Paraneminen vie reilusti noin 3päivää-3viikkoa (riippuen siitä että oliko osuma paha). Älä turhaan mene lääkäriin, jos pystyt kävellä (lukuun ottmatta kipua), koska lääkärit sanovat aina:"Voit mennä harjoittelemaan, jos ei ole kipua". Jos kipu jatkuu kauan ilman toistuvia osumia, mene lääkärille ja toivo, ettei lääkäri sano samaa sitä ja ehdota Bruna-lääkettä. Lääkkeet eivät ole terveellisiä.

    • Esko

      Kyllä lääkkeet ovat oikein ja tilapäisesti täysin terveellisiä. Ennen kuin jokin lääke (varsinkin reseptivapaa)tulee apteekkimarkkinoille, niin se niitä syötetään niin monelle apinalle, kissalle, koiralle ja rotalle, ettei niistä mitään haittaa ole. Suomessa on vain tällainen perinteinen suhtautuminen lääkkeisiin, että "ei oteta, ennen kuin on pakko", mikä ei välttämättä huono asia ole, mutta itse kyllä esim. särkyyn syön särkylääkettä, että elämäni taso ei laske ja paranen nopeammin.

      Jatkuva, säännöllinen ja ohjeiden vastainen lääkkeiden syönti on tietysti haitallista.

    • Boxari

      No tasan 4 viikkoa siihen meni ja ensi viikolla
      lähdetään reenaamaan. Ihmettelen kavereita joilla
      vamma on mennyt ohi viikossa tai kahdessa. Mutta
      pääsia että jalka toimii taas. (voin muuten sanoa
      että on kivulias vamma)

      • puujalan

        Olen kerran saanut "puujalan" reiteen ja toipumiseen meni n. viikko. Eilen sain iskun pohkeeseen, akillesjänteen lähettyville ja oireet ovat puujalan kaltaiset. Saa nähä tällä kertaa kuinka kauan toipuminen menee. nyt sattuu ainaki ihan saatanasti


    • Pertti0000

      Tuli viikko sitten puujalka sparrissa, 2 alapotkua suoraa polvee lähiottelussa.
      Lihas on ihan kunnossa jo mutta tuntuu että syvemmällä reidessä olisi jotain vielä jumissa... Todella vittumainen vaiva. Ei tarvi enää päästää yhtäään alapotkua läpi :D

    • MT112

      HAahhhaa hieno homma vai että kuukausi taukoa puujalan takia :) BS: ite sain puujalan viime lauantaina maanantaina sain uudestaan osumaa samaan reiteen , päivääkään en pidä taukoa treeneistä. Buranaa ja treeniä, jos joskus aiotte otella niin kasvattakaa munat ja kivunsietoa

    • ++

      Joo kyllä ne reidet tottuu potkuihin pikkuhiljaa. Alkutaival thaikussa on tuskanen kun koko ajan sääret/reidet/kaikkipaikat romuna. :p

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe